Najczęściej wyszukiwane:

Szukaj na stronie

Poznaj nową pilotażową aplikację mobilną. Pobierz, sprawdź i daj znać, co myślisz.

BLIK zbliżeniowo - młoda kobieta płaci zbliżeniowo BLIKIEM w kawiarni

BLIK

Płać zbliżeniowo, bez kodu

  • Wystarczy nasze konto i aplikacja Santander mobile w telefonie

  • Korzystasz z BLIKA, gdy zapomnisz karty czy gotówki

  • Za BLIKA nic nie płacisz

 

Wypłacaj gotówkę z bankomatu za 0 zł

Wypłacaj BLIKIEM za 0zł z konta w PLN z bankomatu oznaczonego logo BLIK

  1. Na bankomacie wybierz opcję wypłaty BLIK
  2. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i wybierz ikonę BLIK
  3. Wygeneruj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) i wpisz go w bankomacie
  4. Potwierdź swoją płatność w aplikacji na telefonie i gotowe!
Instrukcja wypłaty pieniędzy BLIKIEM w bankomacie

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

Płać zbliżeniowo BLIKIEM(min. Android 6.0)

Jak włączyć płatności zbliżeniowe BLIK

  1. Wejdź do aplikacji mobilnej otwórz menu BLIK i wybierz Płatności zbliżeniowe BLIK
  2. Włącz usługę. Pamiętaj by mieć włączoną antenę NFC oraz blokadę ekranu w ustawieniach telefonu
  3. Od teraz możesz korzystać z płatności zbliżeniowych BLIK
Instrukcja włączenia płatności zbliżeniowej BLIK

Płacisz zbliżeniowo BLIKIEM

  1. Odblokuj telefon
  2. Zbliż telefon do terminala, tak jak przy płatności zbliżeniowej kartą
  3. Gotowe!
Instrukcja płatności BLIKIEM zbliżeniowym

 

BLIK zbliżeniowy

Dzięki płatnościom zbliżeniowym BLIK wygodnie zapłacisz telefonem w sklepie stacjonarnym.

  • Wystarczy telefon z systemem Android (wersja min. 6.0) z włączoną funkcją NFC.
  • Nie musisz podawać kodu BLIK.
  • Zapłacisz również wtedy, gdy nie masz dostępu do internetu.   
  • Za granicą BLIKIEM zbliżeniowym zapłacisz  tylko w terminalach akceptujących płatności Mastercard.

Przelewaj na numer telefonu BLIK

Robisz przelew BLIKIEM na telefon

  1. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i kliknij w ikonę BLIK.
  2. Następnie wybierz przelew na telefon BLIK.
  3. Wpisz lub wybierz numer telefonu osoby, do której chcesz zrobić przelew z listy kontaktów i podaj kwotę.
  4. Potwierdź przelew i naciśnij Wykonaj.
  5. Gotowe! Odbiorca błyskawicznie otrzyma od Ciebie pieniądze.

Instrukcja przelew na telefon BLIKIEM

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

Jak odebrać przelew BLIK

  • Zaloguj się do Santander mobile i wejdź w Ustawienia

  • Wybierz BLIK i Przelew na telefon BLIK

  • Naciśnij Rejestruj numer

Chcesz wiedzieć, kto z Twoich znajomych korzysta z BLIKA?

Sprawdzisz to w książce telefonicznej, widocznej w aplikacji podczas robienia przelewu.
Przy kontaktach, które korzystają z BLIKA, wyświetli się ikona 

Płać w internecie

Płacisz BLIKIEM w internecie

  1. Na stronie sklepu wybierz Płatność BLIK
  2. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i wybierz ikonę BLIK
  3. Przepisz lub skopiuj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) z naszej aplikacji do okna na stronie płatności
  4. Potwierdź swoją płatność w telefonie i gotowe!
  5. Po zapłaceniu możesz zapamiętać w aplikacji sklep, w którym często płacisz lub przeglądarkę
  6. Od kolejnej płatności zapłacisz już bez podawania kodu
Instrukcja płatność BLIKIEM w internecie

