Najczęściej wyszukiwane:
Profil zaufany

Profil zaufany

Załatwiaj wiele spraw urzędowych bez kolejki
  • Wygoda użytkowania
    Wygoda

    Do serwisów administracji publicznej logujesz się tak samo, jak do bankowości internetowej – za pomocą swojego NIK i hasła PIN. Wnioski potwierdzasz za pomocą bankowości internetowej i na bieżąco sprawdzasz ich status na stronie urzędu

  • Dostępność
    Dostępność

    Profil zaufany w Santander internet założysz o każdej porze (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). Większość spraw urzędowych załatwisz przez internet

  • Oszczędność czasu
    Oszczędność czasu

    Wnioski urzędowe składasz bez czekania w kolejce, a nawet bez wychodzenia z domu. Opłaty urzędowe możesz uregulować w Santander internet

Lista spraw

Załatwisz ogólne sprawy urzędowe oraz sprawy związane m.in. z:

Jak założyć Profil zaufany?

Aby założyć Profil zaufany w Santander Bank Polska musisz mieć:

  • konto osobiste (jeśli założyłeś konto przez internet lub z pomocą doradcy online musisz najpierw potwierdzić swoją tożsamość w oddziale banku),
  • aktywny dostęp do usług Santander online tzn. możesz potwierdzać dyspozycje smsKodem lub tokenem,
  • numer PESEL,
  • aktualne dane.
1

Zaloguj się

Zaloguj się do Santander internet.

2

Wybierz eUrząd

Z paska górnego wybierz zakładkę eUrząd.

3

Założ Profil zaufany

Kliknij Załóż Profil zaufany i uzupełnij dane (sprawdź, czy wprowadzone dane są poprawne i zaakceptuj niezbędne zgody i oświadczenia).

4

Potwierdź

Potwierdź dane narzędziem autoryzacji (smsKodem lub tokenem). Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z serwisu ePUAP potwierdzającą założenie Profilu zaufanego.

Nie jesteś klientem banku?

Jak logować się Profilem zaufanym?

1

Znajdź sprawę

Wejdź na portal administracji publicznej (np. epuap.gov.pl, obywatel.gov.pl, biznes.gov.pl) i znajdź interesującą Cię sprawę.

2

Wybierz logowanie Profilem zaufanym

Wybierz opcję logowania Profilem zaufanym przez bankowość elektroniczną – kliknij ikonę Santander Bank Polska. Zostaniesz przeniesiony do strony logowania Santander internet.

3

Zaloguj się

Wpisz swój NIK i hasło PIN. Następnie zostaniesz z powrotem przeniesiony na stronę urzędu.

Pytania i reklamacje

  • Pytania i reklamacje zgłoś do Centralnego Ośrodka Informatyki (COI), jeśli dotyczą spraw związanych z:
    • utworzeniem Profilu zaufanego na stronie serwisu administracji publicznej,
    • dostępem i działaniem serwisu administracji publicznej,
    • logowaniem się Profilem zaufanym z serwisu administracji publicznej,
    • niedostarczeniem wiadomości e-mail potwierdzającej utworzeniu Profilu zaufanego,
    • obsługą złożonych wniosków.
  • Pytania i reklamacje zgłoś do nas, jeśli dotyczą spraw związanych z:
Doradca online

Doradca online

Doradca online

Porozmawiaj online:
pon-pt 8.00-22.00
weekendy 8.00-20.00

czat, połączenie głosowe lub wideo

Infolinia

Infolinia

24 h

Infolinia

1 9999 w Polsce

+48 61 81 1 9999 z zagranicy

Zostaw numer
Oddział banku

W oddziale

W oddziale

Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą