- Noś portfel w zegarku 
 i miej go zawsze na „oku”
- Korzystaj z zegarka 
 na treningu oraz w sklepie
- Płać zegarkiem w sklepach, 
 które akceptują płatności zbliżeniowe
- Korzystaj na urządzeniach 
 z systemem Android i iOS
Dostępne portfele cyfrowe do płacenia zegarkiem
- Garmin Pay- W życiu i w sporcie liczy się każda sekunda. Garmin Pay to funkcja w zegarkach Garmin, dzięki której za swoje zakupy zapłacisz zbliżeniowo jednym ruchem nadgarstka. To proste! 
- Xiaomi Pay- Trzymaj tempo i płać szybko. Płać za zakupy opaską Mi Smart Band lub zegarkiem Xiaomi w sklepie z aplikacją Mi Fitness. 
- SwatchPay!- Poczuj wolność. Płać wygodnie zegarkiem, który masz na ręku. Zbliż do terminala i gotowe. Korzystaj niezależnie od poziomu baterii zegarka. 
Jak zacząć korzystać
Garmin Pay
- Pobierz aplikację Garmin Connect Mobile- Aplikacja jest dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS. 
- Połącz zegarek z aplikacją- W aplikacji rozwiń listę dostępnych zegarków, wyszukaj swój model i połącz go z aplikacją. 
Xiaomi Pay
- Pobierz aplikację Mi Fitness- Aplikacja jest dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS. 
- Połącz zegarek z aplikacją- Dodaj do aplikacji swój zegarek Xiaomi lub opaskę Mi Smart Band 
SwatchPay!
- Pobierz aplikację SwatchPay!- W smartfonie z Android - zobacz więcej
- W smartfonie z iOS - zobacz więcej
 
- Dodaj kartę do SwatchPay!- Kartę do SwatchPay! możesz dodać także podczas zakupu zegarka w autoryzowanym sklepie internetowym lub stacjonarnym Swatch. 
Jak płacić zegarkiem
Garmin Pay
Xiaomi Pay
SwatchPay!
- Zegarek jest zawsze gotowy- Gdy na terminalu wyświetli się kwota, zbliż swój zegarek tak jak plastikową kartą. Nie musisz odblokowywać urządzenia – SwatchPay! jest zawsze gotowy do płacenia. 
- Płatności powyżej 100 złJeśli kwota zakupów będzie wyższa niż 100 zł, konieczne będzie wpisanie PINu do karty.
Bezpieczne płatności
- Dane Twojej karty nigdy nie są udostępniane sprzedawcy.
- Garmin Pay, Xiaomi Pay, SwatchPay! korzystają z platformy do tokenizacji, dzięki temu informacje o Twojej karcie nigdy nie zostaną ujawnione lub udostępnione sprzedawcom.
Dokumenty
Regulamin obowiązujący
Regulaminy do 20.07.2025
Najczęściej zadawane pytania
Apple Pay, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch, Touch ID i Face ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc.
Apple Pay działa z iPhone'em 6 i nowszymi w sklepach, aplikacjach i stronach internetowych w Safari; z Apple Watch w sklepach i aplikacjach (wymaga iPhone'a 6 lub nowszego); z urządzeniami iPad Pro, iPad (5. generacji), iPad Air 2 i iPad mini 3 oraz nowszymi w aplikacjach i stronach internetowych w Safari; oraz na komputerze Mac (2012 lub nowszym) w Safari za pomocą iPhone'a lub Apple Watch z Apple Pay. Listę zgodnych urządzeń Apple Pay można znaleźć na stronie https://support.apple.com/pl-pl/HT208531.
Szczegóły oferty banku oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A., na santander.pl oraz pod numerem infolinii 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 01.06.2019 r.
Do płatności zbliżeniowych potrzebujesz zegarek Garmin wyposażony w NFC oraz telefon z zainstalowaną aplikacją Garmin Connect Mobile. Usługa Garmin Pay dostarczana jest przez firmę Garmin. Szczegóły oferty Banku oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska, na santander.pl oraz pod numerem infolinii 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 01.06.2019 r.
Do płatności zbliżeniowych potrzebujesz zegarek Xiaomi oraz telefon z zainstalowaną aplikacją mobilną Mi Fitness. Szczegóły dot. działania Xiaomi Pay oraz listę zgodnych urządzeń można znaleźć na stronie https://mi-home.pl/xiaomi-pay. Usługa Xiaomi Pay dostarczana jest przez Beijing Xiaomi Mobile Software Co., Ltd.
Do płatności zbliżeniowych potrzebujesz zegarek Swatch oraz telefon z zainstalowaną aplikacją mobilną SwatchPay! by wearonize. Szczegóły dot. działania SwatchPay! oraz listę zgodnych urządzeń można znaleźć na stronie https://www.swatch.com/pl-pl/swatch-pay.html. Usługa SwatchPay! dostarczana jest przez firmę Wearonize AG. Szczegóły oferty Banku oraz informacje o opłatach, prowizjach, oprocentowaniu dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska, na santander.pl oraz pod numerem infolinii 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.
- Płatności telefonem za zakupy w sklepach i aplikacjach to m.in. transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.