Najczęściej wyszukiwane:
  • za prowadzenie konta

  • za wypłaty z bankomatów BLIKIEM

  • opłaty banku za wypłaty gotówki z bankomatów na świecie

  • za przelewy natychmiastowe i zwykłe w internecie

  • za kartę do konta jeśli zapłacisz co najmniej 1 raz w miesiącu kartą lub BLIKIEM (w przeciwnym wypadku 8 zł)

Zobacz, co daje Ci konto dla studenta

Gdzie chcesz i jak chcesz

aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność!

Moje cele w aplikacji

Wybierz swój cel i odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia: automatycznie, końcówkami transakcji, samodzielnie

Szybki podgląd

Trzymaj finanse zawsze pod kontrolą - sprawdzaj dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.

BLIK

Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.

Szybkie logowanie

Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.

Płatności telefonem

Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Pay.

Bilety, parkingi, taksówki

Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.

Wspieramy Twoją edukację

Rozwijaj kompetencje przyszłości
z Santander Universidades

  • Zdobywaj stypendia oraz rozwijaj swoje kompetencje językowe, techniczne i miękkie.

  • Masz szansę wziąć udział w projektach z uczelniami takimi jak Uniwersytet Chicago, Uniwersytet w Pensylwani, MIT.

  • Możesz wziąć udział w webinarach ze znanymi specjalistami dotyczących: marketingu internetowego, szkoleń z mediów społecznościowych, bankowości, przywództwa i działalności społecznej.

Otwórz konto, jak Ci wygodnie

Przez internet lub w oddziale – jak chcesz

Wypełnij wniosek
Podaj swoje dane, wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
Potwierdź swoją tożsamość
Zrób zdjęcie dowodu osobistego, swojej twarzy oraz wykonaj konkretny gest, np. kiwnięcie głową.
Korzystaj z konta
Gdy otworzymy Twoje konto, wyślemy Ci SMS i e-mail. Zaloguj się do bankowości internetowej i pobierz aplikację mobilną. Zobacz więcej
Wypełnij i wyślij wniosek
Podaj swoje dane, dodaj zdjęcie dowodu osobistego i wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
Potwierdź swoją tożsamość
Podczas wideorozmowy z doradcą lub za pośrednictwem kuriera.
Korzystaj z konta
Gdy otworzymy Twoje konto, wyślemy Ci SMS i e-mail. Zaloguj się do bankowości internetowej i pobierz aplikację mobilną. Zobacz więcej
Przyjdź do oddziału
Przyjdź do dowolnego oddziału z dowodem osobistym, doradca otworzy dla Ciebie konto.
Potwierdź swoją tożsamość
Podpisz umowę.
Otwarcie konta
Konto zostanie otwarte w trakcie wizyty w oddziale.

Opłaty i dokumenty

Bankujesz tak, jak chcesz. Płacisz, jak chcesz

  • Prowadzenie konta 0 zł miesięcznie
    Przelew natychmiastowy 0 zł
    Opłata za kartę 8 zł albo 0 zł Jak nie płacić
    Opłata banku za wypłaty gotówki z bankomatów na świecie 0 zł
    Wypłaty gotówki BLIKIEM z bankomatów innych sieci 0 zł
    Zlecenie stałe 0 zł
    Polecenie zapłaty

    0 zł

     

    Zobacz Taryfę opłat i prowizji

     

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak mogę otworzyć Konto Jakie Chcę?

    Jeśli już jesteś naszym klientem i masz u nas konto, to najłatwiej zamienisz je na Konto Jakie Chcę w swoich usługach bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU). Możesz to zrobić także w dowolnej placówce banku.

    Jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem lub jesteś, a nie masz u nas konta, to Konto Jakie Chcę – także z kartą Dopasowaną oraz wygodnym dostępem do konta przez internet i telefon komórkowy – możesz otworzyć na kilka sposobów:

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU),
    • przez telefon komórkowy – składając wniosek w usłudze bankowości elektronicznej Santander mobile,
    • przez internet – składając wniosek o konto na stronie santander.pl,
    • przez infolinię 1 9999 – składając wniosek u doradcy,
    • osobiście w dowolnej placówce banku.
  • Jak przenieść swoje konto z innego banku do Santander Bank Polska?

    Jak przenieść konto?

    Możesz to zrobić:

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet,
    • przez telefon komórkowy – składając wniosek w usłudze bankowości elektronicznej Santander mobile,
    • przez internet – składając wniosek o otwarcie konta wraz z przeniesieniem konta na stronie santander.pl,
    • przez infolinię 1 9999 – składając wniosek o otwarcie konta wraz z przeniesieniem u doradcy,
    • osobiście w dowolnej placówce banku.

    Aby przenieść konto osobiste, należy wypełnić upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego i wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego przez konsumenta.

  • Jakie są korzyści z przeniesienia konta?

    Najważniejsze korzyści

    Możesz:

    • przenieść wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia przelewu oraz polecenia zapłaty,
    • przenieść Twoje środki z dotychczasowego konta,
    • zlecić zamknięcie Twojego konta z dotychczasowego banku,
    • zlecić powiadomienie wybranych instytucji, np. Twojego pracodawcę, ZUS, Urząd Skarbowy, o numerze konta w nowym banku.

    To wystarczy, byś nie tracił czasu – nasi specjaliści, zgodnie z dyspozycją, zamkną konto w poprzednim banku i przeniosą saldo.

