Uważaj na fałszywe reklamy w mediach społecznościowych. Oszuści wykorzystują wizerunek naszego banku i wyłudzają dane. Więcej na naszej stronie >

Tutajdoladuj.pl

Doładuj telefon

Możesz łatwo zasilać telefon komórkowy sobie i swoim bliskim w najpopularniejszych sieciach komórkowych w Polsce

  • ikona faktury

    Możesz otrzymać e-fakturę

    • Jeśli chcesz otrzymać e-fakturę zasil telefon na tej stronie.
    • W ciągu 7 dni od wykonania transakcji zarejestruj się na stronie i podaj dane potrzebne do wystawienia faktury.
    • Elektroniczną fakturę otrzymasz na Twój adres e-mail.
  • 0 zł prowizji za doładowanie

    • Konto telefonu zostaje zasilone od razu po zapłaceniu za doładowanie.
  • Doładujesz telefon wielu operatorów

    • Orange, Plus, T-Mobile, NJU mobile, Heyah, Play, Sami Swoi, a także Cyfrowy Polsat, Red Bull MOBILE, Virgin Mobile, mBank mobile, Lycamobile czy W Rodzinie.
    • W Santander internet i mobilej doładujesz również numery przeniesione do innego operatora.

Zobacz gdzie jeszcze możesz doładować swój telefon

Zaloguj się do Santander internet
Wejdź w zakładkę Przelewy, a następnie z menu po lewej stronie wybierz Doładowania telefonu
Wybierz rachunek, z którego chcesz zrobić doładowanie
Wpisz numer telefonu lub wybierz z listy zdefiniowany numer
Wybierz kwotę i potwierdź transakcję
Zaloguj się do aplikacji Santander mobile
W widoku Portfela wybierz „Menu” w lewym górnym rogu, a następnie opcję Doładowania
Wybierz z listy numer telefonu, który chcesz doładować.
UWAGA! Chcąc doładować telefon w usłudze Santander mobile należy wcześniej w bankowości internetowej zdefiniować numer telefonu komórkowego, którego doładowanie nie będzie potwierdzane tokenem lub smsKodem.
Uzupełnij dane
Wpisz wymagane dane – rachunek, z którego chcesz doładować telefon oraz kwotę
Wybierz „Wykonaj”
Zobacz, czy dane się zgadzają i potwierdź transakcję
Wybierz opcję doładuj telefon z menu bankomatu
Wystarczy dowolna karta płatnicza, także wydana przez bank inny niż Santander Bank Polska.
Wybierz operatora
Podaj numer telefonu, którego konto będzie doładowane
Wybierz kwotę
Już po chwili posiadacz telefonu otrzyma krótką informację SMS o dokonanym zasileniu. Udana transakcja jest potwierdzona wydrukiem z bankomatu. Za doładowanie nie płacisz żadnej prowizji.

Najczęściej zadawane pytania

Jak doładować komórkę przez Internet?

Wejdź na stronę serwisu www.tutajdoladuj.pl i wybierz swoją metodę doładowań:

  • Doładowanie przez bankowość elektroniczną Santander internet
  • Doładowanie z e-fakturą
  • Doładowanie dla klientów innych banków

Jak doładować komórkę przez bankomat?

Wystarczy dowolna karta płatnicza, także wydana przez bank inny niż Santander Bank Polska.

  • Wybierz opcję doładuj telefon z menu
  • Wybierz operatora sieci, której dotyczy doładowanie
  • Podaj numer telefonu, którego konto będzie doładowane
  • Wybierz kwotę

Już po chwili posiadacz telefonu otrzyma krótką informację SMS o dokonanym zasileniu. Udana transakcja jest potwierdzona wydrukiem z bankomatu.

Co ważne, za doładowanie nie płacisz żadnej prowizji.

Obecnie w bankomatach Santander Bank Polska można doładować telefony u operatorów: ORANGE, NJU MOBILE, SAMI SWOI, PLUS, HEYAH i T-MOBILE

Znajdź bankomat

Jak doładować komórkę przez urządzenie mobilne?

Komórkę zasilisz przez urządzenie mobilne z dostępem do Internetu dzięki usłudze Santander mobile. Doładowania GMS można wykonać w aplikacji mobilnej oraz w bankowości mobilnej Santander w przeglądarce, dostępnej pod adresem https://m.centrum24.pl.

Aby móc wykonywać doładowania telefonu GSM w bankowości mobilnej (bankowość mobilna Santander w przeglądarce oraz aplikacja mobilna) należy wcześniej zdefiniować numer telefonu do zasilenia w usłudze Santander internet.

