Najczęściej wyszukiwane:

Szukaj na stronie

Poznaj nową pilotażową aplikację mobilną. Pobierz, sprawdź i daj znać, co myślisz.

Autopay

Autopay

Nowoczesny i wygodny sposób
płacenia za przejazdy na autostradach

  • Zapominasz o korkach do bramek na autostradzie

  • Płacisz wygodnie za przejazdy ze swojego konta 

  • Nie musisz już szukać drobnych lub karty

  • Historię przejazdów masz w zakładce Autostrady

Jak działa Autopay

Jak działa Autopay

1
Podjedź pod bramkę

system odczyta numer tablicy rejestracyjnej

2
System pobierze opłatę

z konta wskazanego przez Ciebie w aplikacji

3
Gotowe

nie musisz niczego potwierdzać w telefonie

Autostrady

  • AmberOne Autostrada A1 (Toruń‑Gdańsk)

    Podjedź pod jedną z bramek, która jest oznakowana symbolem AmberGO.

  • Autostrada A4 (Kraków‑Katowice)

    Podjedź pod jedną z bramek, która jest oznakowana symbolem czarnej kamery na żółtym tle.

e-Toll w Autopay

Autopay w Santander mobile nie obejmuje przejazdów państwowymi autostradami A2 (Konin‑Łódź) i A4 (Wrocław‑Gliwice).

Dostawcą usługi jest Autopay Mobility 

Promocja

Tańszy weekend z Autopay

W długi weekend czerwcowy użytkownicy Autopay w naszej aplikacji mobilnej otrzymują zwrot 2 płatności za przejazdy autostradami A1 i A4!

Regulamin

Promocja trwa w dn. 7-11.06.2023 i dotyczy przejazdów autostradami A1 (Gdańsk-Toruń)
i A4 (Kraków-Katowice)

Jak zacząć korzystać z Autopay

  • Uruchom aplikację Santander mobile

    Wybierz Bilety, Parkingi, Taxi i zaakceptuj Regulamin usługi Zakupy Mobilne.

  • Wybierz Autopay i zarejestruj się

    Wypełnij wszystkie wymagane dane i potwierdź aktywację SMS kodem. Jeśli korzystasz już z usługi informacje o Twoich pojazdach  przeniesiemy do zakładki Autostrady.

  • Wprowadź dane pojazdu

    Uzupełnij formularz i wybierz konto z którego będziemy pobierać opłatę za przejazdy. Poprosimy Cię o zgodę na blokadę na 1 grosz do czasu zakończenia rejestracji. Możesz już korzystać z Autopay!

    Dokumenty do pobrania

    Najczęstsze pytania

    • Kto może skorzystać z Autopay?

      Z usługi Autopay skorzystasz, jeśli:

      • masz ukończone 18 lat
      • posiadasz numer PESEL 
      • posiadasz adres e-mail
      • masz konto osobiste lub firmowe w PLN 
      • korzystasz z aplikacji Santander mobile 
      • korzystasz z modułu Zakupy mobilne (zakładka Bilety, Parkingi, Taxi)
    • Jak zarejestrować się do usługi?

      Do usługi Autopay możesz zarejestrować się w zakładce Bilety, Parkingi, Taxi, dostępnej w naszej aplikacji. Wystarczy, że uzupełnisz wymagane dane, dodasz pojazd i wybierzesz konto do płatności.

    • Co jeśli mam już konto w aplikacji Autopay?

      Nie martw się. Podczas rejestracji przeniesiemy Twoją listę pojazdów do zakładki Autopay.
      Będziesz mógł dodać kolejne pojazdy i zmienić konto do płatności. Upewnij się, że Twoje dane, które podajesz podczas rejestracji są takie same jak te w usłudze Autopay.

    • Na jakich autostradach działa usługa?

      Na autostradzie:

      • A1 (odcinek Toruń - Gdańsk) podjedź pod dowolną bramkę. Na wszystkich działa system AmberGO, który pobiera opłaty z Autopay
      • A4 (odcinek Kraków - Katowice) podjedź pod bramki oznakowane symbolem czarnej kamery na żółtym tle
    • Co zrobić, aby bramka się otworzyła?

      Na autostradzie:

      • A1 odcinek Toruń - Gdańsk 
      • A4 odcinek Kraków - Katowice 

      powoli podjedź pod oznakowaną bramkę, a system kamer odczyta Twoją tablicę rejestracyjną i podniesie szlaban.

    • Co zrobić kiedy bramka się nie otworzy?

      Na autostradzie:

      • A1 odcinek Toruń - Gdańsk 
      • A4 odcinek Kraków - Katowice 

      Może zdarzyć się tak, że kamera nie rozpozna numeru rejestracyjnego pojazdu.

