Wygoda
Do serwisów administracji publicznej logujesz się tak samo, jak do bankowości internetowej – za pomocą swojego loginu i hasła. Wnioski potwierdzasz za pomocą bankowości internetowej i na bieżąco sprawdzasz ich status na stronie urzędu
Dostępność
Profil zaufany w Santander internet założysz o każdej porze (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). Większość spraw urzędowych załatwisz przez internet
Oszczędność czasu
Wnioski urzędowe składasz bez czekania w kolejce, a nawet bez wychodzenia z domu. Opłaty urzędowe możesz uregulować w Santander internet
Rodzinny Kapitał Opiekuńczy
Złóż wniosek w Santander internet
Lista spraw
Załatwisz ogólne sprawy urzędowe oraz sprawy związane między innymi z:
Jak założyć Profil zaufany?
Aby założyć Profil zaufany w Santander Bank Polska musisz mieć:
- konto osobiste (jeśli założyłeś konto przez internet lub z pomocą doradcy online musisz najpierw potwierdzić swoją tożsamość w oddziale banku),
- aktywny dostęp do usług Santander online tzn. możesz potwierdzać dyspozycje smsKodem lub tokenem,
- numer PESEL,
- aktualne dane.
- 1
Zaloguj się
Zaloguj się do Santander internet.
- 2
Wybierz eUrząd
Z paska górnego wybierz zakładkę eUrząd.
- 3
Założ Profil zaufany
Kliknij Załóż Profil zaufany i uzupełnij dane (sprawdź, czy wprowadzone dane są poprawne i zaakceptuj niezbędne zgody i oświadczenia).
- 4
Potwierdź
Potwierdź dane narzędziem autoryzacji (smsKodem lub tokenem). Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z serwisu ePUAP potwierdzającą założenie Profilu zaufanego.
Jak logować się Profilem zaufanym?
- 1
Znajdź sprawę
Wejdź na portal administracji publicznej (np. epuap.gov.pl, obywatel.gov.pl, biznes.gov.pl) i znajdź interesującą Cię sprawę.
- 2
Wybierz logowanie Profilem zaufanym
Wybierz opcję logowania Profilem zaufanym przez bankowość elektroniczną – kliknij ikonę Santander Bank Polska. Zostaniesz przeniesiony do strony logowania Santander internet.
- 3
Zaloguj się
Wpisz swój login i hasło. Następnie przekierujemy Cię z powrotem na stronę urzędu.
Pytania i reklamacje
Pytania i reklamacje zgłoś do Centralnego Ośrodka Informatyki (COI), jeśli dotyczą spraw związanych z:
- utworzeniem Profilu zaufanego na stronie serwisu administracji publicznej,
- dostępem i działaniem serwisu administracji publicznej,
- logowaniem się Profilem zaufanym z serwisu administracji publicznej,
- niedostarczeniem wiadomości e-mail potwierdzającej utworzeniu Profilu zaufanego,
- obsługą złożonych wniosków.
Pytania i reklamacje zgłoś do nas, jeśli dotyczą spraw związanych z:
- założeniem Profilu zaufanego i dostępem do niego w Santander internet,
- dostępem i działaniem systemu Santander internet.
- Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z Zasadami przyjmowania i rozpatrywania reklamacji.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.