Najczęściej wyszukiwane:
Ubezpieczenia wycofane z oferty

Ubezpieczenia wycofane z oferty

Ubezpieczenia przejętej części Deutsche Bank

Ubezpieczenia AXA

Ubezpieczenia do kredytów gotówkowych
Ubezpieczenie spłaty zadłużenia (PPI do kredytu got) - AXA - indywidualne
Ubezpieczenie do kredytu gotowkowego - All Risk - AXA - indywidualne
Ubezpieczenie spłaty zadłużenia (PPI do kredytu got.) - AXA - grupowe
Ubezpieczenie do kredytu gotówkowego - All Risk - AXA - grupowe
Ubezpieczenia do kredytów hipotecznych
Ubezpieczenie na życie - AXA - dla kredytu hipotecznego - indywidualne
Ubezpieczenia do kart kredytowych
Pakiet bezpieczeństwa - AXA - do karty kredytowej – indywidualne
Pakiet bezpieczeństwa - AXA - do karty kredytowej – grupowe
Gwarancja spłaty - AXA - do karty kredytowej – indywidualne
Ubezpieczenie na życie
Medycyna bez granic - AXA - indywidualne
Jak zgłosić szkodę?

Zadzwoń: 801 200 200 lub 22 555 05 06
(koszt połączenia wg taryfy operatora)

Ubezpieczenia EUROPA

Ubezpieczenia do kredytów SSB
Bezpieczna Firma do kredytu SBB - EUROPA - indywidualne
Bezpieczna Przyszłość do kredytu SBB - EUROPA – indywidualne
Bezpieczna Przyszłość Prim do kredytu SBB - EUROPA - indywidualne
Ubezpieczenia do kredytów hipotecznych
Ubezpieczenie nieruchomości do kredytu hipotecznego - EUROPA - indywidualne
Ubezpieczenie nieruchomości (parcelowe) - EUROPA - grupowe
Ubezpieczenie nieruchomości - do kredytu hipotecznego - EUROPA - grupowe
Ubezpieczenie nieruchomości (pomost extension) - EUROPA - grupowe
Ubezpieczenie utraty stałych dochodów (ILOE) do kredytu hipotecznego - EUROPA - grupowe
Jak zgłosić szkodę?

Zadzwoń: 801 500 300, 71 36 92 887
(koszt połączenia wg taryfy operatora)

Napisz: bok@tueuropa.pl

Ubezpieczenia Metlife

Ubezpieczenia do kredytu hipotecznego
Ubezpieczenie na życie do kredytu hipotecznego - METLIFE - indywidualne
Jak zgłosić szkodę?

Zadzwoń: 22 523 50 70
(koszt połączenia wg taryfy operatora)

Napisz: lifeinfo@metlife.pl

Ubezpieczenia Europ Assistance

Pakiet Assistance dla klientów Santander Bank Polska
Program Santander Bank Concierge

Ubezpieczenia AVIVA wycofane z oferty

Ubezpieczenia kredytobiorców

Ubezpieczenie Na Życie Kredytobiorców Kredytu Mieszkaniowego

Ubezpieczenia dawnego Kredyt Banku
wycofane z oferty

Ubezpieczenia do karty Kredyt Bank World MasterCard

Przedłużona Gwarancja

Dzięki karcie KB World MasterCard możesz korzystać z dodatkowej ochrony gwarancyjnej na sprzęt RTV, AGD i elektronarzędzia opłacone kartą.
Przedłużona Gwarancja zapewnia dodatkową 24-miesieczną ochronę, rozpoczynającą się po wygaśnięciu gwarancji producenta. Ponadto, przez pierwsze 90 dni od dokonania zakupu, nabyty sprzęt ubezpieczony jest od uszkodzenia, zniszczenia oraz utraty w wyniku nieszczęśliwego wypadku.
Towar zakupiony kartą jest objęty ochroną ubezpieczeniową w zakresie:

  • przedłużonej gwarancji (tj. awarii powstałej w okresie ubezpieczenia po zakończeniu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji producenta)
  • uszkodzenia/ zniszczenia/ utraty towaru w wyniku nieszczęśliwego wypadku.

