Rozwijamy bankowość internetową i aplikację mobilną. W najbliższy weekend niektóre z naszych usług będą niedostępne. Więcej

Najczęściej wyszukiwane:

Doładowania

  • Doładuj telefon

  • Doładuj licznik

  • Doładuj grę

Doładuj telefon

Doładuj licznik

Doładuj grę

Jak doładować?

Dowiedz się jak łatwo, szybko i bezpiecznie możesz doładować telefon sobie i Twoim najbliższym w najpopularniejszych sieciach komórkowych w Polsce. Doładowując telefon z Santander Bank Polska korzystasz zarówno z promocji operatorów, jak również z promocji organizowanych przez Bank. Zyskujesz podwójnie! Aby doładować telefon, nie musisz nawet być klientem Santander Bank Polska.

Zasilenia telefonu możesz dokonać w Santander internet, w aplikacji Santander mobile, w lekkim serwisie transakcyjnym m.centrum24.pl, a także poprzez stronę internetową www.santander.pl. Ponadto jeśli posiadasz dowolną kartę płatniczą Santander Bank Polska lub innego banku, możesz szybko i bezpiecznie doładować telefon w jednym z 1700 bankomatów na terenie całego kraju, nie płacąc za to żadnej prowizji.

Oferujemy doładowania telefonów na kartę wszystkich najważniejszych operatorów: Orange, Plus, T-Mobile, NJU mobile, Heyah, Play, Sami Swoi, a także Cyfrowy Polsat, Red Bull MOBILE, Virgin Mobile, mBank mobile, Lycamobile czy W Rodzinie.

Jak doładować komórkę przez Internet?

Wejdź na stronę serwisu www.tutajdoladuj.pl i wybierz swoją metodę doładowań:

  • Doładowanie przez bankowość elektroniczną Santander internet
  • Doładowanie z e-fakturą
  • Doładowanie dla klientów innych banków
Jak doładować komórkę przez bankomat?

Wystarczy dowolna karta płatnicza, także wydana przez bank inny niż Santander Bank Polska.

  • Wybierz opcję doładuj telefon z menu
  • Wybierz operatora sieci, której dotyczy doładowanie
  • Podaj numer telefonu, którego konto będzie doładowane
  • Wybierz kwotę

Już po chwili posiadacz telefonu otrzyma krótką informację SMS o dokonanym zasileniu. Udana transakcja jest potwierdzona wydrukiem z bankomatu.

Co ważne, za doładowanie nie płacisz żadnej prowizji.

Obecnie w bankomatach Santander Bank Polska można doładować telefony u operatorów: ORANGE, NJU MOBILE, SAMI SWOI, PLUS, HEYAH i T-MOBILE

Znajdź bankomat

Jak doładować komórkę przez urządzenie mobilne?

Komórkę zasilisz przez urządzenie mobilne z dostępem do Internetu dzięki usłudze Santander mobile. Doładowania GMS można wykonać w aplikacji mobilnej oraz w bankowości mobilnej Santander w przeglądarce, dostępnej pod adresem https://m.centrum24.pl.

Aby móc wykonywać doładowania telefonu GSM w bankowości mobilnej (bankowość mobilna Santander w przeglądarce oraz aplikacja mobilna) należy wcześniej zdefiniować numer telefonu do zasilenia w usłudze Santander internet.

Aby zdefiniować numer telefonu, który będzie doładowywany w bankowości mobilnej należy:

  • Zalogować się do serwisu Santander internet,
  • Przejść do zakładki "Doładowania",
  • W lewym menu "Ustawienia" wybrać opcję "Numery telefonów",
  • Kliknąć przycisk "Dodaj numer",
  • Wprowadzić numer telefonu, nazwę odbiorcy oraz operatora
  • Wybrać „TAK”, przy pytaniu o zaufany numer telefonu i kliknąć "Akceptuj",
  • Potwierdzić dodanie odbiorcy smsKod lub kod z token i kliknij „Akceptuj”.

Od tego momentu zdefiniowany odbiorca doładowania dostępny będzie w bankowości mobilnej.

Jak doładować przez aplikację mobilną?

