Karty niedostępne w ofercie

Karty niedostępne w ofercie

Poniższe karty debetowe, kredytowe i prepaid nie są już dostępne w ofercie Santander Bank Polska.

Karty debetowe

Produkty wycofane z oferty (karty do konta) po ukończeniu okresu ważności wznawiają się na kartę Dopasowaną.

Wycofane z oferty z dniem 8 sierpnia 2018 roku:
Karta bankomatowa
  • Karta umożliwia wypłatę gotówki w bankomatach Santander Bank Polska oraz wpłatę gotówki we wpłatomatach Santander Bank Polska
  • Karta nie jest obsługiwana przez bankomaty i wpłatomaty innych sieci
  • Brak możliwości płacenia kartą w terminalach
  • Brak funkcji zbliżeniowej
Wycofane z oferty z dniem 1 listopada 2017 roku:
Mastercard Omni
Mastercard <20
Visa Sol
Wycofane z oferty z dniem 1 sierpnia 2016 roku:
Karta Visa Wydajesz & Zarabiasz
  • nagroda 1% od wartości transakcji bezgotówkowych dokonywanych kartą w sklepach odzieżowych, obuwniczych oraz z odzieżą i obuwiem dziecięcym, Maksymalny zwrot w miesiącu wynosi 50 zł

Dokumenty: Zasady naliczania zwrotów

Karta Visa na Obcasach
  • nagroda 1% od wartości transakcji bezgotówkowych dokonywanych kartą w sklepach odzieżowych, obuwniczych oraz z odzieżą i obuwiem dziecięcym, Maksymalny zwrot w miesiącu wynosi 50 zł

Dokumenty: Zasady naliczania zwrotów

Visa Electron <30  
Karta Visa Electron Aktywni 50+  
Karta Mastercard PAYBACK Omni
  • Punkty Payback naliczane są za prawidłowo rozliczone przez Bank transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu Karty płatniczej PAYBACK w związku z nabywaniem towarów lub usług. Za każde wydane 10 zł otrzymasz 1 punkt PAYBACK.
  • Zasady naliczania punktów PAYBACK oraz wymiany na nagrody określają Warunki uczestnictwa w Programie, dostępne są na stronie www.payback.pl.
  • Punkty Payback naliczane są w okresach miesięcznych, do 10 dnia miesiąca, za każdy poprzedni miesiąc kalendarzowy, z wyjątkiem promocji ogłaszanych przez Bank, w których określono inaczej.
  • Reklamacje związane z funkcjonowaniem Programu PAYBACK, między innymi w zakresie naliczania punktów PAYBACK, rozpatrywane są wyłącznie przez Loyalty Partner
  • Zakończenie uczestnictwa w Programie PAYBACK powoduje, iż Karta płatnicza PAYBACK pozostaje Kartą płatniczą w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, jednakże nie umożliwia korzystania z Programu lojalnościowego PAYBACK.
  • W sytuacji, gdy nastąpi rozwiązanie umowy Banku z Loyalty Partner, Bank może zaprzestać naliczania punktów za transakcje bezgotówkowe. Informacja w tym zakresie zostanie zamieszczona na Portalu Banku lub wysłana przez skrzynkę odbiorczą lub usługą powiadamiania SMS.

Dokumenty: Warunki uczestnictwa w Programie PAYBACK

Karta Mastercard PAYBACK Multi
  • Punkty Payback naliczane są za prawidłowo rozliczone przez Bank transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu Karty płatniczej PAYBACK w związku z nabywaniem towarów lub usług. Za każde wydane 10 zł otrzymasz 1 punkt PAYBACK.
  • Zasady naliczania punktów PAYBACK oraz wymiany na nagrody określają Warunki uczestnictwa w Programie, dostępne są na stronie www.payback.pl.
  • Punkty Payback naliczane są w okresach miesięcznych, do 10 dnia miesiąca, za każdy poprzedni miesiąc kalendarzowy, z wyjątkiem promocji ogłaszanych przez Bank, w których określono inaczej.
  • Reklamacje związane z funkcjonowaniem Programu PAYBACK, między innymi w zakresie naliczania punktów PAYBACK, rozpatrywane są wyłącznie przez Loyalty Partner
  • Zakończenie uczestnictwa w Programie PAYBACK powoduje, iż Karta płatnicza PAYBACK pozostaje Kartą płatniczą w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, jednakże nie umożliwia korzystania z Programu lojalnościowego PAYBACK.
  • W sytuacji, gdy nastąpi rozwiązanie umowy Banku z Loyalty Partner, Bank może zaprzestać naliczania punktów za transakcje bezgotówkowe. Informacja w tym zakresie zostanie zamieszczona na Portalu Banku lub wysłana przez skrzynkę odbiorczą lub usługą powiadamiania SMS.

