Szybkość
Dociera szybciej niż wyciąg papierowy tradycyjną pocztą
Brak opłat
Usługa jest bezpłatna
Wygoda
Możesz pobrać wyciągi na swój komputer lub smartfon
Jesteś eko
Wybierając eWyciąg zmniejszasz zużycie papieru i chronisz środowisko
eWyciąg
Co to jest?
eWyciag to bezpłatna, elektroniczna wersja papierowego zestawienia transakcji z konta, dostępna w Santander internet i w aplikacji Santander mobile.
Jak wybrać?
To Ty decydujesz, jak często będziesz je otrzymywać i w jakiej formie je zapiszesz. Wystarczy zalogować się do Santander internet i zrezygnować z papierowych wyciągów.
Jak zacząć korzystać z eWyciągu?
Włącz usługę samodzielnie w Santander internet lub w oddziale
- Santander internet
- Oddział
Najczęstsze pytania
- Jak zrezygnować z wyciągów w formie papierowej?
Zaloguj się do Santander internet i z górnego menu wybierz opcje Ustawienia. Następnie kliknij w eWyciągi w menu po lewej stronie. Wybierz „Ustaw eWyciągi dla danego produktu” i zaakceptuj oświadczenie dotyczące rezygnacji z otrzymywania papierowych wyciągów.
- Gdzie w Santander internet znajdę eWyciągi?
Zaloguj się do Santander internet. W górnym menu wybierz Poczta, a następnie po prawej stronie ekranu wejdź w zakładkę eWyciągi.
- Gdzie w aplikacji Santander mobile znajdę eWyciągi?
Zaloguj się do aplikacji Santander mobile. W menu po lewej stronie kliknij Poczta. Następnie z górnego paska wybierz zakładkę eWyciągi.
- W jakim formacie mogę wygenerować i zapisać wyciągi elektroniczne?
eWyciągi możesz pobrać na swój komputer przez Santander internet w formacie PDF, HTML, CSV i xml lub przez aplikacje Santander mobile w formacie PDF. Aby pobrać eWyciąg w innej formie niż PDF, zaloguj się do Santander internet. Wybierz Twoje produkty, przy wybranym koncie kliknij Więcej, a następnie eWyciąg. Zaznacz konkretny eWyciąg, z listy dostępnych formatów wybierz ten, który Cię interesuje i kliknij Pobierz.
- W jaki sposób mogę zmienić datę i częstotliwość otrzymywania eWyciągów?
Datę i częstotliwość otrzymywania eWyciągów możesz zmienić w dowolnym oddziale banku Santander Bank Polska lub u doradcy online.
zobacz mniej
Doradca online
Doradca online
Porozmawiaj online:
codziennie 8.00-20.00
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
Zobacz także
Elektroniczna korespondencja
Jeśli nie lubisz tonąć w morzu papierów, cenisz sobie wygodę i dbałość o środowisko, wybierz elektroniczne dokumenty w Poczcie w bankowości elektronicznej.
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
-
Konto to rachunek płatniczy.
-
eWyciągi/wyciągi elektroniczne to zestawienia transakcji płatniczych.
-
Santander internet/mobile/online to usługa bankowości elektronicznej.
-
Korespondencja elektroniczna rozumiana jako Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK).
-