Chcę skontaktować się z doradcą
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
Połącz się szybko z doradcą
za pomocą asystenta głosowego.
Powiedz nazwę produktu i temat,
o którym chcesz porozmawiać -
Nie daj sie oszukać, sprawdź czy to my dzwonimy - więcej Uruchomi się w nowym oknie
Doradca online
Doradca online
Wideo
8:00-20:00 od poniedziałku do piątku
9:00-17:00 w weekendy
Czat
8:00-20:00 od poniedziałku do piątku
9:00-17:00 w soboty
Z doradcą połączysz się po zalogowaniu
Napisz do nas
Napisz do nas
Otrzymasz potwierdzenie
na podany adres e‑mail
Dla osób niesłyszących
Zapraszamy do kontaktu z doradcami posługującymi się profesjonalnie Polskim Językiem Migowym:
Połącz się z doradcą posługującym się językiem migowym w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00
Zobacz jak połączyć się z Doradcą online w PJM Uruchomi się w nowym oknie
Nie wiem gdzie jest moja karta
Spokojnie. Najszybciej zablokujesz lub zastrzeżesz ją w aplikacji Santander mobile:
Gdy zalogujesz się do aplikacji mobilnej wybierz:
- Na pulpicie w sekcji 'Karty' wybierz kartę, którą chcesz zastrzec
- Twoje skróty
- W sekcji 'Bezpieczeństwo' - Zastrzeż kartę
- Podaj powód i potwierdź
Nie masz jeszcze Santander mobile? Poznaj naszą aplikację
Chcę aktywować kartę
Kartę do konta lub kredytową możesz aktywować na 4 sposoby:
- zaloguj się do Santander internet, następnie wybierz: Finanse > Karty > aktywuj > nadaj PIN, jeśli masz dostęp do bankowości internetowej,
- lub zaloguj się do Santander mobile, następnie wybierz na ekranie kartę, którą chcesz aktywować > Opcje > Aktywuj kartę > nadaj PIN do karty, jeśli masz dostęp do bankowości mobilnej,
- podczas płatności kartą z użyciem PIN (nie może to być płatność zbliżeniowa),
- w naszym bankomacie – gdy wybierzesz opcję "Aktywacja karty".
Chcę odblokować dostęp do Santander internet
Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do logowania
Masz kilka możliwości:
-
Zmień hasło samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Santander. Dowiedz się więcej
-
Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999. Doradca, sprawdzi, czy to Ty i zresetuje Twoje hasło.
-
Możesz też odwiedzić oddział banku i poprosić doradcę o reset hasła.
Co zrobić, jeśli kilkukrotnie źle wpiszę hasło i moje konto zostanie zablokowane
Skontaktuj się z doradcą infolinii pod numerem 1 9999. Doradca sprawdzi, czy to Ty i odblokuje Twoje konto. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, doradca je zresetuje, dzięki czemu zalogujesz się i ustawisz nowe.
-
Co zrobić, jeśli nie pamiętam swojego loginu NIK-u
Twój login czyli NIK znajduje się na umowie. Poszukaj jej. Nie możesz znaleźć? Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 Doradca sprawdzi, czy to Ty, a następnie poda Ci Twój login.
Chcę spłacić zobowiązania
Skorzystaj z naszej pomocy
Podpowiadamy, jakie rozwiązania możemy Ci zaproponować, aby ułatwić uregulowanie zobowiązań i dopasować je do Twojej sytuacji finansowej.
