• ikona 0 zł-otych- opłaty za prowadzenie konta dla studentów

    za prowadzenie konta

     

  • 0 zł opłaty za wypłaty z bankomatów dokonanych BLIKIEM z konta dla studenta

    za wypłaty z bankomatów BLIKIEM

  • 0 złotych opłaty za wypłaty gotówki z bankomatów na całym świecie dla konta dla studentów

    opłaty banku za wypłaty gotówki z bankomatów na świecie

  • ikona przedstawiająca 0 zł za przelewy przez internet z konta student

    za przelewy natychmiastowe i zwykłe w internecie

  • Informacja o opłacie za karę w koncie dla studenta

    za kartę do konta jeśli zapłacisz co najmniej 1 raz w miesiącu kartą lub BLIKIEM. (w przeciwnym wypadku 8 zł)

Promocja

Moc Wygrywania w loterii

Płać kartą, blikiem, korzystaj z aplikacji mobilnej i innych usług. Możesz wygrać co tydzień 100, 1000 lub 100 tys. złotych.

Czas przystąpienia do loterii od 3.10  do 13.11.2022. Regulamin Loterii Promocyjnej "Moc wygrywania”

Zobacz, co daje Ci konto dla studenta

Gdzie chcesz i jak chcesz

aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność!

Moje cele w aplikacji

Wybierz swój cel i odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia: automatycznie, końcówkami transakcji, samodzielnie

Szybki podgląd

Trzymaj finanse zawsze pod kontrolą - sprawdzaj dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.

BLIK

Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.

Szybkie logowanie

Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.

Płatności telefonem

Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Pay.

Bilety, parkingi, taksówki

Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.

Wspieramy Twoją edukację

Rozwijaj kompetencje przyszłości
z Santander Universidades

  • ikonka zdobywania kompetencji dla użytkowników konta studenckiego w banku

    Zdobywaj stypendia oraz rozwijaj swoje kompetencje językowe, techniczne i miękkie.

  • ikonka uczelni w których masz szansę brać udział w projektach jako osoba posiadająca bankowe konto dla studenta

    Masz szansę wziąć udział w projektach z uczelniami takimi jak Uniwersytet Chicago, Uniwersytet w Pensylwani, MIT.

  • ikonka webinarów ze znanymi specjalistami dla posiadaczy konta bankowego dla studentów

    Możesz wziąć udział w webinarach ze znanymi specjalistami dotyczących: marketingu internetowego, szkoleń z mediów społecznościowych, bankowości, przywództwa i działalności społecznej.

Otwórz konto, jak Ci wygodnie

Przez internet lub w oddziale – jak chcesz

Wypełnij wniosek
Podaj swoje dane, wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
Potwierdź swoją tożsamość
Zrób zdjęcie dowodu osobistego, swojej twarzy oraz wykonaj konkretny gest, np. kiwnięcie głową.
Korzystaj z konta
Gdy otworzymy Twoje konto, wyślemy Ci SMS i e-mail. Zaloguj się do bankowości internetowej i pobierz aplikację mobilną. Zobacz więcej
Wypełnij i wyślij wniosek
Podaj swoje dane, dodaj zdjęcie dowodu osobistego i wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
Potwierdź swoją tożsamość
Podczas wideorozmowy z doradcą lub za pośrednictwem kuriera.
Korzystaj z konta
Gdy otworzymy Twoje konto, wyślemy Ci SMS i e-mail. Zaloguj się do bankowości internetowej i pobierz aplikację mobilną. Zobacz więcej
Przyjdź do oddziału
Przyjdź do dowolnego oddziału z dowodem osobistym, doradca otworzy dla Ciebie konto.
Potwierdź swoją tożsamość
Podpisz umowę.
Otwarcie konta
Konto zostanie otwarte w trakcie wizyty w oddziale.

