Priceless Specials

Zyskaj dodatkowe punkty w promocji

Wiosenne Bezcenne Chwile

  • Do 30 kwietnia wykonaj płatności u wybranych partnerów: INTERSPORT, Limango i RTV EURO AGD kartą zarejestrowaną w programie Bezcenne Chwile.

  • Odbierz maksymalnie 3 x 2000 pkt. za wykonanie po jednej płatności u każdego z partnerów.

  • Szczegółowe warunki, w tym wysokość min. kwoty płatności znajdziesz w regulaminie promocji.

 


Program Mastercard Priceless Specials

 

1
Zdobywasz punkty za każdą płatność kartą Mastercard
2
Punkty zapisują się automatycznie na Twoim koncie Mastercard Bezcenne Chwile
3
Zebrane punkty wymieniasz na atrakcyjne nagrody

Odkryj korzyści płynące z codziennych płatności

Gdy płacisz kartą zarejestrowaną w programie Mastercard Bezcenne Chwile otrzymujesz punkty: 

  • U partnerów programu

    nawet do 8 punktów za każde 5 zł wydane u partnerów programu

  • Pozostałe zakupy

    1 pkt za każde 50 zł wydane na terenie Polski

     

Karty biorące udział w programie Mastercard Bezcenne Chwile

Bądź bliżej pasji każdego dnia!

W Mastercard Bezcenne Chwile każda płatność kartą Mastercard zbliża Cię do nagrody związanej z Twoją pasją:

 

Dokumenty

Regulamin Programu Mastercard Priceless Specials
15 Lipiec 2020 r.
138.1 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Polityka prywatności Programu Priceless Specials
15 Lipiec 2020 r.
152.2 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

Partnerzy Programu Mastercard Bezcenne Chwile

RRSO - Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania. Z oferty karty kredytowej mogą skorzystać osoby, które spełniają wymagane przez Santander Bank Polska S.A. warunki oceny zdolności kredytowej. Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach Banku oraz na stronie internetowej www.santander.pl. Stan na 19.02.2021 r.

Biura Obsługi Klienta programu Priceless Specials: (+48) 801 055 993 (z telefonów stacjonarnych) oraz (+48) 61 664 6013 (z telefonów komórkowych) - opłata zgodna z taryfą operatora.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • konto/ Konto Jakie Chcę/konto osobiste to rachunek płatniczy
    • karta Dopasowana/karta debetowa to karta płatnicza
    • usługa Santander internet lub mobile to usługa bankowości elektronicznej
    • infolinia to usługa bankowości telefonicznej
    • przelew natychmiastowy w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet to polecenie przelewu w systemie Express ELIXIR lub BlueCash
    • BLIK - transakcja BLIK jest Poleceniem przelewu albo Poleceniem przelewu wewnętrznego.