Pobierz aplikację
Jak odzyskać zapomniane hasło do logowania
Zanim zmienisz hasło
Wpisujesz prawidłowe hasło i nadal nie możesz się zalogować? Zanim zmienisz hasło lub skontaktujesz się z doradcą, sprawdź poniższą listę.
Zanim zmienisz hasło
Sprawdź, czy logujesz się na właściwej stronie. Prawidłowy adres strony to www.centrum24.pl
Sprawdź, czy wpisujesz prawidłowy login.
Korzystasz z obrazka bezpieczeństwa? Upewnij się, że obok pola do wpisania hasła wyświetla się Twój obrazek.
Sprawdź, czy klawisz "Caps Lock" jest włączony. Naciśnięcie go włącza tryb pisania wielkimi literami, a wielkość znaków w haśle ma znaczenie.
Używasz do wpisania hasła klawiatury numerycznej? Sprawdź, czy klawisz "Num Lock" jest włączony – bez tego klawiatura numeryczna nie będzie działać.
Zaloguj się do bankowości internetowej przy użyciu innej przeglądarki. Zobacz, z których przeglądarek możesz korzystać.
Zmień hasło za pomocą aplikacji Santander mobile
Nie musisz pamiętać starego hasła, aby zmienić je na nowe. Możesz zmienić swoje hasło do logowania za pomocą aplikacji mobilnej.
Żeby skorzystać z tej metody, musisz wcześniej dodać telefon do zaufanych urządzeń i mieć ustawiony PIN mobile.
Jak zmienić hasło za pomocą aplikacji Santander mobile
Zaloguj się do aplikacji mobilnej, wpisując swój PIN mobile.
Wybierz w menu Ustawienia > Zmień hasło.
Wpisz PIN mobile (PIN mobile w aplikacji mobilnej musisz mieć ustawiony wcześniej – zobacz, jak to zrobić).
Wpisz swoje nowe hasło.
Od teraz możesz logować się nowym hasłem.
Zmień hasło za pomocą pytań weryfikacyjnych
Skorzystaj z tej metody, jeśli w Santander internet masz zapisane odpowiedzi na pytania weryfikacyjne.
Nie musisz pamiętać obecnego hasła, aby zmienić je na nowe.
Jak zmienić hasło do bankowości internetowej w serwisie
Wejdź na tę stronę
Podaj swój login i odpowiedz poprawnie na wszystkie 3 losowo wybrane pytania weryfikacyjne.
Podaj kod weryfikacyjny, który wyślemy Ci w wiadomości e-mail.
Wpisz nowe hasło do bankowości internetowej.
Potwierdź zmianę hasła (w zależności od Twojego narzędzia autoryzacji zrobisz to tokenem, smsKodem lub mobilną autoryzacją).
Możesz zalogować się nowym hasłem do bankowości internetowej.
Wsparcie przy zmianie hasła
Jeśli nie możesz skorzystać z żadnej z metod odzyskiwania hasła, skontaktuj się z doradcą telefonicznie lub przyjdź do oddziału
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek
i spotkaj się z doradcą