200 zł za otwarcie konta dla dziecka
i dodanie celu oszczędnościowego
Konta bankowe
Konta firmowe
Nowość! Aplikacja dla dzieci 7-12 już dostępna! Z apką bankowanie dobrze się zaczyna.
Więcej sprawdź, ofertę santandermobile dla dziecidla naszych klientów bez kredytu gotówkowego lub na konsolidację
RRSO 14,36%
Kredyty
Kredyty i pożyczki hipoteczne
Oferta kredytu do 15 000 zł jeśli masz u nas kredyt gotówkowy lub na konsolidację RRSO 16,64%
Sprawdzam ofertęLetnia loteria
Morze nagród z kartą kredytową
RRSO 20,81%
Karty
Programy lojalnościowe
Zyskaj do 540 zł w ofercie specjalnej karty kredytowej Visa Bonus RRSO 20,81%
Sprawdzam ofertę karty kredytowej w promocjiOszczędności i inwestycje
Fundusze inwestycyjne
Produkty emerytalne
Przekierujemy Cię na stronę Santander Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Przekierujemy Cię na stronę Santander Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Santander Biuro Maklerskie
Inne
Promocja trwa do
30 września 2025 r.
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych
Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym
Szczegóły promocji więcej informacjibilety na Santander
Letnie Brzmienia 2025
Aplikacja i serwis
Bankowość internetowa
Pomaga w codziennych sprawach
Masz problem z logowaniem?
Zaloguj się i porozmawiaj z doradcą
Masz problem z logowaniem?
Masz kilka możliwości:
1. Zmień hasło samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Santander. Dowiedz się więcej
2. Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca, sprawdzi, czy to Ty i zresetuje Twoje hasło.
Twój nr NIK lub własny login znajduje się na umowie. Poszukaj jej. Nie możesz znaleźć? Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca sprawdzi, czy to Ty, a następnie poda Ci Twój nr NIK lub własny login.
Skontaktuj się z doradcą infolinii pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca sprawdzi, czy to Ty i odblokuje Twoje konto. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, doradca je zresetuje, dzięki czemu zalogujesz się i ustawisz nowe.
Jeśli jesteś naszym klientem, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji Santander mobile. Po zalogowaniu masz trzy możliwości kontaktu z doradcą:
Pomożemy Ci:
Odpowiemy na pytania o:
Jeśli chcesz rozmawiać z nami o Twoich produktach, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Następnie połącz się z doradcą.
Możesz czuć się bezpiecznie. Wszystkie połączenia szyfrujemy protokołem SSL. Wszelkie rozmowy są przez nas rejestrowane. Dane osobowe każdego z naszych klientów weryfikujemy w oparciu o politykę bezpieczeństwa Santander Bank Polska.
Wideorozmowa z doradcą
Urządzenie z kamerą wbudowaną lub podłączoną zewnętrznie.
Wskazówki:
System operacyjny:
Przeglądarki:
Do wideorozmowy z doradcą potrzebujesz łącza z prędkością min. 1,5 Mbps.