Chcę skontaktować się z doradcą
Zadzwoń do nas
24h1 9999 w Polsce
(+48 61 81 1 9999 z zagranicy)
Połącz się szybko z doradcą
za pomocą asystenta głosowego.
Powiedz nazwę produktu i temat,
o którym chcesz porozmawiać -Nie daj sie oszukać, sprawdź czy to my dzwonimy - więcej Uruchomi się w nowym oknie
Połącz się z doradcą online
Wideo | czatprzez wideo
8.00 - 20.00 od poniedziałku do piątku
9.00 - 17.00 w weekendyna czacie
8.00 - 20.00 od poniedziałku do piątku
9.00 - 17.00 w sobotyZ doradcą połączysz się po zalogowaniu
Napisz do nas
FormularzOtrzymasz potwierdzenie
na podany adres e‑mailZadzwoń do Santander TFI
Znajdź naszą placówkę
MapaSpotkaj się z doradcą w dogodnym dla Ciebie miejscu.
Porozmawiaj z doradcą w Polskim Języku migowym
9.00 ‑ 18.00 od poniedziałku do piątku
Zobacz jak połączyć się z Doradcą online w PJM
Dla bezpieczeństwa nagrywamy rozmowy telefoniczne z naszymi doradcami. Jeśli rozmowa będzie nagrywana, poinformujemy Cię o tym na początku połączenia.
Nie wiem gdzie jest moja karta
Spokojnie. Najszybciej zablokujesz lub zastrzeżesz ją w aplikacji Santander mobile:
Gdy zalogujesz się do aplikacji mobilnej wybierz:
- Na pulpicie w sekcji 'Karty' wybierz kartę, którą chcesz zastrzec
- Twoje skróty
- W sekcji 'Bezpieczeństwo' - Zastrzeż kartę
- Podaj powód i potwierdź
Nie masz jeszcze Santander mobile? Poznaj naszą aplikację
Wolisz inaczej? Zadzwoń do nas:
1 9999
Chcę aktywować kartę
Kartę do konta lub kredytową możesz aktywować na 4 sposoby:
- zaloguj się do Santander internet, następnie wybierz: Finanse > Karty > aktywuj > nadaj PIN, jeśli masz dostęp do bankowości internetowej,
- lub zaloguj się do Santander mobile, następnie wybierz na ekranie kartę, którą chcesz aktywować > Opcje > Aktywuj kartę > nadaj PIN do karty, jeśli masz dostęp do bankowości mobilnej,
- podczas płatności kartą z użyciem PIN (nie może to być płatność zbliżeniowa),
- w naszym bankomacie – gdy wybierzesz opcję "Aktywacja karty".
Chcę odblokować dostęp do Santander internet
Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do logowania
Masz kilka możliwości:
Zmień hasło samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Santander. Dowiedz się więcej
Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999. Doradca, sprawdzi, czy to Ty i zresetuje Twoje hasło.
Możesz też odwiedzić oddział banku i poprosić doradcę o reset hasła.
Co zrobić, jeśli kilkukrotnie źle wpiszę hasło i moje konto zostanie zablokowane
Skontaktuj się z doradcą infolinii pod numerem 1 9999. Doradca sprawdzi, czy to Ty i odblokuje Twoje konto. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, doradca je zresetuje, dzięki czemu zalogujesz się i ustawisz nowe.
Co zrobić, jeśli nie pamiętam swojego loginu NIK-u
Twój login czyli NIK znajduje się na umowie. Poszukaj jej. Nie możesz znaleźć? Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 Doradca sprawdzi, czy to Ty, a następnie poda Ci Twój login.
Chcę spłacić zobowiązania
Skorzystaj z naszej pomocy
Podpowiadamy, jakie rozwiązania możemy Ci zaproponować, aby ułatwić uregulowanie zobowiązań i dopasować je do Twojej sytuacji finansowej.
