Aplikacja 
Santander mobile
Pomaga w codziennych sprawach
Uruchomi się w nowym oknie
Nasza apka wygrała w głosowaniu internautów w konkursie Mobile Trends Awards 2024!
Dopasuj aplikację do siebie
- NowośćSubskrypcjeSprawdź, ile miesięcznie płacisz za subskrypcje wybranych serwisów 
- Asystent finansów- Zarządzaj budżetem. Zobacz ile i na co wydajesz w poszczególnych kategoriach 
- Gry i multimedia- Kup doładowanie do wybranych platform 
- Tryb dyskretny- Ukryj stan konta w miejscu publicznym 
- Ustaw tapetę- Wybierz motyw, który umili Twój dzień 
- Logowanie i mobilna autoryzacja- Wybierz - PIN, odcisk palca lub rozpoznawanie twarzy 
Ulubione funkcje, które dotrzymają Ci kroku na co dzień
- Opłać parking- Gdy nie masz gotówki a do bankomatu daleko Więcej- Uruchomi się w nowym oknie 
- Brak gotówki i biletomatu- Nie szukaj drobnych czy biletomatu. Kup bilet komunikacji miejskiej w aplikacji Więcej- Uruchomi się w nowym oknie 
- Sprawdź dane swojej karty bez karty- Najpierw poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie, a potem pokażemy numer karty, ważność, Więcej- Uruchomi się w nowym oknie 
- Korzystaj z Kantoru Santander- Wymień walutę szybko i wygodnie - 24/7 gdziekolwiek jesteś 
- Wypłacaj BLIKIEM z bankomatu- Wypłacaj gotówkę za 0 zł ze wszystkich bankomatów z oznaczeniem BLIK 
- Nie masz portfela?- Zapłać zbliżeniowo telefonem lub zegarkiem, bez karty 
- Oszczędza się samo?- Po płatności kartą lub BLIKIEM odkładaj końcówki z Moimi celami Więcej- Uruchomi się w nowym oknie 
- Potrzebujesz szybko przelać pieniądze?- Gdy liczy się czas, wybierz przelew natychmiastowy Więcej- Uruchomi się w nowym oknie 
- Nie pamiętasz ile masz na koncie?- Sprawdź Szybki podgląd bez logowania 
Pobierz aplikację
W zależności od tego, , wybierz odpowiedni sklep dla Twojego urządzenia (Google Play lub App Store) i pobierz aplikację.
Pobierz aplikację Santander mobile
| Zeskanuj kod QR i przejdź do właściwego sklepu dla Twojego urządzenia mobilnego | |
|---|---|
| Google Play | App Store | 
Aplikacja Santander mobile jest dostępna tylko w sklepach Google Play i App Store. Ze względów na bezpieczeństwo, nie instaluj jej z innych źródeł.
Ważne! Przy pobieraniu aplikacji ze sklepu Google Play i App Store zwróć uwagę na dostawcę aplikacji – pamiętaj, jest nim wyłącznie Santander Bank Polska.
>Pobierz aplikację Santander mobile
Przejdź do sklepu z aplikacjami
Aplikacja Santander mobile jest dostępna tylko w sklepach Google Play i App Store. Ze względów na bezpieczeństwo, nie instaluj jej z innych źródeł.
Ważne! Przy pobieraniu aplikacji ze sklepu App Store i Google Play zwróć uwagę na dostawcę aplikacji – pamiętaj jest nim wyłącznie Santander Bank Polska.
Dostępność cyfrowa Santander mobile
Rozwijamy naszą aplikację, także jej dostępność. Tu podpowiadamy - jak skorzystać z wybranych funkcji, przy użyciu czytników ekranu.
Android
- Aby zostawić opinię kliknij w przycisk „Oferta handlowa”. 
- Aktywując przycisk „Wykryto tekst X” możesz zamknąć proces zakładania lokaty. 
- Aby wrócić do poprzedniego ekranu należy ustawić fokus na przycisku „Wróć” i tapnąć podwójnie. 
- W przypadku pojawienia się takiego problemu należy klikać wynik po wyniku. Można też wybrać odbiorcę/ostatnią transakcję/kraj/walutę z listy, która jest pod polem wyszukiwania bez używania wyszukiwarki. 
- Należy uzupełnić wszystkie pola, by móc przejść dalej. 
- Należy podwójne kliknąć na wybraną datę, co spowoduje jej wybór i zamknięcie okna. 
- Należy samemu ustawić fokus na przycisku zamykającym okno, wtedy czytnik odczyta „zamknij, przycisk”. 
- Można wybrać walutę z listy, która jest pod przyciskami lub skorzystać z wyszukiwarki i wyszukać odpowiednią walutę. 
iOS
- Aby przejść do innych ekranów skorzystaj z Menu głównego lub Menu dolnego i tam wybierz interesujące Cię pozycje. 
- Aktywując przycisk „Wykryto tekst X” możesz zamknąć proces zakładania lokaty. 
- Aby wrócić do poprzedniego ekranu należy ustawić fokus na przycisku „Wróć” i tapnąć podwójnie. 
- W przypadku pojawienia się takiego problemu należy klikać wynik po wyniku. Można też wybrać odbiorcę/ostatnią transakcję/kraj/walutę z listy, która jest pod polem wyszukiwania bez używania wyszukiwarki. 
- Należy uzupełnić wszystkie pola, by móc przejść dalej. 
- Należy samemu ustawić fokus na przycisku zamykającym okno, wtedy czytnik odczyta „zamknij, przycisk”. 
- Można wybrać walutę z listy, która jest pod przyciskami lub skorzystać z wyszukiwarki i wyszukać odpowiednią walutę. 
Bezpieczeństwo w Santander mobile zależy też od Ciebie
- Loguj się i potwierdzaj przelewy Mobilną autoryzacją
 (PIN-em, odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy).
- Włącz Powiadomienia Alerty24.
- Zablokuj lub zastrzeż kartę, gdy nie możesz jej znaleźć.
- Zmień limity dla kart i BLIKA.
- Korzystaj z Trybu dyskretnego.
Najczęściej zadawane pytania
- nowa aplikacja
Funkcje
- To, czy przelew jest natychmiastowy, ustalasz podczas jego zlecenia. Najpierw wskazujesz odbiorcę, później kwotę i datę, a następnie typ przelewu. W typie przelewu możesz wybrać, czy przelew wysłać jako zwykły czy ekspresowy. 
 Czasami opcja przelewu natychmiastowego może nie być dostępna. Zależy to od numeru konta bankowego przelewu odbiorcy.- Funkcja Ponów jest dostępna dla przelewów krajowych w złotówkach i przelewów wewnętrznych w złotówkach. - Nie da się ponawiać: - transakcji BLIK i przelewów na telefon,
- spłat kart kredytowych i kredytów,
- zakładania lokat,
- płatności kartą.
 
 
- Po zalogowaniu wejdź w Płatności (pasek w dolnej części ekranu) i z listy dostępnych płatności wybierz Przelew do ZUS/ Przelew podatkowy. 
- Wejdź w Płatności (pasek na dole ekranu), dalej Zaplanowane płatności. Jeśli masz zaplanowany jakiś przelew z datą przyszłą, zobaczysz go właśnie tutaj. 
- Aby doładować telefon, zaloguj się i wybierz Nowy przelew –> Doładowanie telefonu. 
- Aby być na bieżąco, możesz włączyć powiadomienia w swojej aplikacji. Zaloguj się, wybierz Menu i Ustawienia. W Ustawienia aplikacji wybierz Dopasuj powiadomienia. - Możesz wybrać: - Powiadomienia – informacje o zleceniach do potwierdzenia w aplikacji.
- Powiadomienia Alerty24 – powiadomienia o każdym Twoim wydatku, wpływie czy płatności. Może tez ustawić kwoty, od których będzie Ci wysyałac te informacje oraz godziny, w których chcesz te powiadomienia otrzymywać.
- Powiadomienia o transakcjach BLIK – informacja o zakupach, za które płacisz BLIKIEM.
- Powiadomienia informacyjne – będziesz wiedzieć o planowanych przerwach, nowościach i zmianach.
 
- Jeśli chcesz korzystać z BLIKA zanim się zalogujesz, otwórz aplikację i wybierz BLIK, a następnie: - Ustawienie BLIK.
- Pozostałe ustawienie BLIK.
- Wybierz - Płatność kodem BLIK w terminalu i prezentacja kodu przed zalogowaniem.
 
- Przed zalogowaniem do aplikacji, w menu bocznym po prawej stronie, wejdź w: - Kontakt
- Wideo rozmowa przez aplikację.
 - Możesz też to zrobić po zalogowaniu do aplikacji, w menu bocznym wejść w: - Centrum pomocy (w prawym dolnym rogu)
- Doradca online
- Wideo rozmowa przez aplikację online.
 
- Zaloguj się do aplikacji i z paska w prawym górnym rogu wybierz ikonę koperty. Następnie wybierz: - Poczta
- Zestawienia.
 
- Funkcja Ponów jest dostępna dla przelewów krajowych w złotówkach i przelewów wewnętrznych w złotówkach. - Nie da się ponawiać: - transakcji BLIK i przelewów na telefon,
- spłat kart kredytowych i kredytów,
- zakładania lokat,
- płatności kartą,
- oraz przelewów do ZUS, US i KRUS.
 
- Aby logowanie odciskiem palca uruchomiło się od razu po włączeniu aplikacji, zaloguj się do aplikacji i wejdź w: - Android 
 Menu (prawy górny róg)- Bezpieczeństwo (w dolnej części ekranu)
- Biometria (sekcja Ustawienia bezpieczeństwa)
- Automatyczne logowanie.
 - iOS 
 Jeśli masz iPhone’a udostępnimy Ci tę funkcję w późniejszym terminie.
- To tryb dyskretny. Funkcja, która przydaje się, gdy używasz aplikacji w miejscach publicznych. Aby wyłączyć tryb dyskretny, kliknij 2 razy logo Santander (lewy górny róg). Zrób to ponownie, aby znów go włączyć. 
- Tak, wejdź w zakładkę Historia, a następnie wybierz Filtry. 
- Możesz wrócić do smsKodów i potwierdzać nimi zlecenia, które wykonujesz w bankowości internetowej. - Jak to zrobić 
 Zaloguj się do bankowości internetowej na komputerze i wybierz:- Ustawienia (w prawym górnym rogu)
- Sposoby logowania i potwierdzania zleceń (sekcja BEZPIECZEŃSTWO).
 
- Aby włączyć Szybki podgląd, wejdź w: - Menu (prawy górny róg)
- Bezpieczeństwo (w dolnej części ekranu)
- Szybki podgląd.
 - Jak to działa? 
 Na ekranie głównym, jeszcze zanim zalogujesz się do aplikacji, kliknij ikonę z błyskawicą (na górze prawej krawędzi ekranu). Od razu zobaczysz dostępne środki i ostatnią transakcję.
- Po zalogowaniu wejdź w: - Menu (prawy górny róg)
- Ustawienia
- Ustawienia aplikacji
- Dopasuj powiadomienia
 
- Po zalogowaniu wejdź w: - Więcej (pasek w dolnej części ekranu)
- z listy dostępnych opcji wybierz Dodaj bank (sekcja Konta).
 
- Zaloguj się do bankowości internetowej na komputerze i wejdź w: - Ustawienia
- Limity transakcji BLIK
- Płatność kodem BLIK w terminalu i prezentacja kodu przed zalogowaniem.
 
Logowanie i aktywacja
- Sprawdź, na ilu urządzeniach korzystasz z aplikacji Santander mobile. Aby to zrobić zaloguj się do bankowości internetowej na komputerze i wejdź w: - Ustawienia
- Twoje urządzenia mobilne (sekcja USŁUGI)
 - Możesz mieć aplikację maksymalnie w 5 telefonach. Sprawdź, czy na liście są telefony, w których już nie korzystasz z aplikacji. Aby usunąć urządzenie z listy, kliknij przycisk Usuń. 
 Dla ułatwienia możesz nadać każdemu urządzeniu własną nazwę (Zmień nazwę).
- Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację. Po uruchomieniu aplikacji przejdziesz od nowa przez proces jej aktywacji, podczas której nadasz nowy PIN. - Jeśli nie możesz aktywować aplikacji, sprawdź, na ilu urządzeniach korzystasz z aplikacji Santander mobile. Aby to zrobić, zaloguj się do bankowości internetowej na komputerze i wejdź w: - Ustawienia
- Twoje urządzenia mobilne (sekcja USŁUGI).
 - Aplikację możesz mieć maksymalnie w 5 telefonach. Sprawdź, czy na liście są telefony, w których już nie korzystasz z aplikacji. Aby usunąć urządzenie z listy, kliknij przycisk Usuń. - Jak odzyskać login (NIK) - Możesz połączyć się z doradcą na wideo. Po potwierdzeniu Twojej tożsamości, doradca poda Ci Twój login (NIK) - Aby połączyć się z Doradcą online, zaloguj się i kliknij w ikonę menu w prawym górnym rogu. W menu, które się rozwinie, wybierz: - Centrum pomocy (prawy dolny róg)
- Wideo rozmowa przez aplikację (sekcja Doradca online).
 
- Mam kilka numerów NIK - Jeśli masz wiele numerów NIK i występujesz w roli ich właściciela/ki, możesz je połączyć w jeden NIK w dowolnej placówce banku. - Chcę mieć 2 numery NIK w 1 aplikacji - Jeśli chcesz logować się 2 różnymi numerami NIK w jednym telefonie - nie ma takiej możliwości. Zainstaluj aplikację na osobnym urządzeniu lub loguj się innym numerem NIK do bankowości internetowej. - Chcę wysyłać przelewy w czyimś imieniu - Jeśli chcesz np. wysłać przelewy w czyimś imieniu lub mieć wgląd do rachunków, które nie są Twoją własnością – możesz ustanowić pełnomocnictwo w dowolnym oddziale banku. Odwiedź oddział razem z osobą, która chce Ciebie ustanowić pełnomocnikiem. Po zalogowaniu zobaczysz opcję przełączenia widoku na widok osoby, której konto chcesz obsługiwać (mocodawcy). 
- Podczas aktywacji aplikacji ustalasz PIN osobno dla każdego z urządzeń. Może być taki sam lub może się różnić. To zależy od Ciebie. 
- Aplikacja jest dostępna w językach: polskim, angielskim, ukraińskim i rosyjskim. Język aplikacji automatycznie dopasowuje się do języka wybranego w ustawieniach telefonu. 
- Jeśli korzystasz z aplikacji w tym samym telefonie, którego używasz do smsKodów, smsKod uzupełni się automatycznie. To funkcja dla Twojej wygody i oszczędności czasu. Nie musisz nic robić, możesz od razu przejść dalej. 
- Tak. Po zalogowaniu do aplikacji w prawym górnym rogu kliknij w ikonkę menu i wybierz: - Bezpieczeństwo
- Zmień hasło do bankowości internetowej
 
Klienci firmowi
- W nowej aplikacji możesz logować się tylko 1 loginem (NIK) w 1 urządzeniu. Aby korzystać z obu kont w jednym telefonie, musisz połączyć 2 loginy w 1 login. Możesz to zrobić: - Jeżeli jesteś właścicielem jednoosobowej działalności gospodarczej i korzystasz z bankowości internetowej Mini Firma:
 - w bankowości internetowej:
	- Twoje sprawy
- Bankowość mobilna i internetowa,
 
- podczas rozmowy z doradcą na infolinii,
 - Jeżeli prowadzisz działalność w innej formie prawnej lub korzystasz z bankowości elektronicznej Moja Firma plus - w naszym oddziale.
 - Po połączeniu NIK Twoim jedynym loginem będzie ten, którym logujesz się na konto jako klient indywidualny. 
- Tak, możesz połączyć loginy także, gdy nie jesteś klientem indywidualnym. Zrobisz to w oddziale undefined 
- BLIK przed zalogowaniem dostępny jest tylko dla klienta indywidualnego. - Jeśli logujesz się jednym loginem (NIK) do konta indywidualnego i firmowego oraz korzystasz przed zalogowaniem z BLIK, to pobierzemy pieniądze z Twojego konta indywidualnego. - Więcej informacji o BLIK dla firm znajdziesz tutaj undefined 
- Jak najbardziej – połączenie loginów nie wpłynie na Twoją listę kontrahentów. 
- Możesz korzystać z takiej formy autoryzacji tylko w bankowości internetowej. Za każdym razem, gdy w bankowości internetowej przełączasz się między kontem firmowym a indywidualnym, musisz ręcznie zmienić narzędzie do potwierdzania transakcji. - W aplikacji mobilnej możesz akceptować transakcje tylko mobilną autoryzacją. 
- Możesz korzystać z tych funkcji, ale domyślnie będziemy pobierać pieniądze z Twojego konta indywidualnego. Jeśli chcesz, żebyśmy pobierali pieniądze z konta firmowego, w Ustawieniach bankowości internetowej, na profilu indywidualnym, ustaw brak domyślnego rachunku do opłat. - Wtedy w aplikacji mobilnej, podczas każdej płatności, poprosimy Cię o wskazanie rachunku, z którego pobierzemy opłatę za te usługi. 
- Przelewy zlecone z przyszłą datą realizacji wyślemy, a Ty nie musisz nic robić. - Jeśli w koszyku/paczce były jakiekolwiek przelewy – nie przeniesiemy ich. Dlatego, zanim połączysz loginy – wyślij koszyk/paczkę lub wyeksportuj dane. 
- Szybki podgląd możesz włączyć albo dla profilu firmowego, albo indywidualnego. Nie możesz widzieć obu jednocześnie. - Aby włączyć Szybki podgląd, po przejściu na profil firmowy wejdź w: - Ustawienia
- Ustawienia bezpieczeństwa
- Szybki podgląd
 
- Jeśli korzystasz z BLIKA na profilu firmowym, pieniądze pobierzemy z Twojego konta firmowego, ustawionego jak domyślne konto do obciążeń. Jeśli nie masz ustawionego takiego konta, pieniądze pobierzemy z konta, które w umowie jest wskazane jako konto do pobierania opłat za usługi bankowości elektronicznej. - Jeśli korzystasz z BLIKA na profilu indywidualnym, pieniądze pobierzemy z Twojego konta indywidualnego, ustawionego jako domyślne konto do obciążeń. 
- eWyciągi udostępniamy tylko klientom indywidualnym. Jeśli potrzebujesz eWyciągu, możesz wygenerować go samodzielnie w bankowości internetowej. 
Bezpieczeństwo
- Potwierdzanie transakcji w aplikacji to: - bezpieczeństwo – potwierdzasz przelewy w aplikacji równie bezpiecznie co smsKodem,
- oszczędność czasu – nie przepisujesz smsKodu,
- wygoda i nowe możliwości – możesz potwierdzać przelewy w aplikacji za pomocą krótkiego PINu, odciskiem palca lub rozpoznaniem twarzy.
 
- Masz włączone powiadomienia (najwygodniejsza opcja) - Od razu po zleceniu przelewu w bankowości internetowej, otrzymasz od nas powiadomienie.
- Kliknij w nie.
- Od razu przeniesiemy Cię na ekran mobilnej autoryzacji, gdzie potwierdzisz przelew.
 - Nie masz włączonych powiadomień - Włącz aplikację Santander mobile
- Od razu przeniesiemy Cię na ekran mobilnej autoryzacji, gdzie potwierdzisz przelew.
 
- Każda z metod logowania, którą udostępniamy Ci w aplikacji jest bezpieczna. Pamiętaj jednak, że w kwestii bezpieczeństwa wiele zależy od Ciebie. Sprawdź, jak bankować bezpiecznie undefined 
- Każda z metod logowania, którą udostępniamy Ci w aplikacji jest bezpieczna. Pamiętaj jednak, że w kwestii bezpieczeństwa wiele zależy od Ciebie. Sprawdź, jak bankować bezpiecznie undefined 
- Gdy pobierasz aplikację ze sklepu Google Play lub App Store, zwracaj uwagę na: - dostawcę aplikacji – Santander Bank Polska S.A.
- liczbę pobrań – więcej niż 1 mln
- opinie użytkowników
 - Jeśli coś Cię niepokoi – zadzwoń pod numer 1 9999. 
- W tej kwestii wiele zależy od Ciebie. Sprawdź nasze podpowiedzi, jak bankować bezpiecznie undefined 
- Tak, w aplikacji możesz zrobić zrzuty ekranu, o ile nie są to zrzuty ekranów z miejsc, które zawierają dane szczególnie wrażliwe np. ekran logowania, gdzie wpisujesz hasło itp. 
- Zdjęcie profilowe zostaje w telefonie. Nie wykorzystujemy go w żaden sposób ani nigdzie go nie przesyłamy. To zdjęcie widzisz tylko Ty. 
- W aplikacji możesz sprawdzić numer karty i numer CVV. Wejdź w kartę, której numer chcesz sprawdzić i kliknij Numer karty i CVV/CVC. Zanim Ci je pokażemy, poprosimy Cię o wpisanie PIN-u do mobilnej autoryzacji. 
- Nie. PIN do aplikacji nie jest tym samym co PIN do karty. Chociaż oba są 4-cyfrowe. 
Aktualizacja wersji aplikacji
- Przy pobieraniu aplikacji zwróć uwagę nie na model Twojego telefonu, ale na jego wersję systemu: - iPhone – iOS w wersji 15 lub wyższej,
- pozostałe telefony – Android w wersji 8.0 lub wyższej.
 
- Automatyczną aktualizację włączysz w ustawieniach sklepu, w zależności od systemu: - Android - Wejdź do sklepu Google Play.
- Kliknij swoje zdjęcie profilowe (prawy górny róg) i wybierz Ustawienia.
- Wejdź w Ustawienia sieci
	- Aktualizuj aplikacje automatycznie.
 
 - iOS - Wejdź w: - Ustawienia
- App Store
- Uakt. aplikacji
 
- Nie. Aplikację udostępniamy tylko w sklepach Google Play i AppStore 
Inne
- Potwierdzenia przelewów dopasują się do języka aplikacji. Wyciągi będą tylko po polsku. 
- Grupa Santander współpracuje z firmą konsultingową Global Factor, która specjalizuje się w badaniach dotyczących zmian klimatu. Zastosowaliśmy metodologię szacowania emisji CO2e na podstawie transakcji, które realizujesz przy użyciu naszych kart kredytowych i debetowych. - W obliczeniach brane są pod uwagę: - transakcje naszymi kartami debetowymi i kredytowymi, wykonane w PLN i rozliczone w danym miesiącu,
- kategorie sprzedawców produktów i usług – określone za pomocą kodu MCC (Merchant Category Code),
- kwoty transakcji wykonanych w ośmiu kategoriach zakupowych.
 - Cały proces kalkulacji jest realizowany wewnętrznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych oraz naszymi wewnętrznymi politykami prywatności. - Zastosowaną metodologię szacowania śladu węglowego na podstawie transakcji zweryfikowała międzynarodowa firma doradcza Deloitte. 
- Supermarkety i zakupy codzienne: - zakupy w sklepach spożywczych (lokalnych, sieciach franczyzowych, marketach wielkopowierzchniowych), piekarniach, drogeriach i perfumeriach, salonikach prasowych.
 - Transport: - zakupy na stacjach paliw, bilety lotnicze, kolejowe i komunikacji miejskiej, transport żeglugowy, inne usługi przewozu osób i towarów.
 - Dom: - zakupy w sklepach meblowych, budowlanych, wyposażenia wnętrz, ogrodniczych, z elektroniką i sprzętem AGD, płatności za usługi subskrypcyjne (np. telekomunikacja, internet, VOD, streaming, chmura).
 - Odzież, obuwie, akcesoria: - zakupy w: sklepach z odzieżą i obuwiem (w tym sportowych), salony jubilerskie, akcesoria do domu, drobne dekoracje, zakupy na internetowych portalach.
 - Edukacja i zdrowie: - usługi edukacyjne i prozdrowotne, zakupy w aptekach, usługi i produkty weterynaryjne.
 - Czas wolny: - płatności za usługi gastronomiczne, hotele, kina, parki rozrywki, opłaty członkowskie w klubach fitness.
 - Usługi: - m.in. kosmetyczne, fryzjerskie, płatności w kwiaciarniach, na poczcie, w urzędach, druk.
 - Inne: - wszystkie wydatki, które nie kwalifikują się do powyższych kategorii.
 
- Ślad węglowy możemy oszacować na podstawie transakcji wykonanych naszymi kartami i rozliczonych w danym miesiącu. - Śladu węglowego nie pokazujemy w przypadku, gdy: - nie masz karty płatniczej,
- nie odnotowaliśmy transakcji naszymi kartami w poprzednich miesiącach,
- otrzymaliśmy Twoją rezygnację z wyliczenia śladu węglowego.
 
- Jeśli nie chcesz, żebyśmy szacowali ślad węglowy na podstawie transakcji kartami i prezentowali Ci ten wynik, powiadom nas o tym przez kontakt w bankowości internetowej, zgłoszenie na infolinii lub u doradcy. Wtedy ślad węglowy nie będzie prezentowany od 10. dnia miesiąca następującego po Twoim zgłoszeniu. W dalszym ciągu będą dostępne ekoporady oraz sekcja pytań i odpowiedzi. 
- Bilety komunikacji miejskiej w Santander mobile kupisz w wybranych miastach w Polsce. Funkcja Transport, Bilety, Usługi jest dostępna w wybranych miastach w Polsce. 
 - Usługa Autopay jest świadczona przez Autopay Mobility Sp z o.o., która za nią odpowiada. 
 Autopay Mobility sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 3/18, 00-019 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000794787, o kapitale zakładowym 2 796 050 PLN, o numerze NIP: 5272898696
 - Finanteq S.A. Partner Banku z którym Bank zawarł umowę na świadczenie usług w ramach aplikacji Santander mobile - dostawca modułu: Zakupy mobilne (zakładka bilety, parkingi, taxi). Finanteq S.A. z siedzibą w Lublinie, przy ul. Nałęczowska 16, 20- 701 Lublin, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, pod numerem KRS 0000521114, po numerze NIP 7133087558, o kapitale zakładowym w wysokości 230 000, - PLN opłaconym w całości. 
 - BLIK to płatności za towary lub usługi w stacjonarnych sklepach, punktach usługowych (w tym połączone z wypłatą gotówki), płatności w sklepach internetowym, wypłaty w bankomacie i przelew na telefon BLIK. Przelew na telefon można wykonać do osób, które zarejestrowały swój numer w bazie powiązań BLIK. 
- Słowniczek pojęć i definicji usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 roku w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PADSłowniczek pojęć i definicji, uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku. - Konto Santander, Konto Santander Max, Konto Select to rachunki płatnicze,
- Karta Dopasowana to debetowa karta płatnicza.
- Santander mobile, aplikacja to usługa bankowości elektronicznej.
- Przelew natychmiastowy to Express ELIXIR lub BlueCash.
- Przelew na telefon BLIK to polecenie przelewu lub polecenie przelewu wewnętrznego.
- Zarządzanie kartami to obsługa karty debetowej i karty kredytowej.
- smsKod to powiadamianie SMS.