Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

Pytania i odpowiedzi - bankowość internetowa

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie

Bezpieczeństwo

  • Jak bezpiecznie korzystać z Santander mobile i Santander internet?

    Jest kilka żelaznych zasad dotyczących bezpieczeństwa w sieci. Zawsze o nich pamiętaj.

    • Zwracaj uwagę na adres strony, oraz na certyfikat bezpieczeństwa. Fałszywą stronę możesz zidentyfikować m.in. po błędnym adresie (np. www.centrurn24.pl Uruchomi się w nowym oknie zamiast www.centrum24.pl Uruchomi się w nowym oknie).
    • Certyfikat bezpieczeństwa strony www jest wydany  dla Santander Bank Polska S.A. to potwierdza, że łączysz się ze stroną naszej bankowości elektronicznej. Szczegóły certyfikatu sprawdzisz klikając w znak kłódki, a następnie w "wyświetl certyfikat".
    • Ustaw silne hasło do logowania, czyli stwórz taką kombinację małych i wielkich liter oraz cyfr i znaków specjalnych, która będzie prosta do zapamiętania dla Ciebie, a niemożliwa do odgadnięcia dla innych na podstawie ich wiedzy o Tobie.
    • Zweryfikuj dane transakcji zanim ją potwierdzisz. Jeśli numer rachunku, kwota, czy dane odbiorcy są niezgodne, natychmiast przerwij proces.
    • Zawsze pamiętaj o wylogowaniu się z witryn chronionych hasłem, aby zapobiec nieuprawnionemu dostępowi do nich. Zadbaj też o bezpieczeństwo aplikacji mobilnej:
    • Nie instaluj oprogramowania z nieoficjalnych sklepów z aplikacjami.
    • Nie uruchamiaj linków zamieszczonych w przesłanych wiadomościach SMS, lub e-mail, jeśli nie masz pewności, że pochodzą z bezpiecznego i zaufanego źródła.
    • Regularnie aktualizuj oprogramowanie urządzenia mobilnego.
    • Ustaw własne, indywidualne limity transakcji dla aplikacji mobilnej.

    Im większą masz wiedzę, tym bezpieczniej poruszasz się po sieci, dlatego zachęcamy do odwiedzania strony Bezpieczne bankowanie Uruchomi się w nowym oknie. Znajdziesz tam opis najpopularniejszych ataków i dowiesz się o aktualnych zagrożeniach.

  • Co możesz sprawdzić, zanim zgłosisz nam problem z otrzymaniem smsKodu

    Lista zablokowanych numerów
    Sprawdź w ustawieniach listę zablokowanych numerów. Jeśli masz zablokowane konkretne frazy np. przelew, tymczasowo wyłącz to ustawienie i zobacz, czy problem się rozwiązał.

    Ochrona przed spamem
    Nikt z nas nie lubi dostawać niechcianych wiadomości. Zdarza się, że niektórzy operatorzy, ze względu na częste wiadomości, traktują smsy z banku jako spam. Sprawdź to ustawieniach telefonu. Możesz tymczasowo wyłączyć tę opcję i sprawdzić, czy problem się rozwiązał.

    Tryb nie przeszkadzać
    Gdy niemalże co chwilę zalewa nas fala różnorakich powiadomień, tryb nie przeszkadzać może okazać się zbawienny. Jednak czasem może także umknąć nam ważna wiadomość – np. SMS z banku. Wyłącz tę funkcję lub samodzielnie sprawdź skrzynkę odbiorczą wiadomości SMS.

    Jeśli w ogóle nie dostajesz wiadomości SMS
    Na początek możesz spróbować pobrać wiadomość konfiguracyjną od operatora Twojej sieci. Każda sieć coś takiego oferuje. Skontaktuj się z operatorem.

    Restart telefonu
    Jeśli żadna z tych wskazówek Ci nie pomogła, możesz spróbować wyłączyć i włączyć telefon. Zdarza się, że sieć komórkowa w telefonie po prostu się zawiesi. Wtedy taki błahy restart naprawdę może pomóc.

     

    Nadal nic?
    Skontaktuj się z nami. Będziemy potrzebować od Ciebie kilku danych:

    1. Nr telefonu
    2. Nazwę Twojego operatora
    3. Datę zdarzenia – najlepiej by była jak najbardziej aktualna – niektórzy operatorzy nie analizują zgłoszeń, które są starsze niż 4 dni

     

    Będziemy potrzebowali trochę czasu na analizę Twojego zgłoszenia. Nie wykonujemy tego sami, zgłoszenie przesyłamy do operatora. Dziękujemy za cierpliwość!

