Szukaj na stronie

Nowa aplikacja
Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

 

 

Nowości w aplikacji. Dopasuj je do siebie

  • Wybierz - PIN, odcisk palca lub rozpoznawanie twarzy

  • Określ, jak aplikacja Cię powita

  • Ukryj stan konta w miejscu publicznym

  • Wybierz motyw, który umili Twój dzień

  • Wybierz widoki: Klasyczny, Lekki lub Smart

  • Ulubione funkcje w zasięgu kciuka

    Ulubione funkcje, które dotrzymają Ci kroku na co dzień

    Codzienne możliwości

      Wygodne zakupy

        Pobierz aplikację

        W zależności od tego, , wybierz odpowiedni sklep dla twojego urządzenia (Google Play lub App Store) i pobierz aplikację.

        Dostępność cyfrowa Santander mobile

        Rozwijamy naszą aplikację, także jej dostępność. Tu podpowiadamy -  jak skorzystać z wybranych funkcji, przy użyciu czytników ekranu.

        Android

        Rozwińzobacz mniej

        iOS

        Rozwińzobacz mniej

        Bezpieczeństwo w Santander mobile zależy też od Ciebie

        • Loguj się i potwierdzaj przelewy Mobilną autoryzacją
          (PIN-em, odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy).
        • Włącz Powiadomienia Alerty24.
        • Zastrzeż kartę, gdy nie możesz jej znaleźć.
        • Zmień limity dla kart i BLIKA.
        • Korzystaj z Trybu dyskretnego.

        Bezpieczne bankowanie więcej informacji

        Najczęściej zadawane pytania
        - nowa aplikacja

        Aktualizacja

        • Na jakich wersjach systemów iOS i Android będzie działać nowa aplikacja

          Aplikacja będzie działać na wszystkich urządzeniach z odpowiednią wersją systemu:

          • iPhone – iOS w wersji 12.3 lub wyższej,
          • Pozostałe telefony – Android w wersji 5.0 lub wyższej.
        • Kiedy dostanę aktualizację poprzedniej aplikacji do nowej wersji

          iOS (iPhone)
          Nową wersję Santander mobile znajdziesz w App Store. Od 2.10 wyłączymy starą wersję aplikacji.

          Android
          Otrzymasz aktualizację aplikacji, lub ręcznie pobierzesz ją ze sklepu Google Play. Dotychczasową wersję aplikacji Santander mobile wyłączymy 2.10. Po tej dacie nie zalogujesz się do niej, a na ekranie logowania przeczytasz komunikat, by pobrać aktualną wersję. Nie czekaj – zrób to już dziś!

        • Jak włączyć automatyczną aktualizację aplikacji

          Automatyczną aktualizację włączysz w ustawieniach sklepu, w zależności od systemu:

          Android

          • Wejdź do sklepu Google Play.
          • Kliknij swoje zdjęcie profilowe (prawy górny róg) i wybierz Ustawienia.
          • Wejdź w Ustawienia sieci
            •  Aktualizuj aplikacje automatycznie.

          iOS

          Wejdź w:

          • Ustawienia
          • App Store
          • Uakt. aplikacji
        • Czy nowa aplikacja będzie udostępniona w telefonach marki: Huawei, Xiaomi i innych, które nie mają dostępu do sklepu Google Play

          Nie. Aplikację udostępniamy tylko w sklepach Google Play i AppStore

        • Mam aplikację pilotażową. Czy ona również dostanie aktualizację

          Aktualizacja dotyczy wyłącznie aplikacji Santander mobile. Aplikacja pilotażowa (Santander OneApp Polska) nie otrzyma już żadnych aktualizacji. 

           Kiedy otrzymasz aktualizację aplikacji Santander mobile
          W zależności od tego, czy masz iPhone’a, czy telefon z systemem Android, aktualizację otrzymasz:

           iOS (iPhone)
          Nową wersję Santander mobile znajdziesz już w App Store. 