W ramach ochrony ubezpieczeniowej, ubezpieczyciel w okresie ubezpieczenia zobowiązuje się do:

  • w przypadku awarii/ uszkodzenia – pokrycia kosztu naprawy lub jeżeli naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona tj. przekracza 80% wartości nowego towaru, wymiany towaru na nowy lub zwrotu kosztu naprawy (Klient ma prawo do samodzielnego wyboru punktu naprawczego/ zakupu nowego towaru),w przypadku utraty towaru – do zakupu nowego towaru lub zwrotu kosztu zakupu nowego towaru.

Dzięki Przedłużonej Gwarancji, oszczędzasz – np. kupując telewizor o wartości 3 000 zł. zyskujesz około 300 zł*!"

* Koszt przedłużenia gwarancji podany na podstawie danych dostępnych na rynku.

Ubezpieczenie podróżne i concierge

Gdziekolwiek przebywasz, nie musisz już pamiętać o wykupieniu dodatkowego ubezpieczenia dla siebie i bliskich. Karta KB World MasterCard może służyć Ci jako polisa ubezpieczeniowa podczas podróży w kraju i za granicą. Wystarczy, że posiadasz kartę, a zyskujesz ochronę, obejmującą m.in.:

  • następstwa nieszczęśliwych wypadków do wartości 30.000 zł,
  • koszty leczenia za granicą do wartości 30.000 euro,
  • wydatki poniesione przez ubezpieczonego wskutek opóźnienia lotu,
  • pomoc medyczna assistance za granicą,
  • koszty rezygnacji ubezpieczonego z imprezy turystycznej za granicą,pod warunkiem zapłaty za nią kartą, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

Ponadto przez całą dobę do Twojej dyspozycji jest zespół konsultantów, który pomoże zorganizować czas wolny, np. zarezerwować bądź kupić bilety na wybrane wydarzenia kulturalne.

Ochroną ubezpieczeniową objęty jest:

  • sprzęt AGD,
  • sprzęt RTV/ audio,
  • elektronarzędzia,

których cena zakupu wynosi od 200 zł do 10.000 zł oraz:

  • towar został opłacony w całości (100% ceny zakupu) kartą kredytową objętą ubezpieczeniem,
  • gwarancja producenta na towar została udzielona na co najmniej 24 miesiące,
  • nie minęły 24 miesiące od zakończenia gwarancji producenta (warunek dotyczy ubezpieczenia w zakresie przedłużonej gwarancji),
  • nie minęło 90 dni od dnia zakupu towaru w odniesieniu wyłącznie do zakresu (warunek dotyczy ochrony ubezpieczeniowej w zakresie uszkodzenia/ zniszczenia/ utraty towaru w wyniku nieszczęśliwego wypadku)
  • nie utracił gwarancji producenta przed okresem jej wygaśnięcia w związku z nieprzestrzeganiem zaleceń producenta co do konserwacji, użytkowania, bezpieczeństwa itp.
Ubezpieczenie podróżne

Jako posiadacz karty KB World MasterCard korzystasz z jednego z najszerszych na rynku pakietów ubezpieczeń podróżnych. Dzięki pakietowi posiadacz karty objęty jest ochroną ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia:

  • następstw nieszczęśliwych wypadków w kraju i za granicą
  • kosztów leczenia za granicą
  • bagażu podróżnego za granicą
  • opóźnienia lotu za granicę
  • Assistance za granicą
  • odpowiedzialności cywilnej za granicą
  • odwołania uczestnictwa w imprezie turystycznej

Okres podróży za granicą - jednorazowy pobyt Ubezpieczonego za granicą trwający nie dłużej niż 60 dni, rozpoczęty z chwilą przekroczenia granicy Polski i kończący się z chwilą powrotu do kraju, pod warunkiem skorzystania z usług przewoźnika zawodowego. W przypadku podróży realizowanej własnym środkiem lokomocji - okres podróży rozpoczyna się z chwila zameldowania w hotelu (motelu, pensjonacie), a kończy z chwila wymeldowania.

