Konto Jakie Chcę dopasowane do Twoich potrzeb

Otwórz konto i zyskaj nawet 480 zł w promocjach

Z Kontem Jakie Chcę możesz zyskać jeszcze więcej

Korzystaj z konta bankowego tak, jak chcesz

Masz więcej niż 26 lat? Sprawdź naszą ofertę.

Skonfiguruj konto, tak jak chcesz Skonfiguruj konto, tak jak chcesz
Podsumowanie
opłata miesięczna

    Ustaw cel i zacznij na niego oszczędzać
    Aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność!

    Moje cele w aplikacji

    Wybierz swój cel i odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia: automatycznie, końcówkami transakcji, samodzielnie

    Szybki podgląd

    Trzymaj finanse zawsze pod kontrolą - sprawdzaj dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.

    BLIK

    Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.

    Szybkie logowanie

    Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.

    Płatności telefonem

    Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Pay.

    Bilety, parkingi, taksówki

    Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.

    Otwórz Konto Jakie Chcę bez wychodzenia z domu

    Przez internet  – w prosty i szybki sposób

    Wypełnij wniosek
    Podaj swoje dane, wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
    Potwierdź swoją tożsamość
    Zrób zdjęcie dowodu osobistego, swojej twarzy oraz wykonaj konkretny gest, np. kiwnięcie głową.
    Korzystaj z konta
    Gdy otworzymy Twoje konto, wyślemy Ci SMS i e-mail. Zaloguj się do bankowości internetowej i pobierz aplikację mobilną. Zobacz więcej
    Wypełnij i wyślij wniosek
    Podaj swoje dane, dodaj zdjęcie dowodu osobistego i wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
    Potwierdź swoją tożsamość
    Podczas wideorozmowy z doradcą, na przelew lub za pośrednictwem kuriera.
    Korzystaj z konta
    Gdy otworzymy Twoje konto, wyślemy Ci SMS i e-mail. Zaloguj się do bankowości internetowej i pobierz aplikację mobilną. Zobacz więcej
    Wypełnij wniosek o otwarcie konta
    Podaj tylko niezbędne dane do otwarcia konta, wypełnienie wniosku zajmie Ci kilka minut.
    Kurier dostarczy Ci umowę
    Podpisz umowę w obecności kuriera w wyznaczonym terminie.
    Aktywacja konta
    Konto aktywujemy po dostarczeniu przez kuriera podpisanych dokumentów do banku.

     W trosce o Twoje bezpieczeństwo wprowadziliśmy dodatkowe zasady podczas wizyty kuriera. Sprawdź szczegóły

    Opłaty i dokumenty

    Wybrane opłaty za Konto Jakie Chcę

    Prowadzenie konta

    6 lub 0 zł miesięcznie (1)

    Przelew natychmiastowy

    0 zł

    Polecenie zapłaty

    0 zł

    Zlecenie stałe

    0 zł

    Opłata za kartę

    8 lub 0 zł miesięcznie (2)

    wypłaty gotówki z naszych bankomatów

    0 zł

    wypłaty gotówki z bankomatów innych sieci, gdy korzystasz z BLIK

    0 zł

    Wypłata gotówki z pozostałych bankomatów i terminalach w kraju, poza pakietem

    5 zł

    jeśli chcesz korzystać z bankomatów innych sieci w Polsce i za granicą bez ograniczeń,
    włącz pakiet wypłat gotówki z bankomatów

    7 zł miesięcznie

    (1),(2) - Opłata za prowadzenie konta wynosi 6 zł miesięcznie, a opłata za kartę do konta 8 zł miesięcznie. Warunek zwolnienia z opłat - jeśli zasilisz konto łączną kwotą co najmniej 500 zł i zapłacisz co najmniej 1 raz w miesiącu kartą lub BLIKIEM.

    Wszystkie opłaty

    Regulaminy

     
    Regulamin kont dla klientów indywidualnych
    4 Maj 2022 r.
    1476.3 kB
    PDF
    pl_PLuk_UK
    Pobierz
    Załącznik do Regulaminu kont dla klientów indywidualnych - Konto Jakie Chcę
    4 Maj 2022 r.
    544.4 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Regulamin otwierania kont za pomocą przelewu weryfikacyjnego
    5 Październik 2021 r.
    257.8 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Regulamin usług Santander online dla klientów indywidualnych
    1 Grudzień 2020 r.
    567.6 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Dokument dotyczący opłat - Konto Jakie Chcę
    1 Grudzień 2020 r.
    366.0 kB
    PDF
    pl_PLen_USes_ES
    Pobierz

    Regulaminy promocji:

     

     

    Dyspozycje

    Dyspozycja przekazywania wynagrodzenia/innego świadczenia na rachunek w Santander Bank Polska
    4 Marzec 2019 r.
    691.9 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Dyspozycja przekazywania wynagrodzenia/innego świadczenia na rachunek w Santander Bank Polska (wypełniony)
    4 Marzec 2019 r.
    709.1 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz

    Organizatorem promocji „Wiosenna premia" jest Santander Bank Polska S.A. Okres przystąpienia do promocji trwa od 1 marca 2022 r. do 31 marca 2022 r. dla: Konto Jakie Chcę, Konto Jakie Chcę dla Młodych, Konto Select. Uczestnik spełniający wszystkie warunki promocji może otrzymać łącznie premię pieniężną w wysokości 300 zł wypłacaną w dwóch turach, po zakończeniu poszczególnej tury. Premia pieniężna w pierwszej turze, w wysokości 100 zł, zostanie przekazana do 31 maja 2022 r. Premia pieniężna w drugiej turze, w wysokości 200 zł, zostanie przekazana do 31 sierpnia 2022 r.

