Wypełnij ankietę
Poznaj Swojego KlientaSprawdź czy Twoje dokumenty
i informacje są aktualne- Zaktualizuj oświadczenia i zgody
Zadbaj o bezpieczeństwo swoich finansów
Podpowiadamy Ci co zrobić, aby mieć w banku aktualne dane i dokumenty.
Chcemy aby nasi klienci mogli bezpiecznie korzystać z naszych produktów i usług, dlatego musimy cyklicznie aktualizować Twoje dane oraz dokumenty. Obowiązuje nas ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, która nakłada na nas te obowiązki.
Działamy tak, aby:
- jak najlepiej dbać o Twoje pieniądze i realizację umowy, którą z Tobą zawarliśmy,
- wypełniać obowiązki wynikające z Ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
- rzetelnie identyfikować Ciebie oraz osoby upoważnione do Twoich produktów i usług.
Zobacz jakie dane trzeba potwierdzić lub zaktualizować
Ankieta Poznaj Swojego Klienta
Chcemy dać Ci pewność, że korzystasz z banku, który rzetelnie przestrzega przepisów prawa, dlatego cyklicznie musimy aktualizować informacje o naszych klientach. W ankiecie pytamy o m.in.: źródło dochodów, Twoje zatrudnienie, współpracę z instytucjami rządowymi czy planowane transakcje.
A jeśli prowadzisz firmę, możemy zapytać o m.in.: planowany poziom miesięcznych obrotów, planowany poziom gotówki w obrocie czy wielkość przeprowadzanych regularnych pojedynczych transakcji.
Ankietę zaktualizujesz:
- w Santander internet (Ustawienia - Twoje dane - Obowiązkowa ankieta);
- w aplikacji mobilnej (Menu - Twoje Dane - Adres korespondencyjny i dokument tożsamości - Obowiązkowa ankieta);
- na infolinii 1 9999 w Polsce, +48 61 81 1 9999 z zagranicy;
- w naszym oddziale
Ankietę dla klientów indywidualnych możesz pobrać tutaj.
Dokumenty i dane kontaktowe
Sprawdź czy Twoje dokumenty i informacje są aktualne, np. dokument tożsamości i dane teleadresowe.
Dowód osobisty zaktualizujesz:
- w Santander internet Uruchomi się w nowym oknie (Ustawienia – Dane – Twoje dane – Dowód osobisty);
- w aplikacji mobilnej (Menu – Twoje dane – Adres korespondencyjny i dokument tożsamości – Dokument tożsamości);
- przez telefon 1 9999 w Polsce +48 61 81 1 9999 z zagranicy;
- w naszym oddziale.
Jeśli chcesz zaktualizować dane innego dokumentu tożsamości (np. paszportu, dowodu osobistego UE, karty pobytu), zrobisz to w dowolnym naszym oddziale.
Zgody
Sprawdź czy wszystkie Twoje zgody są aktualne. Warto zadbać o środowisko i korzystać z elektronicznej formy kontaktu z nami. Możesz to zrobić:
-
w Santander internet Uruchomi się w nowym oknie / Santander mobile w zakładce Ustawienia
-
przez telefon 1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
Jeżeli zapomnisz zaktualizować dane, przypomnimy Ci o tym
Najczęściej zadawane pytania
Znajdź odpowiedzi na wątpliwości, które mieli klienci tacy jak Ty
Wsparcie przy aktualizacji danych
Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej
W zakładce Ustawienia kliknij Twoje dane.
Uzupełnij dane
Zaktualizuj swoje dane kontaktowe
Zatwierdź wprowadzone zmiany
Zmiany będą widoczne natychmiast
Zadzwoń pod nr 1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
Zostaw numer
Nasz doradca oddzwoni do Ciebie.
Odwiedź placówkę
Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.
Zmień dane
Zaktualizuj dane z naszym doradcą.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.
- Santander internet/mobile to usługa bankowości elektronicznej. Korespondencja elektroniczna rozumiana jako Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK). Jeśli zrezygnujesz z EKK zachowasz dostęp do archiwalnych treści przesłanych do EKK, do chwili złożenia rezygnacji z dostępu do EKK lub upływu 11 lat od wygaśnięcia ostatniej umowy produktowej.
-
Konto to rachunek płatniczy.