Płać, wypłacaj i przelewaj za pomocą BLIKA, gdziekolwiek jesteś.
Pod ręką
Masz stały dostęp do konta i najważniejszych funkcji na wyciągnięcie kciuka
Mobilny portfel
Możesz płacić zbliżeniowo telefonem, BLIKIEM, kupować bilety i opłacać parking
Wygoda
Aplikacja ułatwi Ci codzienne bankowanie, dlatego warto mieć ją przy sobie
Dołącz do 2,4 mln klientów mobile
Poczuj moc aplikacji Santander mobile
Moc letnich okazji
Tylko w naszej aplikacji kupisz bilety
na jedyny koncert TOTO w Polsce
z rabatem aż 60 zł!
Nie zwlekaj – pula biletów z rabatem
jest limitowana!
Oferta dostępna do 29 lipca lub do wyczerpania limitu biletów promocyjnych - Płyta - General Admission . Tylko w Santander mobile, w zakładce BILETY, PARKINGI, TAXI – Wydarzenia.
Poznaj funkcje, które ułatwią Ci codzienne bankowanie
Autopay
Płać nowocześnie i wygodnie za przejazdy na autostradach A1 (Toruń‑Gdańsk) i A4 (Kraków‑Katowice). Zapomnij o korkach do bramek na autostradzie. Nie musisz też szukać drobnych lub karty. Wystarczy, że aktywujesz Autopay na ekranie startowym naszej apki, w zakładce Bilety, Parkingi, Taxi.
Powiadomienia w aplikacji
Nie musisz logować się do aplikacji, by dowiedzieć się, że właśnie przyszedł do Ciebie przelew lub nadszedł czas spłaty karty kredytowej – o wszystkim poinformujemy Cię w powiadomieniach na telefon. Damy Ci również znać o nadchodzących przerwach w bankowości internetowej i mobilnej oraz o usługach i produktach, które mogą Cię zainteresować. Włącz bezpłatne powiadomienia – wystarczy, że zalogujesz się do aplikacji Santander mobile i wejdziesz w Ustawienia > Powiadomienia.
BLIK
BLIK towarzyszy Ci wszędzie tam, gdzie zabierasz ze sobą telefon. Możesz płacić nim w sklepach i internecie, a także wypłacać pieniądze w bankomacie bez użycia karty.
Mobilna autoryzacja
To szybki i bezpieczny sposób potwierdzania transakcji np. przelewów w bankowości internetowej za pomocą PIN-u, który samodzielnie ustawiasz.
Płatności mobilne
Płatności w zasięgu kciuka? Płacisz zbliżeniowo telefonem lub zegarkiem, bez użycia karty plastikowej.
Zacznij korzystać z aplikacji mobilnej
Pierwsze logowanie do Santander mobile
Zarejestruj telefon
Wpisz login, czyli NIK z umowy. Wpisz hasło startowe (znajdziesz je w kopercie, w SMS-ie lub e-mailu). Zarejestruj swój telefon i korzystaj ze wszystkich możliwości.
Zobacz więcej
Korzystaj
Poznaj naszą bankowość mobilną i korzystaj ze wszystkich możliwości.
Pierwsze kroki z aplikacją Santander mobile
Dajemy Ci wiele możliwości, zaloguj się i zdecyduj, z których chcesz skorzystać
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zobacz broszurę Pierwsze kroki w Santander internet i mobile
Wykonaj przelew w aplikacji Santander mobile
Otwarta bankowość w aplikacji Santander mobile
Zmiana hasła na PIN mobile w aplikacji Santander mobile
Nie wiesz, jak pobrać aplikację?
Odkryj zalety płatności mobilnych
Dodaj swoją kartę do portfela cyfrowego i płać tak, jak chcesz – telefonem lub zegarkiem
Twoje finanse są dla nas najważniejsze
Codziennie dbamy o to, by były bezpieczne. Poznaj zasady bezpieczeństwa i możliwości otwartej bankowości.
Dokumenty
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami, jak chcesz
Wideo lub audio
Wideo lub audio
Godziny pracy:
codziennie od 9.00-18.00
(z wyjątkiem świąt)
Infolinia
24 h
Infolinia
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
Bank Porad - bankuj lepiej
Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych
ePUAP - co to jest i jak założyć konto?
ePUAP służy do załatwiania spraw urzędowych przez internet. Dowiedz się jak z niego korzystać.
