Trwają prace nad bankowością internetową i aplikacją mobilną. Szczegóły na santander.pl/dostepnosc 

Najczęściej wyszukiwane:
Mobilna karta debetowa

Mobilna karta debetowa

Płać za zakupy swoim telefonem, dzięki mobilnej karcie w aplikacji Santander mobile

  • Mobilna karta debetowa

    Płać mobilną kartą debetową za pomocą telefonu

  • Kontrola płatności

    Kontroluj swoje płatności w aplikacji Santander mobile

  • Płać telefonem w sklepach i wypłacaj pieniądze w bankomatach z czytnikiem zbliżeniowym

  • Mobilna karta w telefonie

    Korzystaj z karty mobilnej na telefonach z systemem Android

Codzienne zakupy bez portfela

Mobilna karta debetowa w aplikacji Santander mobile to wygodny sposób na codzienne zakupy bez portfela. Możesz płacić nią w sklepach tak jak zwykłą kartą. Odblokuj ekran (pamiętaj o włączeniu NFC), przyłóż telefon do terminalna i gotowe!

Karty mobilne w aplikacji Santander mobile

 Płać telefonem tak jak zwykłą kartą

Karty mobilne w aplikacji Santander mobile
Karty mobilne w aplikacji Santander mobile

Jak zamówić mobilną kartę debetową?

Mobilne karty debetowe są wydawane w postaci wirtualnej. Zamówisz je w aplikacji Santander mobile.
Wystarczy telefon z systemem Android (wersja minimum 4.4), wyposażony w antenę NFC

  • Jak zacząć?
Pobierz aplikację Santander mobile
Zaloguj się do aplikacji i wybierz Zapłać zbliżeniowo.
Dodaj kartę
Kliknij Pobierz kartę. Wskaż typ, rodzaj karty oraz rachunek.
Podaj dane
Wypełnij i złóż wniosek o mobilną kartę. Zawrzyj umowę.
Korzystaj
Gotowe, karta została dodana do aplikacji.

Jak płacić mobilną kartą debetową?

Karta mobilna to wygodne rozwiązanie – zapłacisz nią we wszystkich sklepach akceptujących płatności zbliżeniowe.
Przygotuj się na szybkie i wygodne płatności z kartą mobilną

1

Odblokuj telefon

Odblokuj ekran telefonu i upewnij się, że masz włączoną antenę NFC.

2

Przyłóż telefon do terminala

Podczas płacenia nie musisz logować się do aplikacji, ani mieć połączenia z internetem.

3

Potwierdź

Płatności powyżej 50 zł potwierdź za pomocą PIN-u.

Zarządzaj swoją kartą – tak jak chcesz

W Santander internet i Santander mobile możesz samodzielnie zarządzać swoją kartą

  • Aktywacja i hasło PIN

    aktywujesz kartę i nadasz jej PIN

  • Pasek magnetyczny

    włączysz pasek magnetyczny na karcie – żeby wypłacić gotówkę z bankomatu za granicą

  • Limity

    ​zmienisz limit

  • Blokada karty

    zastrzeżesz lub zablokujesz kartę

Bezpieczne płatności

Bezpieczne płatności
  • Płatności zbliżeniowe możliwe są tylko wtedy, gdy masz włączoną kartę mobilną, NFC i odblokowany ekran telefonu.
  • Każdą transakcję powyżej 50 złotych potwierdzasz PIN-em.
  • Sam określasz dzienny limit transakcji oraz liczbę płatności.
  • W każdym momencie możesz zastrzec lub zablokować mobilną kartę.
     

Najczęstsze pytania

Jak aktywować kartę?

Karta mobilna jest aktywna od razu po włączeniu.

Czy kartę można wyłączyć?

Tak, możesz wyłączyć i włączyć kartę w każdym momencie w aplikacji Santander mobile w zakładce Zapłać zbliżeniowo.

Ile kosztuje karta mobilna?

Wydanie i obsługa karty mobilnej jest darmowa.

Jak i gdzie nadać PIN do karty?

PIN do karty możesz nadać w aplikacji Santander mobile w zakładce Zarządzanie kartami.

Czy każdą transakcję należy potwierdzić hasłem PIN?

Transakcje powyżej kwoty 50 zł wymagają potwierdzenia PIN-em.

Czy kartą mobilną można wypłacić gotówkę w bankomacie?

Kartą mobilną można wypłacić gotówkę w bankomatach Santander Bank Polska wyposażonych w czytnik zbliżeniowy oraz w wybranych bankomatach sieci Planet Cash i Euronet.

Czy kartą mobilną można wpłacić gotówkę we wpłatomacie?

Kartą mobilną możesz wpłacać gotówkę we wpłatomatach Santander Bank Polska, wyposażonych w czytnik zbliżeniowy.

Jak długo ważna jest karta mobilna?

Okres ważności karty jest widoczny na wizerunku karty w aplikacji Santander mobile.

Proste zasady, przejrzyste opłaty
 

Interaktywna Taryfa opłat i prowizji

 

Dokumenty

Regulamin debetowych kart płatniczych dla klientów indywidualnych
13 Lipiec 2019 r.
1001.8 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

Sprawdź inne produkty z naszej oferty

Wsparcie przy wyborze mobilnej karty debetowej

Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Doradca online

Doradca online

Doradca online

Porozmawiaj online:
pon-pt 8.00-22.00
weekendy 8.00-20.00

czat, połączenie głosowe lub wideo

Infolinia

Infolinia

24 h

Infolinia

1 9999 z telefonu stacjonarnego

781 119 999 z telefonu komórkowego

+48 61 81 1 9999 z zagranicy

Zostaw numer
Oddział w banku

W oddziale

W oddziale

Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Konto Jakie Chcę, Konto VIP, Konto Max oszczędnościowe są to rachunki płatnicze.
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Opłata miesięczna za kartę to opłata za usługę obsługi karty debetowej.