Aby zdefiniować numer telefonu, który będzie doładowywany w bankowości mobilnej należy:

  • Zalogować się do serwisu Santander internet,
  • Przejść do zakładki "Doładowania",
  • W lewym menu "Ustawienia" wybrać opcję "Numery telefonów",
  • Kliknąć przycisk "Dodaj numer",
  • Wprowadzić numer telefonu, nazwę odbiorcy oraz operatora
  • Wybrać „TAK”, przy pytaniu o zaufany numer telefonu i kliknąć "Akceptuj",
  • Potwierdzić dodanie odbiorcy smsKod lub kod z token i kliknij „Akceptuj”.

Od tego momentu zdefiniowany odbiorca doładowania dostępny będzie w bankowości mobilnej.

Jak doładować przez aplikację mobilną?

Aby doładować telefon w aplikacji Santander mobile należy:

  • Zalogować się do aplikacji używając swojego numeru NIK oraz hasła PIN,
  • Z menu wybrać zakładkę „Doładowania”,
  • Wpisać numer telefonu który chcemy doładować lub wybrać numer zapisany w kontaktach poprzez naciśnięcie "plusa" lub ikony „ludzika” (w zależności od systemu).
  • Uzupełnić wymagane dane – rachunek, z którego chcemy doładować telefon oraz kwotę zasilenia. Następnie należy wcisnąć „Wykonaj”.
  • Po przejściu do kolejnego ekranu należy potwierdzić dane doładowania oraz numer telefonu i wcisnąć „OK”.

Doładowanie zostało wykonane poprawnie.

Jak doładować przez bankowość mobilną Santander w przeglądarce?

Aby doładować telefon GSM w bankowości mobilnej Santander w przeglądarce należy:

  • Wejść na stronę https://santander.pl i zalogować się używając swojego numeru NIK oraz hasła PIN,
  • wejść w zakładkę „Doładowania”,
  • wybrać wcześniej zdefiniowanego odbiorcę doładowania,
  • wybrać rachunek, z którego mają być pobrane środki oraz kwotę doładowania i wcisnąć „Dalej”,
  • Po przejściu do kolejnego ekranu należy potwierdzić dane doładowania oraz numer telefonu i wcisnąć „Potwierdź”.

Doładowanie zostało wykonane poprawnie.

Jak zamówić e-fakturę

Faktura elektroniczna

  • Faktura elektroniczna nazywana w literaturze e-fakturą jest dokumentem wystawianym, przesyłanym i przechowywanym w formie elektronicznej. E- faktura od dnia 14 lipca 2005 roku ma walor faktury papierowej (Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005) co oznacza, że na jej podstawie można rozliczać się z Urzędem Skarbowym lub innym, właściwym Organem.
  • Dokument wysyłany jest drogą e-mail w postaci pliku *pdf z bezpiecznym e-podpisem weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
  • E-faktura podpisana bezpiecznym e-podpisem musi być przechowywana zarówno przez wystawcę jak i odbiorcę. Powinna ona być przechowywana w formie elektronicznej, w formacie w jakim została wystawiona, nie można ingerować w jej treść. Czas obowiązkowego przechowywania dokumentu nie różni się od czasu wymaganego dla tradycyjnych faktur tj. pięć pełnych lat od dnia wystawienia dokumentu.

Faktura tradycyjna

  • Faktura VAT przekazywana drogą mailową w postaci pliku PDF, nabiera znaczenia jako dowód księgowy, dopiero w momencie jej wydrukowania, uznania przez kontrahenta oraz przyporządkowania do odpowiedniej ewidencji rachunkowej. Faktury tradycyjne wystawiane są zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005r. "W sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatków, zasad wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku, od towarów i usług".
  • Na fakturze VAT papierowej nie są wymagane podpisy wystawcy i odbiorcy. Dlatego wysyłany w postaci pliku PDF obraz faktury nie jest opatrzony podpisem.
  • Podatnicy zgodnie z ogólną zasadą wynikającą z Ordynacji podatkowej są zobowiązani do przechowywania oryginałów oraz kopii faktur VAT do czasu przedawnienia zobowiązania podatkowego. Dokumenty te, przechowuje się w oryginalnej postaci, wydrukowane w podziale na okresy rozliczeniowe i w sposób pozwalający na ich łatwe odszukanie.

Szczegółowy opis jak zamówić e-fakturę znajduje się TUTAJ

Doładuj grę i muzykę

Łatwo doładujesz konto na ulubionych platformach z grami lub na portalu muzycznym

Doładuj energię elektryczną

Możesz kupić prąd na dowolną kwotę do licznika energetycznego

Promocje

Wsparcie przy doładowanich

Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

 

Wideo lub audio

Infolinia

24 h

Zostaw numer

W oddziale

Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem na santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach dostępne są na stronie santander.pl oraz pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.