Chcę skontaktować się z doradcą
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
Nie daj sie oszukać, sprawdź czy to my dzwonimy - więcej
Doradca online
Doradca online
Godziny pracy:
Wideo – 9.00‑18.00
codziennie z wyjątkiem świąt
Czat – 9.00‑17.00
od poniedziałku do piątku
Na czacie możesz porozmawiać po zalogowaniu.
Napisz do nas
Napisz do nas
Otrzymasz potwierdzenie
na podany adres e‑mail
Dla osób niesłyszących
Zapraszamy do kontaktu z doradcami posługującymi się profesjonalnie Polskim Językiem Migowym:
Połącz się z doradcą posługującym się językiem migowym w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00
Nie wiem gdzie jest moja karta
Spokojnie. Najszybciej zablokujesz lub zastrzeżesz ją w aplikacji Santander mobile:
- Zaloguj się do Santander mobile.
- W menu wybierz "Zarządzanie kartami".
- Wybierz kartę a następnie "Opcje".
- Wybierz "zablokuj kartę na chwilę" lub "zastrzeż kartę na zawsze".
- W przypadku zastrzegania karty wskaż powód. Potwierdź operację.
- Gotowe!
Nie masz jeszcze aplikacji Santander mobile? Pobierz ją:
Chcę aktywować kartę
Kartę do konta lub kredytową możesz aktywować na 4 sposoby:
- zaloguj się do Santander internet, następnie wybierz: Finanse > Karty > aktywuj > nadaj PIN, jeśli masz dostęp do bankowości internetowej,
- lub zaloguj się do Santander mobile, następnie wybierz na ekranie kartę, którą chcesz aktywować > Opcje > Aktywuj kartę > nadaj PIN do karty, jeśli masz dostęp do bankowości mobilnej,
- podczas płatności kartą z użyciem PIN (nie może to być płatność zbliżeniowa),
- w naszym bankomacie – gdy wybierzesz opcję "Aktywacja karty".
Chcę odblokować dostęp do Santander internet
Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do logowania
Masz kilka możliwości:
-
Zmień hasło samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Santander. Dowiedz się więcej
-
Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999. Doradca, sprawdzi, czy to Ty i zresetuje Twoje hasło.
-
Możesz też odwiedzić oddział banku i poprosić doradcę o reset hasła.
Co zrobić, jeśli kilkukrotnie źle wpiszę hasło i moje konto zostanie zablokowane
Skontaktuj się z doradcą infolinii pod numerem 1 9999. Doradca sprawdzi, czy to Ty i odblokuje Twoje konto. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, doradca je zresetuje, dzięki czemu zalogujesz się i ustawisz nowe.
-
Co zrobić, jeśli nie pamiętam swojego loginu NIK-u
Twój login czyli NIK znajduje się na umowie. Poszukaj jej. Nie możesz znaleźć? Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 Doradca sprawdzi, czy to Ty, a następnie poda Ci Twój login.
Chcę spłacić zobowiązania
Skorzystaj z naszej pomocy
Podpowiadamy, jakie rozwiązania możemy Ci zaproponować, aby ułatwić uregulowanie zobowiązań i dopasować je do Twojej sytuacji finansowej.
Pytania i odpowiedzi
Reklamacje
Masz zastrzeżenia odnośnie oferowanych przez nas produktów lub usług? Zgłoś reklamację, pomożemy!
Siedziba banku
Santander Bank Polska S.A.
al. Jana Pawła II 17
00-854 WarszawaNIP: 896-000-56-73
REGON: 930041341
KOD SWIFT/BIC: WBKPPLPPPozostałe
Biuro prasowe
biuro.prasowe@santander.plSponsoring
sponsoring@santander.plMarketing
marketing@santander.plInformacja pracownicza
Inspektor ochrony danych
iod@santander.pl