      Jeśli będziesz na autostradzie: 

      • A1 odcinek Toruń - Gdańsk - pobierz bilet i opłać przejazd tradycyjną metodą - kartą do konta lub gotówką. 
      • A4 odcinek Kraków - Katowice - poinformuj pracownika, który pobiera opłaty za przejazd, że jesteś użytkownikiem usługi Autopay.  Przejedziesz przez bramki na podstawie wskazanych tablic rejestracyjnych, a opłata zostanie pobrana w aplikacji. 

      Po wszystkim upewnij się czy:

      • tablica rejestracyjna jest czytelna,
      • Twoje konto w usłudze Autopay nie jest zablokowane,
      • Twoje wcześniejsze przejazdy opłaciłeś prawidłowo.
    • Co robić, gdy pojawi się błąd lub będę mieć problem z przejazdem?

      Jeżeli będziesz mieć problem z usługą Autopay - skontaktuj się z dostawcą usługi czyli z Autopay Mobility. 

      Telefonicznie:
      tel. +48 58 760 48 44
      w godzinach pracy Centrum Pomocy Autopay

      Elektronicznie:
      kontakt@autopay.pl

      Pisemnie:
      Autopay Mobility Sp. z o.o.
      Powstańców Warszawy 6
      81-718 Sopot

    • W jaki sposób mogę zapłacić za przejazd?

      Ustaw rachunek (osobisty lub firmowy w PLN) z którego pobierzemy automatycznie opłatę. 

      W aplikacji Santander mobile możesz wybrać dwa odcinki autostrad:

      • A1 Toruń - Gdańsk 
      • A4 Kraków - Katowice 
    • Czy mogę jeździć autem służbowym i korzystać z usługi?

      Tak, możesz dodać auto służbowe. Fakturę znajdziesz w zakładce Autostrady po każdym przejeździe bądź zbiorczo – raz w miesiącu.

    • Ile pojazdów mogę dodać?

      Nie ma określonego limitu. Możesz dodać tyle pojazdów ile chcesz.

    • Co oznacza, że Autopay Mobility dostarcza tę usługę?

      Oznacza to, że Autopay Mobility w pełni odpowiada za poprawne funkcjonowanie usługi. 

    • Czy muszę mieć telefon podczas przejazdu przez bramki?

      Jeżeli podróżujesz autostradą:

      • A1 odcinek Toruń – Gdańsk 
      • A4 odcinek Kraków - Katowice 

      nie musisz mieć ze sobą telefonu, na którym została zainstalowana aplikacja. Identyfikacja odbywa się na podstawie numerów rejestracyjnych pojazdu.
       

    • Czy kilka osób może dodać ten sam pojazd ?

      Nie. Jeśli numer rejestracyjny samochodu został wprowadzony wcześniej, druga osoba nie będzie mogła już tego zrobić.

      Jeżeli jedziesz samochodem, który do systemu dodała inna osoba, wciąż możesz skorzystać z automatycznej płatności. System kamer rozpozna rejestrację pojazdu i podniesie szlaban.

      Jeżeli wiesz, że pojazd jest objęty systemem Autopay, ale chcesz dokonać tradycyjnej płatności, musisz poprosić właściciela pojazdu o jego dezaktywowanie w systemie.

    Rozwińzobacz mniej

    Pobierz aplikację Santander mobile

    W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.

    Pobierz aplikację z Google Play Ocena aplikacji w Google Play

    Ocena 4,7 w Google Play

    Pobierz aplikację z AppStore Ocena aplikacji w AppStore

    Ocena 4,5 w App Store

    Aplikacja Santander mobile na smartfonie

    Usługa Autopay jest świadczona przez Autopay Mobility Sp z o.o., która za nią odpowiada.
    Autopay Mobility sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 3/18, 00-019 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000794787, o kapitale zakładowym 2 796 050 PLN, o numerze NIP: 5272898696

    Finanteq S.A. Partner Banku z którym Bank zawarł umowę na świadczenie usług w ramach aplikacji Santander mobile - dostawca modułu: Zakupy mobilne (zakładka bilety, parkingi, taxi). Finanteq S.A. z siedzibą w Lublinie, przy ul. Nałęczowska 16, 20- 701 Lublin, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, pod numerem KRS 0000521114, po numerze NIP 7133087558, o kapitale zakładowym w wysokości 230 000, - PLN opłaconym w całości. 

    Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000008723. NIP 896-000-56-73. REGON 930041341. Wysokość kapitału zakładowego i wpłaconego 1 021 893 140 zł.

    • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

      Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

      • Konto to rachunek płatniczy dostępny online.
      • Aplikacja Santander mobile to usługa bankowości elektronicznej.