W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • Aplikacja Santander mobile

    Pomaga w codziennych sprawach

    Autopay

    Nowoczesny i wygodny sposób
    płacenia za przejazdy na autostradach 

    • Zapominasz o korkach do bramek na autostradzie

    • Płacisz za przejazdy ze swojego konta – wygodnie i szybko.

    • Nie musisz już szukać drobnych lub karty

    • Historię przejazdów masz w zakładce Autostrady

      

    Autostrady

    e-Toll w Autopay

    Autopay w Santander mobile nie obejmuje przejazdów państwowymi autostradami A2 (Konin‑Łódź) i A4 (Wrocław‑Gliwice).

    Dostawcą usługi jest Autopay Mobility 

    Jak działa Autopay

    • 1

      Podjedź pod bramkę

      system odczyta numer tablicy rejestracyjnej

    • 2

      System pobierze opłatę

      z konta wskazanego przez Ciebie w aplikacji

    • 3

      Gotowe

      nie musisz niczego potwierdzać w telefonie

    Jak zacząć korzystać z Autopay

    • Uruchom aplikację
      Santander mobile

      Wybierz Transport, Bilety, Usługi usługi Zakupy Mobilne.

    • Wybierz Autopay i zarejestruj się

      Wypełnij wszystkie wymagane dane i potwierdź aktywację. Jeśli korzystasz już z usługi, informacje o Twoich pojazdach  przeniesiemy do zakładki Autostrady.

    • Wprowadź dane pojazdu

      Uzupełnij formularz i wybierz konto z którego będziemy pobierać opłatę za przejazdy. Poprosimy Cię o zgodę na blokadę na 1 grosz do czasu zakończenia rejestracji. Możesz już korzystać z Autopay!

    Dokumenty do pobrania

    Najczęstsze pytania

    • Z usługi Autopay skorzystasz, jeśli:

      • masz ukończone 18 lat
      • posiadasz numer PESEL 
      • posiadasz adres e-mail
      • masz konto osobiste lub firmowe w PLN 
      • korzystasz z aplikacji Santander mobile 
      • korzystasz z modułu Zakupy mobilne (zakładka Transport, Bilety, Usługi)
    • Do usługi Autopay możesz zarejestrować się w zakładce Transport, Bilety, Usługi, dostępnej w naszej aplikacji. Wystarczy, że uzupełnisz wymagane dane, dodasz pojazd i wybierzesz konto do płatności.

    • Nie martw się. Podczas rejestracji przeniesiemy Twoją listę pojazdów do zakładki Autopay.

      Od tego moment możesz dodać kolejne pojazdy i zmienić konto do płatności. Upewnij się, że Twoje dane, które podajesz podczas rejestracji są takie same jak te w usłudze Autopay.

    • Na autostradzie:

      • A2 (odcinek Poznań - Konin) podjedź pod bramki oznakowane symbolem czarnej kamery
      • A1 (odcinek Toruń - Gdańsk) podjedź pod dowolną bramkę. Na wszystkich działa system AmberGO, który pobiera opłaty z Autopay
      • A4 (odcinek Kraków - Katowice) podjedź pod bramki oznakowane symbolem czarnej kamery
    • Na autostradzie:

      • A2 odcinek Poznań – Konin
      • A1 odcinek Toruń – Gdańsk
      • A4 odcinek Kraków – Katowice

      powoli podjedź pod oznakowaną bramkę, a system kamer odczyta Twoją tablicę rejestracyjną i podniesie szlaban.

    • Na autostradzie:

      • A2 odcinek Poznań – Konin
      • A1 odcinek Toruń – Gdańsk
      • A4 odcinek Kraków – Katowice

      Może zdarzyć się tak, że kamera nie rozpozna numeru rejestracyjnego pojazdu.

      Jeśli będziesz na autostradzie:

      • A2 odcinek Poznań – Konin – należy pobrać bilet wjazdowy i na zjeździe wybrać bramkę z obsługą pracownika.
      • A1 odcinek Toruń – Gdańsk – pobierz bilet i opłać przejazd tradycyjną metodą – kartą do konta lub gotówką.
      • A4 odcinek Kraków – Katowice– poinformuj pracownika, który pobiera opłaty za przejazd, że jesteś użytkownikiem usługi Autopay. Przejedziesz przez bramki na podstawie wskazanych tablic rejestracyjnych, a opłata zostanie pobrana w aplikacji.

