W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • Aplikacja Santander mobile

    Pomaga w codziennych sprawach

    Elektroniczny kanał kontaktu

    Wybierz elektroniczną korespondencję z bankiem

    Masz wybór - to naturalne

    Wybierz elektroniczną korespondencję z bankiem. To bezpieczne i wygodne.

    Już 3 mln naszych klientów wybrało wygodę i otrzymuje od nas korespondencję elektronicznie

    • Masz wybór 
      formy korespondencji z banku

      Każdy klient ma możliwość wyboru jednej z dwóch form otrzymywania korespondencji z banku:

      • komunikaty w formie elektronicznej
      • komunikaty w formie listownej, przesyłana na adres do korespondencji.

      Od 26 czerwca 2017r. komunikacja elektroniczna będzie odbywała się przede wszystkim w ramach Elektronicznego kanału kontaktu (w skrócie EKK).

    • Czym jest 
      korespondencja elektroniczna?

      To po prostu poczta w bankowości internetowej i mobilnej, na którą otrzymujesz różne dokumenty, które bank zgodnie z prawem musi Ci dostarczyć. Są to np.: regulaminy, taryfa opłat i prowizji, informacje o zmianach w ofercie produktowej, itp. Poczta służy także do wymiany korespondencji między Tobą a bankiem. Nawet, gdy zdecydujesz się na zamknięcie konta czy innych produktów bankowych.

    • Elektroniczny kanał kontaktu 
      W domu. Bezpiecznie. Wygodnie.

      Zamień:

      • papierowe listy,
      • wyciągi i
      • płyty CD z banku

      na bezpieczną korespondencję elektroniczną.

    Chcę wybrać korespondencję elektroniczną

    Santander internet

    Zaloguj się do Santander internet

    • Wejdź w Ustawienia, z menu po lewej stronie wybierz Forma otrzymywania korespondencji,

    • Kliknij na Zmień na wersję elektroniczną,Kliknij Dalej,

    • Zaakceptuj Porozumienie dot. elektronicznej formy kontaktu

    • Potwierdź zlecenie Mobilną autoryzacją lub smsKodem

    Santander mobile

    • Pobierz aplikację Santander mobile

      W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.

    • Zaloguj się do aplikacji

      Wejdź w Menu - Ustawienia - Zgody - Zgody marketingowe

    Nie mam usług Santander online

    • Dzwoniąc na infolinię

      1 9999 w Polsce

      +48 61 81 1 9999 z zagranicy

    • W placówce
      banku

     

    Wybrałam Pocztę Santander internet

    dzięki czemu listy z banku docierają do mnie natychmiast.

    Dokumenty są bezpieczne w poczcie bankowej,
    a ja sięgam po nie w dogodnej chwili.

    Zaloguj się

    Uruchomi się w nowym oknie

    Elektronicznie. Bezpiecznie. Szybko.

    Co zyskałam?

    • Pewność

      Takich dokumentów nie zgubię. Nie potrzebuję teczek czy segregatorów. Mogę do nich zajrzeć – gdziekolwiek jestem. Nie ominie mnie żadna ważna informacja.

    • Bezpieczeństwo

      Otrzymuję wszystkie dokumenty, które zgodnie z prawem bank wysyła listem lub na płycie CD. Dokumenty elektroniczne dodatkowo są chronione cyfrowym podpisem.

    • Szybkość

      Wiadomości dostaję natychmiast. Dużo szybciej niż pocztą tradycyjną. A informacje są dokładnie te same.

    W domu. Bezpiecznie. Wygodnie.

    Wybrałam elektroniczną korespondencję z bankiem oraz eWyciągi.

    Zadbałam też, by moje dane w banku były aktualne.

    Zaloguj się

    Uruchomi się w nowym oknie

    eWyciąg

    Wybierz także elektroniczną wersję papierowego zestawienia transakcji z konta, czyli eWyciąg.

    • Szybkość

      Dociera szybciej niż wyciąg papierowy tradycyjną pocztą

    • Wygoda

      Możesz pobrać wyciągi na swój komputer lub smartfon

    • Czym jest eWyciąg?

      eWyciag to bezpłatna, elektroniczna wersja papierowego zestawienia transakcji z konta, dostępna w Santander internet i w aplikacji Santander mobile.

    • Jak wybrać?

      To Ty decydujesz, jak często będziesz je otrzymywać i w jakiej formie je zapiszesz. Wystarczy zalogować się do Santander internet i zrezygnować z papierowych wyciągów. Zaloguj się do Santander internet. W górnym menu wybierz Poczta, a następnie po prawej stronie ekranu wejdź w zakładkę eWyciągi.

    Zadbaj o aktualność swoich danych kontaktowych.

    Dzięki temu powiadomimy Cię o tym, co ważne.

    • Numer telefonu

      Przykładowo: jeżeli zauważymy nietypowe działania lub podejrzane operacje, możemy natychmiast Cię o tym poinformować.

    • Adres korespondencyjny

      Niektóre ważne informacje musimy wysyłać w formie papierowej. Adres korespondencyjny jest nam też potrzebny, np. aby wysłać do Ciebie kartę płatniczą.

    Pytania i odpowiedzi

    Dane możesz uaktualnić na trzy sposoby

    • Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej

      W zakładce Ustawienia kliknij Twoje dane.

    • Uzupełnij dane

      Zaktualizuj swoje dane kontaktowe

    • Zatwierdź wprowadzone zmiany

      Zmiany będą widoczne natychmiast

    • 1 9999 w Polsce

      +48 61 81 1 9999 z zagranicy

    • Zostaw numer

      Nasz doradca oddzwoni do Ciebie.

    • Odwiedź placówkę

      Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.

    • Zmień dane

      Zaktualizuj dane z naszym doradcą.

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.

    • Santander internet/mobile to usługa bankowości elektronicznej. Korespondencja elektroniczna rozumiana jako Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK). Jeśli zrezygnujesz z EKK zachowasz dostęp do archiwalnych treści przesłanych do EKK, do chwili złożenia rezygnacji z dostępu do EKK lub upływu 11 lat od wygaśnięcia ostatniej umowy produktowej.
    • Konto to rachunek płatniczy.