Od 14 września inaczej zalogujesz się na konto w bankowości mobilnej i internetowej. Sprawdź, co się zmieniło 

Najczęściej wyszukiwane:
  • Chcę skontaktować się z doradcą

  • Zgubiłem kartę

  • Chcę aktywować kartę

  • Chcę odblokować dostęp do bankowości internetowej

  • Pytania i odpowiedzi

Chcę skontaktować się z doradcą

Infolinia

Infolinia

8:00 - 22:00

Infolinia

Zadzwoń do nas
od 8:00 do 22:00 w dni robocze
1 9999

Zostaw numer
Doradca online

Doradca online

8:00 - 22:00

Doradca online

Porozmawiaj online
od 8:00 do 22:00 w dni robocze
wybierz połączenie głosowe
lub video

Oddział banku

W oddziale

W oddziale

Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą

Napisz do nas

Napisz do nas

Otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail

Wypełnij formularz

lub napisz na kontakt@santander.pl

Zgubiłem kartę

Spokojnie. Najszybciej zablokujesz lub zastrzeżesz ją w aplikacji Santander mobile:

  1. Zaloguj się do Santander mobile.
  2. W menu wybierz "Zarządzanie kartami".
  3. Wybierz kartę.
  4. Wybierz "zablokuj kartę" (czasowo) lub "zastrzeż kartę" (na stałe).
  5. Wskaż powód zablokowania / zastrzeżenia i potwierdź operację.
  6. Gotowe!

Nie masz jeszcze aplikacji Santander mobile? Pobierz ją:

Pobierz aplikację z Google Play Pobierz aplikację z AppStore
Instrukcja blokowania karty w aplikacji Santander mobile

Wolisz inaczej? Zadzwoń do nas:

1 9999

Połączenie alarmowe

Chcę aktywować kartę

Aktywacja karty do konta

Kartę do konta lub kredytową możesz aktywować na 4 sposoby:

 

  1. płacąc kartą w terminalu płatniczym — wkładając ją do terminala i podając PIN karty,
     
  2. wypłacając pieniądze z dowolnego bankomatu — podając PIN karty,
     
  3. w bankomacie Santander Bank Polska — wybierając opcję "Aktywacja karty",
     
  4. lub w aplikacji mobilnej Santander mobile albo serwisie transakcyjnym Mini Firma/Moja Firma plus - jeśli masz aktywny dostęp do bankowości Twojej firmy.

 

Chcę odblokować dostęp do bankowości internetowej

  • Pamiętasz swoje hasło?

    Możesz odblokować dostęp za pomocą smsKodu:

    1. Na ekranie logowania podaj swój NIK oraz PIN do usług. Jeśli dane są prawidłowe, wyświetli się komunikat informujący o zablokowaniu dostępu oraz pojawi się pole do wprowadzenia smsKodu. W tym momencie wyślemy do Ciebie smsKod.
    2. Wprowadź smsKod wysłany na Twój numer telefonu i kliknij przycisk "Dalej". 
    3. Po prawidłowym wprowadzeniu smsKodu dostęp zostanie odblokowany i automatycznie zostaniesz zalogowany do serwisu Santander internet. 

     

    3-krotne wprowadzenie nieprawidłowego smsKodu uniemożliwi Tobie dalszych prób odblokowania dostępu. Powinieneś wtedy zadzwonić na naszą infolinię (1 9999) lub udać się do najbliższego oddziału banku. 

     

  • Nie pamiętasz hasła?

    Nie martw się, chętnie pomożemy:

    zadzwoń do nas pod 1 9999 lub odwiedź najbliższy oddział banku, wspólnie odblokujemy Twój dostęp.

Pytania i odpowiedzi