Szukaj na stronie
Ilustracja karty santander
SoftPOS

Terminal w Twoim telefonie i tablecie z aplikacją SoftPOS

Chcę skontaktować się z doradcą

  • Infolinia

    8:00 - 22:00

    Zadzwoń do nas

    w dni robocze od 8:00 do 22:00

    1 9999 

    +48 61 81 1 9999 z zagranicy

    Połącz się szybko z doradcą.
    Skorzystaj z asystenta głosowego
    i powiedz np. konto firmowe,
    karta firmowa, rezygnacja
    z konta firmowego, bankowość
    internetowa dla firm - .

  • Doradca online

    8:00 - 20:00

    Wideo

    8:00-20:00 od poniedziałku do piątku

    (z wyjątkiem świąt)

    Czat

    8:00-20:00 od poniedziałku do piątku

    (z wyjątkiem świąt)

    Z doradcą połączysz się po zalogowaniu

  • W oddziale

    Mapa | Wyszukiwarka

    Spotkaj się z doradcą

    Skorzystaj z wyszukiwarki placówek z doradcą firmowym.

Napisz do nas

Otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail

 

Napisz do nas

Nie wiem gdzie jest moja karta

Spokojnie. Najszybciej zablokujesz lub zastrzeżesz ją w aplikacji Santander mobile:

  1. Zaloguj się do Santander mobile.
  2. Z pulpitu wybierz kartę, którą chcesz zastrzec.
  3. Wybierz opcję „Twoje skróty".
  4. W sekcji „bezpieczeństwo” znajdziesz opcję zastrzeżenia karty.
  5. Wskaż powód zastrzeżenia karty i potwierdź operację.
  6. Gotowe!

Nie masz jeszcze aplikacji Santander mobile? Poznaj naszą aplikację

Wolisz inaczej? Zadzwoń do nas:

1 9999

Chcę aktywować kartę

Kartę do konta lub kredytową możesz aktywować na 4 sposoby:

 

  1. płacąc kartą w terminalu płatniczym — wkładając ją do terminala i podając PIN karty,
     
  2. wypłacając pieniądze z dowolnego bankomatu — podając PIN karty,
     
  3. w bankomacie Santander Bank Polska — wybierając opcję "Aktywacja karty",
     
  4. lub w aplikacji mobilnej Santander mobile albo serwisie transakcyjnym Mini Firma/Moja Firma plus - jeśli masz aktywny dostęp do bankowości Twojej firmy.

 

Aktywacja karty do konta

Chcę odblokować dostęp do bankowości internetowej

  • Pamiętasz swoje hasło?

    Możesz odblokować dostęp za pomocą smsKodu:

    1. Na ekranie logowania podaj swój NIK oraz PIN do usług. Jeśli dane są prawidłowe, wyświetli się komunikat informujący o zablokowaniu dostępu oraz pojawi się pole do wprowadzenia smsKodu. W tym momencie wyślemy do Ciebie smsKod.
    2. Wprowadź smsKod wysłany na Twój numer telefonu i kliknij przycisk "Dalej". 
    3. Po prawidłowym wprowadzeniu smsKodu dostęp zostanie odblokowany i automatycznie zostaniesz zalogowany do serwisu Santander internet. 

     

    3-krotne wprowadzenie nieprawidłowego smsKodu uniemożliwi Tobie dalszych prób odblokowania dostępu. Powinieneś wtedy zadzwonić na naszą infolinię (1 9999) lub udać się do najbliższego oddziału banku. 

     

  • Nie pamiętasz hasła?

    Nie martw się, chętnie pomożemy:

    zadzwoń do nas pod 1 9999 lub odwiedź najbliższy oddział banku, wspólnie odblokujemy Twój dostęp.

Chcę spłacić zobowiązania

Spłata zobowiązań - rozwiązania; ilustracja przedstawiająca kobietę przy biurku przed komputerem z włączoną stroną SBP i smartfonem w dłoni

Skorzystaj z naszej pomocy

Podpowiadamy, jakie rozwiązania możemy Ci zaproponować, aby ułatwić uregulowanie zobowiązań i dopasować je do Twojej sytuacji finansowej.

Pytania i odpowiedzi