Pobierz aplikację
Szybkość
Dociera szybciej niż wyciąg papierowy tradycyjną pocztą
Brak opłat
Usługa jest bezpłatna
Wygoda
Możesz pobrać wyciągi na swój komputer lub smartfon
Jesteś eko
Wybierając eWyciąg zmniejszasz zużycie papieru i chronisz środowisko
eWyciąg
Co to jest?
eWyciag to bezpłatna, elektroniczna wersja papierowego zestawienia transakcji z konta, dostępna w Santander internet i w aplikacji Santander mobile.
Jak wybrać?
To Ty decydujesz, jak często będziesz je otrzymywać i w jakiej formie je zapiszesz. Wystarczy zalogować się do Santander internet lub aplikacji Santander mobile i zrezygnować z papierowych wyciągów.
Jak zacząć korzystać z eWyciągu?
Włącz usługę samodzielnie w Santander internet, aplikacji Santander mobile. Możesz też zrobić to w oddziale, na infolinii lub u doradcy online.
- Santander internet
- Santander mobile
- Oddział
Najczęstsze pytania
- Jak zrezygnować z wyciągów papierowych w Santander internet?
Zaloguj się do Santander internet i z górnego menu wybierz opcje Ustawienia. Następnie kliknij w eWyciągi w menu po lewej stronie. Wybierz Ustaw eWyciągi dla danego produktu i zaakceptuj oświadczenie dotyczące rezygnacji z otrzymywania papierowych wyciągów.
- Jak zrezygnować z wyciągów papierowych w aplikacji Santander mobile?
Zaloguj się do Santander internet i z górnego menu wybierz opcje Ustawienia, następnie kliknij w eWyciąg. Wybierz Włącz dla wszystkich i zaakceptuj oświadczenie dotyczące rezygnacji z otrzymywania papierowych wyciągów.
- Gdzie w Santander internet znajdę eWyciągi?
Zaloguj się do Santander internet. W górnym menu wybierz Poczta, a następnie po prawej stronie ekranu wejdź w zakładkę eWyciągi.
- Gdzie w aplikacji Santander mobile znajdę eWyciągi?
Zaloguj się do aplikacji Santander mobile. W dolnym menu kliknij Kontakt, następnie wybierz Poczta i z górnego paska wybierz zakładkę eWyciągi.
- W jakim formacie mogę wygenerować i zapisać wyciągi elektroniczne?
eWyciągi możesz pobrać na swój komputer przez Santander internet w formacie PDF, HTML, CSV i xml lub przez aplikacje Santander mobile w formacie PDF. Aby pobrać eWyciąg w innej formie niż PDF, zaloguj się do Santander internet. Wybierz Twoje produkty, przy wybranym koncie kliknij Więcej, a następnie eWyciąg. Zaznacz konkretny eWyciąg, z listy dostępnych formatów wybierz ten, który Cię interesuje i kliknij Pobierz.
- W jaki sposób mogę zmienić datę i częstotliwość otrzymywania eWyciągów?
Datę i częstotliwość otrzymywania eWyciągów możesz zmienić w dowolnym oddziale banku, na infolinii lub u doradcy online.
zobacz mniej
Wideo lub audio
Wideo lub audio
Godziny pracy:
codziennie od 8.00-20.00
(z wyjątkiem świąt)
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
Zobacz także
Elektroniczna korespondencja
Jeśli nie lubisz tonąć w morzu papierów, cenisz sobie wygodę i dbałość o środowisko, wybierz elektroniczne dokumenty w Poczcie w bankowości elektronicznej.
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
-
Konto to rachunek płatniczy.
-
eWyciągi/wyciągi elektroniczne to zestawienia transakcji płatniczych.
-
Santander internet/mobile/online to usługa bankowości elektronicznej.
-
Korespondencja elektroniczna rozumiana jako Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK).
-