Najczęściej wyszukiwane:
Doradca online
Nie jestem klientem
Santander Bank Polska
XWybierz rodzaj rozmowy...
Wideo
Czat
...oraz wybierz jaki produkt Cię interesuje
Jestem klientem
Santander Bank Polska
Zaloguj się i porozmawiaj z doradcą
Masz problem z logowaniem?
Pobierz aplikację mobilną
i połącz się z doradcą
Masz problem z logowaniem?
Masz cztery możliwości:
- czat
- połączenie głosowe
- wideorozmowa
- rozmowa w języku migowym
Jeśli jesteś naszym klientem, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji Santander mobile.
Jeśli nie jesteś naszym klientem, możesz połączyć się z doradcą bezpośrednio z naszej strony internetowej.Pomożemy Ci:
- złożyć wniosek o kredyt, kartę kredytową lub limit w koncie,
- otworzyć nowe konto,
- dobrać produkty dopasowane do Twoich potrzeb.
Odpowiemy na pytania o:
- Twoje karty płatnicze,
- bankowość internetową,
- aplikację mobilną,
- konto,
- inne produkty, które u nas masz.
Jeśli chcesz rozmawiać z nami o Twoich produktach, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Następnie połącz się z doradcą.
Możesz czuć się bezpiecznie. Wszystkie połączenia szyfrujemy protokołem SSL. Wszelkie rozmowy są przez nas rejestrowane. Dane osobowe każdego z naszych klientów weryfikujemy w oparciu o politykę bezpieczeństwa Santander Bank Polska.
Wideorozmowa z doradcą
Urządzenie z kamerą wbudowaną lub podłączoną zewnętrznie.Połączenie głosowe z doradcą
Urządzenie z mikrofonem i głośnikami lub z zestawem zewnętrznym (mikrofon + słuchawki/głośniki).Wskazówki:
- Najlepszą jakość dźwięku osiągniesz, jeśli skorzystasz z zestawu słuchawkowego z dołączonym mikrofonem.
- Zanim połączysz się z doradcą, upewnij się, że Twoje kamera i mikrofon są podłączone do urządzenia.
- Gdy połączysz się z doradcą, włącz kamerę i mikrofon.
System operacyjny:
- MS Windows 7
- MS Windows 8
- MS Windows 10
- Mac OS X (10.11)
Przeglądarki:
- Google Chrome 40+
- Firefox 38+
- Opera 31+
- Safari (tylko dla Mac OS X) 9+
Do wideorozmowy z doradcą potrzebujesz łącza z prędkością min. 1Mbps.
Do połączenia głosowego z doradcą potrzebujesz łącza z prędkością min. 256 kbps.
Masz kilka możliwości:
1. Zmień hasło samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Santander. Dowiedz się więcej
2. Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca, sprawdzi, czy to Ty i zresetuje Twoje hasło.
Twój nr NIK lub własny login znajduje się na umowie. Poszukaj jej. Nie możesz znaleźć? Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca sprawdzi, czy to Ty, a następnie poda Ci Twój nr NIK lub własny login.
Skontaktuj się z doradcą infolinii pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca sprawdzi, czy to Ty i odblokuje Twoje konto. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, doradca je zresetuje, dzięki czemu zalogujesz się i ustawisz nowe.
Jeżeli bank posiada Twoje aktualne dane, przygotuj dowód osobisty i skontaktuj się Doradcą online. Doradca Video sprawdzi, czy jest możliwość uruchomienia bankowości elektronicznej bez wychodzenia z domu.