Szukaj na stronie

Karta Visa Select

Karta do wielu zadań dla wymagających

Korzystaj bez opłat

  • opłaty miesięcznej za kartę Visa Select

  • za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce

  • za wypłaty z bankomatów za granicą. Możesz jednak zapłacić opłatę, tzw. Surchage. 
  • za przewalutowanie transakcji zagranicznej w innej walucie niż PLN
  • za połączenie karty Visa Select z kontami walutowymi w EUR, USD, GBP. 

Korzyści

  • 9% zniżki na Rentalcars.com


    9%



    Zarezerwuj samochód przy użyciu specjalnego linku, zapłać za wynajem naszą kartą, a 9% zniżki otrzymasz przy rezerwacji samochodu.

  • Program Visa Benefit


    Płać swoją kartą Visa i korzystaj ze zniżek na zakupy, usługi i podróże.

Wygoda

Zobacz, z czego jeszcze możesz skorzystać gdy masz kartę Visa Select

  • Płać zegarkiem
    lub telefonem

    Podłącz swoją kartę do: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Xiaomi Pay i SwatchPay! Więcej Uruchomi się w nowym oknie

  • Usługa
    3D-Secure

    Twoje płatności kartą w wybranych sklepach internetowych są zabezpieczone, dzięki usłudze 3D-Secure.

  • Usługa
    Chargeback

    Korzystaj z usługi Chargeback, dzięki której możesz otrzymać zwrot pieniędzy za towar/usługę, jeśli sprzedawca nie wywiązał się z umowy, bądź otrzymany towar jest niezgodny z opisem.

  • Usługa
    cash back

    Cash back Uruchomi się w nowym oknie, czyli wypłata gotówki w sklepie podczas płatności kartą za zakupy – jednorazowo do kwoty 1000 zł kartą Visa.

Jak zamówić kartę

  • Zaloguj się

    Zaloguj się do swojej bankowości internetowej.

  • Złóż wniosek

    Zapoznaj się z warunkami i złóż wniosek o kartę Visa Select.

  • Zacznij korzystać

    Aktywuj kartę w Santander internet lub Santander mobile. Kartę plastikową wyślemy pocztą.

  • Zadzwoń do nas

    Zadzwoń do naszego doradcy pod numer 61 885 86 00.

  • Otwórz kartę

    Nasz doradca podczas rozmowy otworzy dla ciebie kartę Visa Select. Umowę wyślemy na Twój email.

  • Zacznij korzystać

    Aktywuj kartę w Santander internet lub Santander mobile. Kartę plastikową wyślemy pocztą.

  • Odwiedź placówkę

    Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.

  • Złóż wniosek

    Wypełnij wniosek z naszym doradcą i podpisz umowę.

  • Zacznij korzystać

    Aktywuj kartę w Santander internet lub Santander mobile. Kartę plastikową wyślemy pocztą.

Opłaty i dokumenty

Najczęściej zadawane pytania

  • Bankowość internetowa

    Po zalogowaniu do usług wybierz zakładkę Finanse – Karty. Następnie przy karcie, którą zamierzasz aktywować, kliknij opcję Aktywuj. Następnie w opcji Więcej wybierz Nadaj PIN.

    Bankowość mobilna

    Jeżeli chcesz aktywować kartę w Santander mobile, to po zalogowaniu wybierz na ekranie kartę, którą chcesz aktywować. Następnie wybierz Opcje – Aktywuj kartę oraz nadaj PIN do karty.

    Bankomat lub terminal

    Kartę debetową i kredytową możesz aktywować podczas pierwszej transakcji, gdzie będzie wymagane podanie numeru PIN. To nie może być transakcja zbliżeniowa.

    W bankomacie wybierz opcję aktywacja karty i podaj poprawny numer PIN do karty.

  • Jeśli płacisz kartą lub wypłacasz gotówkę w bankomatach, w walucie EUR, USD lub GBP:

    • transakcje rozliczymy z konta w tej samej walucie, jeśli są na nim wystarczające środki, bez prowizji za przewalutowanie,
    • jeśli na koncie walutowym nie będzie wystarczających środków, transakcję w całości rozliczymy się z konta w PLN, dodatkowo pobierzemy prowizję za przewalutowanie, zgodnie z TOiP,
    • jeśli również na koncie w PLN nie będzie wystarczających środków – transakcja zostanie odrzucona.

    Jeśli płacisz lub wypłacasz gotówkę w walutach innych niż EUR, USD i GBP:

    • transakcję zawsze rozliczymy z konta w PLN, do którego została wydana karta Visa Select,
    • pobierzemy prowizję za przewalutowanie, zgodnie z TOiP.
    • Jeżeli karta nie będzie połączona z kontami walutowymi – wszystkie transakcje rozliczymy z konta w PLN, do którego została wydana karta. Dlatego warto połączyć kartę z kontami w walutach.
  • Numer PIN do karty możesz zmienić:

    • w Santander internet lub mobile:
      • Santander internet: zakładka „Karty” → Więcej → Nadaj PIN,
      • Santander mobile: „Zarządzanie kartami” → PIN do karty.
    • pod numerem 1 9999, dzwoniąc z zagranicy 48 61 81 19999 (czynny całą dobę, opłata zgodna z taryfą operatora).
    • w placówce banku - kartę możesz również odblokować w naszym oddziale.

    Usługa odblokowania karty z błędnie podanego PIN-u jest bezpłatna.

     

    Więcej

  • Czasami, gdy płacisz kartą, transakcja jest w trybie offline. Oznacza to, że status Twojej karty i kwota dostępna na koncie nie są sprawdzane w naszym systemie. Jeśli na koncie osobistym lub koncie walutowym (jeśli masz połączoną kartę z kontem walutowym) nie będzie wystarczającej ilości pieniędzy, płatność offline może spowodować przekroczenie na nim salda.

    Kiedy mogą zdarzyć się takie sytuacje

    Np. w przypadku niektórych transakcji zbliżeniowych, opłat w automatach za bilety komunikacji lub opłaty parkingowe, opłat za przejazdy autostradami oraz w sytuacjach gdy terminal płatniczy nie ma połączenia online z bankiem.

    Jak uniknąć przekroczenie salda

    Aby uniknąć takich sytuacji, przed płatnością sprawdź w aplikacji mobilnej, bankowości internetowej lub na infolinii ile masz pieniędzy na koncie.

Noty prawne

Organizatorem programu Visa Benefit jest Visa Europe Limited.

Transakcja wykonana kartą Visa Select w innej walucie niż PLN będzie przewalutowana, co wiąże się z kosztem kursu walutowego, który stosujemy.