Jak odzyskać zapomniane hasło do logowania
Zanim zmienisz hasło
Wpisujesz prawidłowe hasło i nadal nie możesz się zalogować? Zanim zmienisz hasło lub skontaktujesz się z doradcą, sprawdź poniższą listę.
Zanim zmienisz hasło
Sprawdź, czy logujesz się na właściwej stronie. Prawidłowy adres strony to www.centrum24.pl
Sprawdź, czy po wciśnięciu Z na ekranie widzisz Y. Jeśli tak, zmień układ klawiatury.
Sprawdź, czy klawisz "Caps Lock" jest włączony. Wielkość znaków w haśle ma znaczenie.
Sprawdź, czy klawisz ""Num Lock" jest włączony. To ważne, jeśli do wpisywania hasła używasz klawiatury numerycznej.
Sprawdź, czy wpisujesz prawidłowy login. Zweryfikuj poprawność obrazka bezpieczeństwa.
Spróbuj zalogować się do bankowości internetowej przy użyciu innej przeglądarki.
Spróbuj zalogować się do bankowości internetowej przy użyciu klawiatury ekranowej.
Zmień hasło za pomocą aplikacji Santander mobile
Nie musisz pamiętać starego hasła, aby zmienić je na nowe. Możesz zmienić swoje hasło do logowania za pomocą aplikacji mobilnej.
Żeby skorzystać z tej metody, musisz wcześniej dodać telefon do zaufanych urządzeń i mieć ustawiony PIN mobile.
Jak zmienić hasło za pomocą aplikacji Santander mobile
Zaloguj się do aplikacji mobilnej, wpisując swój PIN mobile.
Wybierz w menu Ustawienia > Zmień hasło.
Wpisz PIN mobile (PIN mobile w aplikacji mobilnej musisz mieć ustawiony wcześniej – zobacz, jak to zrobić).
Wpisz swoje nowe hasło.
Od teraz możesz logować się nowym hasłem.
Zmień hasło za pomocą bankowości internetowej
Jeżeli nie pamiętasz hasła do bankowości internetowej, możesz zmienić je na nowe w serwisie, jeszcze przed zalogowaniem.
Nie musisz pamiętać starego hasła, aby zmienić je na nowe. Żeby skorzystać z tej metody, musisz wcześniej ustawić pytania weryfikacyjne.
Jak zmienić hasło do bankowości internetowej w serwisie
Wejdź na tę stronę
Podaj swój login i odpowiedz poprawnie na wszystkie 3 losowo wybrane pytania weryfikacyjne.
Podaj kod weryfikacyjny, który wyślemy Ci w wiadomości e-mail.
Wpisz nowe hasło do bankowości internetowej.
Potwierdź zmianę hasła (w zależności od Twojego narzędzia autoryzacji zrobisz to tokenem, smsKodem lub mobilnym podpisem).
Możesz zalogować się nowym hasłem do bankowości internetowej.
Wsparcie przy zmianie hasła
Jeśli nie możesz skorzystać z żadnej z metod odzyskiwania hasła, skontaktuj się z doradcą telefonicznie lub przyjdź do oddziału
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek
i spotkaj się z doradcą
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Aplikacja Santander mobile i bankowość internetowa to usługi bankowości elektronicznej.
- smsKod to powiadamianie sms.