Alerty24
  • Dowolne pakiety alertów
    Wybierasz pakiet, jaki chcesz

    To Ty decydujesz, jakie informacje chcesz od nas otrzymywać oraz w jaki sposób

  • Informacje na bieżąco
    Jesteś na bieżąco

    Możesz otrzymywać powiadomienia np. o zmianie salda, czy przekroczeniu środków na karcie

  • Finanse pod kontrolą
    Swoje finanse masz zawsze pod kontrolą

    Natychmiast poinformujemy Cię o nieudanym logowaniu i innych zdarzeniach na koncie i karcie

Rodzaje powiadomień

Alerty24 to automatyczne powiadomienia, które otrzymasz od nas SMS‑em, e‑mailem lub w aplikacji Santander mobile

KONTO I KARTA DEBETOWA

Dostaniesz od nas powiadomienia między innymi o:

  • rozliczeniu transakcji dokonanej kartą na kwotę równą lub wyższą od zdefiniowanej wartości,
  • obciążeniu rachunku kwotą równą lub wyższą od zdefiniowanej wartości,
  • uznaniu rachunku kwotą równą lub wyższą od zdefiniowanej wartości,
  • niezrealizowaniu zlecenie stałego z rachunku,
  • przekroczeniu dostępnych środków na rachunku,
  • spadku salda rachunku poniżej 0,
  • wzrostu salda rachunku powyżej 0,
  • blokadzie rachunku przez bank,
  • upływie limitu kredytowego (na wskazaną liczbę dni przed),
  • wznowieniu karty (na co najmniej 30 dni przed wznowieniem),
  • blokadzie/autoryzacji w wyniku transakcji kartą na kwotę równą lub wyższą od zdefiniowanej wartości,
  • odrzuceniu transakcji kartą,
  • zastrzeżeniu/blokadzie karty,
  • odblokowaniu karty.

KARTA KREDYTOWA

Dostaniesz od nas powiadomienia między innymi o:

  • rozliczeniu transakcji dokonanej kartą na kwotę równą lub wyższą od zdefiniowanej wartości,
  • blokadzie/autoryzacji w wyniku transakcji kartą na kwotę równą lub wyższą od zdefiniowanej wartości,
  • odrzuceniu transakcji kartą,
  • zastrzeżeniu/blokadzie karty,
  • odblokowaniu karty,
  • przekroczeniu dostępnych środków na karcie,
  • braku spłaty należności w terminie,
  • nadchodzącym terminie spłaty należności,
  • zaksięgowaniu spłaty należności,
  • wznowieniu karty (na co najmniej 55 dni przed wznowieniem),
  • uruchomieniu usług dodatkowych do karty,
  • wygenerowaniu zestawienia transakcji.

KANTOR SANTANDER

Dostaniesz od nas powiadomienia między innymi o:

  • wykonaniu zlecenia warunkowego Order,
  • wygaśnięciu zlecenia warunkowego Order,
  • wykonaniu zlecenia warunkowego Alert kursowy,
  • wygaśnięciu zlecenia warunkowego Alert kursowy,
  • przypomnieniu o złożonym na dziś zleceniu kursowym planowanym,
  • braku środków na wykonanie zlecenia kursowego planowanego,
  • wykonaniu zlecenia kursowego planowanego.

BANKOWOŚĆ INTERNETOWA I MOBILNA

Dostaniesz od nas powiadomienie między innymi o:

  • niezrealizowanej transakcji w serwisie internetowym/aplikacji mobilnej,
  • nieudanej próbie logowania.

Bankowość internetowa

Chcesz otrzymywać powiadomienia SMS‑em lub e‑mailem? Ustaw je w Santander internet

1

Zaloguj się do Santander internet

2

Wejdź w Ustawienia

Następnie w sekcji ALERTY24 kliknij Uruchom Alerty24 (lub Twoje alerty, gdy masz już aktywny pakiet)

3

Wybierz pakiet

Odpowiedni dla siebie i bądź na bieżąco ze zmianami na swoim koncie

1) Bank gwarantuje brak opłat i prowizji dla posiadacza Konta Elite oraz Konta <20 do ukończenia przez niego 20 roku życia.
2) Opłata nie dotyczy: Konta Private Banking, Konta Elite, karty kredytowej Mastercard World Elite.

Bankowość mobilna

Chcesz dostawać bezpłatne powiadomienia na telefon? Ustaw je w aplikacji Santander mobile.
Aby je otrzymywać, musisz mieć dostęp do internetu

1

Zaloguj się

Zaloguj się do aplikacji Santander mobile

2

Wejdź w zakładkę Ustawienia

Następnie kliknij Powiadomienia

3

Wybierz bezpłatne Powiadomienia

  • Alerty24 – poinformujemy Cię o zdarzeniach na Twoim koncie, transakcjach debetowych, kredytowych i transakcjach w Santander internet i mobile.
  • Powiadomienia BLIK – poinformujemy Cię o transakcjach internetowych BLIK, przy których nie trzeba wpisywać kodu (Zakupy bez kodu).
  • Informacyjne – poinformujemy Cię o przerwach technicznych oraz innych zdarzeniach dotyczących usług.