           Android
          Otrzymasz aktualizację, lub ręcznie pobierzesz ją ze sklepu Google Play, najpóźniej w ciągu 6 tygodni. Liczymy ten czas od 4. września. Każdego dnia nowa grupa klientów będzie otrzymywać aktualizację aplikacji. Oznacza to, że możesz dostać aktualizację szybciej lub później. 

          Podpowiadamy!

          Gdy otrzymasz aktualizację aplikacji Santander mobile, odinstaluj aplikację pilotażową ze swojego telefonu.

        Rozwińzobacz mniej

        Logowanie i aktywacja

        • Nie mogę aktywować nowej aplikacji

          Sprawdź, na ilu urządzeniach korzystasz z aplikacji Santander mobile. Aby to zrobić zaloguj się do bankowości internetowej na komputerze i wejdź w:

          • Ustawienia
          • Twoje urządzenia mobilne (sekcja USŁUGI)

          Możesz mieć aplikację maksymalnie w 5 telefonach. Sprawdź, czy na liście są telefony, w których już nie korzystasz z aplikacji. Aby usunąć urządzenie z listy, kliknij przycisk Usuń.
          Dla ułatwienia możesz nadać każdemu urządzeniu własną nazwę (Zmień nazwę).

        • Nie pamiętam hasła/ PINu/ loginu do aplikacji

          Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację. Po uruchomieniu aplikacji przejdziesz od nowa przez proces jej aktywacji, podczas której nadasz nowy PIN.

          Jeśli nie możesz aktywować aplikacji, sprawdź, na ilu urządzeniach korzystasz z aplikacji Santander mobile. Aby to zrobić, zaloguj się do bankowości internetowej na komputerze i wejdź w:

          • Ustawienia
          • Twoje urządzenia mobilne (sekcja USŁUGI).

          Aplikację możesz mieć maksymalnie w 5 telefonach. Sprawdź, czy na liście są telefony, w których już nie korzystasz z aplikacji. Aby usunąć urządzenie z listy, kliknij przycisk Usuń.

          Jak odzyskać login (NIK)

          Możesz połączyć się z doradcą na wideo. Po potwierdzeniu Twojej tożsamości, doradca poda Ci Twój login (NIK)

          Aby połączyć się z Doradcą online, zaloguj się i kliknij w ikonę menu w prawym górnym rogu. W menu, które się rozwinie, wybierz:

          • Centrum pomocy (prawy dolny róg)
          • Wideo rozmowa przez aplikację (sekcja Doradca online).
        • Mój 8-cyfrowy PIN mobile i PIN do mobilnej autoryzacji nie działają w nowej aplikacji

          Podczas aktywacji nowej aplikacji nadajesz 4-cyfrowy PIN. Służy on do logowania i mobilnej autoryzacji.

        • Mam nową aplikację w 2 telefonach. Czy PIN do logowania i potwierdzania zleceń jest taki sam dla każdego z telefonów

          Podczas aktywacji aplikacji ustalasz PIN osobno dla każdego z urządzeń. Może być taki sam lub może się różnić. To zależy od Ciebie.

        • Czy aktywacja nowej aplikacji będzie możliwa w kilku językach

          Aplikacja jest dostępna w językach: polskim, angielskim, ukraińskim i rosyjskim. Język aplikacji automatycznie dopasowuje się do języka wybranego w ustawieniach telefonu.

        • Nie mogę wpisać smsKodu na ekranie aktywacji aplikacji

          Jeśli korzystasz z aplikacji w tym samym telefonie, którego używasz do smsKodów, smsKod uzupełni się automatycznie. To funkcja dla Twojej wygody i oszczędności czasu. Nie musisz nic robić, możesz od razu przejść dalej.

        • Czy w nowej aplikacji mogę zmienić hasło, którym loguję się do bankowości internetowej

          Tak. Po zalogowaniu do aplikacji w prawym górnym rogu kliknij w ikonkę menu i wybierz:

          • Bezpieczeństwo
          • Zmień hasło do bankowości internetowej

        Rozwińzobacz mniej

        Funkcje

        Rozwińzobacz mniej

        Klienci firmowi

        Rozwińzobacz mniej

        Bezpieczeństwo

        Rozwińzobacz mniej

        Inne

        • Jeśli mam aplikację w języku angielskim/rosyjskim/ukraińskim, czy potwierdzenia i wyciągi również będą tłumaczone

          Potwierdzenia przelewów dopasują się do języka aplikacji. Wyciągi będą tylko po polsku.