Dostęp do bankowości internetowej i mobilnej

Masz konto w naszym banku, ale nie masz bankowości online? Otwórz dostęp do konta przez Internet lub aplikację mobilną w oddziale banku lub u doradcy online Uruchomi się w nowym oknie

Pulpit

Po zalogowaniu się do Santander internet zobaczysz Pulpit. To główna strona, na której masz szybki dostęp do najważniejszych funkcji strony np. sprawdzisz stan konta, przejdziesz do wysłania przelewu lub sprawdzisz listę Twoich kart.

Z Pulpitu masz też łatwy dostęp do:

  •  historii transakcji
  •  Kantoru Santander
  •  oferty banku
  •  usług dodatkowych

Po prawej stronie zobaczysz Skróty. Sam możesz zdecydować, do jakich operacji chcesz mieć w tym miejscu skrót. Może to być np. przelew, który wykonujesz regularnie.

Na Pulpicie zobaczysz także ważne komunikaty, np. co zmieniło się ostatnio w serwisie lub informację, jeśli masz przeterminowanie w spłacie kredytu.

Gdy w koszyku masz przygotowane przelewy, pojawią się one w prawej części Pulpitu.

Twoje sprawy

Zakładka Twoje sprawy dostępna jest dla klientów indywidualnych i klientów korzystających z usługi Mini Firma.

W zakładce Twoje sprawy znajdziesz listę tematów o które najczęściej pytają klienci. Dowiesz się w niej, w jaki sposób możesz zdalnie załatwić daną sprawę (formularz lub kontakt z Doradcą online).

Korzystając z tej zakładki możesz m.in.:

  • zastrzec dokument tożsamości,
  • zmienić datę spłaty kredytu,
  • zmienić datę generowania wyciągów,
  • przenieść wynagrodzenie do naszego banku.

U góry znajduje się wyszukiwarka, w którą możesz wpisać interesujące Cię hasło, np. zniszczenie karty. W trakcie wpisywania automatycznie podpowiadają się odpowiednie kategorie.

Twoje produkty

  • W tej zakładce zobaczysz podstawowe produkty, jakie masz w naszym banku np. konta, konta oszczędnościowe, lokaty, czy kredyty.  

    Stopniowo przenosimy zawartość tej zakładki na Pulpit i  strony dotyczące poszczególnych produktów.

  • Po kliknięciu w opcję Historia, zobaczysz tabelkę, w której możesz wybrać, jakie transakcje chcesz zobaczyć. Listę wyświetlanych transakcji możesz filtrować po:

    • dacie,
    • rodzaj transakcji (wydatki, wpływy),
    • danych odbiorcy lub nadawcy.

    Po kliknięciu w daną transakcję możesz:

    • zobaczyć szczegóły tej transakcji,
    • pobrać potwierdzenie w formie PDF,
    • zamówić potwierdzenie papierowe.

    Jeżeli korzystasz z programów księgowych, możesz pobrać historię konta i zapisać ją w formacie CSV, aby zaimportować ją do odpowiedniego programu.

  • Po wejściu w zakładkę Szczegóły konta zobaczysz najważniejsze informacje o Twoim koncie np. numer czy saldo. W tym miejscu możesz też nadać nazwę konta.

    Zobaczysz też dane do przelewu zagranicznego. Możesz je wygenerować w pliku PDF i przekazać osobie, która ma do Ciebie wysłać przelew.

  • eWyciągi to bezpłatne elektroniczne wersje papierowych wyciągów z konta. W tej zakładce możesz ustawić, do jakich kont chcesz otrzymywać wyciągi w formie elektronicznej.

Przegląd wydatków

W zakładce Przegląd wydatków możesz zobaczyć Twoje transakcje w podziale na kategorie. Zobaczysz też przejrzyste wykresy i tabele. W łatwy sposób możesz porównać wydatki z różnych kategorii i zarządzać kolejnością wyświetlania poszczególnych sekcji.

Przegląd Wydatków pozwala Ci sprawdzić na co wydajesz pieniądze. Wydatki podzielone są na różne kategorie np. jedzenie poza domem, samochód i transport. Możesz też samodzielnie zmienić kategorię dla danych transakcji.

Kredyty

  • W zakładce Kredyty gotówkowe i Kredyty hipoteczne zobaczysz wszystkie Twoje produkty kredytowe poza kartami kredytowymi:

    • kredyty gotówkowe,
    • kredyty hipoteczne,
    • pożyczki mieszkaniowe.

