Chcę skontaktować się z doradcą

Infolinia

24 h

Zostaw numer

Wideo lub audio

Napisz do nas

Wypełnij formularz

Dla osób niesłyszących

Połącz się z doradcą posługującym się PJM w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00

Połącz się z doradcą

W oddziale

Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą

Znajdź oddział

Zgubiłem kartę

Spokojnie. Najszybciej zablokujesz lub zastrzeżesz ją w aplikacji Santander mobile:

  1. Zaloguj się do Santander mobile.
  2. W menu wybierz "Zarządzanie kartami".
  3. Wybierz kartę.
  4. Wybierz "zablokuj kartę" (czasowo) lub "zastrzeż kartę" (na stałe).
  5. Wskaż powód zablokowania / zastrzeżenia i potwierdź operację.
  6. Gotowe!

Nie masz jeszcze aplikacji Santander mobile? Pobierz ją:

Pobierz aplikację z Google Play Pobierz aplikację z AppStore
Instrukcja blokowania karty w aplikacji Santander mobile

Wolisz inaczej? Zadzwoń do nas:

1 9999

Połączenie alarmowe

Chcę aktywować kartę

Kartę do konta lub kredytową możesz aktywować na 4 sposoby:


Jeśli masz dostęp do Santander online:

  1. zaloguj się do Santander internet, następnie wybierz: Finanse > Karty > aktywuj > nadaj PIN,
  2. lub zaloguj się do Santander mobile, następnie wybierz na ekranie kartę, którą chcesz aktywować > Opcje > Aktywuj kartę > nadaj PIN do karty.

 

Jeśli dostałeś kopertę z PIN:

 

  1. przy płatności kartą z użyciem PIN (nie może to być płatność zbliżeniowa),
  2. w bankomacie Santander Bank Polska — wybierając opcję "Aktywacja karty".
     

 

 

Chcę odblokować dostęp do Santander internet

  • Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do logowania

    Masz kilka możliwości:

    1. Zmień hasło samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Santander. Dowiedz się więcej

    2. Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999. Doradca, sprawdzi, czy to Ty i zresetuje Twoje hasło.

    3. Możesz też odwiedzić oddział banku i poprosić doradcę o reset hasła.

     

    Co zrobić, jeśli kilkukrotnie źle wpiszę hasło i moje konto zostanie zablokowane

    Skontaktuj się z doradcą infolinii pod numerem 1 9999. Doradca sprawdzi, czy to Ty i odblokuje Twoje konto. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, doradca je zresetuje, dzięki czemu zalogujesz się i ustawisz nowe.

  • Co zrobić, jeśli nie pamiętam swojego loginu NIK-u

    Twój login czyli NIK znajduje się na umowie. Poszukaj jej. Nie możesz znaleźć? Skontaktuj się z doradcą  pod numerem 1 9999 Doradca sprawdzi, czy to Ty, a następnie poda Ci Twój login.

Chcę spłacić zobowiązania

Skorzystaj z naszej pomocy

Podpowiadamy, jakie rozwiązania możemy Ci zaproponować, aby ułatwić uregulowanie zobowiązań i dopasować je do Twojej sytuacji finansowej.

  • Reklamacje

    Masz zastrzeżenia odnośnie oferowanych przez nas produktów lub usług? Zgłoś reklamację, pomożemy!


    Zgłoś reklamację

  • Siedziba banku

    Santander Bank Polska S.A.
    al. Jana Pawła II 17
    00-854 Warszawa

    NIP: 896-000-56-73
    REGON: 930041341
    KOD SWIFT/BIC: WBKPPLPP

  • Pozostałe

    Biuro prasowe
    biuro.prasowe@santander.pl

    Sponsoring
    sponsoring@santander.pl

    Marketing
    marketing@santander.pl

    Informacja pracownicza
    Formularz do kontaktu

    Inspektor ochrony danych
    iod@santander.pl