Opłaty i dokumenty

Bankujesz tak, jak chcesz. Płacisz, jak chcesz

  • Prowadzenie konta 0 zł miesięcznie
    Przelew natychmiastowy 0 zł
    Opłata za kartę 8 zł albo 0 zł Jak nie płacić
    Opłata banku za wypłaty gotówki z bankomatów na świecie 0 zł
    Wypłaty gotówki BLIKIEM z bankomatów innych sieci 0 zł
    Zlecenie stałe 0 zł
    Polecenie zapłaty

    0 zł

     

    Zobacz Taryfę opłat i prowizji

     

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak mogę otworzyć Konto Jakie Chcę?

    Jeśli już jesteś naszym klientem i masz u nas konto, to najłatwiej zamienisz je na Konto Jakie Chcę w swoich usługach bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU). Możesz to zrobić także w dowolnej placówce banku.

    Jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem lub jesteś, a nie masz u nas konta, to Konto Jakie Chcę – także z kartą Dopasowaną oraz wygodnym dostępem do konta przez internet i telefon komórkowy – możesz otworzyć na kilka sposobów:

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU),
    • przez telefon komórkowy – składając wniosek w usłudze bankowości elektronicznej Santander mobile,
    • przez internet – składając wniosek o konto na stronie santander.pl,
    • przez infolinię 1 9999 – składając wniosek u doradcy,
    • osobiście w dowolnej placówce banku.
  • Jak przenieść swoje konto z innego banku do Santander Bank Polska?

    Jak przenieść konto?

    Możesz to zrobić:

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet,
    • przez telefon komórkowy – składając wniosek w usłudze bankowości elektronicznej Santander mobile,
    • przez internet – składając wniosek o otwarcie konta wraz z przeniesieniem konta na stronie santander.pl,
    • przez infolinię 1 9999 – składając wniosek o otwarcie konta wraz z przeniesieniem u doradcy,
    • osobiście w dowolnej placówce banku.

    Aby przenieść konto osobiste, należy wypełnić upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego i wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego przez konsumenta.

  • Jakie są korzyści z przeniesienia konta?

    Najważniejsze korzyści

    Możesz:

    • przenieść wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia przelewu oraz polecenia zapłaty,
    • przenieść Twoje środki z dotychczasowego konta,
    • zlecić zamknięcie Twojego konta z dotychczasowego banku,
    • zlecić powiadomienie wybranych instytucji, np. Twojego pracodawcę, ZUS, Urząd Skarbowy, o numerze konta w nowym banku.

    To wystarczy, byś nie tracił czasu – nasi specjaliści, zgodnie z dyspozycją, zamkną konto w poprzednim banku i przeniosą saldo.

    Zobacz więcej o przenoszeniu konta do Santander Bank Polska.

  • Jak mogę otrzymać zwrot za domowe rachunki?

    Co zrobić, aby otrzymać zwroty:

    • zgłosić rachunki (faktury) - zgłoś do nas wcześniej swoje faktury (muszą być wystawione na Twoje nazwisko),
    • opłacić rachunki z konta - zwroty za domowe rachunki to nagrody, które otrzymasz od banku za opłacanie swoich rachunków (faktur) z Konta Jakie Chcę.

    Możesz to zrobić:

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - dołącz skan lub zdjęcie faktury. W panelu Dopasuj bank do swoich potrzeb wybierz ZWROTY ZA RACHUNKI,
    • w dowolnej placówce banku - możesz pokazać faktury doradcy w dowolnej placówce banku.

    Za co otrzymasz zwroty:

    • prąd, gaz, internet, telefon komórkowy i stacjonarny oraz telewizję.

    Jak należy opłacać rachunki:

    • rachunki możesz opłacać jak Ci wygodnie i jak lubisz - przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty.

    Ile możesz zyskać:

    • nawet 25 zł miesięcznie, co oznacza, że możesz obniżyć swoje rachunki nawet o 300 zł rocznie.

    Ważne: Wystarczy tylko raz zgłosić swoje faktury opłacane z Konta Jakie Chcę.