    Klient firmowy wszystkie kredyty ma zgromadzone w jednej zakładce. Przy każdym kredycie zobaczysz:

    • numer rachunku kredytowego i nazwę rachunku,
    • saldo rachunku,
    • historię – datę księgowań, datę transakcji, tytuły i kwotę, saldo kredytu po transakcji,
    • opcję wydrukowania szczegółów w PDF,
    • szczegółowe informacje o wybranym rachunku kredytu,
    • dane adresowe,
    • harmonogram rat kredytu – tylko dla klientów indywidualnych,
    • możliwość zmiany nazwy kredytu.
  • Jeśli prowadzisz własną działalność i korzystasz z kredytu rewolwingowego w bankowości internetowej zobaczysz:

    • odsetki - pokazuje dane o odsetkach kredytu
    • transze - pokazuje dane o transzach kredytu (data, kwota),

    Możesz też:

    • spłacić kredyt 
    • uruchomić kredyt
    • skorzystać z eWyciągu – elektroniczny wyciąg w formacie PDF, xml, html, csv, mt940, mt940 rozszerzony
  • Kredyt spłaca się automatycznie. Musisz zapewnić odpowiednią kwotę na koncie, dzień przed dniem spłaty kredytu.

    W przypadku kredytów rewolwingowych, które dostępne są dla klientów firmowych spłata kredytu nie jest automatyczna. Wybierz zakładkę Kredyty -> dla wybranego kredytu rewolwingowego z kolumny Akcja wybierz link Spłata kredytu.

  • Nie, funkcja ta jest dostępna tylko dla klientów indywidualnych.

Doładowania

  • W tym miejscu doładujesz telefon komórkowy na kartę, w mix oraz internet mobilny, sobie i innym osobom w wybranych sieciach komórkowych w Polsce. Aby otrzymać fakturę za zrealizowane doładowania skorzystaj z naszego serwisu tutajdoladuj.pl.

  • W zakładce Przelewy z bocznego menu wybierz Doładowanie telefonu. Uzupełnij formularz:

    • wybierz rachunek z którego chcesz zapłacić,
    • podaj numer telefonu, który chcesz doładować lub wybierz numer z listy zdefiniowanych numerów,
    • sprawdź czy podstawił się właściwy operator –  operator podstawia się na podstawie prefiksu, jeśli przeniosłeś numer do innego operatora, konieczny może być wybór właściwego operatora z listy,
    • podaj kwotę doładowania, a następnie naciśnij przycisk Potwierdź.

    Sprawdź czy dane, które wprowadziłeś są prawidłowe. Jeśli tak, kliknij przycisk Potwierdź. Następnie potwierdź zlecenie smsKodem, tokenem lub mobilnym podpisem i kliknij przycisk Akceptuj.

  • Nie. Aby otrzymać fakturę za zrealizowane doładowania skorzystaj z naszego serwisu tutajdoladuj.pl.

  • W zakładce Przelewy z bocznego menu wybierz Historia i płatności, a następnie Przelewy i doładowania. W polu Typ transakcji wybierz Doładowania telefonów. Możesz też uzupełnić pozostałe filtry. Kliknij filtruj żeby zobaczyć listę doładowań.

  • W tym miejscu możesz obejrzeć listę numerów telefonów, które dodałeś do listy, wykonać szybkie doładowanie na zdefiniowany numeru telefonu. Możesz też zmienić nazwę, numer operatora, dodatkowe potwierdzanie, usunąć numer lub dodać nowy numer do listy.

  • Nowy numer możesz dodać do listy na dwa sposoby- podczas doładowywania numeru lub wybierając z bocznego menu Odbiorcy i płatnicy, a następnie Numery telefonów do doładowań.

  • Aby dodać nowy numer podczas doładowania wystarczy, że zaznaczysz pole Zapamiętaj numer. Uwaga! Jeśli chcesz, żeby odbiorca doładowań był dostępny również w Santander mobile, wykonaj operację, a następnie przejdź do opcji Przelewy, potem Numery telefonów i wyłącz potwierdzanie smsKodem, tokenem lub Mobilnym podpisem dla tego odbiorcy.

  • Aby dodać nowy numer wybierz z bocznego menu Odbiorcy i płatnicy, następnie Numery telefonów do doładowań, Doładowania. Kliknij przycisk Dodaj numer:

    • wprowadź nazwę odbiorcy, po której będziesz rozpoznawać numer telefonu, który chcesz doładować,
    • wprowadź numer telefonu,
    • wskaż właściwego operatora numeru telefonu.

Kantor Santander

  • W Kantorze Santander możesz wymieniać waluty po atrakcyjnym kursie. Nie musisz zakładać kont w zewnętrznych serwisach internetowych – wystarczy, że masz u nas co najmniej dwa konta w dwóch różnych walutach. Wymieniane pieniądze przekazujemy pomiędzy Twoimi kontami.

          Waluty możesz wymieniać w aplikacji Santander mobile i Santander internet . Do wymiany potrzebujesz konto w danej walucie – jeśli kupujesz euro, potrzebujesz konta w euro, na które trafi kupiona przez Ciebie waluta.

    UWAGA:

          Standardowo wymiana waluty dostępna jest w ramach zgromadzonych na koncie środków. Możesz też wymienić walutę mimo braku środków (np. gdy widzisz, że kurs jest atrakcyjny) – wówczas musisz złożyć taką deklarację w Santander internet i później uzupełnić pieniądze na koncie. Masz na to czas do końca danego dnia, w którym zlecasz transakcję wymiany natychmiastowej. Jeśli nadal na koncie nie będzie pieniędzy wykonamy tzw. transakcję kompensacyjną, czyli odwrotną do składanej przez Ciebie dyspozycji. Obciążymy wtedy Twoje konto, kwotą wynikającą z różnicy między kursem zakupu i sprzedaży.

    Możesz zlecić transakcję natychmiastową – czyli wymienić walutę „tu i teraz”, albo zaplanować transakcje wymiany, które zrealizują się automatycznie w przyszłości.

    Możesz zlecić transakcję przyszłą jednorazową lub stałą. Zlecając taką transakcję podajesz, jaką walutę chcesz kupić lub sprzedać, określasz kwotę wymiany i definiujesz datę realizacji. W wyznaczonym dniu, system automatycznie wymieni walutę i trafi ona na Twoje konto.

    Możesz również skorzystać ze zlecenia warunkowego (order), czyli zdefiniować wysokość kursu wymiany, jakim jesteś zainteresowany – wówczas po podaniu, jaką walutę chcesz kupić lub sprzedać, określasz kwotę wymiany oraz wartość kursu, a także definiujesz datę, do której bank będzie obserwował rynek wymiany walut. Jeśli kurs osiągnie oczekiwaną przez Ciebie wartość, transakcja zostanie automatycznie zrealizowana, nawet na drugi dzień po jej zleceniu. Natomiast, jeśli w czasie obserwacji kurs nie osiągnie tego poziomu – zlecenie zostanie anulowane.

    Masz też możliwość zamówienia alertu kursowego – podać, jaką walutą i jakim kursem jesteś zainteresowany, a wówczas system wyśle do Ciebie informację gdy waluta ten kurs osiągnie.

    • Zaloguj się do swoich usług Santander internet lub do Santander mobile.
    • Wejdź w Kantor Santander.
    • Wybierz odpowiednią opcję: sprzedaż lub kupno wskazanej przez siebie waluty.
    • Podaj kwotę i wskaż rachunek, z którego pobierzemy środki na zakup waluty. W oknie kwoty powinna pojawić się kwota, jaką otrzymasz na swoje konto.
    • Jeśli wszystko się zgadza, kliknij Wykonaj.
    • Masz teraz 15 sekund na zatwierdzenie transakcji. Potwierdź transakcję.
    • Otrzymasz informację o pomyślnym zakończeniu transakcji. Już za chwilę środki pojawią się na Twoim koncie.
  • Jeśli chcesz sprawdzić historię zrealizowanych transakcji, skorzystaj z zakładki Przegląd transakcji.

  • Możesz sprawdzić, jak kształtował się kurs danej waluty w okresie: jednego dnia, ostatnich sześciu tygodni lub dwunastu miesięcy. Takie informacje znajdziesz w zakładce Wykresy.

Oferta banku

W zakładce Zamów produkty zobaczysz indywidualnie przygotowane oferty. Oferty różnią się w zależności od tego, czy jesteś klientem indywidualnym czy firmowym.

Większość produktów, które są dostępne w Ofercie banku możesz zamówić samodzielnie. Wystarczy kliknąć w przycisk przy interesującym Cię produkcie i krok po kroku wypełnić wniosek online.

Po wypełnieniu formularza wyświetli się gotowa umowa, którą będziesz mógł zaakceptować w sposób elektroniczny (smsKod lub token lub mobilny podpis).