Assistance domowy w kraju

Jeśli wskutek włamania, awarii bądź zdarzenia losowego wymagana będzie interwencja specjalisty, ubezpieczyciel zorganizuje i pokryje koszty napraw z zakresie:

  • Pomocy interwencyjnej specjalisty (np. ślusarza, elektryka, hydraulika)
  • Pomocy organizacyjnej:
    • organizacja zastępczego miejsca zakwaterowania
    • organizacja i pokrycie kosztów transport do zastępczego miejsca zakwaterowania
    • dozór mienia
Concierge

Do dyspozycji posiadacza karty KB World MasterCard przez 24 godziny na dobę pozostaje zespół konsultantów Centrum Alarmowego WARTA, który zapewni pomoc informacyjną i organizacyjną w zakresie:

  • pomocy i asysty przy rezerwacji miejsc noclegowych w hotelach na całym świecie,
  • pomocy, informacji i asysty przy wybraniu i rezerwacji stolika w restauracji w głównych miastach na całym świecie. Informacje dotyczyć będą rodzaju kuchni, serwowanych dań i pomocy w zarezerwowaniu stolika,
  • dostarczenia informacji i pomocy w zarezerwowaniu biletu na wydarzenia kulturalne (koncerty, sztuki teatralne, wystawy w muzeach i galeriach, pokazy mody etc),
  • pomocy i asysty przy wynajmie samochodów na całym świecie,
  • pomocy i asysty przy wynajmie limuzyny dla klientów, którzy oczekują specjalnych warunków podróży,
  • usług podróżniczych takich jak dostarczenie informacji dotyczących podróżowania czy pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych, biletów na środki transportu.

W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową zadzwoń do Centrum Alarmowego WARTY. Numer telefonu aktywny przez całą dobę

801 311 311 – dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych

+ 48 601 311 311 – dla połączeń z telefonów komórkowych

Ubezpieczenie Przedłużona Gwarancja

Ubezpieczenie

Wraz z jedną z poniższych kart:

  • KB World MasterCard,
  • Visa Gold,
  • Visa Gold KB/ WARTA
  • MasterCard Platinum

dajemy Ci możliwość korzystania z wyjątkowej na polskim rynku usługi Przedłużonej Gwarancji. Płacąc kartą za sprzęt RTV lub AGD otrzymujesz dodatkowe 2 lata ochrony gwarancyjnej, rozpoczynające się po wygaśnięciu gwarancji producenta.

Ponadto, przez pierwsze 90 dni od dokonania zakupu, nabyty sprzęt ubezpieczony jest od uszkodzenia, zniszczenia oraz utraty w wyniku nieszczęśliwego wypadku.

Dzięki Przedłużonej Gwarancji, oszczędzasz – np. kupując telewizor o wartości 3 000 zł. zyskujesz około 300 zł*!"
* Koszt przedłużenia gwarancji podany na podstawie danych dostępnych na rynku.

Towar zakupiony kartą jest objęty ochroną ubezpieczeniową w zakresie:

  • przedłużonej gwarancji (tj. awarii powstałej w okresie ubezpieczenia po zakończeniu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji producenta)
  • uszkodzenia/ zniszczenia/ utraty towaru w wyniku nieszczęśliwego wypadku.

W ramach ochrony ubezpieczeniowej, ubezpieczyciel w okresie ubezpieczenia zobowiązuje się do:

  • w przypadku awarii/ uszkodzenia – pokrycia kosztu naprawy lub jeżeli naprawa jest ekonomicznie nieuzasadniona tj. przekracza 80% wartości nowego towaru, wymiany towaru na nowy lub zwrotu kosztu naprawy (Klient ma prawo do samodzielnego wyboru punktu naprawczego/ zakupu nowego towaru),
  • w przypadku utraty towaru – do zakupu nowego towaru lub zwrotu kosztu zakupu nowego towaru.

Ochroną ubezpieczeniową objęty jest:

  • sprzęt AGD,
  • sprzęt RTV/ audio,
  • elektronarzędzia,

których cena zakupu wynosi od 200 zł do 10.000 zł oraz:

  • towar został opłacony w całości (100% ceny zakupu) kartą kredytową objętą ubezpieczeniem,
  • gwarancja producenta na towar została udzielona na co najmniej 24 miesiące,
  • nie minęły 24 miesiące od zakończenia gwarancji producenta (warunek dotyczy ubezpieczenia w zakresie przedłużonej gwarancji),
  • nie minęło 90 dni od dnia zakupu towaru w odniesieniu wyłącznie do zakresu (warunek dotyczy ochrony ubezpieczeniowej w zakresie uszkodzenia/ zniszczenia/ utraty towaru w wyniku nieszczęśliwego wypadku)
  • nie utracił gwarancji producenta przed okresem jej wygaśnięcia w związku z nieprzestrzeganiem zaleceń producenta co do konserwacji, użytkowania, bezpieczeństwa itp.