Aby doładować telefon w aplikacji Santander mobile należy:

  • Zalogować się do aplikacji używając swojego numeru NIK oraz hasła PIN,
  • Z menu wybrać zakładkę „Doładowania”,
  • Wpisać numer telefonu który chcemy doładować lub wybrać numer zapisany w kontaktach poprzez naciśnięcie "plusa" lub ikony „ludzika” (w zależności od systemu).
  • Uzupełnić wymagane dane – rachunek, z którego chcemy doładować telefon oraz kwotę zasilenia. Następnie należy wcisnąć „Wykonaj”.
  • Po przejściu do kolejnego ekranu należy potwierdzić dane doładowania oraz numer telefonu i wcisnąć „OK”.

Doładowanie zostało wykonane poprawnie.

Jak doładować przez bankowość mobilną Santander w przeglądarce?

Aby doładować telefon GSM w bankowości mobilnej Santander w przeglądarce należy:

  • Wejść na stronę https://santander.pl i zalogować się używając swojego numeru NIK oraz hasła PIN,
  • wejść w zakładkę „Doładowania”,
  • wybrać wcześniej zdefiniowanego odbiorcę doładowania,
  • wybrać rachunek, z którego mają być pobrane środki oraz kwotę doładowania i wcisnąć „Dalej”,
  • Po przejściu do kolejnego ekranu należy potwierdzić dane doładowania oraz numer telefonu i wcisnąć „Potwierdź”.

Doładowanie zostało wykonane poprawnie.

Jak zamówić e-fakturę

Faktura elektroniczna

  • Faktura elektroniczna nazywana w literaturze e-fakturą jest dokumentem wystawianym, przesyłanym i przechowywanym w formie elektronicznej. E- faktura od dnia 14 lipca 2005 roku ma walor faktury papierowej (Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005) co oznacza, że na jej podstawie można rozliczać się z Urzędem Skarbowym lub innym, właściwym Organem.
  • Dokument wysyłany jest drogą e-mail w postaci pliku *pdf z bezpiecznym e-podpisem weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
  • E-faktura podpisana bezpiecznym e-podpisem musi być przechowywana zarówno przez wystawcę jak i odbiorcę. Powinna ona być przechowywana w formie elektronicznej, w formacie w jakim została wystawiona, nie można ingerować w jej treść. Czas obowiązkowego przechowywania dokumentu nie różni się od czasu wymaganego dla tradycyjnych faktur tj. pięć pełnych lat od dnia wystawienia dokumentu.

Faktura tradycyjna

  • Faktura VAT przekazywana drogą mailową w postaci pliku PDF, nabiera znaczenia jako dowód księgowy, dopiero w momencie jej wydrukowania, uznania przez kontrahenta oraz przyporządkowania do odpowiedniej ewidencji rachunkowej. Faktury tradycyjne wystawiane są zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 25 maja 2005r. "W sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatków, zasad wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku, od towarów i usług".
  • Na fakturze VAT papierowej nie są wymagane podpisy wystawcy i odbiorcy. Dlatego wysyłany w postaci pliku PDF obraz faktury nie jest opatrzony podpisem.
  • Podatnicy zgodnie z ogólną zasadą wynikającą z Ordynacji podatkowej są zobowiązani do przechowywania oryginałów oraz kopii faktur VAT do czasu przedawnienia zobowiązania podatkowego. Dokumenty te, przechowuje się w oryginalnej postaci, wydrukowane w podziale na okresy rozliczeniowe i w sposób pozwalający na ich łatwe odszukanie.

Szczegółowy opis jak zamówić e-fakturę znajduje się TUTAJ

Doładowany telefon, w każdym miejscu, o każdej porze

Kontakt

Szanowny Kliencie,

Jeśli masz pytanie o doładowania, zapraszamy do kontaktu z infolinią naszego banku numer 1 9999.

Reklamacje w formie elektronicznej przyjmujemy za pośrednictwem:
- formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie http://www.santander.pl/informacje-o-banku/kontakt/kontakt-reklamacje.html
lub
- usług bankowości elektronicznej Santander online

Zachęcamy do kontaktu!