Ustawienia

  • Twoje dane:

    Aby sprawdzić dane osobowe ze względów bezpieczeństwa należy je odkryć przy użyciu narzędzia autoryzacji (np. smsKodem).

    Na pierwszej stronie w tej zakładce zobaczysz m.in. numer telefonu do kontaktu oraz adres e-mail.

    Dodatkowo zobaczysz adres zamieszkania i adres do korespondencji. Adres do korespondencji możesz zmienić samodzielnie.

    W drugiej zakładce zobaczysz dane z dowodu tożsamości. Dzięki temu możesz sprawdzić, czy dowód, który podałeś przy otwarciu konta nadal jest aktualny. Jeśli wymieniałeś ostatnio dowód osobisty, możesz samodzielnie zaktualizować jego numer.

     

    Przetwarzanie danych:

    W tej zakładce możesz zapoznać się z regułami ochrony danych osobowych, jakie obowiązują w banku. Wystarczy, że otworzysz plik „Polityka przetwarzania danych osobowych”.

     

    Rezydencja podatkowa:

    Zgodnie z regulacjami nałożonymi na banki, wymagane jest, abyś wypełnił oświadczenie o miejscu płacenia podatków. Wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie: Czy masz obowiązki podatkowe w innych krajach niż Polska?, a jeśli tak, to wymienić te kraje i podać indywidualny numer podatkowy.

    Wypełnienie oświadczenia jest konieczne, jeśli zamierzasz gromadzić oszczędności.

     

    Forma kontaktu z bankiem.

     

    Zgody na kontakt:

    W tej zakładce możesz zaznaczyć, czy chcesz żebyśmy kontaktowali się z Tobą w celu marketingowym telefonicznie lub elektronicznie.

     

    Powiadomienia o regulacjach:

    W tej zakładce możesz wybrać, czy chcesz otrzymywać SMS z informacją o wysłaniu na Pocztę (w Santander internet) wiadomości z kategorii Regulacje.

    Forma otrzymywania korespondencji:

    W tym miejscu możesz podjąć decyzję, czy chcesz żebyśmy większość dokumentów wysyłali do Ciebie elektronicznie czy papierowo.

     

    eWyciągi:

    eWyciągi to bezpłatne elektroniczne wersje papierowych wyciągów z konta. W tej zakładce możesz ustawić, do jakich kont chcesz otrzymywać wyciągi w formie elektronicznej.

     

    Bezpieczeństwo

     

    Zmiana hasła:

    Po wejściu w tą zakładkę możesz zmienić swoje hasło do bankowości internetowej i mobilnej oraz do obsługi telefonicznej.

     

    Sposób logowania i potwierdzania zleceń:

    Możesz zdecydować czy chcesz logować się do Santander internet hasłem zwykłym czy maskowanym. Hasło maskowane to takie, w którym przy logowaniu wpisujesz tylko wybrane przez system znaki.

    Dodatkowo w zakładce tej widzisz w jaki sposób potwierdzasz logowanie, transakcje i inne dyspozycje.

    Zdecydujesz też o sposobie dodawania przelewu do koszyka przelewów.

     

    Własny login:

    W tej zakładce możesz ustawić swój własny login do bankowości internetowej. Gdy to zrobisz, podczas logowania będziesz go wpisywać w pole Login – zamiast NIK-u z umowy lub na zmianę, jak wolisz.

     

    Obrazek bezpieczeństwa:

    W tej zakładce możesz wybrać grafikę, którą zobaczysz podczas logowania. Pojawi się ona gdy wpiszesz Login. Ustawienie obrazka zwiększa bezpieczeństwo. Jeżeli po wpisaniu Loginu nie zobaczysz wybranego przez siebie obrazka może to oznaczać, że nie jesteś na stronie banku, albo, że po prostu pomyliłeś Login.

     

    Rejestr zdarzeń:

    Zobaczysz tu spis zdarzeń na Twoim koncie np. udane i nieudane próby logowania oraz IP urządzenia.

     

    Transakcje i historia

     

    Ustawienia transakcji:

    W zakładce Ustawienia transakcji możesz zdecydować, które konto ma być domyślnym kontem do obciążeń. Z tego konta będziemy pobierać ewentualne opłaty i prowizje.

    Możesz też zmieniać kolejność rachunków na liście rozwijalnej w przelewach.

     

    Układ serwisu:

    Zdecydujesz tu, czy chcesz widzieć wybrane części serwisu, np. przegląd wydatków.

