Nie czujesz frajdy z odkładania pieniędzy?

Nie szkodzi… ważne, że Twój cel jest ekscytujący

Moje cele pomogą Ci spełnić te marzenia

  1. Kliknij Moje Cele, w aplikacji Santander mobile.
  2. Zdecyduj, na co chcesz odkładać - wybierz zdjęcie.
  3. Spraw, by cel był tylko Twój:
    • nadaj mu nazwę
    • określ kwotę jaką chcesz odłożyć
  4. Odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia:
    • automatycznie – nie musisz już pamiętać, aby odkładać - wyznacz tylko kwotę i dzień, w którym będziemy odkładać za Ciebie.
    • końcówkami transakcji – przy okazji każdej płatności kartą debetową lub BLIKIEM. Końcówki możesz zwiększyć 5 lub 10 razy.
    • samodzielnie – wpłacasz i wypłacasz kiedy chcesz i możesz.
Instrukcja moje cele w Santander mobile

Nie masz jeszcze
aplikacji Santander mobile

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

Zobacz, co mówią o usłudze Ci, którzy już z niej skorzystali

Niech nic Cię nie powstrzyma

Moje cele to więcej niż myślisz

  • ikona 0 złotych

    Korzystasz bezpłatnie

  • ikona ćwiartki wydzielonej z okręgu

    Porządkujesz swoje finanse

  • ikona laptopa z logo Santander

    Sprawdzasz na bieżąco swoje postępy

  • ikona smartfona w dłoni

    Sprawdzasz wszystko w telefonie

  • ikona monet i trybika

    Decydujesz, jak chcesz odkładać

  • ikona smartfona z uśmiechem

    Otrzymujesz komunikaty motywacyjne i porady dot. oszczędzania

Odwaga, ambicja, chęć… Czego więcej Ci trzeba, by realizować swoje cele?

Zobacz, na co odkładają inni

Najczęściej zadawane pytania

  • Ile zapłacę za "Moje cele"?

    Usługa jest bezpłatna. Nie ponosisz opłat za przelewy pomiędzy celami, a kontem osobistym, z którego będziesz zasilać Twoje cele.

  • Czy muszę mieć konto, aby korzystać z usługi „Moje cele”?

    Tak. Usługę udostępniamy klientom, którzy są pełnoletni i mają otwarte u nas konto osobiste (ROR). Klient zasila cele ze swojego konta osobistego.

  • Jakie są metody odkładania w usłudze Moje cele?

    Dla jednego celu możesz ustawić tyle metod odkładania pieniędzy, ile chcesz. Możesz wybrać:

    • Automatyczne wpłaty –  z Twojego konta osobistego.
      Ustawiasz dzień wpłaty, wybierasz konto, z którego mamy przelewać pieniądze, określasz kwotę wpłaty. Jeśli wybierzesz tę opcję, my przelejemy pieniądze, a Ty nie musisz już o tym pamiętać.  
    • Wpłać teraz – to jednorazowy przelew z Twojego konta osobistego.
    • Końcówki transakcji 
      • transakcji Kartą debetową
      • płatności BLIK w sklepie lub internecie
      • płatności zegarkiem lub telefonem (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, FitBit Pay),

    ​przekazujemy na Twój cel.  Możesz też włączyć dodatkowe mnożniki i zwiększyć wpłaty pięcio lub dziesięciokrotnie.

    Przykład: Płacisz w sklepie 9,14 zł za swoje zakupy – końcówka transakcji to 0,86 zł. Tyle przelejemy na Twój cel, jeśli nie masz włączonych mnożników. Jeśli masz włączony mnożnik x5 – na Twój cel przelejemy 4,30 zł (mnożnik 5 x 0,86 zł). Jeśli masz włączony mnożnik x10 – przekażemy 8,60 zł.

  • Jak działa metoda odkładania „końcówki transakcji”, gdy posiadam wiele celów?

    „Końcówki transakcji” można włączyć dla maksymalnie 10 celów. Każda transakcja zasili każdy cel, na którym wybierzesz tę metodę.

    Przykład:

    Płacisz za swoje zakupy 99,01 zł – końcówka transakcji to 0,99 zł. Masz 8 celów, na każdym wybraną metodę „Końcówki transakcji” z mnożnikiem x10.

    Każdy z 8 celów zasilimy kwotą 9,9 zł (mnożnik10 x 0,99 zł). Łącznie z konta osobistego pobierzemy 79,2 zł (8 celów x 9,90 zł).

  • Czy mogę wypłacić odłożone pieniądze lub zmienić cel?

    Z rachunku Twojego celu możesz wypłacić pieniądze, zawsze, gdy tego potrzebujesz. Pieniądze przelejesz swoje konto osobiste bez opłat.

