Masz wybór - to naturalne

Wybierz elektroniczną korespondencję z bankiem. To bezpieczne i wygodne.

Już 3 mln naszych klientów wybrało wygodę i otrzymuje od nas korespondencję elektronicznie

  • Masz wybór 
    formy korespondencji z banku

    Każdy klient ma możliwość wyboru jednej z dwóch form otrzymywania korespondencji z banku:

    • komunikaty w formie elektronicznej
    • komunikaty w formie listownej, przesyłana na adres do korespondencji.

    Od 26 czerwca 2017r. komunikacja elektroniczna będzie odbywała się przede wszystkim w ramach Elektronicznego kanału kontaktu (w skrócie EKK).

  • Czym jest 
    korespondencja elektroniczna?

    To po prostu poczta w bankowości internetowej i mobilnej, na którą otrzymujesz różne dokumenty, które bank zgodnie z prawem musi Ci dostarczyć. Są to np.: regulaminy, taryfa opłat i prowizji, informacje o zmianach w ofercie produktowej, itp. Poczta służy także do wymiany korespondencji między Tobą a bankiem. Nawet, gdy zdecydujesz się na zamknięcie konta czy innych produktów bankowych.

  • Elektroniczny kanał kontaktu 
    W domu. Bezpiecznie. Wygodnie.

    Zamień:

    • papierowe listy,
    • wyciągi i
    • płyty CD z banku

    na bezpieczną korespondencję elektroniczną.

Chcę wybrać korespondencję elektroniczną

Elektroniczny kanał kontaktu

Santander internet

Zaloguj się do Santander internet

  • Wejdź w Ustawienia, z menu po lewej stronie wybierz Forma otrzymywania korespondencji,

  • Kliknij na Zmień na wersję elektroniczną,Kliknij Dalej,

  • Zaakceptuj Porozumienie dot. elektronicznej formy kontaktu

  • Potwierdź zlecenie Mobilną autoryzacją lub smsKodem

Santander mobile

  • Pobierz aplikację Santander mobile

    W zależności od tego, jaki masz smartfon, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.

  • Zaloguj się do aplikacji

    1. Wejdź w Ustawienia,
    2. Wybierz Forma otrzymywania korespondencji,
    3. Zaznacz Wersja elektroniczna i zaakceptuj zmiany.

Nie mam usług Santander online

  • Dzwoniąc na infolinię 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora)

  • W placówce
    banku

 

Wybrałam Pocztę Santander internet

dzięki czemu listy z banku docierają do mnie natychmiast.

Dokumenty są bezpieczne w poczcie bankowej,
a ja sięgam po nie w dogodnej chwili.

Elektronicznie. Bezpiecznie. Szybko.

Co zyskałam?

  • Pewność

    Takich dokumentów nie zgubię. Nie potrzebuję teczek czy segregatorów. Mogę do nich zajrzeć – gdziekolwiek jestem. Nie ominie mnie żadna ważna informacja.

  • Bezpieczeństwo

    Otrzymuję wszystkie dokumenty, które zgodnie z prawem bank wysyła listem lub na płycie CD. Dokumenty elektroniczne dodatkowo są chronione cyfrowym podpisem.

  • Szybkość

    Wiadomości dostaję natychmiast. Dużo szybciej niż pocztą tradycyjną. A informacje są dokładnie te same.

W domu. Bezpiecznie. Wygodnie.

Wybrałam elektroniczną korespondencję z bankiem oraz eWyciągi.

Zadbałam też, by moje dane w banku były aktualne.

eWyciąg

Wybierz także elektroniczną wersję papierowego zestawienia transakcji z konta, czyli eWyciąg.

  • Szybkość

    Dociera szybciej niż wyciąg papierowy tradycyjną pocztą

  • Wygoda

    Możesz pobrać wyciągi na swój komputer lub smartfon

  • Czym jest eWyciąg?

    eWyciag to bezpłatna, elektroniczna wersja papierowego zestawienia transakcji z konta, dostępna w Santander internet i w aplikacji Santander mobile.

  • Jak wybrać?

    To Ty decydujesz, jak często będziesz je otrzymywać i w jakiej formie je zapiszesz. Wystarczy zalogować się do Santander internet i zrezygnować z papierowych wyciągów. Zaloguj się do Santander internet. W górnym menu wybierz Poczta, a następnie po prawej stronie ekranu wejdź w zakładkę eWyciągi.

Zadbaj o aktualność swoich danych kontaktowych.

Dzięki temu powiadomimy Cię o tym, co ważne.

  • Numer telefonu

    Przykładowo: jeżeli zauważymy nietypowe działania lub podejrzane operacje, możemy natychmiast Cię o tym poinformować.

  • Adres korespondencyjny

    Niektóre ważne informacje musimy wysyłać w formie papierowej. Adres korespondencyjny jest nam też potrzebny, np. aby wysłać do Ciebie kartę płatniczą.

Pytania i odpowiedzi

Dane możesz uaktualnić na trzy sposoby

Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej
W zakładce Ustawienia kliknij Twoje dane.
Uzupełnij dane
Zaktualizuj swoje dane kontaktowe
Zatwierdź wprowadzone zmiany
Zmiany będą widoczne natychmiast
Zadzwoń pod numer 1 9999
Połącz się z naszym doradcą.
Zostaw numer
Nasz doradca oddzwoni do Ciebie.
Odwiedź placówkę
Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.
Zmień dane
Zaktualizuj dane z naszym doradcą.
  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Santander internet/mobile to usługa bankowości elektronicznej. Korespondencja elektroniczna rozumiana jako Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK). Jeśli zrezygnujesz z EKK zachowasz dostęp do archiwalnych treści przesłanych do EKK, do chwili złożenia rezygnacji z dostępu do EKK lub upływu 11 lat od wygaśnięcia ostatniej umowy produktowej.
    • Konto to rachunek płatniczy.