     

    Transakcje BLIK i przelewy na telefon:

    W tej zakładce możesz zmienić konto, z którego będą pobierane pieniądze na transakcje wykonywane BLIKIEM, np. przelew na telefon.

    Możesz też wyrejestrować się z bazy BLIK.

  • Limity przelewów

    Ze względów bezpieczeństwa, aby zobaczyć jakie masz ustawione obecnie limity należy je odkryć za pomocą narzędzia autoryzacji (np. smsKodem).

    Na ekranie zobaczysz jakie masz ustawione limity, jakie limity danego dnia jeszcze możesz wykorzystać, oraz jakie są maksymalne limity, które możesz samodzielnie ustawić.

    Jeżeli chcesz zmienić limit, wystarczy, że w polu Nowy wpiszesz kwotę i klikniesz Zmień. Dyspozycję zatwierdzasz narzędziem autoryzacji.

    Limity dla Kart

    W tej zakładce możesz samodzielnie ustawić limity  do transakcji gotówkowych, bezgotówkowych i tych robionych w internecie. Na samej górze zobaczysz rozwijaną listę Twoich kart. Sprawdzisz na jaką kwotę możesz jeszcze wykonać danego dnia transakcje oraz jakie są maksymalne limity, które możesz ustawić.

    Limity transakcji BLIK

    W tej opcji możesz zmienić limity transakcji BLIK dotyczące wypłaty gotówki, zakupów w internecie lub sklepach stacjonarnych, czeków BLIK oraz płatności kodem BLIK (bez podania PIN).

  • Twoje urządzenia mobilne:

    W tej zakładce możesz sprawdzić jakie urządzenia mobilne dodałeś jako zaufane. Jeżeli zmieniłeś swój telefon możesz też usunąć wybrane urządzenie z listy.

    Jeżeli korzystasz z Mobilnego podpisu, zobaczysz też czy usługa ta ma status aktywny czy zablokowany.

    Aplikacja mobilna:

    Tu znajdziesz najważniejsze korzyści z korzystania z aplikacji Santander mobile oraz informacje jak pobrać aplikację na telefon.

    Twoje zaufane urządzenia:

    Zaufane urządzenia obejmują przeglądarki internetowe, na których logujesz się do swojego konta. Możesz usunąć te, z których nie korzystasz albo sprawdzić datę ostatniego logowania.

    Alerty24

    Jeśli nie masz jeszcze Alertów24, możesz je tutaj uruchomić – wybrać odpowiedni pakiet oraz sposób dostarczania powiadomień.

    Twoje Alerty:

    Jeśli masz uruchomione Alerty24, możesz tutaj zdecydować, dla jakich produktów, kategorii (np. Kantor Santander) oraz zdarzeń chcesz otrzymywać powiadomienia. Pod linkiem „Zmień ustawienia” wybierzesz jakiego rodzaju powiadomienia o danym zdarzeniu chcesz otrzymywać – SMS, e-mail czy push (jeśli posiadasz aplikację mobilną na zaufanym urządzeniu).

    Szerszy zakres ustawień w ramach powiadomień push znajdziesz w Ustawieniach w swojej aplikacji mobilnej.

    Sposób dostarczania:

    Jeśli masz uruchomione Alerty24, możesz tutaj ustawić, na jakie numery telefonów i adresy e-mail mają być wysyłane powiadomienia. Zobaczysz także identyfikator urządzenia, na które wysyłane są powiadomienia push.

    Wybierzesz tutaj również zakres godzin, w jakich mogą przychodzić powiadomienia SMS.

    Zmiana pakietu:

    Jeśli masz uruchomione Alerty24, możesz tutaj zmienić swój pakiet.

    Opłata za pakiet:

    Jeśli masz uruchomione Alerty24, zobaczysz opłaty, jakie w ramach swojego pakietu ponosisz w danym miesiącu za Alerty24.

    Liczniki wiadomości:

    Jeśli masz uruchomione Alerty24, zobaczysz ile powiadomień SMS i e-mail otrzymałeś w danym miesiącu.

    Informacje:

    Dokumenty i ustawienia dla osób ze szczególnymi potrzebami:

    W tej zakładce możesz pobrać niektóre dokumenty przystosowane dla osób niedowidzących, np. Taryfę opłat i Prowizji, Regulamin usług Santander online dla klientów indywidualnych czy też Umowę konta.

    Możesz też ustawić sposób wyświetlania naszych usług, które są dostosowane do osób niedowidzących.