BLIK
  • ikona smartfona z logo Santander

    Wystarczy nasze konto i aplikacja Santander mobile w telefonie

  • ikona płacenie smartfonem

    Korzystasz z BLIKA, gdy zapomnisz karty czy gotówki

  • ikona 0zł

    Za BLIKA nic nie płacisz

Płacisz w internecie

Płacisz BLIKIEM w internecie

  1. Na stronie sklepu wybierz Płatność BLIK
  2. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i wybierz ikonę BLIK
  3. Przepisz lub skopiuj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) z naszej aplikacji do okna na stronie płatności
  4. Potwierdź swoją płatność w telefonie i gotowe!
Instrukcja płatność BLIKIEM w internecie

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

 

Zakupy bez kodu BLIK

Twoje zakupy mogą być jeszcze szybsze bez przepisywania 6-cyfrowego kodu BLIK. Zobacz, jakie to proste!

  • W sklepie internetowym płacisz standardowo BLIKIEM.
  • Po zapłaceniu możesz zapamiętać w aplikacji sklep, w którym często płacisz  lub przeglądarkę.
  • Od kolejnej płatności zapłacisz już bez podawania kodu.

Przelewasz na numer telefonu BLIK

Robisz przelew BLIKIEM na telefon

  1. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i kliknij w ikonę BLIK.
  2. Następnie wybierz przelew na telefon BLIK.
  3. Wpisz lub wybierz numer telefonu osoby, do której chcesz zrobić przelew z listy kontaktów i podaj kwotę.
  4. Potwierdź przelew i naciśnij Wykonaj.
  5. Gotowe! Odbiorca błyskawiczie otrzyma od Ciebie pieniądze.

Instrukcja przelew na telefon BLIKIEM

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

Jak odebrać przelew BLIK

  • ikona 1 w okręgu

    Zaloguj się do Santander mobile i wejdź w Ustawienia

  • ikona 2 w okręgu

    Wybierz BLIK i Przelew na telefon BLIK

  • ikona 3 w okręgu

    Naciśnij Rejestruj numer

Chcesz wiedzieć, kto z Twoich znajomych korzysta z BLIKA?

Sprawdzisz to w książce telefonicznej, widocznej w aplikacji podczas robienia przelewu.
Przy kontaktach, które korzystają z BLIKA, wyświetli się ikona 

Płacisz w sklepie

Płacisz BLIKIEM w sklepie

  1. Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKIEM
  2. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i kliknij w ikonę BLIK
  3. Wygeneruj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) i wpisz go na terminalu POS
  4. Potwierdź swoją płatność w aplikacji na telefonie i gotowe!
Instrukcja płatność BLIKIEM w sklepie na terminalu POS

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

Wypłacasz gotówkę z bankomatu

Wypłacasz gotówkę BLIKIEM z bankomatu

  1. Na bankomacie wybierz opcję wypłaty BLIK
  2. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i wybierz ikonę BLIK
  3. Wygeneruj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) i wpisz go w bankomacie
  4. Potwierdź swoją płatność w aplikacji na telefonie i gotowe!
Instrukcja wypłaty pieniędzy BLIKIEM w bankomacie

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

Udostępniasz czeki BLIK

Udostępniasz czeki BLIK

  1. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i wybierz ikonę BLIK
  2. Następnie wybierz Czeki BLIK
  3. Przy tworzeniu pierwszego czeku ustaw PIN, który będzie zabezpieczeniem twoich czeków
  4. W kolejnym kroku wprowadź kwotę, nazwę i czas ważności nowego czeku
  5. Twój czek pojawi się na liście aktywnych czeków
  6. Możesz go udostępnić wybranej osobie poprzez przekazanie kodu BLIK i PINu.
Instrukcja generowania czeku BLIK

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

 

Gdzie wykorzystać Czek BLIK

Czek może być wykorzystany w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz w bankomacie.
Wystarczy wprowadzić kod BLIK i zatwierdzić go PINem.

Bezpieczne płatności

  • Gdy płacisz BLIKIEM, korzystasz z jednorazowego, sześciocyfrowego kodu, który jest ważny przez 120 sekund

  • Każdą transakcję potwierdzasz w aplikacji Santander mobile.

  • Możesz ustawić własne dzienne limity dla transakcji BLIK w Santander internet i aplikacji Santander.

Uwaga! Oszuści przejmują konta Twoich znajomych na Facebooku. Bądź czujny, kiedy ktoś prosi Cię i podanie kodu BLIK

  • ikona kłódki w trybiku

    Stosuj dwuskładnikowe uwierzytelnianie swoich kont społecznościowych

  • ikona smartfona w dłoni

    Zweryfikuj tożsamość znajomego – najlepiej zadzwoń

  • ikona smartofna i wiadomości tekstowej

    Sprawdź podsumowanie transakcji przed jej zatwierdzeniem w aplikacji

  • ikona 2 dłoni, jedna osłania drugą

    Chroń swój PIN do aplikacji bankowej

Najczęstsze pytania

  • Ile kosztuje korzystane z BLIKA?

    Nie pobieramy żadnych opłat za korzystanie z BLIKA.

  • Gdzie ustawić limity dla BLIKA?

    Limity dzienne dla płatności, wypłaty gotówki i czeków BLIK ustawisz w aplikacji Santander mobile w opcji BLIK > Ustawienia > Limity transakcji BLIK.

  • Gdzie w aplikacji dostępny jest kod BLIK?

    Funkcję BLIK znajdziesz na ekranie głównym aplikacji Santander mobile. W ustawieniach BLIK, możesz włączyć opcję "Kod BLIK widoczny w Twoje produkty" oraz szczegóły transakcji widoczne bez lub po zalogowaniu.

  • Co to jest przelew na telefon BLIK?

    Funkcja ta umożliwia wysłanie przelewu na numer telefonu odbiorcy. Aby otrzymać pieniądze odbiorca musi zarejestrować swój numer w bazie powiązań BLIK. 

  • Co to jest czek BLIK i jak go utworzyć?

    Za pomocą czeków BLIK i kodów BLIK możesz płacić za zakupy w sklepach i internecie oraz wypłacać gotówkę z bankomatów. Czek BLIK utworzysz w aplikacji Santander mobile, gdzie ustalasz kwotę, czas ważności czeku (maksymalnie 72 h) i hasło. Czek możesz zrealizować sam lub przekazać (wysłać) innej osobie.

  • Z jakich bankomatów można wypłacać pieniądze BLIKIEM?

    Możesz wypłacać gotówkę BLIKIEM bez opłat, w bankomatach, które akceptują wypłatę BLIK.

  • Czy nastolatek w wieku od 13 do 18 lat może korzystać z BLIK?

    Te kwestie określają regulaminy poszczególnych produktów bankowych (np. konta, karty debetowej) oraz ewentualne ograniczenia wiekowe wynikające z zasad obowiązujących u dostawców usług (np. portfeli cyfrowych).

Rozwińzobacz mniej

Wsparcie przy wyborze BLIK

Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Doradca online

Infolinia

24 h

Zostaw numer

W oddziale

Sprawdź również

Bank Porad - bankuj lepiej

Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych

Aby korzystać z aplikacji Santander mobile, należy zawrzeć Umowę usług Santander online dla klientów indywidualnych. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online. Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A., na santander.pl i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Stan na 11.02.2021.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
    • Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.
    • Przelew na telefon to polecenie przelewu lub polecenie przelewu wewnętrznego.
    • Infolinia to usługa bankowości telefonicznej
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Konto to rachunek płatniczy