Mobilna karta kredytowa

 

Produkt niedostępny w ofercie
  • Płatności telefonem

    Płać telefonem – dodaj kartę do aplikacji Santander mobile

  • Korzystanie z karty

    Zarządzaj swoją kartą wygodnie w bankowości internetowej i mobilnej

  • Płatności zbliżeniowe

    Płać telefonem w sklepach i wypłacaj pieniądze w bankomatach z czytnikiem zbliżeniowym

  • Karta mobilna

    Korzystaj z karty mobilnej na telefonach z systemem Android

Na zakupy bez portfela?

Odkryj zalety płatności telefonem. Mobilną kartą kredytową możesz płacić w sklepach, tak jak zwykłą kartą. Wystarczy, że odblokujesz ekran (pamiętaj o włączeniu NFC), przyłożysz telefon do terminalna i gotowe!

Karty w aplikacji Santander mobile

Wypróbuj płatności zbliżeniowe i płać telefonem tak jak zwykłą kartą

Karty w aplikacji Santander mobile
Karty w aplikacji Santander mobile

Jak zamówić mobilną kartę kredytową?

Aby płacić zbliżeniowo, potrzebujesz telefon z systemem Android (od 4.4) wyposażony w antenę NFC oraz aplikację Santander mobile.

  • Mobilna karta w telefonie
    Zaloguj się do Santander mobile

    Wybierz opcję Karty i płatności mobilne. W polu ZAMÓW W APLIKACJI wybierz „Karta mobilna VISA lub Mastercard”.

  • Pobieranie karty
    Pobierz kartę

    Wskaż TYP KARTY, następnie wybierz rachunek karty kredytowej.

  • Płatności telefonem
    Płać telefonem

    Wypełnij i złóż wniosek o kartę mobilną. Gotowe, karta została wydana!

Jak płacić mobilną kartę kredytową?

Przygotuj się na szybkie i wygodne płatności z kartą mobilną. 
Karta mobilna to wygodne rozwiązanie - zapłacisz nią we wszystkich sklepach akceptujących płatności zbliżeniowe.

1

Odblokuj telefon

Odblokuj ekran telefonu i upewnij się, że masz włączoną antenę NFC.

2

Przyłoż telefon do terminala

Podczas płacenia nie musisz logować się do aplikacji ani mieć połączenia z internetem.

3

Potwierdź

Płatności powyżej 100 zł potwierdź za pomocą hasła PIN.

Zarządzaj swoją kartą – tak jak chcesz

W Santander internet i Santander mobile możesz samodzielnie zarządzać swoją kartą

  • Korzystanie z karty

    aktywujesz kartę i nadasz jej PIN

  • Zmiana limitów

    ​zmienisz limit

  • Blokada karty

    zastrzeżesz lub zablokujesz kartę

Bezpieczne płatności

Bezpieczne płatności

  • Płatności zbliżeniowe możliwe są tylko wtedy, gdy masz włączoną kartę mobilną, NFC i odblokowany ekran telefonu
  • Każdą transakcję powyżej 100 złotych potwierdzasz PIN-em
  • Sam określasz dzienny limit transakcji oraz liczbę płatności
  • W każdym momencie możesz zastrzec lub zablokować mobilną kartę

Najczęstsze pytania

Jak aktywować kartę?

Karta mobilna jest aktywna od razu po włączeniu.

Czy kartę można wyłączyć?

Tak, możesz wyłączyć i włączyć kartę w każdym momencie w aplikacji mobilnej Santander mobile w zakładce Karty i płatności mobilne.
 

Ile kosztuje karta mobilna?

Wydanie i obsługa karty mobilnej są darmowe.

Jak i gdzie nadać PIN do karty?

PIN do karty możesz nadać w aplikacji Santander mobile w zakładce Zarządzanie kartami.

Czy każdą transakcję należy potwierdzić PIN-em?

Transakcje powyżej kwoty 100 zł wymagają potwierdzenia PIN-em.

Czy kartą mobilną można wypłacić gotówkę w bankomacie?

Kartą mobilną można wypłacić gotówkę w bankomatach Santander Bank Polska wyposażonych w czytnik zbliżeniowy oraz w wybranych bankomatach sieci Planet Cash i Euronet.

Proste zasady, przejrzyste opłaty
 

Interaktywna Taryfa opłat i prowizji

 

Dokumenty

Regulamin kart kredytowych dla klientów indywidualnych
1 Grudzień 2020 r.
677.8 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

Wsparcie przy wyborze mobilnej karty kredytowej

Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Doradca online

Infolinia

24 h

Zostaw numer

W oddziale

Sprawdź inne produkty z naszej oferty

Bank Porad - bankuj lepiej

Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych

RRSO - Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania. Z oferty karty kredytowej mogą skorzystać osoby, które spełniają wymagane przez Santander Bank Polska S.A. warunki oceny zdolności kredytowej.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Konto Jakie Chcę, Konto Select, Konto Max oszczędnościowe to rachunki płatnicze.
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.