Chcę skontaktować się z doradcą
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
Połącz się szybko z doradcą za pomocą asystenta głosowego. Powiedz nazwę produktu i temat, o którym chcesz porozmawiać -
Nie daj sie oszukać, sprawdź czy to my dzwonimy - więcej Uruchomi się w nowym oknie
Doradca online
Doradca online
Wideo
8:00-20:00 od poniedziałku do piątku
9:00-17:00 w weekendy
Czat
8:00-20:00 od poniedziałku do piątku
9:00-17:00 w soboty
Z doradcą połączysz się po zalogowaniu
Napisz do nas
Napisz do nas
Otrzymasz potwierdzenie
na podany adres e‑mail
Dla osób niesłyszących
Zapraszamy do kontaktu z doradcami posługującymi się profesjonalnie Polskim Językiem Migowym:
Połącz się z doradcą posługującym się językiem migowym w dni robocze od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00
Zobacz jak połączyć się z Doradcą online w PJM Uruchomi się w nowym oknie
Nie wiem gdzie jest moja karta
Spokojnie. Najszybciej zablokujesz lub zastrzeżesz ją w aplikacji Santander mobile:
Gdy zalogujesz się do aplikacji mobilnej wybierz:
- Na pulpicie w sekcji 'Karty' wybierz kartę, którą chcesz zastrzec
- Twoje skróty
- W sekcji 'Bezpieczeństwo' - Zastrzeż kartę
- Podaj powód i potwierdź
Nie masz jeszcze Santander mobile? Poznaj naszą aplikację
Chcę aktywować kartę
Kartę do konta lub kredytową możesz aktywować na 4 sposoby:
- zaloguj się do Santander internet, następnie wybierz: Finanse > Karty > aktywuj > nadaj PIN, jeśli masz dostęp do bankowości internetowej,
- lub zaloguj się do Santander mobile, następnie wybierz na ekranie kartę, którą chcesz aktywować > Opcje > Aktywuj kartę > nadaj PIN do karty, jeśli masz dostęp do bankowości mobilnej,
- podczas płatności kartą z użyciem PIN (nie może to być płatność zbliżeniowa),
- w naszym bankomacie – gdy wybierzesz opcję "Aktywacja karty".
Chcę odblokować dostęp do Santander internet
Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do logowania
Masz kilka możliwości:
-
Zmień hasło samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Santander. Dowiedz się więcej
-
Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999. Doradca, sprawdzi, czy to Ty i zresetuje Twoje hasło.
-
Możesz też odwiedzić oddział banku i poprosić doradcę o reset hasła.
Co zrobić, jeśli kilkukrotnie źle wpiszę hasło i moje konto zostanie zablokowane
Skontaktuj się z doradcą infolinii pod numerem 1 9999. Doradca sprawdzi, czy to Ty i odblokuje Twoje konto. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, doradca je zresetuje, dzięki czemu zalogujesz się i ustawisz nowe.
-
Co zrobić, jeśli nie pamiętam swojego loginu NIK-u
Twój login czyli NIK znajduje się na umowie. Poszukaj jej. Nie możesz znaleźć? Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 Doradca sprawdzi, czy to Ty, a następnie poda Ci Twój login.
Chcę spłacić zobowiązania
Skorzystaj z naszej pomocy
Podpowiadamy, jakie rozwiązania możemy Ci zaproponować, aby ułatwić uregulowanie zobowiązań i dopasować je do Twojej sytuacji finansowej.
Reklamacje
Masz zastrzeżenia odnośnie oferowanych przez nas produktów lub usług? Zgłoś reklamację, pomożemy!
Siedziba banku
Santander Bank Polska S.A.
al. Jana Pawła II 17
00-854 WarszawaNIP: 896-000-56-73
REGON: 930041341
KOD SWIFT/BIC: WBKPPLPPPozostałe
Biuro prasowe
biuro.prasowe@santander.plSponsoring
sponsoring@santander.plMarketing
marketing@santander.plInformacja pracownicza
Inspektor ochrony danych
iod@santander.pl
Santi
Wirtualny asystent
Rozmowa z konsultantem
Czy moje odpowiedzi były dla Ciebie pomocne?
Cieszę się, że byłem dla Ciebie pomocny!
Proszę, oceń naszą rozmowę.
Przykro mi, że moje odpowiedzi nie były dla Ciebie pomocne. Popracuję nad tym.
Proszę, oceń naszą rozmowę.
Dziękuję!
Co podobało Ci się najbardziej?
Co mogę zrobić lepiej?
Dziękuję za ocenę!
Chętnie porozmawiam z Tobą ponownie.
Dane wrażliwe
xNie podawaj mi proszę swoich danych takich jak numer PESEL, telefonu czy konta. Zawsze możesz
skontaktować się z doradcą.
W czym mogę Ci pomóc?
Jak mogę Ci pomóc?