Karta Dopasowana
  • Opłata miesięczna za kartę

    Płać bezpiecznie w sklepie i internecie

  • Wygodne płatności

    Komfort bez portfela - płać wygodnie telefonem lub zegarkiem

  • Pakiet wielowalutowy

    Kartą do wielu walut w PLN płać mniej za granicą w EUR, GBP, USD

  • Visa Oferty i Mastercard Priceless Specials

    Płać kartą i odbieraj nagrody w programie Visa Oferty i Mastercard Bezcenne Chwile

  • Kontrola wydatków

    Kontroluj swoje wydatki w bankowości internetowej i mobilnej

  • Pasek magnetyczny

    0 zł za wypłaty gotówki z naszych bankomatów

Opłata za kartę

  • Miesięczna opłata stała

    opłata miesięczna

  • Opłata zależna od liczby transakcji

    dla osób powyżej 26 roku życia

    • zasil konto, do którego wydana jest karta Dopasowana, kwotą co najmniej 500 zł
    • i zapłać co najmniej 1 raz w miesiącu kartą lub BLIKiem

    dla osób poniżej 26 roku życia

    • zapłać co najmniej 1 raz tą kartą lub BLIKiem z konta, do którego wydana jest karta

Płać kartą i zyskuj z programem lojalnościowym

Karta do wielu walut

Możesz połączyć swoją kartę wydaną do konta w PLN z kontami w walutach w EUR, USD, GBP. Płacisz wygodnie z tych kont za granicą w sklepach
lub w internecie

  • Pakiet wielowalutowy - instrukcja
    Jak połączyć kartę Dopasowaną z kontem walutowym?
    • Możesz połączyć swoją kartę Dopasowaną (Visa lub Mastercard) z kontem w EUR, USD, GBP.
    • Możesz to zrobić w dowolnym momencie w Santander internet i Santander mobile, na Infolinii lub w naszych placówkach.
    • Kartę Dopasowaną połączysz z kontem walutowym za 0 zł.
    • Włącz pakiet bankomatowy, jeśli nie chcesz płacić za pojedyncze wypłaty z bankomatów i przy zakupach (transakcja cashback) na całym świecie – 7 zł miesięcznie
  • Pakiet wielowalutowy - korzyści
    Najważniejsze korzyści
    • Masz jedną kartę płatniczą do konta w PLN i w walutach obcych,
    • z kartą możesz połączyć aż trzy Konta24 walutowe (po jednym z każdej waluty tj. EUR, USD,GBP),
    • nie płacisz prowizji za przewalutowanie (jeśli zapewnisz wystarczającą ilość środków na koncie w odpowiedniej walucie).
    • płacisz i wypłacasz pieniądze w bankomatach z połączonych kont walutowych,

Zarządzaj swoją kartą – tak jak chcesz

W Santander internet i Santander mobile możesz samodzielnie zarządzać swoją kartą

  • Aktywacja i hasło PIN

    Aktywujesz kartę i nadasz jej PIN

  • Limity na karcie

    Zmienisz limity wypłat

  • Blokada karty

    Zastrzeżesz lub zablokujesz kartę

Pobierz aplikację Santander mobile

W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.

Ocena 4.7 w Google Play

Ocena 4.5 w App Store

Płać zbliżeniowo telefonem lub zegarkiem

Wypróbuj nasze portfele cyfrowe

Dodatkowe usługi

Zobacz, z czego jeszcze możesz skorzystać

  • Usługa 3D-Secure

    Twoje płatności kartą w sklepach internetowych są zabezpieczone, dzięki usłudze 3D-Secure.

  • Usługa Chargeback

    Korzystaj z usługi Chargeback, dzięki której możesz otrzymać zwrot pieniędzy za towar/usługę, jeśli sprzedawca nie wywiązał się z umowy, bądź otrzymany towar jest niezgodny z opisem.

  • Usługa Cashback

    Wypłata gotówki w sklepie podczas płatności kartą za zakupy – jednorazowo do kwoty 300 zł kartą Visa, do kwoty 500 zł kartą Mastercard.

  • Wpłacaj na kartę Mastercard

    Korzystaj z wygodnej opcji wpłacania gotówki na kartę Mastercard® w punktach sprzedaży. Jak to działa?

Zamów kartę Dopasowaną, jak Ci wygodnie

W Santander internet, przez telefon lub w oddziale – jak chcesz

Zaloguj się
Zaloguj się do swojej bankowości.
Złóż wniosek
Zapoznaj się z warunkami i złóż wniosek o kartę Dopasowaną.
Poczekaj na kartę
Kartę wyślemy pocztą. Aktywujesz ją w Santander internet lub Santander mobile.
Zadzwoń do nas
Zadzwoń pod numer 1 9999 i porozmawiaj z naszym doradcą.
Doradca wypełni dla Ciebie wniosek
Podczas rozmowy doradca uzupełni dane we wniosku.
Poczekaj na kartę
Kartę wyślemy pocztą. Aktywujesz ją w Santander internet lub Santander mobile.
Zostaw numer
Odwiedź placówkę
Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.
Złóż wniosek
Wypełnij wniosek z naszym doradcą i podpisz umowę.
Zacznij korzystać
Kartę wyślemy pocztą. Aktywujesz ją w Santander internet lub Santander mobile.

