Szukaj na stronie
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Apple pay

Samsung Pay

Nowość

  • Korzystaj z Samsung Pay na urządzeniach Samsung

  • Nie musisz nosić przy sobie portfela ani karty

  • Dodaj kartę płatniczą i miej ją zawsze pod ręką

  • Płać wygodnie w sklepach

Samsung Pay

Nie musisz już pamiętać o portfelu — wystarczy telefon.
Dodaj kartę do cyfrowego portfela i ciesz się swobodą zakupów, gdziekolwiek jesteś.
Przekonaj się, jak bardzo to ułatwia życie.

Jak i gdzie korzystać z Samsung Pay?

  • Płać w sklepie stacjonarnym (POS)

  • Wypłacaj gotówkę w kasie sklepu korzystając z usługi cash back

  • Wypłacaj gotówkę w bankomacie

Przygotuj urządzenie mobilne. Pamiętaj, że antena NFC musi być włączona.

Otwórz Samsung Wallet na telefonie dwukrotnym naciśnięciem przycisku bocznego albo przeciągając palcem od dołu ekranu w górę (tzw. „Swipe Up”) Zweryfikuj swoją tożsamość: biometrycznie albo podając hasło do Samsung Wallet. Zbliż telefon do terminala.

Kiedy płacisz z Samsung Pay, nie musisz podawać kodu PIN do karty.

Podanie kodu PIN karty jest wymagane dla transakcji gotówkowych (wypłat w bankomatach lub w kasach sklepów korzystając z usługi cash back).

Jak zacząć korzystać z Samsung Pay?

Jeśli chcesz korzystać z Samsung Pay na więcej niż jednym urządzeniu, musisz dodać kartę do każdego z nich.

  • Wybierz urządzenie do którego chcesz dodać kartę

    Telefony Samsung Galaxy:

    • Otwórz aplikację Samsung Wallet,
    • dotknij znak „+”

    Zegarki Samsung Galaxy Watch:
    Ściągnij aplikację Galaxy Wearable ze sklepu Galaxy Store lub Google Play.

  • Dodaj kartę

    Ustaw zabezpieczenie (blokadę dostępu) na urządzeniu i podaj swoje dane i dane karty płatniczej Mastercard lub Visa (numer karty, data ważności karty, CVV2 lub CVC2)– Sprawdź, czy dane się zgadzają.

  • Poznaj zasady korzystania

    Zapoznaj się z Regulaminem korzystania z naszych kart płatniczych w portfelach cyfrowych i zaakceptuj jego treść. Uwierzytelnij się poprzez jedną z metod, które podpowiada Ci aplikacja.

Warto wiedzieć

  • Samsung Pay korzysta z wbudowanych funkcji zabezpieczeń na Twoim urządzeniu i wymaga ustawienia hasła.
  • Nigdy nie udostępniaj sprzedawcy prawdziwego numeru Twojej karty. Podczas płatności wykorzystywany jest jej niepowtarzalny, wirtualny numer.
  • Transakcje telefonem potwierdzisz biometrycznie lub hasłem.

Najczęstsze pytania

  • Sparuj zegarek z telefonem. Wejdź do aplikacji Wearable na telefonie. Następnie, wybierz opcję Samsung Wallet w ustawieniach zegarka wyświetlonych w aplikacji Wearable i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

    Pamiętaj, że ze względów bezpieczeństwa, musisz uwierzytelnić się poprzez jedną z metod, które podpowiada Ci aplikacja osobno dla każdego urządzenia, na które dodajesz kartę.

  • Naciśnij i przytrzymaj przycisk boczny zegarka, aby otworzyć Samsung Wallet. Zweryfikuj swoją tożsamość (kodem PIN lub wzorkiem). Następnie przyłóż zegarek do terminala płatniczego.

    Jeśli nie zdejmiesz zegarka i czujnik pulsu na Twoim zegarku pozostanie aktywny, możesz otworzyć Samsung Wallet i dokonać płatności bez ponownej weryfikacji Twojej tożsamości przez 17 godzin.

  • Tak, możesz płacić Samsung Pay w każdym terminalu obsługującym płatności bezdotykowe w technologii NFC na całym świecie.

  • Nie. Aplikacja Samsung Wallet wyświetla ograniczoną liczbę ostatnich transakcji zainicjowanych z Twojego telefonu/zegarka, ale są one zaszyfrowane na Twoim urządzeniu w taki sposób, że firma Samsung nie ma do nich dostępu. Tym samym, dane transakcyjne nie są wykorzystywane przez Samsung do celów marketingowych.

    Pamiętaj, że jeśli usuniesz kartę z Samsung Wallet, usuniesz również bezpowrotnie historię jej transakcji wyświetlaną w Samsung Wallet. Pełną historię Twoich transakcji poznasz w aplikacji Santander mobile lub Santander internet.

  • Tak. Samsung Wallet może być używany na tym samym telefonie Samsung Galaxy równolegle do innych metod płatności mobilnych korzystających z technologii NFC jak np. BLIK zbliżeniowy lub inny cyfrowy portfel działający w systemie Android.

    Samsung Wallet nie wymaga, aby być ustawionym jako domyślna aplikacja do płatności bezdotykowych korzystających z technologii NFC. Jeśli korzystasz z BLIKa zbliżeniowego, pozostaw aplikację Santander jako domyślną aplikację portfela na Twoim telefonie i korzystaj z tej formy płatności tak, jak do tej pory.

  • Możesz w każdej chwili tymczasowo zablokować urządzenie lub trwale wykasować dane z urządzenia, na którym znajduje się Twoja aplikacja Samsung Wallet korzystając z usługi SmartThings Find dostępnej pod adresem: https://smartthingsfind.samsung.com/

  • Możesz korzystać z dwóch portfeli. Jeśli chcesz zapłacić Samsung Pay użyj gestu „Swipe Up” (przeciągnij palcem od dołu ekrany w górę) lub wejdź w telefonie bezpośrednio do Samsung Pay, wybierz kartę i kliknij Zapłać.

Telefony Samsung Galaxy oraz zegarki Samsung Galaxy Watch, szczegółowy wykaz urządzeń znajdziesz na stronie: https://www.samsung.com/pl/support/apps-services/learn-more-about-samsung-wallet

Więcej informacji o Samsung Pay znajdziesz na stronie https://www.samsung.com/pl/support/apps-services/learn-more-about-samsung-wallet/

Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Samsung Pay to znak towarowy Samsung Electronics Polska Sp. Z o.o. .

Szczegóły oferty banku oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A., na santander.pl oraz pod numerem infolinii 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 28.10.2025 r.