W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • Aplikacja Santander mobile

    Pomaga w codziennych sprawach

    Zaktualizuj swoje dane

    Zaktualizuj swoje dane

    Bankuj bezpiecznie i bez przeszkód

    • Wypełnij ankietę
      Poznaj Swojego Klienta

    • Sprawdź czy Twoje dokumenty
      i informacje są aktualne

    • Zaktualizuj oświadczenia i zgody

    Zadbaj o bezpieczeństwo swoich finansów

    Podpowiadamy Ci co zrobić, aby mieć w banku aktualne dane i dokumenty.

    Chcemy dać Ci pewność, że korzystasz z banku, który rzetelnie przestrzega przepisów prawa. Dlatego cyklicznie musimy aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, które są potrzebne do prawidłowego korzystania z usług finansowych.

    Robimy to, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.

    Działamy tak, aby:

    • prawidłowo dbać o Twoje pieniądze i realizację umowy, którą zawarliśmy,
    • wypełniać obowiązki wynikające z Ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
    • cyklicznie potwierdzać i aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, co pozwala nam rzetelnie identyfikować Ciebie oraz osoby upoważnione.

    Zobacz jakie dane trzeba potwierdzić lub zaktualizować

     

    Ankieta Poznaj Swojego Klienta

    W ankiecie pytamy o m.in.:  źródło dochodów, Twoje zatrudnienie, współpracę z instytucjami rządowymi czy planowane transakcje. A jeśli prowadzisz firmę możemy zapytać o m.in.: planowany poziom miesięcznych obrotów Twojej firmy, planowany poziom gotówki w obrocie czy wielkość przeprowadzanych regularnych pojedynczych transakcji.

    Możesz ją wypełnić przy zawieraniu umowy online lub podczas wizyty w oddziale banku.

    Dokumenty i dane kontaktowe

    Sprawdź czy Twoje dokumenty i informacje są aktualne, np. dowód osobisty i adres zameldowania. Możesz to zrobić:

    Zgody

    Sprawdź czy wszystkie Twoje zgody są aktualne. Warto zadbać o środowisko i korzystać z elektronicznej formy kontaktu z nami. Możesz to zrobić:

    Najczęstsze pytania

    Znajdź odpowiedzi na wątpliwości, które mieli klienci tacy jak Ty

    • Cyklicznie musimy aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, które są potrzebne do prawidłowego korzystania z usług finansowych. Robimy to, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.

    • W ankiecie pytamy o między innymi:  

      • źródło dochodów,
      • Twoje zatrudnienie,
      • współpracę z instytucjami rządowymi czy planowane transakcje.

      A jeśli prowadzisz firmę możemy zapytać o między innymi:

      • planowany poziom miesięcznych obrotów Twojej firmy,
      • planowany poziom gotówki w obrocie,
      • czy wielkość przeprowadzanych regularnych pojedynczych transakcji.
    • O wypełnienie ankiety możemy Cię poprosić:

      • w bankowości internetowej przy zawieraniu umowy online
      • lub podczas wizyty w oddziale np. przy realizacji transakcji lub zawieraniu nowej umowy
    • Niezwłocznie, gdy dana informacja lub dokument wymaga zaktualizowania, np. gdy Twój dowód osobisty straci ważność.

    • Jeśli Twoje dokumenty i informacje będą nieaktualne możemy wstrzymać Ci możliwość zawarcia/wnioskowania umowy o nowy produkt czy wykonania transakcji do czasu uzupełnienia danych. Musimy tak działać, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.

    • Informacje o swoich danych i dokumentach możesz sprawdzić samodzielnie w bankowości elektronicznej Santander internet lub aplikacji mobilnej Santander mobile w zakładce Ustawienia.

      Zapewniamy wsparcie naszych doradców na Infolinii oraz w każdym oddziale.

    • Działania wykonujemy na podstawie ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

    Wsparcie przy aktualizacji danych

    • Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej

      W zakładce Ustawienia kliknij Twoje dane.

    • Uzupełnij dane

      Zaktualizuj swoje dane kontaktowe

    • Zatwierdź wprowadzone zmiany

      Zmiany będą widoczne natychmiast

    • Zadzwoń pod nr 1 9999 w Polsce

      +48 61 81 1 9999 z zagranicy

    • Zostaw numer

      Nasz doradca oddzwoni do Ciebie.

    • Odwiedź placówkę

      Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.

    • Zmień dane

      Zaktualizuj dane z naszym doradcą.

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.

    • Santander internet/mobile to usługa bankowości elektronicznej. Korespondencja elektroniczna rozumiana jako Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK). Jeśli zrezygnujesz z EKK zachowasz dostęp do archiwalnych treści przesłanych do EKK, do chwili złożenia rezygnacji z dostępu do EKK lub upływu 11 lat od wygaśnięcia ostatniej umowy produktowej.
    • Konto to rachunek płatniczy.