Profil zaufany

Profil zaufany

Załatwiaj wiele spraw urzędowych bez kolejki
  • Wygoda użytkowania
    Wygoda

    Do serwisów administracji publicznej logujesz się tak samo, jak do bankowości internetowej – za pomocą swojego NIK i hasła PIN. Wnioski potwierdzasz za pomocą bankowości internetowej i na bieżąco sprawdzasz ich status na stronie urzędu

  • Dostępność
    Dostępność

    Profil zaufany w Santander internet założysz o każdej porze (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). Większość spraw urzędowych załatwisz przez internet

  • Oszczędność czasu
    Oszczędność czasu

    Wnioski urzędowe składasz bez czekania w kolejce, a nawet bez wychodzenia z domu. Opłaty urzędowe możesz uregulować w Santander internet

Złóż wniosek o bon turystyczny przez Profil Zaufany

Polski Bon Turystyczny to forma dopłaty do wypoczynku. Za pomocą bonu możesz zapłacić np. za hotel lub wyjazd turystyczny na terenie Polski.

Lista spraw

Załatwisz ogólne sprawy urzędowe oraz sprawy związane m.in. z:

Jak założyć Profil zaufany?

Aby założyć Profil zaufany w Santander Bank Polska musisz mieć:

  • konto osobiste (jeśli założyłeś konto przez internet lub z pomocą doradcy online musisz najpierw potwierdzić swoją tożsamość w oddziale banku),
  • aktywny dostęp do usług Santander online tzn. możesz potwierdzać dyspozycje smsKodem lub tokenem,
  • numer PESEL,
  • aktualne dane.
1

Zaloguj się

Zaloguj się do Santander internet.

2

Wybierz eUrząd

Z paska górnego wybierz zakładkę eUrząd.

3

Założ Profil zaufany

Kliknij Załóż Profil zaufany i uzupełnij dane (sprawdź, czy wprowadzone dane są poprawne i zaakceptuj niezbędne zgody i oświadczenia).

4

Potwierdź

Potwierdź dane narzędziem autoryzacji (smsKodem lub tokenem). Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z serwisu ePUAP potwierdzającą założenie Profilu zaufanego.

Nie jesteś klientem banku?

Jak logować się Profilem zaufanym?

1

Znajdź sprawę

Wejdź na portal administracji publicznej (np. epuap.gov.pl, obywatel.gov.pl, biznes.gov.pl) i znajdź interesującą Cię sprawę.

2

Wybierz logowanie Profilem zaufanym

Wybierz opcję logowania Profilem zaufanym przez bankowość elektroniczną – kliknij ikonę Santander Bank Polska. Zostaniesz przeniesiony do strony logowania Santander internet.

3

Zaloguj się

Wpisz swój NIK i hasło PIN. Następnie zostaniesz z powrotem przeniesiony na stronę urzędu.

Pytania i reklamacje

  • Pytania i reklamacje zgłoś do Centralnego Ośrodka Informatyki (COI), jeśli dotyczą spraw związanych z:
    • utworzeniem Profilu zaufanego na stronie serwisu administracji publicznej,
    • dostępem i działaniem serwisu administracji publicznej,
    • logowaniem się Profilem zaufanym z serwisu administracji publicznej,
    • niedostarczeniem wiadomości e-mail potwierdzającej utworzeniu Profilu zaufanego,
    • obsługą złożonych wniosków.
  • Pytania i reklamacje zgłoś do nas, jeśli dotyczą spraw związanych z:

Doradca online

Doradca online

Porozmawiaj online:
pon-pt 8.00-22.00
weekendy 8.00-20.00

czat, połączenie głosowe lub wideo

Infolinia

24 h

Infolinia

1 9999 w Polsce

+48 61 81 1 9999 z zagranicy

Zostaw numer

W oddziale

W oddziale

Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą

Bank Porad - bankuj lepiej

Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych