Najczęściej wyszukiwane:
  • Chcę skontaktować się z doradcą

  • Zgubiłem kartę

  • Chcę aktywować kartę

  • Chcę odblokować dostęp do Santander internet

  • Pytania i odpowiedzi

Chcę skontaktować się z doradcą

Infolinia

Infolinia

24 h

Infolinia

1 9999 z telefonu stacjonarnego

781 119 999 z telefonu komórkowego

+48 61 81 1 9999 z zagranicy

Zostaw numer
Doradca online

Doradca online

Doradca online

Porozmawiaj online:
pon-pt 8.00-22.00
weekendy 8.00-20.00

czat, połączenie głosowe lub wideo

Oddział banku

W oddziale

W oddziale

Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą

Dla osób niesłyszących

Dla osób niesłyszących

Połącz się z doradcą posługującym się PJM

Połącz się z doradcą

Napisz do nas

Napisz do nas

Otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail

Wypełnij formularz

lub napisz na kontakt@santander.pl

Zgubiłem kartę

Spokojnie. Najszybciej zablokujesz lub zastrzeżesz ją w aplikacji Santander mobile:

  1. Zaloguj się do Santander mobile.
  2. W menu wybierz "Zarządzanie kartami".
  3. Wybierz kartę.
  4. Wybierz "zablokuj kartę" (czasowo) lub "zastrzeż kartę" (na stałe).
  5. Wskaż powód zablokowania / zastrzeżenia i potwierdź operację.
  6. Gotowe!

Nie masz jeszcze aplikacji Santander mobile? Pobierz ją:

Pobierz aplikację z Google Play Pobierz aplikację z AppStore
Instrukcja blokowania karty w aplikacji Santander mobile

Wolisz inaczej? Zadzwoń do nas:

1 9999

Połączenie alarmowe

Chcę aktywować kartę

Aktywacja karty do konta

Kartę do konta lub kredytową możesz aktywować na 4 sposoby:


Jeśli masz dostęp do Santander online:

  1. zaloguj się do Santander internet, następnie wybierz: Twoje produkty > karty > aktywuj > nadaj PIN,
  2. lub zaloguj się do Santander mobile, następnie wybierz: menu boczne > karty i płatności mobilne > aktywuj kartę > nadaj PIN do karty.

Jeśli dostałeś kopertę z PIN:

  1. przy płatności kartą z użyciem PIN (nie może to być płatność zbliżeniowa),
  2. w bankomacie Santander Bank Polska — wybierając opcję "Aktywacja karty".
     

 

 

Chcę odblokować dostęp do Santander internet

  • Pamiętasz swoje hasło?

    Możesz odblokować dostęp za pomocą smsKodu:

    1. Na ekranie logowania podaj swój NIK oraz PIN do usług. Jeśli dane są prawidłowe, wyświetli się komunikat informujący o zablokowaniu dostępu oraz pojawi się pole do wprowadzenia smsKodu. W tym momencie wyślemy do Ciebie smsKod.
    2. Wprowadź smsKod wysłany na Twój numer telefonu i kliknij przycisk "Dalej". 
    3. Po prawidłowym wprowadzeniu smsKodu dostęp zostanie odblokowany i automatycznie zostaniesz zalogowany do serwisu Santander internet. 

     

    3-krotne wprowadzenie nieprawidłowego smsKodu uniemożliwi Tobie dalszych prób odblokowania dostępu. Powinieneś wtedy zadzwonić na naszą infolinię (1 9999) lub udać się do najbliższego oddziału banku. 

     

  • Nie pamiętasz hasła?

    Nie martw się, chętnie pomożemy:

    zadzwoń do nas pod 1 9999 lub odwiedź najbliższy oddział banku, wspólnie odblokujemy Twój dostęp.

Pytania i odpowiedzi