Pobierz aplikację
Produkt niedostępny w ofercie
Płać mobilną kartą debetową za pomocą telefonu
Kontroluj swoje płatności w aplikacji Santander mobile
Płać telefonem w sklepach i wypłacaj pieniądze w bankomatach z czytnikiem zbliżeniowym
Korzystaj z karty mobilnej na telefonach z systemem Android
Codzienne zakupy bez portfela
Mobilna karta debetowa w aplikacji Santander mobile to wygodny sposób na codzienne zakupy bez portfela. Możesz płacić nią w sklepach tak jak zwykłą kartą. Odblokuj ekran (pamiętaj o włączeniu NFC), przyłóż telefon do terminalna i gotowe!
Karty mobilne w aplikacji Santander mobile
Płać telefonem tak jak zwykłą kartą
Mastercard Mobile debetowa
Aby ją zamówić, nie musisz mieć plastikowej karty.
Visa-Mobile debetowa
Aby ją zamówić, nie musisz mieć plastikowej karty.
Jak zamówić mobilną kartę debetową?
Aby płacić zbliżeniowo potrzebujesz telefon z systemem Android (od 4.4) wyposażony w antenę NFC oraz aplikację Santander mobile.
Zaloguj się do Santander mobile
Wybierz opcję Karty i płatności mobilne. W polu ZAMÓW W APLIKACJI wybierz „Karta mobilna VISA lub Mastercard”.
Pobierz kartę
Wskaż TYP KARTY, następnie wybierz konto.
Płać telefonem
Wypełnij i złóż wniosek o kartę mobilną. Gotowe, karta została wydana!
Jak płacić mobilną kartą debetową?
Karta mobilna to wygodne rozwiązanie – zapłacisz nią we wszystkich sklepach akceptujących płatności zbliżeniowe.
Przygotuj się na szybkie i wygodne płatności z kartą mobilną
Odblokuj telefon
Odblokuj ekran telefonu i upewnij się, że masz włączoną antenę NFC.
Przyłóż telefon do terminala
Podczas płacenia nie musisz logować się do aplikacji, ani mieć połączenia z internetem.
Potwierdź
Płatności powyżej 100 zł potwierdź za pomocą PIN-u.
Zarządzaj swoją kartą – tak jak chcesz
W Santander internet i Santander mobile możesz samodzielnie zarządzać swoją kartą
aktywujesz kartę i nadasz jej PIN
zmienisz limit
zastrzeżesz lub zablokujesz kartę
Bezpieczne płatności
- Płatności zbliżeniowe możliwe są tylko wtedy, gdy masz włączoną kartę mobilną, NFC i odblokowany ekran telefonu.
- Każdą transakcję powyżej 100 złotych potwierdzasz PIN-em.
- Sam określasz dzienny limit transakcji oraz liczbę płatności.
- W każdym momencie możesz zastrzec lub zablokować mobilną kartę.
Najczęstsze pytania
Dokumenty
Sprawdź inne produkty z naszej oferty
Wsparcie przy wyborze mobilnej karty debetowej
Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu
Wideo lub audio
Wideo lub audio
Godziny pracy:
codziennie od 8.00-20.00
(z wyjątkiem świąt)
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
Bank Porad - bankuj lepiej
Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Konto Jakie Chcę, Konto Select, Konto Max oszczędnościowe są to rachunki płatnicze.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
- Opłata miesięczna za kartę to opłata za usługę obsługi karty debetowej.