Karta kredytowa na wszelki wypadek
Zobacz, jak działa karta kredytowa i co to jest okres bezodsetkowy.
Agregacja kont
Poznaj możliwości, jakie daje agregacja rachunków płatniczych. Czym jest ta usługa oraz jak z niej skorzystać?
Bez gotówki na wakacjach
Wyślij gotówkę na urlop, a kartę noś w swoim telefonie lub zegarku.
Bezpieczne zakupy w Internecie
Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpiecznych zakupach online i jak uniknąć oszustów internetowych.
Finanse w podróży
Zadbaj o finanse jeszcze przed wyjazdem- poznaj nasze wskazówki, które ułatwią Ci podróżowanie.
Jak płacić telefonem lub zegarkiem?
Płatności w zasięgu kciuka? Portfel możesz mieć zawsze przy sobie- w telefonie lub zegarku.
Przelew na telefon można wykonać do osób, które zarejestrowały swój numer w bazie powiązań BLIK.
Bilety komunikacji miejskiej w Santander mobile kupisz w wybranych miastach w Polsce. Funkcja Bilety, parkingi, taksówki jest dostępna w wybranych miastach w Polsce.
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
- Przelew na telefon to polecenie przelewu.
- Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
- Zarządzanie kartami – aktywacja, nadanie PIN, zmiana limitów, włączenie paska magnetycznego, zastrzeżenie lub zablokowanie karty to obsługa karty debetowej/kredytowej.
Podczas pierwszego logowania do aplikacji poprosimy Cię o rejestrację Twojego urządzenia.
Jest to niezbędne do korzystania z aplikacji. Rejestrację wykonujesz tylko za pierwszym razem.
Pierwsze kroki
Aplikacja mobilna jest dostępna dla urządzeń z systemem Android (wersja 5.0 lub wyższa) oraz iOS (wersja 12.0 lub wyższa). Sprawdź system operacyjny Twojego telefonu (iOS lub Android) i wybierz odpowiedni sklep z aplikacjami:
- App Store to sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń mobilnych (iPhone i iPad) z systemem operacyjnym iOS,
- Google Play to sklep Google m.in. z filmami, muzyką oraz z aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android.
App Store
- Upewnij się, że masz włączony internet w telefonie lub Twój telefon jest podłączony do sieci Wi-Fi.
- Uruchom aplikację App Store.
- Wpisz w pole wyszukiwania: Santander mobile.
- Po wybraniu aplikacji, kliknij przycisk Pobierz.
- Kiedy aplikacja zostanie pobrana na telefon, kliknij przycisk: Otwórz.
- Zaloguj się do aplikacji. Wpisz swój login i hasło – te same, którymi logujesz się do Santander Internet.
- Zarejestruj urządzenie. Aby to zrobić, kliknij Rozpocznij. Rejestracja jest niezbędna, żeby korzystać z aplikacji.
Google Play
- Upewnij się, że masz włączony internet w telefonie lub Twój telefon jest podłączony do sieci Wi-Fi.
- Sprawdź, czy masz konto Google. Nie wiesz jak je utworzyć, kliknij w link.
- Uruchom aplikację Google Play.
- Wpisz w pole wyszukiwania: Santander mobile.
- Po wybraniu aplikacji, kliknij przycisk: Zainstaluj.
- Kiedy aplikacja zostanie pobrana na telefon, kliknij przycisk: Otwórz.
- Zaloguj się do aplikacji. Wpisz swój login i hasło – te same, którymi logujesz się do Santander Internet.
- Zarejestruj urządzenie. Aby to zrobić, kliknij Rozpocznij. Rejestracja jest niezbędna, żeby korzystać z aplikacji.
Masz wątpliwości?
- Poproś o pomoc osobę ze swojego otoczenia.
- Skorzystaj z instrukcji i wskazówek sklepów z aplikacjami. W zależności od systemu operacyjnego Twojego telefonu wybierz odpowiednią stronę i w polu wyszukiwania opisz swój problem lub zadaj pytanie:
- App Store: https://support.apple.com/pl-pl/
- Google Play: https://support.google.com/
- Jeśli masz pytania dotyczące bankowości mobilnej lub nie pamiętasz danych do logowania, zadzwoń pod numer 1 9999 (opłata za połączenie z infolinią banku zgodna z taryfą danego operatora).