Proste zasady, przejrzyste opłaty

Bankujesz tak, jak chcesz. Płacisz, jak chcesz.

Ty wybierasz, ile płacisz za kartę Dopasowaną

Opłata za kartę  
Opłata miesięczna 8 zł
Opłata miesięczna, jeśli zasilisz konto, do którego wydana jest karta kwotą co najmniej 500 zł i zapłacisz minimum 1 raz kartą lub zapłacisz BLIKIEM 0 zł
Jeśli masz mniej niż 26 lat  

Opłata miesięczna, jeśli zapłacisz co najmniej 1 raz kartą lub zapłacisz BLIKIEM z konta do którego wydana jest karta

0 zł

 

Ty wybierasz, ile płacisz za wypłaty gotówki w bankomatach

bankomaty Santander Bank Polska 0 zł
wypłata gotówki w pozostałych bankomatach i terminalach w kraju, poza pakietem 5 zł za każdą wypłatę
jeśli chcesz korzystać z bankomatów innych sieci w Polsce i za granicą bez ograniczeń, włącz Pakiet bankomatowy
(0 zł dla klientów do 26 roku życia)
7 zł miesięcznie

Oferta karty debetowej dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny

Opłata miesięczna za kartę Dopasowaną do nowo otwartego Konta Jakie Chcę.
Oferta obejmuje Ciebie i drugą osobę, dla której zawnioskujesz o kartę Dopasowaną do tego samego konta.

Więcej informacji o Karcie Dużej Rodziny znajdziesz tutaj

0 zł

Najczęstsze pytania
 

  • Jak działa pakiet wielowalutowy?
    • Pakiet odnawia się automatycznie co miesiąc – do momentu aż z niego nie zrezygnujesz.
    • W każdej chwili możesz zrezygnować z pakietu wielowalutowego.
    • Po Twojej rezygnacji pakiet pozostanie aktywny do końca miesiąca.
    • Jeśli zrezygnujesz z pakietu po ostatnim dniu roboczym w danym miesiącu – wyłączenie nastąpi dopiero z końcem kolejnego miesiąca.
  • Jak włączyć pakiet wielowalutowy?

    1.  Aktywuj pakiet wielowalutowy:

    • w Santander internet,
    • w Santander mobile
    • przez infolinię,
    • w oddziale.

    2.  Połącz kartę płatniczą Dopasowaną (Visa lub Mastercard) z kontami walutowymi w EUR, GBP lub USD.

    3.  Wybierz, od kiedy ma działać pakiet:

    • od teraz,
    • od 1 dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego.
  • Jak działają rozliczenia transakcji w ramach włączonego pakietu, po połączeniu karty z kontem w EUR, USD i GBP?
    1. Jeśli płacisz kartą lub wypłacasz gotówkę w bankomatach poza siecią Santander Bank Polska w walucie EUR, USD lub GBP:
    • transakcje rozliczymy z konta w tej samej walucie, jeśli są na nim wystarczające środki, bez prowizji za przewalutowanie,
    • jeśli na koncie walutowym nie będzie wystarczających środków, transakcję w całości rozliczymy się z konta w PLN, dodatkowo pobierzemy prowizję za przewalutowanie, zgodnie z TOiP,
    • jeśli również na koncie w PLN nie będzie wystarczających środków – transakcja zostanie odrzucona.
    1. Jeśli wypłacasz gotówkę w bankomatach Santander Bank Polska:
    • transakcję rozliczymy z konta wskazanego przy wypłacie,
    • jeśli na wskazanym koncie nie będzie wystarczających środków – wypłata zostanie odrzucona.
    1. Jeśli płacisz lub wypłacasz gotówkę w walutach innych niż EUR, USD i GBP:
    • transakcję zawsze rozliczymy z konta w PLN, do którego została wydana karta,
    • pobierzemy prowizję za przewalutowanie, zgodnie z TOiP.

    Jeżeli karta nie będzie połączona z kontami walutowymi – wszystkie transakcje rozliczymy z konta w PLN, do którego została wydana karta. Dlatego warto połączyć kartę z kontami w walutach. 

Dokumenty

Regulamin debetowych kart płatniczych dla klientów indywidualnych
1 Grudzień 2020 r.
1021.3 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

Sprawdź inne produkty z naszej oferty

Wsparcie przy wyborze karty

Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

 

Doradca online

Infolinia

24 h

Zostaw numer

W oddziale

Bank Porad - bankuj lepiej

Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Konto Jakie Chcę, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
    • Opłata miesięczna za kartę to opłata za usługę obsługi karty debetowej.
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Kod 3D-Secure to powiadamianie SMS.
    • Płatność kartą oraz płatność zbliżeniowa telefonem to m.in. transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
    • Wypłata gotówki kartą za granicą na terenie krajów EOG poza Polską, to m.in. transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych.
    • Przewalutowanie transakcji płatniczej to usługa obsługi karty debetowej.

Płatność BLIK to płatność polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.