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

 

Płać w sklepie

Płacisz BLIKIEM w sklepie

  1. Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKIEM
  2. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i kliknij w ikonę BLIK
  3. Wygeneruj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) i wpisz go na terminalu POS
  4. Potwierdź swoją płatność w aplikacji na telefonie i gotowe!
Instrukcja płatność BLIKIEM w sklepie na terminalu POS

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

Udostępniaj czeki BLIK

Udostępniasz czeki BLIK

  1. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i wybierz ikonę BLIK
  2. Następnie wybierz Czeki BLIK
  3. Przy tworzeniu pierwszego czeku ustaw PIN, który będzie zabezpieczeniem twoich czeków
  4. W kolejnym kroku wprowadź kwotę, nazwę i czas ważności nowego czeku
  5. Twój czek pojawi się na liście aktywnych czeków
  6. Możesz go udostępnić wybranej osobie poprzez przekazanie kodu BLIK i PINu.
Instrukcja generowania czeku BLIK

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

 

Gdzie wykorzystać Czek BLIK

Czek może być wykorzystany w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz w bankomacie.
Wystarczy wprowadzić kod BLIK i zatwierdzić go PINem.

Odbieraj przelew na telefon BLIK

Odbieraj przelew na telefon BLIK

  1. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i kliknij w ikonę BLIK.
  2. Następnie wybierz ustawienia BLIK i dalej Przelew na telefon BLIK
  3. Wybierz konto do otrzymywania przelewów na telefon
  4. Zatwierdź zmianę smskodem
  5. Gotowe!
Instrukcja płatność BLIKIEM w sklepie na terminalu POS

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

Bezpieczne płatności

  • Gdy płacisz BLIKIEM, korzystasz z jednorazowego, sześciocyfrowego kodu, który jest ważny przez 120 sekund

  • Każdą transakcję potwierdzasz w aplikacji Santander mobile.

  • Możesz ustawić własne dzienne limity dla transakcji BLIK w Santander internet i aplikacji Santander.

Uwaga! Oszuści przejmują konta Twoich znajomych na Facebooku. Bądź czujny, kiedy ktoś prosi Cię o podanie kodu BLIK

  • Stosuj dwuskładnikowe uwierzytelnianie swoich kont społecznościowych

  • Zweryfikuj tożsamość znajomego – najlepiej zadzwoń

  • Sprawdź podsumowanie transakcji przed jej zatwierdzeniem w aplikacji

  • Chroń swój PIN do aplikacji bankowej

Najczęstsze pytania

Rozwińzobacz mniej

Sprawdź również

Aby korzystać z aplikacji Santander mobile, należy zawrzeć Umowę usług Santander online dla klientów indywidualnych. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online. Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A., na santander.pl i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Stan na 11.02.2021.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Płatność BLIK to transakcja BLIK polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/ punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
    • Płatność zbliżeniowa BLIK to transakcja BLIK polegająca na płatności zbliżeniowej za pomocą urządzenia mobilnego w ramach Systemu BLIK.
    • Przelew na telefon BLIK / Przelew na telefon to przelew wykonywany na podstawie Dyspozycji, składanej w aplikacji Santander mobile, polegający na przekazaniu środków pieniężnych na konto Odbiorcy zarejestrowanego w Bazie powiązań BLIK i realizowany w czasie rzeczywistym w dniu złożenia Dyspozycji Przelewu, Przelew na telefon BLIK jest Poleceniem przelewu.
    • Wypłata gotówki BLIK / Wypłata BLIK    to transakcja BLIK polegająca na wypłacie środków pieniężnych w bankomacie lub w Terminalu POS, bez użycia karty płatniczej, Wypłata BLIK jest Wypłatą gotówki.
    • Infolinia to usługa bankowości telefonicznej
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Konto to rachunek płatniczy