szybowiec na tle gór a przy nim para w objęciach

Akcje – nie ma zysku bez ryzyka

Nagranie webinaru
z ekspertami Santander TFI

Wygodne zarządzanie finansami

Szanujemy zróżnicowane potrzeby i oczekiwania naszych klientów związane z finansami osobistymi oraz inwestycyjnymi

Select Bankowość Osobista

Kompleksowe rozwiązania finansowe

Proponujemy Państwu dopasowane rozwiązania oraz wsparcie doradców Select, którzy w profesjonalny sposób pomogą zarządzać finansami na co dzień. Oferujemy nowoczesne rozwiązania, dzięki którym kontakt z bankiem jest szybki i możliwy w każdej chwili i z każdego miejsca na świecie.

Oferta dla wymagających

Bankowość osobista Santander Select powstała z myślą o klientach, którzy mają miesięczne wpływy na rachunek płatniczy w banku minimum 10 000 zł lub oszczędności minimum 200 000 zł.

Masz pytania?

Skontaktuj się z telefonicznym doradcą Select, jak chcesz.
Zadzwoń – Linia Select 61 885 86 00

Dlaczego warto skorzystać z wyjątkowej oferty Santander Select?

Kontakt

Umów spotkanie

Umów spotkanie

Znajdź doradcę

Z usługi bankowości telefonicznej Linia Select mogą korzystać osoby, które posiadają w Santander Bank Polska status klienta Select (tj. osoby, której miesięczne wpływy na rachunek płatniczy prowadzony przez bank wynoszą minimum 10 000 zł lub wartość posiadanych oszczędności w banku wynosi minimum 200 000 zł - w każdym z ostatnich 3 miesięcy przed zawarciem Umowy, złożeniem dyspozycji lub zawarciem umowy szczegółowej), zawarły umowę usług Santander online oraz zawarły umowę usług bankowości telefonicznej Select. Opłata za połączenie z Linią Select zgodna z taryfą danego operatora. Korzystanie z Kantoru Santander w usługach bankowości elektronicznej dostępne jest dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę Santander online. Usługa Priority Pass dostępna jest dla klientów, którzy mają umowę Karty kredytowej Visa Platinum. Program Concierge dostępny jest dla klientów, którzy mają umowę Karty kredytowej Visa Platinum.