    Promocja 20% zniżki na ubezpieczenie turystyczne Na Podróż z kodem ZIMA20220 trwa do 31 marca 2022 roku. Ochrona ubezpieczeniowa w ramach Umowy ubezpieczenia Na Podróż świadczona jest przez Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą ul. Inflancka 4b, 00-189 Warszawa, NIP 2090001167, KRS 0000310692, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy,XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kapitał zakładowy i wpłacony: 27 000 000 zł. Szczegółowe informacje określające m.in.: zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia oraz wypowiedzenia umowy ubezpieczenia, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym i Informacje dodatkowe (stanowiące łącznie kartę produktu), dostępne są w placówkach Santander Bank Polska S.A. oraz na stronie internetowej https://www.santander.pl/klient-indywidualny/ubezpieczenia/na-podroz. Informacja o wysokości składki ubezpieczeniowej dostępna jest w oddziałach Banku. Bank jest agentem ubezpieczeniowym Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. wpisanym do prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego rejestru agentów ubezpieczeniowych pod nr 11135943/A.

    Booking. Nota Prawna 4% zwrotu z Booking.com. Możliwa jest gdy klient zarezerwuje hotel wyłącznie za pomocą tego linku: https://sp.booking.com/index.html?aid=808994i zapłaci za rezerwację kartą kredytową lub kartą debetową z bieżącej lub wycofanej oferty Santander Bank Polska SA. Otrzyma wtedy zwrot 4% kwoty transakcji. Zwrot zostanie dokonany na rachunek Twojej karty kredytowej, którą klient zapłacił lub na rachunek płatniczy, do którego wydana została karta debetowa, którą klient zapłacił w ciągu minimum 64 dni po Twoim pobycie. Zwrot zostanie dokonany wyłącznie przy płatności wyżej wymienionymi kartami. Oferta jest realizowana przez Booking.com. Santander Bank Polska S.A. nie jest częścią oferty ani jej nie realizuje. Jakiekolwiek pytania czy uwagi powinny być kierowane bezpośrednio do Booking.com pod numer telefonu 0223060855 lub numer widoczny na potwierdzeniu rezerwacji. Podany numer telefonu to numer krajowy, za połączenie z którym obowiązują taryfy lokalne (zgodnie z taryfikatorem operatora). Połączenie z numerami międzynarodowymi może podlegać dodatkowym opłatom.

    Promocja „Pakiet bezpieczeństwa w sieci” trwa do 30 kwietnia 2022 roku. Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera Regulamin promocji świadczenia usługi CyberRescue. Podmiotem świadczącym usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 129/U10, 03-186 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000767083, NIP 5242880817 oraz numer REGON 382315147. W celu korzystania z usługi konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku dostępnego dla klientów indywidualnych Santander Bank Polska S.A. w serwisie Santander internet. Partnerem Promocji jest Santander Bank Polska S.A.

    Informacje dotyczące organizowanych promocji znajdziesz również na https://santander.pl/promocje.

    Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych objętych tym materiałem znajdziesz na santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Konto osobiste i Konto Jakie Chcę to rachunki płatnicze, Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej. Rachunek Moich celów to rachunek do celowego oszczędzania. Przelew zwykły jest rozumiany jako przelew złożony za pośrednictwem usług Santander online w systemie ELIXIR. Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash. Płatność BLIK – transakcja BLIK polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym, płatność BLIK jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego. Przelew na telefon BLIK to polecenie przelewu lub polecenie przelewu wewnętrznego. Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki. Do zwolnienia z opłaty za kartę nie wliczają się transakcje typu Quasi Cash.

    Lista zgodnych urządzeń i oprogramowania wymaganego do używania portfeli cyfrowych oraz karty mobilnej znajduje się na Santander.pl Usługa Apple Pay dostarczana jest przez Apple Inc. Usługa Google Pay dostarczana jest przez Google Inc. Usługa Garmin Pay dostarczana jest przez firmę Garmin.

    Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizja, oprocentowaniu oraz regulaminy promocji dostępne są na santander.pl. Infolinia 1 9999 – opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora.

    Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000008723, utworzony na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 kwietnia 1988 r. w sprawie utworzenia Banku Zachodniego we Wrocławiu (Dz. U. z dnia 1 lipca 1988 r.) NIP 896-000-56-73, o kapitale zakładowym i wpłaconym 1 021 893 140 zł.

    Stan na 01.03.2022 r.

    • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

      Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

      • Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
      • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej. Santander open jest usługą bankowości elektronicznej.
      • Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash. Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
      • Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
      • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
      • Płatność BLIK to płatność za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
      • Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.
      • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.
    Rozmowa z wirtualnym asystentem Santi. Jestem chatbotem.