Szukaj na stronie
Ilustracja mężczyzny z wąsem

Ubezpieczenie życia i zdrowia z pakietem zdrowotnym, w ramach którego możesz otrzymać do 150 tys. zł w przypadku choroby nowotworowej objętej ubezpieczeniem.

Profil zaufany

Załatwiaj wiele spraw urzędowych bez kolejki

  • Wygoda

    Do serwisów administracji publicznej logujesz się tak samo, jak do bankowości internetowej – za pomocą swojego loginu i hasła. Wnioski potwierdzasz za pomocą bankowości internetowej i na bieżąco sprawdzasz ich status na stronie urzędu

  • Dostępność

    Profil zaufany w Santander internet założysz o każdej porze (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). Większość spraw urzędowych załatwisz przez internet

  • Oszczędność czasu

    Wnioski urzędowe składasz bez czekania w kolejce, a nawet bez wychodzenia z domu. Opłaty urzędowe możesz uregulować w Santander internet

Rodzinny Kapitał Opiekuńczy

Złóż wniosek w Santander internet

Lista spraw

Załatwisz ogólne sprawy urzędowe oraz sprawy związane między innymi z:

Jak założyć Profil zaufany?

Aby założyć Profil zaufany w Santander Bank Polska musisz mieć:

  • konto osobiste (jeśli założyłeś konto przez internet lub z pomocą doradcy online musisz najpierw potwierdzić swoją tożsamość w oddziale banku),
  • aktywny dostęp do usług Santander online tzn. możesz potwierdzać dyspozycje smsKodem lub tokenem,
  • numer PESEL,
  • aktualne dane.
  • 1

    Zaloguj się

    Zaloguj się do Santander internet.

  • 2

    Wybierz eUrząd

    Z paska górnego wybierz zakładkę eUrząd.

  • 3

    Założ Profil zaufany

    Kliknij Załóż Profil zaufany i uzupełnij dane (sprawdź, czy wprowadzone dane są poprawne i zaakceptuj niezbędne zgody i oświadczenia).

  • 4

    Potwierdź

    Potwierdź dane narzędziem autoryzacji (smsKodem lub tokenem). Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z serwisu ePUAP potwierdzającą założenie Profilu zaufanego.

Jak logować się Profilem zaufanym?

  • 1

    Znajdź sprawę

    Wejdź na portal administracji publicznej (np. epuap.gov.pl, obywatel.gov.pl, biznes.gov.pl) i znajdź interesującą Cię sprawę.

  • 2

    Wybierz logowanie Profilem zaufanym

    Wybierz opcję logowania Profilem zaufanym przez bankowość elektroniczną – kliknij ikonę Santander Bank Polska. Zostaniesz przeniesiony do strony logowania Santander internet.

  • 3

    Zaloguj się

    Wpisz swój login i hasło. Następnie przekierujemy Cię z powrotem na stronę urzędu.

Pytania i reklamacje

  • Pytania i reklamacje zgłoś do Centralnego Ośrodka Informatyki (COI), jeśli dotyczą spraw związanych z:

    • utworzeniem Profilu zaufanego na stronie serwisu administracji publicznej,
    • dostępem i działaniem serwisu administracji publicznej,
    • logowaniem się Profilem zaufanym z serwisu administracji publicznej,
    • niedostarczeniem wiadomości e-mail potwierdzającej utworzeniu Profilu zaufanego,
    • obsługą złożonych wniosków.
  • Pytania i reklamacje zgłoś do nas, jeśli dotyczą spraw związanych z:

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.