    Cel możesz dowolnie edytować. Zmiany dokonasz w menu celu, w opcji EDYCJA. Możesz zmienić także datę osiągniecia celu:

    • skrócić ją – wtedy możesz szybciej osiągnąć swój cel, a kwota zasilenia będzie wyższa, ponieważ dopasujemy ją do ilości wpłat w nowym, krótszym terminie
    • wydłużyć – będziesz dłużej odkładać, a kwota zasilenia obniży się, bo dostosujemy ją do nowego, dłuższego terminu, w którym osiągniesz cel.
  • Jak mogę nazywać cele?

    Jak chcesz. Możesz edytować nazwę i inne ustawienia celu.

    Pamiętaj tylko o następujących zasadach:

    • nazwa może mieć nie więcej niż 30 znaków, w tym minimum 3 litery
    • na telefonach z oprogramowaniem Android, od wersji 7.0, możesz dodawać także emoji (czyli ikonki, które będą wizualizować Twój cel)
  • Czy mogę załączyć własne zdjęcie w ustawieniach celu?

    Pracujemy nad tym, aby udostępnić taką opcję w przyszłości.

  • Co oznacza cel „Na czarną godzinę”?

    Tak nazwaliśmy cel, na którego rachunku możesz odkładać pieniądze i budować swoje zabezpieczenia finansowe. Taka poduszka finansowa to pieniądze, z których skorzystasz, gdy będziesz ich potrzebować. Jeśli zastanawiasz się, jaką kwotę odłożyć, ustaw kwotę celu w wysokości 6-krotności miesięcznych wydatków Twoich lub Twojej rodziny. Jeśli chcesz zacząć od niżej kwoty, zacznij od 2 000 zł.

  • Gdzie mogę skorzystać z usługi Moje cele?

    Cele możesz utworzyć tylko w naszej aplikacji Santander mobile.

  • Czy mogę przerwać odkładanie na cel?

    Tak, możesz to zrobić w każdej chwili.  Wybierz opcję dostępną w menu, na ekranie Szczegóły Celu. Kiedy ją rozwiniesz, wybierz opcję „Zakończ cel”. Wtedy zamkniemy Twój cel, a pieniądze przelejemy na Twoje konto osobiste (powiązane z celem).

  • Jakie transakcje mogę wykonać w placówce z i na Moje cele?

    Jeśli chcesz, możesz też zlecić nam przelew w placówce z konta osobistego na rachunek celu i z celu na Twoje konto. Na rachunek celu nie można wpłacać i wypłacać gotówki.  

    Uwaga:

    Moje cele to standardowe rachunki oszczędnościowe, a więc pieniądze, które na nich odłożysz, podlegają zajęciom egzekucyjnym, blokadom i spadkobraniu.

  • Gdzie można zobaczyć transakcje dotyczące celów?

    Wszystkie Twoje transakcje zobaczysz w historii celu w bankowości mobilnej oraz w historii Twojego konta osobistego.

  • Jak włączyć dodatkowe komunikaty motywacyjne i edukacyjne w „Moich celach”?

    Jeśli chcesz otrzymywać od nas komunikaty, które pomogą Ci oszczędzać, musisz wyrazić zgody marketingowe (tylko wtedy możemy Ci je wyświetlić).

  • Czy środki na celach są objęte BFG?

    Tak. Pieniądze na rachunkach celów są gwarantowane przez BFG (Bankowy Fundusz Gwarancyjny).

  • W jakich językach działa usługa „Moje cele”?

    Moje cele udostępniamy w wersji:

    • polskiej
    • angielskiej
    • rosyjskiej
    • ukraińskiej.
  • Gdzie znajdę opis usługi Moje cele?

    Zasady usługi Moje cele opisujemy w regulaminie „Moje cele w usługach Santander online”. Udostępniamy go także na stronie Regulacje i regulaminy. Opisujemy w nim zasady obsługi celów.

    Sama aplikacja jest bardzo intuicyjna, znajdują się w niej liczne podpowiedzi i wyjaśnienia, dzięki którym ustawisz swój cel, tak jak tego potrzebujesz.

    Kiedy będziesz ustawiać swój pierwszy cel, poprosimy Cię o akceptację tego regulaminu. Wyślemy go na Twój adres e-mail.

Rozwińzobacz mniej

Dokumenty

Moje cele w usługach Santander online
24 Kwiecień 2021 r.
415.0 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

 

Lubisz oszczędzać?

Sprawdź inne nasze podpowiedzi

Infolinia 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Szczegóły oferty, informacje o opłatach i prowizjach udostępniamy na santander.pl. Stan na 01.06.2021 r.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

  • Konto osobiste, rachunek Moich celów to rachunki płatnicze.
  • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
  • Infolinia to usługa bankowości telefonicznej.