Pobierz aplikację
Najczęściej wyszukiwane:
Wygoda
Do serwisów administracji publicznej logujesz się tak samo, jak do bankowości internetowej – za pomocą swojego loginu i hasła. Wnioski potwierdzasz za pomocą bankowości internetowej i na bieżąco sprawdzasz ich status na stronie urzędu
Dostępność
Profil zaufany w Santander internet założysz o każdej porze (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). Większość spraw urzędowych załatwisz przez internet
Oszczędność czasu
Wnioski urzędowe składasz bez czekania w kolejce, a nawet bez wychodzenia z domu. Opłaty urzędowe możesz uregulować w Santander internet
Rodzinny Kapitał Opiekuńczy
Złóż wniosek w Santander internet
Lista spraw
Załatwisz ogólne sprawy urzędowe oraz sprawy związane między innymi z:
Złóż wniosek o bon turystyczny przez Profil Zaufany
Polski Bon Turystyczny to forma dopłaty do wypoczynku. Za pomocą bonu możesz zapłacić np. za hotel lub wyjazd turystyczny na terenie Polski.
Jak założyć Profil zaufany?
Aby założyć Profil zaufany w Santander Bank Polska musisz mieć:
- konto osobiste (jeśli założyłeś konto przez internet lub z pomocą doradcy online musisz najpierw potwierdzić swoją tożsamość w oddziale banku),
- aktywny dostęp do usług Santander online tzn. możesz potwierdzać dyspozycje smsKodem lub tokenem,
- numer PESEL,
- aktualne dane.
Zaloguj się
Zaloguj się do Santander internet.
Wybierz eUrząd
Z paska górnego wybierz zakładkę eUrząd.
Założ Profil zaufany
Kliknij Załóż Profil zaufany i uzupełnij dane (sprawdź, czy wprowadzone dane są poprawne i zaakceptuj niezbędne zgody i oświadczenia).
Potwierdź
Potwierdź dane narzędziem autoryzacji (smsKodem lub tokenem). Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z serwisu ePUAP potwierdzającą założenie Profilu zaufanego.
Nie jesteś klientem banku?
Jak logować się Profilem zaufanym?
Znajdź sprawę
Wejdź na portal administracji publicznej (np. epuap.gov.pl, obywatel.gov.pl, biznes.gov.pl) i znajdź interesującą Cię sprawę.
Wybierz logowanie Profilem zaufanym
Wybierz opcję logowania Profilem zaufanym przez bankowość elektroniczną – kliknij ikonę Santander Bank Polska. Zostaniesz przeniesiony do strony logowania Santander internet.
Zaloguj się
Wpisz swój login i hasło. Następnie przekierujemy Cię z powrotem na stronę urzędu.
Pytania i reklamacje
Pytania i reklamacje zgłoś do Centralnego Ośrodka Informatyki (COI), jeśli dotyczą spraw związanych z:
- utworzeniem Profilu zaufanego na stronie serwisu administracji publicznej,
- dostępem i działaniem serwisu administracji publicznej,
- logowaniem się Profilem zaufanym z serwisu administracji publicznej,
- niedostarczeniem wiadomości e-mail potwierdzającej utworzeniu Profilu zaufanego,
- obsługą złożonych wniosków.
Pytania i reklamacje zgłoś do nas, jeśli dotyczą spraw związanych z:
- założeniem Profilu zaufanego i dostępem do niego w Santander internet,
- dostępem i działaniem systemu Santander internet.
- Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z Zasadami przyjmowania i rozpatrywania reklamacji.
Wideo lub audio
Wideo lub audio
Godziny pracy:
codziennie od 8.00-20.00
(z wyjątkiem świąt)
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
Bank Porad - bankuj lepiej
Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.