0 zł za ubezpieczenie
Obowiązuje na całym świecie
Ubezpieczenie dla Ciebie i dwóch osób towarzyszących Ci w podróży
Prosta aktywacja – wystarczy, że za podróż lub koszt z nią związany (wskazany w warunkach ubezpieczeń), zapłacisz kartą Visa Platinum
Ochrona przez pierwsze 60 dni trwania podróży zagranicznej, 24 godziny na dobę
Dowiedz się więcej o ubezpieczeniu Podróżne Platinum
Podróżuj z kartą kredytową Visa Platinum i korzystaj z uroków wyjazdu
Co obejmuje pakiet?
- pokrycie kosztów leczenia, także u stomatologa (w razie ostrych stanów zapalnych i bólowych),
- ubezpieczenie opóźnienia lotu i utraty bagażu oraz kosztów poniesionych w związku z opóźnieniem jego dostarczenia,
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków w podróży zagranicznej (NNW),
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej w życiu prywatnym (OC),
- Assistance – pomoc w podróży zagranicznej.
Jak zgłosić roszczenie?
Zdarzenie objęte ubezpieczeniem zgłoś pod numerem:
(22) 205 50 51 (koszt połączenia wg taryfy operatora)Wypłata odszkodowania nastąpi po tym, jak dostarczysz:
- zawiadomienie o zdarzeniu,
- dokumenty, które je potwierdzają,
- wyjaśnisz wszystkie inne niezbędne okoliczności.
Jak otrzymać ubezpieczenie Podróżne Platinum?
Aby skorzystać z ubezpieczenia, musisz mieć kartę kredytową Visa Platinum.
Ubezpieczenie aktywujesz, gdy opłacisz kartą koszty podróży, zakwaterowania, wynajęcia samochodu na wyjeździe lub zapłacisz za paliwo w Polsce w dniu wyjazdu.
Dokumenty
Wsparcie przy ubezpieczeniu
Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu
Doradca online
Doradca online
Porozmawiaj online:
pon-pt 8.00-22.00
weekendy 8.00-20.00
czat, połączenie głosowe lub wideo
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
Polecamy Ci także
Sprawdź inne produkty z naszej oferty
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Ubezpieczenie Podróżne Platinum jest oferowane klientom Santander Bank Polska S.A. jako ubezpieczenie grupowe na podstawie umowy ubezpieczenia, której stronami są Santander Bank Polska S.A. („bank”) oraz Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. („Santander Aviva TU”). Szczegółowe informacje w tym Warunki Ubezpieczenia określające m.in. zasady objęcia ochroną ubezpieczeniową, rezygnacji, podstawy ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, oraz Karta Produktu, dostępne są w oddziałach banku oraz na santander.aviva.pl. Stan na 01.06.2019 r.