        • Jak obliczamy przybliżony ślad węglowy

          Grupa Santander współpracuje z firmą konsultingową Global Factor, która specjalizuje się w badaniach dotyczących zmian klimatu. Zastosowaliśmy metodologię szacowania emisji CO2e na podstawie transakcji, które realizujesz przy użyciu naszych kart kredytowych i debetowych.

          W obliczeniach brane są pod uwagę:

          • transakcje naszymi kartami debetowymi i kredytowymi, wykonane w PLN i rozliczone w danym miesiącu,
          • kategorie sprzedawców produktów i usług – określone za pomocą kodu MCC (Merchant Category Code),
          • kwoty transakcji wykonanych w ośmiu kategoriach zakupowych.

          Cały proces kalkulacji jest realizowany wewnętrznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych oraz naszymi wewnętrznymi politykami prywatności.

          Zastosowaną metodologię szacowania śladu węglowego na podstawie transakcji zweryfikowała międzynarodowa firma doradcza Deloitte.

        • Jakiego typu zakupy wchodzą w zakres przyjętych kategorii śladu węglowego

          Supermarkety i zakupy codzienne:

          • zakupy w sklepach spożywczych (lokalnych, sieciach franczyzowych, marketach wielkopowierzchniowych), piekarniach, drogeriach i perfumeriach, salonikach prasowych.

          Transport:

          • zakupy na stacjach paliw, bilety lotnicze, kolejowe i komunikacji miejskiej, transport żeglugowy, inne usługi przewozu osób i towarów.

          Dom:

          • zakupy w sklepach meblowych, budowlanych, wyposażenia wnętrz, ogrodniczych, z elektroniką i sprzętem AGD, płatności za usługi subskrypcyjne (np. telekomunikacja, internet, VOD, streaming, chmura).

          Odzież, obuwie, akcesoria:

          • zakupy w: sklepach z odzieżą i obuwiem (w tym sportowych), salony jubilerskie, akcesoria do domu, drobne dekoracje, zakupy na internetowych portalach.

          Edukacja i zdrowie:

          • usługi edukacyjne i prozdrowotne, zakupy w aptekach, usługi i produkty weterynaryjne.

          Czas wolny:

          • płatności za usługi gastronomiczne, hotele, kina, parki rozrywki, opłaty członkowskie w klubach fitness.

          Usługi:

          • m.in. kosmetyczne, fryzjerskie, płatności w kwiaciarniach, na poczcie, w urzędach, druk.

          Inne:

          • wszystkie wydatki, które nie kwalifikują się do powyższych kategorii.
        • Dlaczego nie widzę mojego przybliżonego śladu węglowego

          Ślad węglowy możemy oszacować na podstawie transakcji wykonanych naszymi kartami i rozliczonych w danym miesiącu.

          Śladu węglowego nie pokazujemy w przypadku, gdy:

          • nie masz karty płatniczej,
          • nie odnotowaliśmy transakcji naszymi kartami w poprzednich miesiącach,
          • otrzymaliśmy Twoją rezygnację z wyliczenia śladu węglowego.
        • Czy mogę zrezygnować z funkcji wyliczenia śladu węglowego

          Jeśli nie chcesz, żebyśmy szacowali ślad węglowy na podstawie transakcji kartami i prezentowali Ci ten wynik, powiadom nas o tym przez kontakt w bankowości internetowej, zgłoszenie na infolinii lub u doradcy. Wtedy ślad węglowy nie będzie prezentowany od 10. dnia miesiąca następującego po Twoim zgłoszeniu. W dalszym ciągu będą dostępne ekoporady oraz sekcja pytań i odpowiedzi.

        Rozwińzobacz mniej

        Rozmowa z wirtualnym asystentem Santi. Jestem chatbotem.