Korzystaj bez opłat
-
opłaty miesięcznej za kartę Visa Select
-
za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
- za wypłaty z bankomatów za granicą. Możesz jednak zapłacić opłatę, tzw. Surchage.
- za przewalutowanie transakcji zagranicznej w innej walucie niż PLN
- za połączenie karty Visa Select z kontami walutowymi w EUR, USD, GBP.
Jak zamówić kartę
Zaloguj się
Zaloguj się do swojej bankowości internetowej.
Złóż wniosek
Zapoznaj się z warunkami i złóż wniosek o kartę Visa Select.
Zacznij korzystać
Aktywuj kartę w Santander internet lub Santander mobile. Kartę plastikową wyślemy pocztą.
Zadzwoń do nas
Zadzwoń pod numer 1 9999 i porozmawiaj z naszym doradcą.
Doradca wypełni dla Ciebie wniosek
Podczas rozmowy doradca uzupełni dane we wniosku.
Zacznij korzystać
Aktywuj kartę w Santander internet lub Santander mobile. Kartę plastikową wyślemy pocztą.
Odwiedź placówkę
Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.
Złóż wniosek
Wypełnij wniosek z naszym doradcą i podpisz umowę.
Zacznij korzystać
Aktywuj kartę w Santander internet lub Santander mobile. Kartę plastikową wyślemy pocztą.
Opłaty i dokumenty
Najczęściej zadawane pytania
Bankowość internetowa
Po zalogowaniu do usług wybierz zakładkę Finanse – Karty. Następnie przy karcie, którą zamierzasz aktywować, kliknij opcję Aktywuj. Następnie w opcji Więcej wybierz Nadaj PIN.
Bankowość mobilna
Jeżeli chcesz aktywować kartę w Santander mobile, to po zalogowaniu wybierz na ekranie kartę, którą chcesz aktywować. Następnie wybierz Opcje – Aktywuj kartę oraz nadaj PIN do karty.
Bankomat lub terminal
Kartę debetową i kredytową możesz aktywować podczas pierwszej transakcji, gdzie będzie wymagane podanie numeru PIN. To nie może być transakcja zbliżeniowa.
W bankomacie wybierz opcję aktywacja karty i podaj poprawny numer PIN do karty.
Jeśli płacisz kartą lub wypłacasz gotówkę w bankomatach, w walucie EUR, USD lub GBP:
- transakcje rozliczymy z konta w tej samej walucie, jeśli są na nim wystarczające środki, bez prowizji za przewalutowanie,
- jeśli na koncie walutowym nie będzie wystarczających środków, transakcję w całości rozliczymy się z konta w PLN, dodatkowo pobierzemy prowizję za przewalutowanie, zgodnie z TOiP,
- jeśli również na koncie w PLN nie będzie wystarczających środków – transakcja zostanie odrzucona.
Jeśli płacisz lub wypłacasz gotówkę w walutach innych niż EUR, USD i GBP:
- transakcję zawsze rozliczymy z konta w PLN, do którego została wydana karta Visa Select,
- pobierzemy prowizję za przewalutowanie, zgodnie z TOiP.
- Jeżeli karta nie będzie połączona z kontami walutowymi – wszystkie transakcje rozliczymy z konta w PLN, do którego została wydana karta. Dlatego warto połączyć kartę z kontami w walutach.
Numer PIN do karty możesz zmienić:
- w Santander internet lub mobile:
- Santander internet: zakładka „Karty” → Więcej → Nadaj PIN,
- Santander mobile: „Zarządzanie kartami” → PIN do karty.
- pod numerem 1 9999, dzwoniąc z zagranicy 48 61 81 19999 (czynny całą dobę, opłata zgodna z taryfą operatora).
- w placówce banku - kartę możesz również odblokować w naszym oddziale.
Usługa odblokowania karty z błędnie podanego PIN-u jest bezpłatna.
- w Santander internet lub mobile:
Czasami, gdy płacisz kartą, transakcja jest w trybie offline. Oznacza to, że status Twojej karty i kwota dostępna na koncie nie są sprawdzane w naszym systemie. Jeśli na koncie osobistym lub koncie walutowym (jeśli masz połączoną kartę z kontem walutowym) nie będzie wystarczającej ilości pieniędzy, płatność offline może spowodować przekroczenie na nim salda.
Kiedy mogą zdarzyć się takie sytuacje
Np. w przypadku niektórych transakcji zbliżeniowych, opłat w automatach za bilety komunikacji lub opłaty parkingowe, opłat za przejazdy autostradami oraz w sytuacjach gdy terminal płatniczy nie ma połączenia online z bankiem.
Jak uniknąć przekroczenie salda
Aby uniknąć takich sytuacji, przed płatnością sprawdź w aplikacji mobilnej, bankowości internetowej lub na infolinii ile masz pieniędzy na koncie.
Noty prawne
Organizatorem programu Visa Benefit jest Visa Europe Limited.
Transakcja wykonana kartą Visa Select w innej walucie niż PLN będzie przewalutowana, co wiąże się z kosztem kursu walutowego, który stosujemy.