  • Czy mogę przenieść swoje wynagrodzenie z innego banku do Santander Bank Polska?

    Jeśli chcesz, aby wynagrodzenie, renta, emerytura itp. wpływały na Twoje konto, powiedz nam o tym, a powiadomimy Twojego pracodawcę lub ZUS, KRUS. Wyręczymy Cię w formalnościach. Pamiętaj, żeby upewnić się, że pracodawca zrealizował dyspozycję.

    Wybierz dogodny dla siebie sposób przeniesienia wynagrodzenia na swoje konto w naszym banku.

    Możesz to zrobić:

    • w dowolnej placówce banku,
    • podczas rozmowy z doradcą infolinii,
    • po zalogowaniu się do usług bankowości elektronicznej,
    • samodzielnie, przekazując druk pracodawcy.

    Zobacz jak przenieść wynagrodzenie do Santander Bank Polska.

    Pobierz wniosek o przeniesienie wynagrodzenia/emerytury/renty.

  • Jaką kartę mogę wybrać do Konta Jakie Chcę?

    Masz do wyboru dwie karty: Dopasowaną Visa i Dopasowaną Mastercard. Korzysta się z nich tak samo wygodnie, mają takie same opłaty. To, co je wyróżnia to programy lojalnościowe organizacji płatniczych.

    Klienci z kartą Dopasowaną:

    Wybierz tę, którą wolisz. Możesz także mieć obie karty.

    Sprawdź kartę Dopasowaną

  • Jak mogę zamówić kartę Dopasowaną do swojego Konta Jakie Chcę?

    Kiedy?

    Kartę możesz zamówić w dowolnym momencie:

    • podczas otwierania Konta Jakie Chcę,
    • lub później.

    Gdzie?

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU, potem: KARTY DO KONTA) – to najwygodniejszy i najszybszy sposób lub
    • przez infolinię 1 9999
    • w dowolnej placówce Banku

    Sprawdź kartę Dopasowaną.

  • Co to jest Konto systematyczne?

    To konto oszczędnościowe w złotych. Możesz je zasilać w dowolny sposób, np. wpłacając gotówkę lub wykonując przelew z innego konta.

    Jeśli regularnie przekazujesz na nie środki w formie zlecenia stałego z Konta Jakie Chcę (czyli korzystasz z Automatycznego oszczędzania), to możesz zyskać podwyższone oprocentowanie na Koncie systematycznym.

    Sprawdź Konto systematyczne.

  • Jak mogę włączyć i wyłączyć Automatyczne oszczędzanie?

    Jak mogę włączyć?

    Automatycznie oszczędzanie można włączyć w dowolnym momencie:

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - w panelu Dopasuj konto wybierz: AUTOMATYCZNE OSZCZĘDZANIE lub w zakładce OFERTA BANKU wybierz: USŁUGI DLA CIEBIE.
    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - przez utworzenie zlecenia stałego na Koncie Jakie Chcę na Konto systematyczne.
    • w dowolnej placówce Banku.

    Jak mogę wyłączyć?

    Wyłączenie Automatycznego oszczędzania polega na odwołaniu zlecenia stałego.

    Sprawdź Konto systematyczne.

Rozwińzobacz mniej

Wsparcie przy wyborze konta

Skontaktuj się z nami, jak chcesz

Wideo lub audio

Infolinia

24 h

W oddziale

Bilety komunikacji miejskiej, opłaty za parkowanie oraz zamówienie taksówki są dostępne w wybranych miastach.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Przelew natychmiastowy to polecenie przelewu Express ELIXIR lub polecenie przelewu BlueCash.
    • Przelew24 to polecenie przelewu wewnętrznego.
    • Przelew na telefon to polecenie przelewu.
    • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
    • Płatność BLIK to płatność polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
    • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/ mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.
    • Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
    • smsKod to powiadamianie SMS.
Rozmowa z wirtualnym asystentem Santi. Jestem chatbotem.