Przerwa 15/16 czerwca Rozwijamy naszą bankowość, dlatego potrzebujemy przerwy. Do 6:30 bankowość internetowa i aplikacja mobilna będą niedostępne. Nadal możesz płacić kartą i wypłacać gotówkę z naszych bankomatów. Przepraszamy za utrudnienia!

Szukaj na stronie
Ilustracja aplikacji bankowej Santander mobile z włączonym ekranem powitalnym
Aplikacja Santander mobile

Pomaga w codziennych sprawach

 

Napisz do nas

Nasz doradca udzieli odpowiedzi najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 24 godzin. Wysyłając formularz kontaktowy otrzymasz kopię wiadomości na podaną skrzynkę e-mail.

 

Dbaj o bezpieczeństwo i chroń swoje dane. W treści wiadomości nie podawaj takich danych jak: PIN, NIK, PESEL, numery kart. Jeśli chcesz otrzymać informacje, które dotyczą Twoich produktów, skontaktuj się z nami przez Santander internet lub Santander mobile.

 

Zapoznaj się z Polityką Przetwarzania Danych. Pamiętaj, że masz prawo do usunięcia podanych nam w formularzu danych osobowych. Aby z niego skorzystać kliknij i przejdź do Polityki przetwarzania danych osobowych