      Po wszystkim upewnij się czy:

      • tablica rejestracyjna jest czytelna,
      • Twoje konto w usłudze Autopay nie jest zablokowane,
      • Twoje wcześniejsze przejazdy opłaciłeś prawidłowo.
    • Jeżeli będziesz mieć problem z usługą Autopay - skontaktuj się z dostawcą usługi, czyli z Autopay Mobility. 

      Telefonicznie:
      tel. +48 58 760 48 44
      w godzinach pracy Centrum Pomocy Autopay

      Elektronicznie:
      kontakt@autopay.pl

      Pisemnie:
      Autopay Mobility Sp. z o.o.
      Powstańców Warszawy 6
      81-718 Sopot

    • Ustaw rachunek (osobisty lub firmowy w PLN), z którego pobierzemy automatycznie opłatę. 

      W aplikacji Santander mobile możesz wybrać trzy odcinki autostrad:

      • A2 Poznań – Konin
      • A1 Toruń – Gdańsk
      • A4 Kraków – Katowice
    • Tak, możesz dodać auto służbowe. Fakturę znajdziesz w zakładce Autostrady po każdym przejeździe bądź zbiorczo – raz w miesiącu.

    • Nie ma określonego limitu. Możesz dodać tyle pojazdów ile chcesz.

    • Oznacza to, że Autopay Mobility w pełni odpowiada za poprawne funkcjonowanie usługi. 

    • Jeżeli podróżujesz autostradą:

      • A2 odcinek Poznań – Konin
      • A1 odcinek Toruń – Gdańsk
      • A4 odcinek Kraków – Katowice

      nie musisz mieć ze sobą telefonu, na którym została zainstalowana aplikacja. Identyfikacja odbywa się na podstawie numerów rejestracyjnych pojazdu.

    • Nie. Jeśli numer rejestracyjny samochodu został wprowadzony wcześniej, druga osoba nie będzie mogła już tego zrobić.

      Jeżeli jedziesz samochodem, który do systemu dodała inna osoba, wciąż możesz skorzystać z automatycznej płatności. System kamer rozpozna rejestrację pojazdu i podniesie szlaban.

      W przypadku pojazdu objętego systemem Autopay, możesz też dokonać płatności tradycyjnej. Wystarczy, że właściciel pojazdu dezaktywuje go w systemie.

    Aplikacja Santander mobile pomaga w codziennych sprawach

    Dopasuj do siebie
    powitanie, logowanie, tapeta, skróty
    Używaj trybu dyskretnego
    ukryj stan konta w miejscach publicznych
    Korzystaj z BLIKA
    płać, wypłacaj i przelewaj na telefon
    Kupuj i płać
    za: bilety, parkingi, autostrady, gry i multimedia
    Wymieniaj walutę
    w Kantorze Santander 24/7
    Oszczędzaj z Moimi celami
    określ cel i wygodnie odkładaj

    Poznaj aplikację

    Usługa Autopay jest świadczona przez Autopay Mobility Sp z o.o., która za nią odpowiada.
    Autopay Mobility sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 3/18, 00-019 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000794787, o kapitale zakładowym 2 796 050 PLN, o numerze NIP: 5272898696

    Finanteq S.A. Partner Banku z którym Bank zawarł umowę na świadczenie usług w ramach aplikacji Santander mobile - dostawca modułu: Zakupy mobilne (zakładka bilety, parkingi, taxi). Finanteq S.A. z siedzibą w Lublinie, przy ul. Nałęczowska 16, 20- 701 Lublin, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, pod numerem KRS 0000521114, po numerze NIP 7133087558, o kapitale zakładowym w wysokości 230 000, - PLN opłaconym w całości. 

    Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000008723. NIP 896-000-56-73. REGON 930041341. Wysokość kapitału zakładowego i wpłaconego 1 021 893 140 zł.

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.

    • Konto to rachunek płatniczy dostępny online.
    • Aplikacja Santander mobile to usługa bankowości elektronicznej.