    Zobacz więcej o przenoszeniu konta do Santander Bank Polska.

  • Jak mogę otrzymać zwrot za domowe rachunki?

    Co zrobić, aby otrzymać zwroty:

    • zgłosić rachunki (faktury) - zgłoś do nas wcześniej swoje faktury (muszą być wystawione na Twoje nazwisko),
    • opłacić rachunki z konta - zwroty za domowe rachunki to nagrody, które otrzymasz od banku za opłacanie swoich rachunków (faktur) z Konta Jakie Chcę.

    Możesz to zrobić:

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - dołącz skan lub zdjęcie faktury. W panelu Dopasuj bank do swoich potrzeb wybierz ZWROTY ZA RACHUNKI,
    • w dowolnej placówce banku - możesz pokazać faktury doradcy w dowolnej placówce banku.

    Za co otrzymasz zwroty:

    • prąd, gaz, internet, telefon komórkowy i stacjonarny oraz telewizję.

    Jak należy opłacać rachunki:

    • rachunki możesz opłacać jak Ci wygodnie i jak lubisz - przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty.

    Ile możesz zyskać:

    • nawet 25 zł miesięcznie, co oznacza, że możesz obniżyć swoje rachunki nawet o 300 zł rocznie.

    Ważne: Wystarczy tylko raz zgłosić swoje faktury opłacane z Konta Jakie Chcę.

  • Czy mogę przenieść swoje wynagrodzenie z innego banku do Santander Bank Polska?

    Jeśli chcesz, aby wynagrodzenie, renta, emerytura itp. wpływały na Twoje konto, powiedz nam o tym, a powiadomimy Twojego pracodawcę lub ZUS, KRUS. Wyręczymy Cię w formalnościach. Pamiętaj, żeby upewnić się, że pracodawca zrealizował dyspozycję.

    Wybierz dogodny dla siebie sposób przeniesienia wynagrodzenia na swoje konto w naszym banku.

    Możesz to zrobić:

    • w dowolnej placówce banku,
    • podczas rozmowy z doradcą infolinii,
    • po zalogowaniu się do usług bankowości elektronicznej,
    • samodzielnie, przekazując druk pracodawcy.

    Zobacz jak przenieść wynagrodzenie do Santander Bank Polska.

    Pobierz wniosek o przeniesienie wynagrodzenia/emerytury/renty.

  • Jaką kartę mogę wybrać do Konta Jakie Chcę?

    Masz do wyboru dwie karty: Dopasowaną Visa i Dopasowaną Mastercard. Korzysta się z nich tak samo wygodnie, mają takie same opłaty. To, co je wyróżnia to programy lojalnościowe organizacji płatniczych.

    Klienci z kartą Dopasowaną:

    Wybierz tę, którą wolisz. Możesz także mieć obie karty.

    Sprawdź kartę Dopasowaną

  • Jak mogę zamówić kartę Dopasowaną do swojego Konta Jakie Chcę?

    Kiedy?

    Kartę możesz zamówić w dowolnym momencie:

    • podczas otwierania Konta Jakie Chcę,
    • lub później.

    Gdzie?

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU, potem: KARTY DO KONTA) – to najwygodniejszy i najszybszy sposób lub
    • przez infolinię 1 9999
    • w dowolnej placówce Banku

    Sprawdź kartę Dopasowaną.

  • Co to jest Konto systematyczne?

    To konto oszczędnościowe w złotych. Możesz je zasilać w dowolny sposób, np. wpłacając gotówkę lub wykonując przelew z innego konta.

    Jeśli regularnie przekazujesz na nie środki w formie zlecenia stałego z Konta Jakie Chcę (czyli korzystasz z Automatycznego oszczędzania), to możesz zyskać podwyższone oprocentowanie na Koncie systematycznym.

    Sprawdź Konto systematyczne.

  • Jak mogę włączyć i wyłączyć Automatyczne oszczędzanie?

    Jak mogę włączyć?

    Automatycznie oszczędzanie można włączyć w dowolnym momencie:

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - w panelu Dopasuj konto wybierz: AUTOMATYCZNE OSZCZĘDZANIE lub w zakładce OFERTA BANKU wybierz: USŁUGI DLA CIEBIE.
    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - przez utworzenie zlecenia stałego na Koncie Jakie Chcę na Konto systematyczne.
    • w dowolnej placówce Banku.

    Jak mogę wyłączyć?

    Wyłączenie Automatycznego oszczędzania polega na odwołaniu zlecenia stałego.

    Sprawdź Konto systematyczne.

Rozwińzobacz mniej

Wsparcie przy wyborze konta

Skontaktuj się z nami, jak chcesz

Wideo lub audio

Infolinia

24 h

W oddziale

Bilety komunikacji miejskiej, opłaty za parkowanie oraz zamówienie taksówki są dostępne w wybranych miastach.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Przelew natychmiastowy to polecenie przelewu Express ELIXIR lub polecenie przelewu BlueCash.
    • Przelew24 to polecenie przelewu wewnętrznego.
    • Przelew na telefon to polecenie przelewu.
    • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
    • Płatność BLIK to płatność polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
    • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/ mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.
    • Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
    • smsKod to powiadamianie SMS.
Rozmowa z wirtualnym asystentem Santi. Jestem chatbotem.