Najczęściej wyszukiwane:

Szukaj na stronie

Poznaj nową pilotażową aplikację mobilną. Pobierz, sprawdź i daj znać, co myślisz.

Zaktualizuj swoje dane

Zaktualizuj swoje dane

Bankuj bezpiecznie i bez przeszkód

  • Wypełnij ankietę
    Poznaj Swojego Klienta

  • Sprawdź czy Twoje dokumenty
    i informacje są aktualne

  • Zaktualizuj oświadczenia i zgody

Zadbaj o bezpieczeństwo swoich finansów

Podpowiadamy Ci, co zrobić aby mieć w banku aktualne dane i dokumenty.

Chcemy dać Ci pewność, że korzystasz z banku, który rzetelnie przestrzega przepisów prawa. Dlatego cyklicznie musimy aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, które są potrzebne do prawidłowego korzystania z usług finansowych.

Robimy to, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.

Działamy tak, aby:

  • prawidłowo dbać o Twoje pieniądze i realizację umowy, którą zawarliśmy,
  • wypełniać obowiązki wynikające z Ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
  • cyklicznie potwierdzać i aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, co pozwala nam rzetelnie identyfikować Ciebie oraz osoby upoważnione.

Zobacz jakie dane trzeba potwierdzić lub zaktualizować

Sprawdź jak możesz łatwo zadbać o aktualne informacje, oświadczenia i dokumenty.

Ankieta Poznaj Swojego Klienta

W ankiecie pytamy o m.in.:  źródło dochodów, Twoje zatrudnienie, współpracę z instytucjami rządowymi czy planowane transakcje. A jeśli prowadzisz firmę możemy zapytać o m.in.: planowany poziom miesięcznych obrotów Twojej firmy, planowany poziom gotówki w obrocie czy wielkość przeprowadzanych regularnych pojedynczych transakcji.

Możesz ją wypełnić przy zawieraniu umowy online lub podczas wizyty w oddziale banku.

Dokumenty i dane kontaktowe

Sprawdź czy Twoje dokumenty i informacje są aktualne, np. dowód osobisty i adres zameldowania. Możesz to zrobić:

Zgody

Sprawdź czy wszystkie Twoje zgody są aktualne. Warto zadbać o środowisko i korzystać z elektronicznej formy kontaktu z nami. Możesz to zrobić:

Najczęstsze pytania

Znajdź odpowiedzi na wątpliwości, które mieli klienci tacy jak Ty

Rozwińzobacz mniej

Wsparcie przy aktualizacji danych

Skontaktuj się z nami, tak jak chcesz

Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej
W zakładce Ustawienia kliknij Twoje dane.
Uzupełnij dane
Zaktualizuj swoje dane kontaktowe
Zatwierdź wprowadzone zmiany
Zmiany będą widoczne natychmiast
Zadzwoń pod numer 1 9999
Połącz się z naszym doradcą.
Zostaw numer
Nasz doradca oddzwoni do Ciebie.
Odwiedź placówkę
Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.
Zmień dane
Zaktualizuj dane z naszym doradcą.
  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Santander internet/mobile to usługa bankowości elektronicznej. Korespondencja elektroniczna rozumiana jako Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK). Jeśli zrezygnujesz z EKK zachowasz dostęp do archiwalnych treści przesłanych do EKK, do chwili złożenia rezygnacji z dostępu do EKK lub upływu 11 lat od wygaśnięcia ostatniej umowy produktowej.
    • Konto to rachunek płatniczy.