Najczęściej wyszukiwane:
Szukaj na stronie

Poznaj nową pilotażową aplikację mobilną. Pobierz, sprawdź i daj znać, co myślisz.

Jak odzyskać zapomniane hasło do logowania

Zanim zmienisz hasło

Wpisujesz prawidłowe hasło i nadal nie możesz się zalogować? Zanim zmienisz hasło lub skontaktujesz się z doradcą, sprawdź poniższą listę.

Zanim zmienisz hasło

 Sprawdź, czy logujesz się na właściwej stronie. Prawidłowy adres strony to www.centrum24.pl  

 Sprawdź, czy wpisujesz prawidłowy login. 

 Korzystasz z obrazka bezpieczeństwa? Upewnij się, że obok pola do wpisania hasła wyświetla się Twój obrazek.

 Sprawdź, czy klawisz "Caps Lock" jest włączony. Naciśnięcie go włącza tryb pisania wielkimi literami, a wielkość znaków w haśle ma znaczenie.

 Używasz do wpisania hasła klawiatury numerycznej? Sprawdź, czy klawisz "Num Lock" jest włączony bez tego klawiatura numeryczna nie będzie działać.

 Zaloguj się do bankowości internetowej przy użyciu innej przeglądarki. Zobacz, z których przeglądarek możesz korzystać.

Zmień hasło za pomocą aplikacji Santander mobile

Nie musisz pamiętać starego hasła, aby zmienić je na nowe. Możesz zmienić swoje hasło do logowania za pomocą aplikacji mobilnej.
Żeby skorzystać z tej metody, musisz wcześniej dodać telefon do zaufanych urządzeń i mieć ustawiony PIN mobile.

Jak zmienić hasło za pomocą aplikacji Santander mobile

 Zaloguj się do aplikacji mobilnej, wpisując swój PIN mobile.  

 Wybierz w menu Ustawienia > Zmień hasło.

 Wpisz PIN mobile (PIN mobile w aplikacji mobilnej musisz mieć ustawiony wcześniej zobacz, jak to zrobić).

 Wpisz swoje nowe hasło.

 Od teraz możesz logować się nowym hasłem.

Zmień hasło za pomocą pytań weryfikacyjnych

Skorzystaj z tej metody, jeśli w Santander internet masz zapisane odpowiedzi na pytania weryfikacyjne.
Nie musisz pamiętać obecnego hasła, aby zmienić je na nowe.

Zmień hasło

Jak zmienić hasło do bankowości internetowej w serwisie

 Wejdź na tę stronę

 Podaj swój login i odpowiedz poprawnie na wszystkie 3 losowo wybrane pytania weryfikacyjne.

 Podaj kod weryfikacyjny, który wyślemy Ci w wiadomości e-mail.

 Wpisz nowe hasło do bankowości internetowej.

 Potwierdź zmianę hasła (w zależności od Twojego narzędzia autoryzacji zrobisz to tokenem, smsKodem lub mobilną autoryzacją).

 Możesz zalogować się nowym hasłem do bankowości internetowej.

Wsparcie przy zmianie hasła

Jeśli nie możesz skorzystać z żadnej z metod odzyskiwania hasła, skontaktuj się z doradcą telefonicznie lub przyjdź do oddziału

Infolinia

24 h

W oddziale