Pobierz aplikację
Najczęściej wyszukiwane:
Zakres ubezpieczeń jest taki sam, różnią się tylko ceną
Możesz porównać ceny ubezpieczenia samochodu w 4 Towarzystwach Ubezpieczeniowych (Benefia, Generali, InterRisk, LINK4)
Szybki proces zakupowy
Podaj dane samochodu i właścicieli i porównaj ceny ubezpieczeń
Sprawdź ubezpieczenie samochodu
Masz do wyboru OC, AC, Assistance oraz NNW
Kup jak Ci wygodnie
W aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej
Kiedy działa Ubezpieczenie samochodu
Ubezpieczenie zadziała tam, gdzie będziesz go potrzebować
Wypadek
Jeśli zdarzy Ci się wypadek, możesz otrzymać odszkodowanie na naprawę samochodu
Awaria
Jeśli w trakcie podróży "złapiesz gumę" możesz liczyć na pomoc w organizacji auta zastępczego lub holowania
Kradzież
Jeśli ktoś ukradnie Ci samochód możesz liczyć na wypłatę odszkodowania
Kiedy przyda Ci się Ubezpieczenie samochodu
OC
OC
Ubezpieczenie OC jest obowiązkowe. Musisz je mieć bo chroni Cię, gdy spowodujesz wypadek. Szkody wyrządzone innym w jego wyniku zostaną naprawione z ubezpieczenia OC.
Ile wynosi suma ubezpieczenia?
Górną granicę odpowiedzialności ubezpieczyciela stanowi suma ubezpieczenia, która jest równowartością w złotych:
- 5 210 000 EUR na każdego poszkodowanego – w przypadku szkód wyrządzonych osobom, w odniesieniu do jednego zdarzenia, które jest objęte ubezpieczeniem; bez względu na liczbę poszkodowanych,
- 1 050 000 EUR w przypadku uszkodzenia mienia, w odniesieniu do jednego zdarzenia, które objęte jest ubezpieczeniem; bez względu na liczbę poszkodowanych.
Po zakupie Ubezpieczenia OC możesz otrzymać Zieloną Kartę w dowolnym momencie. Wystarczy, że skontaktujesz się ze swoim ubezpieczycielem.
Autocasco
Porównaj dostępne warianty ubezpieczenia Autocasco
Assistance
Porównaj dostępne warianty ubezpieczenia Assistance
NNW
Porównaj dostępne warianty ubezpieczenia Następstw nieszczęśliwych wypadków dla kierowcy i pasażerów
NNW Mini | NNW Midi | NNW Maxi | |
Trwały uszczerbek na zdrowiu/ Śmierć (Suma ubezpieczenia dla każdego Ubezpieczonego) | 25 000 PLN | 50 000 PLN | 100 000 PLN |
Kup ubezpieczenie
- Santander internet | Santander mobile
- Telefon
- Oddział
Jak możesz zgłosić szkodę?
Benefia (Compensa)
Assistance
+48 22 639 22 10
Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:
- imię i nazwisko Ubezpieczonego,
- marka i typ oraz numer rejestracyjny samochodu,
- miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszego kontaktu,
- krótki opis zaistniałego zdarzenia.
OC, AC, NNW, Zielona Karta
wypełnij formularz na zgloszenie.benefia.pl lub wyślij wiadomość na adres e-mail: szkody@compensa.pl |
|
zadzwoń: +48 22 212 20 30 od poniedziałku do soboty z wyłączeniem świąt w godzinach 7:00 - 20:00 |
|
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group al. Jerozolimskie 162 02-342 Warszawa |
Generali
Assistance
+48 913 913 913
Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:
- imię i nazwisko Ubezpieczonego,
- marka i typ oraz numer rejestracyjny samochodu,
- miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszych kontaktów,
- krótki opis zaistniałego zdarzenia
OC, AC, NNW, Zielona Karta
wypełnij formularz na https://moje.generali.pl/claimonweb/frontend-new/#/ | |
zadzwoń: +48 913 913 913 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00 |
|
Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. ul. Senatorska 18 00-082 Warszawa |
InterRisk
Assistance
+48 22 575 25 25
Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:
- imię i nazwisko Ubezpieczonego,
- marka i typ oraz numer rejestracyjny samochodu,
- miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszych kontaktów,
- krótki opis zaistniałego zdarzenia
OC, AC, NNW, Zielona Karta
wypełnij formularz na https://www.interrisk.pl/interrisk/zglos-szkode lub wyślij wiadomość na adres e-mail:: szkody@interrisk.pl |
|
zadzwoń: +48 22 575 25 25 codziennie w godzinach 6:00 – 22:00 |
|
InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group skrytka pocztowa nr 3334 40-610 Katowice |
LINK4
Assistance
+48 22 444 44 44
Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Pomocy czynnym całą dobę oraz podaj następujące informacje:
- imię i nazwisko Ubezpieczonego,
- marka i typ oraz numer rejestracyjny pojazdu,
- miejsce zdarzenia i numer telefonu do dalszych kontaktów,
- krótki opis zaistniałego zdarzenia
OC, AC, NNW, Zielona Karta
wypełnij formularz na https://www.link4.pl/claims | |
zadzwoń: +48 22 444 44 84 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00 |
|
LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. ul. Postępu 15 02-676 Warszawa |
Dokumenty
Benefia (Compensa)
Generali
InterRisk
LINK4
Polecamy Ci także
Sprawdź inne produkty z naszej oferty
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Ochrona ubezpieczeniowa w ramach umowy Ubezpieczenia samochodu (świadczona jest przez: COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group, Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.. Szczegółowe informacje, w tym: Ogólne Warunki Ubezpieczenia Zielona Karta dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Ogólne Warunki Ubezpieczenia Autocasco dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Ogólne Warunki Ubezpieczenia Assistance dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Ogólne Warunki Ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków dla Klientów Santander Bank Polska S.A., Wyciąg z ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. z 2003 r., nr 124, poz. 1152 z późn. zm.) określające m.in. zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia oraz wypowiedzenia umowy ubezpieczenia, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, Dokument zawierający informacje o produkcie, Informacje dodatkowe
dostępne są na stronie internetowej: santander.pl. Informacja o wysokości składki ubezpieczeniowej dostępna jest po zalogowaniu się do Santander internet albo Santander mobile.
Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie. Numer w Rejestrze Agentów Ubezpieczeniowych: 11135943/A.
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Santander Internet/bankowość internetowa/aplikacja Santander mobile - usługa bankowości elektronicznej, w rozumieniu wykazu usług reprezentatywnych, polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Masz aktualną polisę?
Podaj datę końca polisy OC.
Masz aktualną polisę?
Podaj datę końca polisy OC