Pomoc dla klientów dotkniętych powodzią
Istotne rozwiązania, wskazówki i informacje
Chcę skontaktować się z doradcą
Zadzwoń do nas
24 h
Zadzwoń do nas
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
Połącz się szybko z doradcą za pomocą asystenta głosowego. Powiedz nazwę produktu i temat, o którym chcesz porozmawiać -
Nie daj sie oszukać, sprawdź czy to my dzwonimy - więcej Uruchomi się w nowym oknie
Połącz się z doradą online
Połącz się z doradą online
przez wideo
8.00 - 20.00 od poniedziałku do piątku
9.00 - 17.00 w weekendy
na czacie
8.00 - 20.00 od poniedziałku do piątku
9.00 - 17.00 w soboty
Z doradcą połączysz się po zalogowaniu
Napisz do nas
Napisz do nas
Otrzymasz potwierdzenie
na podany adres e‑mail
Zadzwoń do Santander TFI
Zadzwoń do Santander TFI
Porozmawiaj z doradcą w Polskim Języku migowym
Porozmawiaj z doradcą w Polskim Języku migowym
9.00 ‑ 18.00 od poniedziałku do piątku
Zobacz jak połączyć się z Doradcą online w PJM Uruchomi się w nowym oknie Uruchomi się w nowym oknie
Znajdź naszą placówkę
Znajdź naszą placówkę
Spotkaj się z doradcą w dogodnym dla Ciebie miejscu.
Dla bezpieczeństwa nagrywamy rozmowy telefoniczne z naszymi doradcami. Jeśli rozmowa będzie nagrywana, poinformujemy Cię o tym na początku połączenia.
Nie wiem gdzie jest moja karta
Spokojnie. Najszybciej zablokujesz lub zastrzeżesz ją w aplikacji Santander mobile:
Gdy zalogujesz się do aplikacji mobilnej wybierz:
- Na pulpicie w sekcji 'Karty' wybierz kartę, którą chcesz zastrzec
- Twoje skróty
- W sekcji 'Bezpieczeństwo' - Zastrzeż kartę
- Podaj powód i potwierdź
Nie masz jeszcze Santander mobile? Poznaj naszą aplikację
Wolisz inaczej? Zadzwoń do nas:
1 9999
Chcę aktywować kartę
Kartę do konta lub kredytową możesz aktywować na 4 sposoby:
- zaloguj się do Santander internet, następnie wybierz: Finanse > Karty > aktywuj > nadaj PIN, jeśli masz dostęp do bankowości internetowej,
- lub zaloguj się do Santander mobile, następnie wybierz na ekranie kartę, którą chcesz aktywować > Opcje > Aktywuj kartę > nadaj PIN do karty, jeśli masz dostęp do bankowości mobilnej,
- podczas płatności kartą z użyciem PIN (nie może to być płatność zbliżeniowa),
- w naszym bankomacie – gdy wybierzesz opcję "Aktywacja karty".
Chcę odblokować dostęp do Santander internet
Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do logowania
Masz kilka możliwości:
Zmień hasło samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Santander. Dowiedz się więcej
Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999. Doradca, sprawdzi, czy to Ty i zresetuje Twoje hasło.
Możesz też odwiedzić oddział banku i poprosić doradcę o reset hasła.
Co zrobić, jeśli kilkukrotnie źle wpiszę hasło i moje konto zostanie zablokowane
Skontaktuj się z doradcą infolinii pod numerem 1 9999. Doradca sprawdzi, czy to Ty i odblokuje Twoje konto. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, doradca je zresetuje, dzięki czemu zalogujesz się i ustawisz nowe.
Co zrobić, jeśli nie pamiętam swojego loginu NIK-u
Twój login czyli NIK znajduje się na umowie. Poszukaj jej. Nie możesz znaleźć? Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 Doradca sprawdzi, czy to Ty, a następnie poda Ci Twój login.
Chcę spłacić zobowiązania
Skorzystaj z naszej pomocy
Podpowiadamy, jakie rozwiązania możemy Ci zaproponować, aby ułatwić uregulowanie zobowiązań i dopasować je do Twojej sytuacji finansowej.
Reklamacje
Masz zastrzeżenia odnośnie oferowanych przez nas produktów lub usług? Zgłoś reklamację, pomożemy!
Siedziba banku
Santander Bank Polska S.A.
al. Jana Pawła II 17
00-854 WarszawaNIP: 896-000-56-73
REGON: 930041341
KOD SWIFT/BIC: WBKPPLPPPozostałe
Biuro prasowe
biuro.prasowe@santander.plSponsoring
sponsoring@santander.plMarketing
marketing@santander.plInformacja pracownicza
Formularz do kontaktuInspektor ochrony danych
Formularz do kontaktu
Sandi
Wirtualny asystent
Twoja opinia jest ważna
Czy moje odpowiedzi były dla Ciebie pomocne?
Jak oceniasz rozmowę ze mną?
Dziękuję za Twój głos!
Zmieniam się dzięki Tobie
Dane wrażliwe
xNie podawaj mi proszę swoich danych takich jak numer PESEL, telefonu czy konta. Zawsze możesz
skontaktować się z doradcą.
W czym mogę Ci pomóc?