Wypełnij ankietę
Poznaj Swojego KlientaSprawdź czy Twoje dokumenty
i informacje są aktualne- Zaktualizuj oświadczenia i zgody
Zadbaj o bezpieczeństwo swoich finansów
Podpowiadamy Ci, co zrobić aby mieć w banku aktualne dane i dokumenty.
Chcemy dać Ci pewność, że korzystasz z banku, który rzetelnie przestrzega przepisów prawa. Dlatego cyklicznie musimy aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, które są potrzebne do prawidłowego korzystania z usług finansowych.
Robimy to, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.
Działamy tak, aby:
- prawidłowo dbać o Twoje pieniądze i realizację umowy, którą zawarliśmy,
- wypełniać obowiązki wynikające z Ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
- cyklicznie potwierdzać i aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, co pozwala nam rzetelnie identyfikować Ciebie oraz osoby upoważnione.
Zobacz jakie dane trzeba potwierdzić lub zaktualizować
Sprawdź jak możesz łatwo zadbać o aktualne informacje, oświadczenia i dokumenty.
Ankieta Poznaj Swojego Klienta
W ankiecie pytamy o m.in.: źródło dochodów, Twoje zatrudnienie, współpracę z instytucjami rządowymi czy planowane transakcje. A jeśli prowadzisz firmę możemy zapytać o m.in.: planowany poziom miesięcznych obrotów Twojej firmy, planowany poziom gotówki w obrocie czy wielkość przeprowadzanych regularnych pojedynczych transakcji.
Możesz ją wypełnić przy zawieraniu umowy online lub podczas wizyty w oddziale banku.
Dokumenty i dane kontaktowe
Sprawdź czy Twoje dokumenty i informacje są aktualne, np. dowód osobisty i adres zameldowania. Możesz to zrobić:
-
w Santander internet w zakładce Ustawienia
-
przez telefon pod numerem 1 9999
Zgody
Sprawdź czy wszystkie Twoje zgody są aktualne. Warto zadbać o środowisko i korzystać z elektronicznej formy kontaktu z nami. Możesz to zrobić:
-
w Santander internet / Santander mobile w zakładce Ustawienia
-
przez telefon pod numerem 1 9999
Najczęstsze pytania
Znajdź odpowiedzi na wątpliwości, które mieli klienci tacy jak Ty
- Dlaczego prosimy Cię o wypełnienie ankiety Poznaj Swojego Klienta?
Cyklicznie musimy aktualizować Twoje dane oraz dokumenty, które są potrzebne do prawidłowego korzystania z usług finansowych. Robimy to, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.
- O jakie informacje pytamy w ankiecie Poznaj Swojego Klienta?
W ankiecie pytamy o między innymi:
- źródło dochodów,
- Twoje zatrudnienie,
- współpracę z instytucjami rządowymi czy planowane transakcje.
A jeśli prowadzisz firmę możemy zapytać o między innymi:
- planowany poziom miesięcznych obrotów Twojej firmy,
- planowany poziom gotówki w obrocie,
- czy wielkość przeprowadzanych regularnych pojedynczych transakcji.
- Gdzie mogę wypełnić ankietę Bezpieczne finanse Poznaj Swojego Klienta?
O wypełnienie ankiety możemy Cię poprosić:
- w bankowości internetowej przy zawieraniu umowy online
- lub podczas wizyty w oddziale np. przy realizacji transakcji lub zawieraniu nowej umowy
- Do kiedy należy potwierdzić/zaktualizować wymagane informacje i dokumenty?
Niezwłocznie, gdy dana informacja lub dokument wymaga zaktualizowania, np. gdy Twój dowód osobisty straci ważność.
- Co się stanie, jeżeli moje dane nie zostaną zaktualizowane o wymagane informacje i dokumenty?
Jeśli Twoje dokumenty i informacje będą nieaktualne możemy wstrzymać Ci możliwość zawarcia/wnioskowania umowy o nowy produkt czy wykonania transakcji do czasu uzupełnienia danych. Musimy tak działać, ponieważ zmieniła się ustawa (o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu), która nałożyła na nas nowe obowiązki.
- Jak mogę sprawdzić czy moje dane i dokumenty są aktualne?
Informacje o swoich danych i dokumentach możesz sprawdzić samodzielnie w bankowości elektronicznej Santander internet lub aplikacji mobilnej Santander mobile w zakładce Ustawienia.
Zapewniamy wsparcie naszych doradców na Infolinii oraz w każdym oddziale.
- Jaka jest podstawa prawna prowadzonych działań?
Działania wykonujemy na podstawie ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
zobacz mniej
Wsparcie przy aktualizacji danych
Skontaktuj się z nami, tak jak chcesz
- Santander internet | Santander mobile
- Telefon
- Oddział
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Santander internet/mobile to usługa bankowości elektronicznej. Korespondencja elektroniczna rozumiana jako Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK). Jeśli zrezygnujesz z EKK zachowasz dostęp do archiwalnych treści przesłanych do EKK, do chwili złożenia rezygnacji z dostępu do EKK lub upływu 11 lat od wygaśnięcia ostatniej umowy produktowej.
-
Konto to rachunek płatniczy.