Kariera w Santander Bank Polska

Połączmy nasze MOCe

Otwórz MOCny rozdział kariery w międzynarodowym środowisku

Oferty pracy

Alumni Santander Bank Polska

Alumni Santander Bank Polska

Chcemy być w kontakcie z pracownikami, którzy wybrali inną drogę zawodową – poza naszym bankiem.

Poznaj opinie

  •  

    Lubię pracować w Santander Bank Polska, bo mam możliwość realizowania tu coraz bardziej złożonych, wymagających, ale i ciekawych projektów. Doceniam to mocno, ponieważ, dzięki temu rozwijam się i spełniam w swojej pracy. Ponadto bank zapewnił mi grono świetnych współpracowników, z częścią z nich mam bardzo dobre relacje prywatne. Połączenie możliwości rozwojowych i niesamowitych ludzi, którzy mnie otaczają, jest bezcennie.

    Beata Rzepka
    ekspertka ds. rozwoju

  •  

    Pracę w Santander Bank Polska rozpoczęłam w 2021 roku, a już w tak krótkim czasie zdążyłam skorzystać z wielu możliwości rozwojowych. Jestem członkinią takich grup jak: Santander Women, BeHealthy, PowerUp, a także pełnię rolę Tutora w YOUniversity, gdzie mogę rozwijać się jako coach. Dotychczas pracowałam jako doradczyni klienta w oddziale, w którym nabywałam umiejętności sprzedażowe, a od czerwca 2022 roku pracuję jako młodsza specjalistka ds. rekrutacji. Ludzie, relacje, kreatywność to moje życie, więc cieszę się, że mogę tu być i zaspokajać swoje potrzeby i kompetencje.

    Barbara Szymańska
    młodsza specjalistka ds. rekrutacji

  •  

    Uwielbiam pracować w Santander Bank Polska, ponieważ każdy dzień jest inny i przynosi coś innego, tutaj nigdy nie ma monotonii – zawsze coś się dzieje ! W pracy w Santanderze cenię codzienną możliwość rozwoju – liczne szkolenia i inicjatywy. Praca tutaj daje mi pełną satysfakcje zawodową , wspiera moje zainteresowania i aktywności fizyczne dzięki stronom beHealthy czy Santander Go.

    Paulina Weselak
    kierownik obsługi klientów indywidualnych

  •  

    Lubię pracę w Santander Bank Polska za przyjazną atmosferę, którą zawdzięczamy naszej kulturze organizacyjnej. Cenię Santander za otwartość, innowacyjność i stwarzanie pracownikom warunków do rozwoju. W banku poznałam wielu wspaniałych ludzi, którzy mnie inspirują, wspierają i motywują do działania.

    Julita Moczko 
    customer journey specialist - communication

Co nowego u nas

#BezpieczniDoCelu - zbliżony kadr na koła auta na drodze

#BezpieczniDoCelu

Autorski program dla pracowników,
który wzmacnia kulturę bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Posłuchaj nas

  • Podcasty Job Stories

  • Podcasty Santander Women

  • Dwa kwadranse o pracy w banku

  • Doceniania ma MOC

Zobacz co zyskasz będąc z nami

Bilety i karnety na wydarzenia, koncerty, do kin, obiektów sportowych i rozrywkowych. Programy dla rodziców i studentów, dofinansowania, a nawet rajdy ekstremalne. Na pewno znajdziesz coś dla siebie

Zaaplikuj i otwórz MOCny rozdział w swojej karierze

Dołącz do Santander Bank Polska

Aplikuj Uruchomi się w nowym oknie

Zdobyte nagrody

Mamy tę MOC

  • Great Place to Work® 2023

    Certyfikacja za działania, wyjątkową kulturę organizacyjną oraz tworzenie najlepszego miejsca do pracy.

  • Certyfikat Równości Płac

    Spełnienie etycznych i formalnych wymogów związanych z wykazywaniem równości płac kobiet i mężczyzn.

  • The Best Annual Report

    Wyróżnienia za najlepsze sprawozdanie z działalności, najlepsze oświadczenie o stosowaniu zasad ładu korporacyjnego oraz za najlepsze sprawozdanie o wynagrodzeniach. Nasz raport roczny zdobył nagrodę „Best of the Best”.
  • Top Employers 2022

     

    Nagroda Top Employers Polska i Europa 2022 dla firm tworzących najlepsze warunki pracy, dbających o rozwój talentów i doskonalących procesy rekrutacji.

  • Diversity IN Check

     

    Nagroda dla polskich pracodawców najbardziej zaawansowanych w zarządzanie różnorodnością i inkluzywnością w Polsce.

  • Równa Firma 2021

     

    Forbes – Nagroda Równa Firma 2021. Promocja Kodeksu Dobrych Praktyk Równa firma oraz wspieranie równości i różnorodności w biznesie.

  • Złoty Listek CSR Polityki

     

    Otrzymują go firmy, dla których realizacja wytycznych zawartych w normie ISO 26000 jest kluczowym elementem strategicznych działań w biznesie oraz w relacjach z interesariuszami, w tym z pracownikami.