W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową, zadzwoń do Centrum Alarmowego WARTY.

Numer telefonu aktywny przez całą dobę:

801 311 311 – dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych

+ 48 601 311 311 – dla połączeń z telefonów komórkowych.

Ubezpieczenie Pakiet Expres

Ubezpieczenie

Pakiet Ekspres to ochrona Twoich środków na karcie, gwarantowana m.in. w sytuacji rabunku gotówki w czasie lub po jej wypłaceniu z bankomatu lub kradzieży czy zagubienia karty. Zakupiony przez Ciebie towar również jest objęty ochroną ubezpieczeniową przed uszkodzeniem lub kradzieżą.

Korzystając z Pakietu Ekspres, co miesiąc będziesz otrzymywał SMS z informacją o terminie i wysokości minimalnej kwoty do spłaty.

Pakiet Ekspres składa się z: 2 usług:

  • SMS z informacją o terminie i wysokości spłaty minimalnej wysyłany co miesiąc do posiadacza karty głównej,
  • dostarczenie karty za granicę w wypadku jej utraty lub zagubienia.

5 ubezpieczeń:

  • Ubezpieczenie nieupoważnionego użycia karty
    Ubezpieczeniem objęta jest kwota (wartość) transakcji dokonanych przez osobę trzecią bez wiedzy i zgody Ubezpieczonego za pośrednictwem ubezpieczonej, ważnej karty płatniczej utraconej w wyniku kradzieży, rabunku lub zagubienia, na terenie Polski i poza jej granicami. Okres ochrony ubezpieczeniowej to czas liczony wstecz od momentu zgłoszenia utraty karty w Banku.
  • Ubezpieczenie rabunku gotówki pobranej z bankomatu
    Ubezpieczeniem objęta jest kwota pieniężna wypłacona z bankomatu przy użyciu karty i utracona przez Ubezpieczonego w wyniku rabunku na terenie Polski i poza jej granicami do kwoty określonej w Tabeli według typu karty. Ochrona ubezpieczeniowa WARTY obejmuje okres 24 godzin liczony od momentu podjęcia gotówki z bankomatu przy użyciu karty Banku i kończy się po upływie tego okresu.
  • Ubezpieczenie zakupu towaru dokonanego przy użyciu karty
    Ochroną ubezpieczeniową objęty jest towar nabyty przez Ubezpieczonego w wyniku transakcji zakupu towaru przy użyciu ubezpieczonej karty na terenie Polski. Ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność za zakupiony towar, w przypadku jego: - uszkodzenia lub trwałego zniszczenia, - kradzieży lub rabunku.
  • Ubezpieczenie Gwarancja niższej ceny
    Ochroną ubezpieczeniową obejmowana jest różnica pomiędzy ceną zakupu towaru a ceną wynikającą z podania "niższej ceny" zakupionego towaru. Przez pojęcie podanie niższej ceny rozumie się informację o cenie sprzedaży towaru podaną w prasie, katalogu, reklamie sklepowej, czy telewizyjnej. W informacji tej musi być wymieniony punkt sprzedaży, towar (włączając określenie modelu) oraz cena sprzedaży. Podana cena musi być niższa od ceny uiszczonej przez Ubezpieczonego przy zakupie towaru. Ochrona ubezpieczeniowa w zakresie ubezpieczenia gwarancji ceny trwa przez 30 dni po dokonaniu transakcji zakupu towaru.
  • Ubezpieczenie kart i dokumentów
    Ubezpieczenie obejmuje:
    • karty płatnicze
    • dokumenty - dowód osobisty, prawo jazdy, dowód rejestracyjny pojazdu, paszport, legitymację studencką, znajdujące się w posiadaniu Ubezpieczonego i będące pod jego bezpośrednią opieką, a utracone w wyniku rabunku. Klient objęty jest ochroną ubezpieczeniową z dniem złożenia oświadczenia o przystąpieniu do ubezpieczenia i odbioru karty.

