• Nie musisz przepisywać smsKodu. 

  • Bezpieczeństwo

    Informacje o Twoich zleceniach nie są dostępne dla innych osób i innych aplikacji w telefonie.

  • Zlecenia potwierdzasz w aplikacji za pomocą PIN-u.

Przykładowe zlecenia, które możesz potwierdzić w aplikacji

    • Doładowania telefonu

    • Złożenie wniosku o nowe konto osobiste lub oszczędnościowe

    • Dodanie danych do listy odbiorców przelewów

    • Zmiana danych osobowych

Jak działa Mobilna autoryzacja 

Zobacz, jakie to proste

Zlecenia w aplikacji nie będą wymagać dodatkowego potwierdzenia - tutaj wszystko pozostaje bez zmian.

Jak włączyć Mobilną autoryzację

1

Uruchom aplikację Santander mobile

Na dole ekranu przed zalogowaniem kliknij przycisk Mobilna autoryzacja, następnie wybierz Włącz Mobilną autoryzację. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile. Aby przejść dalej utwórz PIN, którym będziesz potwierdzać zlecenia. Następnie kliknij Zapisz.

2

Zaloguj się do bankowości internetowej i dokończ aktywację

Na ekranie zobaczysz informację o aktywacji Mobilnej autoryzacji. Wybierz przycisk Potwierdź włączenie Mobilnej autoryzacji. W kolejnym, ostatnim, kroku konieczne będzie wpisanie smsKodu. 

3

Gotowe!

Sprawdź, czy dane się zgadzają i wpisz smsKod. Od teraz możesz potwierdzać zlecenia w aplikacji mobilnej.

Jak wyłączyć Mobilną autoryzację

Uwaga! Nie usuwaj aplikacji. Najpierw zmień narzędzie do autoryzacji. Zobacz, jak to zrobić.
Jeśli aplikacja została przez Ciebie usunięta, przejdź do sekcji Najczęściej zadawane pytania.

1

Zaloguj się do bankowości internetowej

Wejdź w Ustawienia > Sposoby logowania i potwierdzania zleceń.

 

2

Zmień narzędzie do autoryzacji

W sekcji Sposób potwierdzania logowania, zleceń i innych dyspozycji zaznacz smsKod. Zatwierdź zmianę – na dole strony kliknij Zmień.

3

Potwierdź zmianę w aplikacji mobilnej

Potwierdź zlecenie za pomocą Mobilnej autoryzacji w aplikacji. Od teraz kolejne zlecenia będziesz potwierdzać smsKodem.

Najczęściej zadawane pytania

Aplikacja z włączoną Mobilną autoryzacją została przeze mnie usunięta

Jeśli usuniesz aplikację z zaufanego telefonu, dla której aktywna była Mobilna autoryzacja, to nie potwierdzisz kolejnych zleceń. Skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Pomożemy!

Chcę wrócić do korzystania z smsKodów lub tokena

Wykonaj poniższe kroki:

1.    Zaloguj się do bankowości internetowej.
2.    Wejdź w Ustawienia> Sposób potwierdzania zleceń i zmień domyślne narzędzie do potwierdzania zleceń na smsKod lub token. 
3.    Zatwierdź zmianę w aplikacji mobilnej, przy użyciu Mobilnej autoryzacji.
4.    Możesz znów potwierdzać zlecenia smsKodem lub tokenem.

Chcę wrócić do korzystania z Mobilnej autoryzacji, ale nie mogę jej aktywować

Wykonaj poniższe kroki:

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej.
  2. Wejdź w Ustawienia > Twoje urządzenia mobilne i usuń Mobilną autoryzację - obok nazwy Twojego urządzenia w kolumnie Mobilna autoryzacja kliknij Usuń.
  3. Zatwierdź zmianę, kliknij Usuń Mobilną autoryzację.
  4. Wejdź w UstawieniaSposób potwierdzania zleceń i zmień domyślne narzędzie do potwierdzania zleceń na Mobilną autoryzację. Zatwierdź tę zmianę i wpisz smsKod.
  5. Zatwierdź zmianę w aplikacji Santander mobile.

Mam nowy telefon. Czy muszę aktywować Mobilną autoryzację ponownie?

Tak, jeśli masz nowy telefon, musisz ponownie włączyć Mobilną autoryzację. Skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Pomożemy!

Co mam zrobić, jeśli nie pamiętam PIN-u do Mobilnej autoryzacji?

Jeśli nie pamiętasz PIN-u, to skontaktuj się z nami pod numerem 1 9999. Doradca pomoże Ci zmienić narzędzie autoryzacji na inne, które było wykorzystywane przez Ciebie wcześniej (np. smsKod). Po zmianie możesz ponownie wybrać Mobilną autoryzację w aplikacji i ustawić nowy PIN.

Wsparcie przy aktywacji Mobilnej autoryzacji

Skontaktuj się z nami. Wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Doradca online

Infolinia

24 h

W oddziale

Pobierz aplikację Santander mobile

W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.

Pobierz aplikację z Google Play Ocena aplikacji w Google Play

Ocena 4,7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore Ocena aplikacji w AppStore

Ocena 4,5 w App Store

Aplikacja Santander mobile na smartfonie
  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Santander internet, aplikacja Santander mobile, bankowość internetowa, aplikacja mobilna to usługi bankowości elektronicznej.
    • Przelew to polecenie przelewu.
    • smsKod to powiadomienie SMS.
    • Infolinia to usługa bankowości telefonicznej.
    • Konto to rachunek płatniczy.