Jak odzyskać zapomniane hasło do logowania
Zanim zmienisz hasło
Wpisujesz prawidłowe hasło i nadal nie możesz się zalogować? Zanim zmienisz hasło lub skontaktujesz się z doradcą, sprawdź poniższą listę.
Zanim zmienisz hasło
Sprawdź, czy logujesz się na właściwej stronie. Prawidłowy adres strony to www.centrum24.pl Uruchomi się w nowym oknie
Sprawdź, czy wpisujesz prawidłowy login.
Korzystasz z obrazka bezpieczeństwa? Upewnij się, że obok pola do wpisania hasła wyświetla się Twój obrazek.
Sprawdź, czy klawisz "Caps Lock" jest włączony. Naciśnięcie go włącza tryb pisania wielkimi literami, a wielkość znaków w haśle ma znaczenie.
Używasz do wpisania hasła klawiatury numerycznej? Sprawdź, czy klawisz "Num Lock" jest włączony – bez tego klawiatura numeryczna nie będzie działać.
Zaloguj się do bankowości internetowej przy użyciu innej przeglądarki. Zobacz, z których przeglądarek możesz korzystać Uruchomi się w nowym oknie.
Zmień hasło za pomocą aplikacji Santander mobile
Nie musisz pamiętać starego hasła, aby zmienić je na nowe. Jak ustawić bezpieczne hasło – przeczytaj na stronie. Możesz zmienić swoje hasło do logowania za pomocą aplikacji mobilnej. Żeby skorzystać z tej metody, musisz wcześniej dodać telefon do zaufanych urządzeń i mieć włączoną mobilną autoryzację.
Jak zmienić hasło za pomocą aplikacji Santander mobile
Zaloguj się do aplikacji mobilnej.
W menu wybierz Ustawienia > Ustawienia bezpieczeństwa > Zmień hasło do bankowości internetowej.
Ustal nowe hasło > wpisz nowe hasło i powtórz je, a następnie wybierz Zapisz zmiany > Potwierdź zlecenie.
Od teraz możesz logować się nowym hasłem.
Zmień hasło za pomocą pytań weryfikacyjnych
Skorzystaj z tej metody, jeśli w Santander internet masz zapisane odpowiedzi na pytania weryfikacyjne.
Nie musisz pamiętać obecnego hasła, aby zmienić je na nowe.
Zmień hasło Uruchomi się w nowym oknie
Jak zmienić hasło do bankowości internetowej w serwisie
Wejdź na tę stronę
Podaj swój login i odpowiedz poprawnie na wszystkie 3 losowo wybrane pytania weryfikacyjne.
Podaj kod weryfikacyjny, który wyślemy Ci w wiadomości e-mail.
Wpisz nowe hasło do bankowości internetowej.
Potwierdź zmianę hasła (w zależności od Twojego narzędzia autoryzacji zrobisz to tokenem, smsKodem lub mobilną autoryzacją).
Możesz zalogować się nowym hasłem do bankowości internetowej.
Lubimy zmiany, kiedy wiemy,
że są dobre
- Nasza nowa aplikacja pojawi się w sklepach od 4 września.
- Będziemy udostępniać ją etapami naszym klientom przez około 6 tygodni.
Sprawdź, czy masz włączoną aplikacji
w Ustawieniach swojego telefonu.
Wsparcie przy zmianie hasła
Jeśli nie możesz skorzystać z żadnej z metod odzyskiwania hasła, skontaktuj się z doradcą telefonicznie lub przyjdź do oddziału
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek
i spotkaj się z doradcą