Produkt niedostępny w ofercie
Płać telefonem – dodaj kartę do aplikacji Santander mobile
Zarządzaj swoją kartą wygodnie w bankowości internetowej i mobilnej
Płać telefonem w sklepach i wypłacaj pieniądze w bankomatach z czytnikiem zbliżeniowym
Korzystaj z karty mobilnej na telefonach z systemem Android
Na zakupy bez portfela?
Odkryj zalety płatności telefonem. Mobilną kartą kredytową możesz płacić w sklepach, tak jak zwykłą kartą. Wystarczy, że odblokujesz ekran (pamiętaj o włączeniu NFC), przyłożysz telefon do terminalna i gotowe!
Karty w aplikacji Santander mobile
Wypróbuj płatności zbliżeniowe i płać telefonem tak jak zwykłą kartą
Mastercard Mobile kredytowa
Aby ją zamówić musisz mieć główną kartę kredytową.
Visa-Mobile kredytowa
Aby ją zamówić musisz mieć główną kartę kredytową.
Jak zamówić mobilną kartę kredytową?
Aby płacić zbliżeniowo, potrzebujesz telefon z systemem Android (od 4.4) wyposażony w antenę NFC oraz aplikację Santander mobile.
Zaloguj się do Santander mobile
Wybierz opcję Karty i płatności mobilne. W polu ZAMÓW W APLIKACJI wybierz „Karta mobilna VISA lub Mastercard”.
Pobierz kartę
Wskaż TYP KARTY, następnie wybierz rachunek karty kredytowej.
Płać telefonem
Wypełnij i złóż wniosek o kartę mobilną. Gotowe, karta została wydana!
Jak płacić mobilną kartę kredytową?
Przygotuj się na szybkie i wygodne płatności z kartą mobilną.
Karta mobilna to wygodne rozwiązanie - zapłacisz nią we wszystkich sklepach akceptujących płatności zbliżeniowe.
Odblokuj telefon
Odblokuj ekran telefonu i upewnij się, że masz włączoną antenę NFC.
Przyłoż telefon do terminala
Podczas płacenia nie musisz logować się do aplikacji ani mieć połączenia z internetem.
Potwierdź
Płatności powyżej 100 zł potwierdź za pomocą hasła PIN.
Zarządzaj swoją kartą – tak jak chcesz
W Santander internet i Santander mobile możesz samodzielnie zarządzać swoją kartą
aktywujesz kartę i nadasz jej PIN
zmienisz limit
zastrzeżesz lub zablokujesz kartę
Bezpieczne płatności
- Płatności zbliżeniowe możliwe są tylko wtedy, gdy masz włączoną kartę mobilną, NFC i odblokowany ekran telefonu
- Każdą transakcję powyżej 100 złotych potwierdzasz PIN-em
- Sam określasz dzienny limit transakcji oraz liczbę płatności
- W każdym momencie możesz zastrzec lub zablokować mobilną kartę
Najczęstsze pytania
Jak aktywować kartę?
Karta mobilna jest aktywna od razu po włączeniu.
Czy kartę można wyłączyć?
Tak, możesz wyłączyć i włączyć kartę w każdym momencie w aplikacji mobilnej Santander mobile w zakładce Karty i płatności mobilne.
Ile kosztuje karta mobilna?
Wydanie i obsługa karty mobilnej są darmowe.
Jak i gdzie nadać PIN do karty?
PIN do karty możesz nadać w aplikacji Santander mobile w zakładce Zarządzanie kartami.
Czy każdą transakcję należy potwierdzić PIN-em?
Transakcje powyżej kwoty 100 zł wymagają potwierdzenia PIN-em.
Czy kartą mobilną można wypłacić gotówkę w bankomacie?
Kartą mobilną można wypłacić gotówkę w bankomatach Santander Bank Polska wyposażonych w czytnik zbliżeniowy oraz w wybranych bankomatach sieci Planet Cash i Euronet.
Dokumenty
Wsparcie przy wyborze mobilnej karty kredytowej
Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu
Doradca online
Doradca online
Porozmawiaj online:
codziennie 8.00-20.00
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
Sprawdź inne produkty z naszej oferty
Konto Jakie Chcę
Internetowe konto dopasowane do Twoich potrzeb
Konto Select
Prestiżowe konto osobiste dla wymagających klientów Select
Bank Porad - bankuj lepiej
Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych
Karta kredytowa na wszelki wypadek
Zobacz, jak działa karta kredytowa i co to jest okres bezodsetkowy.
Jak płacić telefonem lub zegarkiem?
Płatności w zasięgu kciuka? Portfel możesz mieć zawsze przy sobie- w telefonie lub zegarku.
Produkty kredytowe online
Dopasuj produkty kredytowe do swoich potrzeb i złóż wniosek o kartę lub kredyt bez wychodzenia z domu.
RRSO - Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania. Z oferty karty kredytowej mogą skorzystać osoby, które spełniają wymagane przez Santander Bank Polska S.A. warunki oceny zdolności kredytowej.
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Konto Jakie Chcę, Konto Select, Konto Max oszczędnościowe to rachunki płatnicze.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.