W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową, zadzwoń do Centrum Alarmowego WARTY.

Numer telefonu aktywny przez całą dobę:

801 311 311 – dla połączeń z telefonów stacjonarnych

601 311 311 – dla połączeń z telefonów komórkowych

Szkodę należy zgłosić w ciągu 30 dni od daty wystąpienia zdarzenia.

Ochrona zadłużenia karty kredytowej

Ochrona

Jeżeli utracisz pracę lub zdolność do pracy zarobkowej na skutek nieszczęśliwego wypadku, ubezpieczyciel przejmie na siebie obowiązek dokonywania spłat salda zadłużenia w formie miesięcznych rat w wysokości wymaganej przez Bank minimalnej kwoty spłaty przez okres maksymalnie 12 miesięcy. Ochrona ta zapewnia Ci ciągłość statusu dobrego i wiarygodnego klienta.

W przypadku utraty życia posiadacza karty na skutek nieszczęśliwego wypadku, ubezpieczyciel spłaci całkowite zadłużenie karty.

Decydując się na ubezpieczenie, otrzymujesz następującą ochronę:

  • spłata całkowitego zadłużenia w przypadku Zgonu na skutek nieszczęśliwego wypadku,
  • spłata minimalnej kwoty spłaty w przypadku Niezdolności do pracy zarobkowej w wyniku choroby lub nieszczęśliwego wypadku,
  • spłata minimalnej kwoty spłaty w przypadku Utraty pracy zarobkowej nie wynikającej z Państwa winy lub woli.

W przypadku Utraty pracy, ochrona rozpoczyna się po 60 dniach (tzw. okres karencji) od dnia podpisania Deklaracji.

UWAGA! Z ubezpieczenia mogą skorzystać osoby w wieku 18-65 lat, które są zatrudnione i nie znajdują się w okresie wypowiedzenia oraz nie pobierają świadczenia rentowego wypłacanego przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych w związku ze stanem zdrowia.

Rodzaje kart, przy których możesz skorzystać z ubezpieczenia:

  • Visa Classic
  • KB World MasterCard
  • Visa Gold
  • Visa Gold KB/WARTA
  • MasterCard Platinum
  • MasterCard Electronic
  • Visa Flag
  • Visa Flag Student

W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową, zadzwoń do Centrum Alarmowego WARTY.

Numer telefonu aktywny przez całą dobę:

801 311 311 – dla połączeń z telefonów stacjonarnych

601 311 311 – dla połączeń z telefonów komórkowych

1. Szkodę należy zgłosić w ciągu 30 dni od daty wystąpienia zdarzenia.

2. Należy przesłać do WARTY wypełniony i podpisany "Wniosek o wypłatę odszkodowania" oraz dodatkowo:

  • w przypadku wystąpienia zdarzenia: Utrata pracy
    • Twoje oświadczenie, że utraciłeś ostatnio wykonywaną pracę oraz nie wykonujesz jakiejkolwiek innej pracy zarobkowej,
    • Kopię świadectwa pracy określającego tryb rozwiązania umowy o pracę, którą ostatnio wykonywałeś,
    • Kopię dokumentu stwierdzającego, że zarejestrowałeś się w Urzędzie Pracy jako bezrobotny.
  • w przypadku wystąpienia zdarzenia: Niezdolność do pracy:
    • Twoje oświadczenie, że w danym okresie jesteś niezdolny do pracy oraz nie wykonujesz pracy zarobkowej,
    • Kopię zwolnienia chorobowego lub innych dokumentów medycznych, np. książeczki Rejestru Usług Medycznych, Zaświadczenia z ZUS lub zakładu pracy o pobieraniu zasiłku chorobowego z ubezpieczenia społecznego.
  • w przypadku wystąpienia zdarzenia: Zgon posiadacza karty:
  • Odpis skrócony aktu zgonu,
  • Kopię statystycznej karty zgonu lub innego dokumentu zawierającego informację o przyczynach i okolicznościach zgonu.

Inne ubezpieczenia

Warta Gwarancja Lokata Ubezpieczeniowa