Korzystaj z BLIKA na urządzeniach z systemem Android i iOS
Płać na wyciągnięcie kciuka wszędzie tam, gdzie zabierasz ze sobą telefon
Rób przelewy na numer telefonu, pieniądze natychmiast trafią do odbiorcy
Płać w sklepach i w internecie oraz wypłacaj pieniądze z bankomatu
Jak zacząć korzystać z BLIKA?
BLIK w aplikacji Santander mobile
BLIKA znajdziesz w aplikacji Santander mobile. Jeśli jeszcze jej nie masz – pobierz ją. Aplikacja dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS.
Płatności BLIK
BLIKIEM zapłacisz za zakupy w wybranych sklepach i internecie, wypłacisz pieniądze z bankomatu, które akceptują płatności BLIK i wykonasz przelewy znając jedynie numer telefonu odbiorcy.
Jak i gdzie płacić oraz wypłacać BLIKIEM?
w sklepie
- Poinformuj sprzedawcę, że chcesz płacić BLIKIEM.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Santander mobile i wpisz go na terminalu.
- Potwierdź płatność w aplikacji Santander mobile.
w internecie
- W sklepie internetowym wybierz płatność BLIK.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Santander mobile i wpisz go na stronę internetową.
- Potwierdź płatność w swoim telefonie.
w bankomacie
- Sprawdź, czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK Na bankomacie wybierz opcję wypłaty BLIK.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Santander mobile i wpisz go w bankomacie.
- Potwierdź płatność w aplikacji Santander mobile.
Bezpieczne płatności
- Gdy płacisz BLIKIEM, korzystasz z jednorazowego, sześciocyfrowego kodu, który jest ważny przez 120 sekund.
- Każdą transakcję potwierdzasz w aplikacji Santander mobile.
- Możesz ustawić własne dzienne limity dla transakcji BLIK w Santander internet i aplikacji Santander.
Uwaga! Oszuści przejmują konta Twoich znajomych na Facebooku. Bądź czujny, kiedy ktoś prosi Cię i podanie kodu BLIK!
- Stosuj dwuskładnikowe uwierzytelnianie swoich kont społecznościowych.
- Zweryfikuj tożsamość znajomego – najlepiej zadzwoń.
- Sprawdź podsumowanie transakcji przed jej zatwierdzeniem w aplikacji.
- Chroń swój PIN do aplikacji bankowej.
Najczęstsze pytania
- Ile kosztuje korzystane z BLIKA?
Nie pobieramy żadnych opłat za korzystanie z BLIKA.
- Gdzie ustawić limity dla BLIKA?
Limity dzienne dla płatności, wypłaty gotówki i czeków BLIK ustawisz w aplikacji Santander mobile w opcji BLIK > Ustawienia > Limity transakcji BLIK.
- Gdzie w aplikacji dostępny jest kod BLIK?
Funkcję BLIK znajdziesz na ekranie głównym aplikacji Santander mobile. W ustawieniach BLIK, możesz włączyć opcję "Kod BLIK widoczny w Twoje produkty" oraz szczegóły transakcji widoczne bez lub po zalogowaniu.
- Co to jest przelew na telefon BLIK?
Funkcja ta umożliwia wysłanie przelewu na numer telefonu odbiorcy. Aby otrzymać pieniądze odbiorca musi zarejestrować swój numer w bazie powiązań BLIK.
- Co to jest czek BLIK i jak go utworzyć?
Za pomocą czeków BLIK i kodów BLIK możesz płacić za zakupy w sklepach i internecie oraz wypłacać gotówkę z bankomatów. Czek BLIK utworzysz w aplikacji Santander mobile, gdzie ustalasz kwotę, czas ważności czeku (maksymalnie 72 h) i hasło. Czek możesz zrealizować sam lub przekazać (wysłać) innej osobie.
- Z jakich bankomatów można wypłacać pieniądze BLIKIEM?
Możesz wypłacać gotówkę BLIKIEM bez opłat, w bankomatach, które akceptują wypłatę BLIK.
- Czy nastolatek w wieku od 13 do 18 lat może korzystać z BLIK?
Te kwestie określają regulaminy poszczególnych produktów bankowych (np. konta, karty debetowej) oraz ewentualne ograniczenia wiekowe wynikające z zasad obowiązujących u dostawców usług (np. portfeli cyfrowych).
zobacz mniej
Wsparcie przy wyborze BLIK
Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu
Doradca online
Doradca online
Porozmawiaj online:
pon-pt 8.00-22.00
weekendy 8.00-20.00
czat, połączenie głosowe lub wideo
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
Sprawdź również
Przelew natychmiastowy
Zależy Ci na czasie? Pieniądze dotrą do odbiorcy w ciągu kilku minut, nawet w weekend
Przelew na telefon
Wysyłaj przelewy na numer telefonu
Bank Porad - bankuj lepiej
Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych
Bezpieczne zakupy w Internecie
Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpiecznych zakupach online i jak uniknąć oszustów internetowych.
Jak płacić telefonem lub zegarkiem?
Płatności w zasięgu kciuka? Portfel możesz mieć zawsze przy sobie- w telefonie lub zegarku.
Bez gotówki na wakacjach
Wyślij gotówkę na urlop, a kartę noś w swoim telefonie lub zegarku.
Aby korzystać z aplikacji Santander mobile, należy zawrzeć Umowę usług Santander online dla klientów indywidualnych. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online. Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A., na santander.pl i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Stan na 01.06.2019 r.
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
- Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.
- Przelew na telefon to polecenie przelewu lub polecenie przelewu wewnętrznego.
- Infolinia to usługa bankowości telefonicznej.