Najczęściej wyszukiwane:

Szukaj na stronie

Poznaj nową pilotażową aplikację mobilną. Pobierz, sprawdź i daj znać, co myślisz.

Profil zaufany

Profil zaufany

Załatwiaj wiele spraw urzędowych bez kolejki
  • Wygoda

    Do serwisów administracji publicznej logujesz się tak samo, jak do bankowości internetowej – za pomocą swojego loginu i hasła. Wnioski potwierdzasz za pomocą bankowości internetowej i na bieżąco sprawdzasz ich status na stronie urzędu

  • Dostępność

    Profil zaufany w Santander internet założysz o każdej porze (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). Większość spraw urzędowych załatwisz przez internet

  • Oszczędność czasu

    Wnioski urzędowe składasz bez czekania w kolejce, a nawet bez wychodzenia z domu. Opłaty urzędowe możesz uregulować w Santander internet

Rodzinny Kapitał Opiekuńczy

Złóż wniosek w Santander internet
 

Lista spraw

Załatwisz ogólne sprawy urzędowe oraz sprawy związane między innymi z:

Złóż wniosek o bon turystyczny przez Profil Zaufany

Polski Bon Turystyczny to forma dopłaty do wypoczynku. Za pomocą bonu możesz zapłacić np. za hotel lub wyjazd turystyczny na terenie Polski.

Jak założyć Profil zaufany?

Aby założyć Profil zaufany w Santander Bank Polska musisz mieć:

  • konto osobiste (jeśli założyłeś konto przez internet lub z pomocą doradcy online musisz najpierw potwierdzić swoją tożsamość w oddziale banku),
  • aktywny dostęp do usług Santander online tzn. możesz potwierdzać dyspozycje smsKodem lub tokenem,
  • numer PESEL,
  • aktualne dane.
1

Zaloguj się

Zaloguj się do Santander internet.

2

Wybierz eUrząd

Z paska górnego wybierz zakładkę eUrząd.

3

Założ Profil zaufany

Kliknij Załóż Profil zaufany i uzupełnij dane (sprawdź, czy wprowadzone dane są poprawne i zaakceptuj niezbędne zgody i oświadczenia).

4

Potwierdź

Potwierdź dane narzędziem autoryzacji (smsKodem lub tokenem). Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z serwisu ePUAP potwierdzającą założenie Profilu zaufanego.

Nie jesteś klientem banku?

Jak logować się Profilem zaufanym?

1

Znajdź sprawę

Wejdź na portal administracji publicznej (np. epuap.gov.pl, obywatel.gov.pl, biznes.gov.pl) i znajdź interesującą Cię sprawę.

2

Wybierz logowanie Profilem zaufanym

Wybierz opcję logowania Profilem zaufanym przez bankowość elektroniczną – kliknij ikonę Santander Bank Polska. Zostaniesz przeniesiony do strony logowania Santander internet.

3

Zaloguj się

Wpisz swój login i hasło. Następnie przekierujemy Cię z powrotem na stronę urzędu.

Pytania i reklamacje

  • Pytania i reklamacje zgłoś do Centralnego Ośrodka Informatyki (COI), jeśli dotyczą spraw związanych z:
    • utworzeniem Profilu zaufanego na stronie serwisu administracji publicznej,
    • dostępem i działaniem serwisu administracji publicznej,
    • logowaniem się Profilem zaufanym z serwisu administracji publicznej,
    • niedostarczeniem wiadomości e-mail potwierdzającej utworzeniu Profilu zaufanego,
    • obsługą złożonych wniosków.
  • Pytania i reklamacje zgłoś do nas, jeśli dotyczą spraw związanych z:

Wideo lub audio

Infolinia

24 h

W oddziale

Bank Porad - bankuj lepiej

Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych