Nie musisz przepisywać smsKodu.
Informacje o Twoich zleceniach nie są dostępne dla innych osób i innych aplikacji w telefonie.
Potwierdzasz w aplikacji za pomocą krótkiego PIN-u, odcisku palca lub Face ID
Przykładowe zlecenia, które możesz potwierdzić w aplikacji
-
Logowanie
-
Przelewy
-
Zerwanie lub modyfikację lokaty
-
-
Doładowania telefonu
-
Złożenie wniosku o nowe konto osobiste lub oszczędnościowe
-
Dodanie danych do listy odbiorców przelewów
-
Zmiana danych osobowych
-
Jak działa Mobilna autoryzacja
Zobacz, jakie to proste
Zlecasz przelew
Jeśli robisz przelew na komputerze, poprosimy Cię o potwierdzenie go w aplikacji mobilnej.
Zatwierdzasz
Zamiast przepisywać smsKod, jak to było do tej pory, swoje przelewy i inne transakcje zaakceptujesz w aplikacji.
Gotowe
Potwierdzenie przelewu zobaczysz w Santander internet i aplikacji Santander mobile.
Zlecenia w aplikacji nie będą wymagać dodatkowego potwierdzenia - tutaj wszystko pozostaje bez zmian.
Jak włączyć Mobilną autoryzację
Uruchom aplikację Santander mobile
Na dole ekranu przed zalogowaniem kliknij przycisk Mobilna autoryzacja, następnie wybierz Włącz Mobilną autoryzację. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile. Aby przejść dalej utwórz PIN, którym będziesz potwierdzać zlecenia. Następnie kliknij Zapisz.
Zaloguj się do bankowości internetowej i dokończ aktywację
Na ekranie zobaczysz informację o aktywacji Mobilnej autoryzacji. Wybierz przycisk Potwierdź włączenie Mobilnej autoryzacji. W kolejnym, ostatnim, kroku konieczne będzie wpisanie smsKodu.
Gotowe!
Sprawdź, czy dane się zgadzają i wpisz smsKod. Od teraz możesz potwierdzać zlecenia w aplikacji mobilnej.
Jak wyłączyć Mobilną autoryzację
Uwaga! Nie usuwaj aplikacji. Najpierw zmień narzędzie do autoryzacji. Zobacz, jak to zrobić.
Jeśli aplikacja została przez Ciebie usunięta, przejdź do sekcji Najczęściej zadawane pytania.
Zaloguj się do bankowości internetowej
Wejdź w Ustawienia > Sposoby logowania i potwierdzania zleceń.
Zmień narzędzie do autoryzacji
W sekcji Sposób potwierdzania logowania, zleceń i innych dyspozycji zaznacz smsKod. Zatwierdź zmianę – na dole strony kliknij Zmień.
Potwierdź zmianę w aplikacji mobilnej
Potwierdź zlecenie za pomocą Mobilnej autoryzacji w aplikacji. Od teraz kolejne zlecenia będziesz potwierdzać smsKodem.
Najczęściej zadawane pytania
Aplikacja z włączoną Mobilną autoryzacją została przeze mnie usunięta
Jeśli usuniesz aplikację z zaufanego telefonu, dla której aktywna była Mobilna autoryzacja, to nie potwierdzisz kolejnych zleceń. Skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Pomożemy!
Chcę wrócić do korzystania z smsKodów lub tokena
Wykonaj poniższe kroki:
- Zaloguj się do bankowości internetowej.
- Wejdź w Ustawienia > Sposób potwierdzania zleceń i zmień domyślne narzędzie do potwierdzania zleceń na smsKod lub token.
- Zatwierdź zmianę w aplikacji mobilnej, przy użyciu Mobilnej autoryzacji.
- Możesz znów potwierdzać zlecenia smsKodem lub tokenem.
Chcę wrócić do korzystania z Mobilnej autoryzacji, ale nie mogę jej aktywować
Wykonaj poniższe kroki:
- Zaloguj się do bankowości internetowej.
- Wejdź w Ustawienia > Twoje urządzenia mobilne i usuń Mobilną autoryzację - obok nazwy Twojego urządzenia w kolumnie Mobilna autoryzacja kliknij Usuń.
- Zatwierdź zmianę, kliknij Usuń Mobilną autoryzację.
- Wejdź w Ustawienia> Sposób potwierdzania zleceń i zmień domyślne narzędzie do potwierdzania zleceń na Mobilną autoryzację. Zatwierdź tę zmianę i wpisz smsKod.
- Zatwierdź zmianę w aplikacji Santander mobile.
Mam nowy telefon. Czy muszę aktywować Mobilną autoryzację ponownie?
Tak, jeśli masz nowy telefon, musisz ponownie włączyć Mobilną autoryzację. Skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Pomożemy!
Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam PIN-u do Mobilnej autoryzacji?
Jeśli nie pamiętasz PIN-u, to skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Doradca pomoże Ci zmienić narzędzie autoryzacji na inne, które było wykorzystywane przez Ciebie wcześniej (np. smsKod). Po zmianie możesz ponownie wybrać Mobilną autoryzację w aplikacji i ustawić nowy PIN.
Chcę używać biometrii zamiast PIN-u do potwierdzania płatności kartą w internecie oraz przelewów wykonywanych w Santander Internet. Jak to zrobić?
Wykonaj poniższe kroki:
- Zaloguj się do Santander mobile na urządzeniu, którego używasz do Mobilnej autoryzacji.
- Wejdź w Ustawienia > Mobilna autoryzacja > Biometria w Mobilnej autoryzacji.
- Zaznacz Biometrię w Mobilnej autoryzacji jako aktywną i zatwierdź swój wybór.
Pamiętaj, że w przypadku niektórych operacji możemy dodatkowo poprosić Cię o podanie dotychczas używanego PIN-u.
Wsparcie przy aktywacji Mobilnej autoryzacji
Skontaktuj się z nami. Wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu
Wideo lub audio
Wideo lub audio
Godziny pracy:
codziennie od 8.00-20.00
(z wyjątkiem świąt)
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Santander internet, aplikacja Santander mobile, bankowość internetowa, aplikacja mobilna to usługi bankowości elektronicznej.
- Przelew to polecenie przelewu.
- smsKod to powiadomienie SMS.
- Infolinia to usługa bankowości telefonicznej.
- Konto to rachunek płatniczy.