Assistance – pomoc i organizacja świadczeń
Całodobowa pomoc, gdy ulegniesz wypadkowi lub zachorujesz
Organizacja opieki nad Twoimi dziećmi w przypadku hospitalizacji
Pomoc w razie awarii i nieprzewidzianych zdarzeń w Twoim domu lub w czasie podróży samochodem
Serwis concierge i usługi informacyjne w ramach ubezpieczenia
Dowiedz się więcej o Ubezpieczeniu Assistance
Ubezpieczenie do karty kredytowej Visa Platinum to szereg korzyści i przejrzyste zasady
Co obejmuje ubezpieczenie?
- Pomoc medyczną, w tym wizyty lekarza czy dostarczenie leków
- Pomoc w domu, m.in. w zakresie naprawy sprzętów RTV/AGD
- Pomoc w podróży samochodem, np. holowanie
Jak zgłosić zdarzenie?
Niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Alarmowym, dzwoniąc pod numer telefonu: + 48 22 205 50 35.
(koszt połączenia wg taryfy operatora, czynne przez całą dobę/ 7 dni w tygodniu)
Jak otrzymać Ubezpieczenie Assistance?
Ubezpieczenie Assistance jest dodawane bezpłatnie do karty Visa Platinum
Wsparcie przy wyborze ubezpieczenia
Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu
Doradca online
Doradca online
Porozmawiaj online:
codziennie 8.00-20.00
Infolinia
24 h
Infolinia
1 9999 w Polsce
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą
Polecamy Ci także
Sprawdź inne produkty z naszej oferty
Konto Select
Prestiżowe konto osobiste dla wymagających klientów Select
Karta kredytowa Visa Platinum
Zyskaj dostęp do świata ekskluzywnych usług zawsze, kiedy tego potrzebujesz
Ochrona ubezpieczeniowa świadczona jest klientom Santander Bank Polska S.A. na podstawie umowy ubezpieczenia grupowego zawartej przez Europ Assistance S.A. z Santander Bank Polska S.A. Zasady ubezpieczenia, w tym objęcia ochroną ubezpieczeniową, rezygnacji, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela regulują odpowiednie Warunki Ubezpieczeń dostępne wraz z Kartą Produktu na stronie internetowej santander.pl oraz w oddziałach Santander Bank Polska S.A.