Wybierasz pakiet, jaki chcesz
To Ty decydujesz, jakie informacje chcesz od nas otrzymywać oraz w jaki sposób
Jesteś na bieżąco
Możesz otrzymywać powiadomienia np. o zmianie salda, czy przekroczeniu środków na karcie
Swoje finanse masz zawsze pod kontrolą
Natychmiast poinformujemy Cię o nieudanym logowaniu i innych zdarzeniach na koncie i karcie
Rodzaje powiadomień
Alerty24 to automatyczne powiadomienia, które otrzymasz od nas SMS‑em, e‑mailem lub w aplikacji Santander mobile
KONTO I KARTA DEBETOWA
Dostaniesz od nas powiadomienia między innymi o:
- rozliczeniu transakcji dokonanej kartą na kwotę równą lub wyższą od zdefiniowanej wartości,
- obciążeniu rachunku kwotą równą lub wyższą od zdefiniowanej wartości,
- uznaniu rachunku kwotą równą lub wyższą od zdefiniowanej wartości,
- niezrealizowaniu zlecenie stałego z rachunku,
- przekroczeniu dostępnych środków na rachunku,
- spadku salda rachunku poniżej 0,
- wzrostu salda rachunku powyżej 0,
- blokadzie rachunku przez bank,
- upływie limitu kredytowego (na wskazaną liczbę dni przed),
- wznowieniu karty (na co najmniej 30 dni przed wznowieniem),
- blokadzie/autoryzacji w wyniku transakcji kartą na kwotę równą lub wyższą od zdefiniowanej wartości,
- odrzuceniu transakcji kartą,
- zastrzeżeniu/blokadzie karty,
- odblokowaniu karty.
KARTA KREDYTOWA
Dostaniesz od nas powiadomienia między innymi o:
- rozliczeniu transakcji dokonanej kartą na kwotę równą lub wyższą od zdefiniowanej wartości,
- blokadzie/autoryzacji w wyniku transakcji kartą na kwotę równą lub wyższą od zdefiniowanej wartości,
- odrzuceniu transakcji kartą,
- zastrzeżeniu/blokadzie karty,
- odblokowaniu karty,
- przekroczeniu dostępnych środków na karcie,
- braku spłaty należności w terminie,
- nadchodzącym terminie spłaty należności,
- zaksięgowaniu spłaty należności,
- wznowieniu karty (na co najmniej 55 dni przed wznowieniem),
- uruchomieniu usług dodatkowych do karty,
- wygenerowaniu zestawienia transakcji.
KANTOR SANTANDER
Dostaniesz od nas powiadomienia między innymi o:
- wykonaniu zlecenia warunkowego Order,
- wygaśnięciu zlecenia warunkowego Order,
- wykonaniu zlecenia warunkowego Alert kursowy,
- wygaśnięciu zlecenia warunkowego Alert kursowy,
- przypomnieniu o złożonym na dziś zleceniu kursowym planowanym,
- braku środków na wykonanie zlecenia kursowego planowanego,
- wykonaniu zlecenia kursowego planowanego.
BANKOWOŚĆ INTERNETOWA I MOBILNA
Dostaniesz od nas powiadomienie między innymi o:
- niezrealizowanej transakcji w serwisie internetowym/aplikacji mobilnej,
- nieudanej próbie logowania.
Bankowość internetowa
Chcesz otrzymywać powiadomienia SMS‑em lub e‑mailem? Ustaw je w Santander internet
Zaloguj się do Santander internet
Wejdź w Ustawienia
Następnie w sekcji ALERTY24 kliknij Uruchom Alerty24 (lub Twoje alerty, gdy masz już aktywny pakiet)
Wybierz pakiet
Odpowiedni dla siebie i bądź na bieżąco ze zmianami na swoim koncie
1) Bank gwarantuje brak opłat i prowizji dla posiadacza Konta Elite oraz Konta <20 do ukończenia przez niego 20 roku życia.
2) Opłata nie dotyczy: Konta Private Banking, Konta Elite, karty kredytowej Mastercard World Elite.
Bankowość mobilna
Chcesz dostawać bezpłatne powiadomienia na telefon? Ustaw je w aplikacji Santander mobile.
Aby je otrzymywać, musisz mieć dostęp do internetu
Zaloguj się
Zaloguj się do aplikacji Santander mobile
Wejdź w zakładkę Ustawienia
Następnie kliknij Powiadomienia
Wybierz bezpłatne Powiadomienia
- Alerty24 – poinformujemy Cię o zdarzeniach na Twoim koncie, transakcjach debetowych, kredytowych i transakcjach w Santander internet i mobile.
- Powiadomienia BLIK – poinformujemy Cię o transakcjach internetowych BLIK, przy których nie trzeba wpisywać kodu (Zakupy bez kodu).
- Informacyjne – poinformujemy Cię o przerwach technicznych oraz innych zdarzeniach dotyczących usług.
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.