Dokumenty: Warunki uczestnictwa w Programie PAYBACK

Karta Mastercard PAYBACK
  • Punkty Payback naliczane są za prawidłowo rozliczone przez Bank transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu Karty płatniczej PAYBACK w związku z nabywaniem towarów lub usług. Za każde wydane 10 zł otrzymasz 1 punkt PAYBACK.
  • Zasady naliczania punktów PAYBACK oraz wymiany na nagrody określają Warunki uczestnictwa w Programie, dostępne są na stronie www.payback.pl.
  • Punkty Payback naliczane są w okresach miesięcznych, do 10 dnia miesiąca, za każdy poprzedni miesiąc kalendarzowy, z wyjątkiem promocji ogłaszanych przez Bank, w których określono inaczej.
  • Reklamacje związane z funkcjonowaniem Programu PAYBACK, między innymi w zakresie naliczania punktów PAYBACK, rozpatrywane są wyłącznie przez Loyalty Partner
  • Zakończenie uczestnictwa w Programie PAYBACK powoduje, iż Karta płatnicza PAYBACK pozostaje Kartą płatniczą w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, jednakże nie umożliwia korzystania z Programu lojalnościowego PAYBACK.
  • W sytuacji, gdy nastąpi rozwiązanie umowy Banku z Loyalty Partner, Bank może zaprzestać naliczania punktów za transakcje bezgotówkowe. Informacja w tym zakresie zostanie zamieszczona na Portalu Banku lub wysłana przez skrzynkę odbiorczą lub usługą powiadamiania SMS.

Dokumenty: Warunki uczestnictwa w Programie PAYBACK

Naklejka Zbliżeniowa Mastercard PAYBACK  
Karta Mastercard Supri  
Pozostałe karty debetowe:
Naklejka zbliżeniowa Mastercard PAYBACK Omni  
Naklejka zbliżeniowa Mastercard Omni  
Karta Visa Classic  
Karta Visa Electron  
Karta Visa Electron Prestiż  
Karta Maestro Oszczędnościowa  
Karta GronoKarta Visa  
Karta MoneyKarta Visa  
Karta Visa KKS Lech  
Karta Maestro  
Karta Euro <26  
Visa Avocado  
Visa Electron VIP  

Karty kredytowe

Wycofane z oferty z dniem 1 sierpnia 2016 roku:
Karta kredytowa Mastercard PAYBACK
  • Punkty Payback naliczane są za prawidłowo rozliczone przez Bank transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu Karty płatniczej PAYBACK w związku z nabywaniem towarów lub usług. Za każde wydane 6 zł otrzymasz 1 punkt PAYBACK.
  • Zasady naliczania punktów PAYBACK oraz wymiany na nagrody określają Warunki uczestnictwa w Programie, dostępne są na stronie www.payback.pl.
  • Zasady naliczania punktów PAYBACK określają Warunki uczestnictwa w Programie, dostępne są na stronie www.payback.pl.
  • Punkty Payback naliczane są w okresach miesięcznych, do 10 dnia miesiąca, za każdy poprzedni miesiąc kalendarzowy, z wyjątkiem promocji ogłaszanych przez Bank, w których określono inaczej.
  • Reklamacje związane z funkcjonowaniem Programu PAYBACK, między innymi w zakresie naliczania punktów PAYBACK, rozpatrywane są wyłącznie przez Loyalty Partner.

Dokumenty: Warunki uczestnictwa w Programie PAYBACK

Karta kredytowa Mastercard Gold  
Karta kredytowa Visa Gold  
Pozostałe karty kredytowe:
Karta kredytowa Mastercard Paypass
Karta kredytowa Visa Gold „Akcja Pajacyk”
Karta kredytowa Visa Classic „LHS Starówka”
Karta kredytowa Mastercard Silver Narciarska
Mastercard Platinum
Mastercard <30
Visa Silver
Platinum Porsche

 

Zachęcamy do zmiany na karty z aktualnej oferty.

Karty prepaid

Wycofane z oferty z dniem 5 listopada 2015 roku:
Karta prepaid z doładowaniem
Karta PAYBACK
Karta internetowa
Karta walutowa
Karta miejska
Karta szkolna
Nośniki zbliżeniowe

Karty do kont byłego Kredyt Banku

Wycofane z oferty z dniem 8 lipca 2013 roku:
Visa Kontakt
Visa Electron Kontakt
Maestro Kontakt
Karta debetowa Visa Euro
Visa Electron
Visa Electron Junior
Visa Vento
Visa Terra
Visa Lume
Karta Mastercard w euro – karta do konta walutowego
Karta Visa Electron VIP

Karty debetowe i karty kredytowe

Wydane w ramach działalności przejętej w dniu 9.11.2018 r. przez Santander Bank Polska

Wycofane z oferty z dniem 9 listopada 2018 roku:
Karty do konta osobistego:
Karta World Mastercard
Karta Visa Electron EMV
Karta Mastercard Debit Standard

 

Karty kredytowe:
Karta kredytowa kredyt (BIN 536412)
Karta kredytowa Silver (BIN 525632)
Karta kredytowa Gold (BIN 534160)
Karta kredytowa World (BIN 536388)
Karta kredytowa Platinum (BIN 552044)
Karta kredytowa Premium Club Silver (BIN 545380)
Karta kredytowa Premium Club Gold (BIN 545580)

Dokumenty karty prepaid

Karty z doładowaniem
Nośniki zbliżeniowe

Wycofanie z oferty ww. kart nie wpływa na zawarte umowy kart, które są prowadzone na dotychczasowych zasadach.

Zasady dotyczące pobierania opłat reguluje aktualna Taryfa Opłat i Prowizji.

Zasady dotyczące oprocentowania reguluje aktualna Tabela Oprocentowania.

Dostęp do karty w dowolnym miejscu i czasie przez usługi Santander internet/mobile.

Zasady obsługi kart wycofanych z oferty z dniem 9 listopada 2018 roku określają: zawarta umowa oraz odpowiedni regulamin:

Sprawdź produkty z aktualnej oferty