Chargeback

Ty polecasz, my nagradzamy

Polecaj konto znajomym
Możesz otrzymać do 500 zł

Jak działa Program Poleceń?

Zapraszaj znajomych i razem odbierajcie nagrody
Każdy z Was może zyskać nagrodę o wartości 50 zł

  • Przystąp do programu poleceń

    W naszej bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej w zakładce Polecaj Bank wygenerujesz kod polecającego.

  • Przekaż kod polecającego znajomemu

    Znajomy podaje Twój kod, kiedy otwiera Konto Jakie Chcę z kartą Dopasowaną Mastercard. Loguje się i korzysta z bankowości internetowej. Płaci kartą Dopasowaną Mastercard i przynajmniej raz BLIKIEM. Wystarczy, że zrobi zakupy łącznie za minimum 300 zł.

  • Spełnijcie warunki promocji

    Po spełnieniu wszystkich warunków promocji, Ty i Twój znajomy otrzymujecie nagrody:

    Ty – 50 zł na swoje konto,

    Twój znajomy – Kod Bezcenne Chwile o wartości 50 zł do wykorzystania w programie Mastercard® Priceless® Specials. Znajdzie go w swojej Poczcie w bankowości internetowej i mobilnej.

  • Polecaj nas dalej

    Im więcej polecasz, tym więcej zyskujesz. Możesz otrzymać do 500 zł.

Skorzystałeś z polecenia?

Zobacz jak zrealizować swoją nagrodę - Kod Bezcenne Chwile o wartości 50 zł


Wejdź na stronę bezcennechwile.pl
Zarejestruj kartę Dopasowaną Mastercard wydaną w promocji w programie Mastercard® Priceless® Specials (Bezcenne® Chwile).


Kod Bezcenne Chwile w wysokości 3400 punktów o wartości 50 zł wymieniasz na nagrody. Do wyboru między innymi:
 

  • Karta Podarunkowa na zakupy w Decathlon lub RTV Euro AGD
  • Cegiełka na Fundację WWF Polska


Wykorzystaj swój kod do 28 lutego 2021 r.

Wybrani partnerzy programu
Mastercard® Priceless® Specials (Bezcenne® Chwile)



Sprawdź czy spełniasz warunki, by otrzymać nagrodę w Programie Poleceń

  • Co należy zrobić, aby polecić?

    Rozwiń

    1. Dołącz do programu w Santander internet  lub aplikacji mobilnej. 
    2. Sprawdź czy spełniasz warunki z regulaminu i zacznij polecać!
    3. Przekaż kod polecającego znajomemu, który nie ma jeszcze konta osobistego w Santander Bank Polska.
    4. Po spełnieniu warunków programu zawartych w regulaminie promocji, Ty i Twój znajomy otrzymujecie nagrody.
  • Co należy zrobić, aby skorzystać z polecenia?

    Rozwiń

    1. Załóż Konto Jakie Chcę z kartą Dopasowaną Mastercard i usługami elektronicznymi. Wyraź zgody i podaj swoje aktualne dane teleadresowe. Zrób to tak, jak chcesz: przez internet, na infolinii* lub w oddziale.
    2. Zaloguj się do bankowości internetowej, zapłać za zakupy kartą Dopasowaną Mastercard oraz zrób przynajmniej jedną płatność BLIKIEM, łącznie na kwotę min. 300zł. 
    3. Sprawdź czy spełniasz warunki z regulaminu. 
    4. Po spełnieniu warunków programu zawartych w regulaminie promocji, Ty i Twój znajomy otrzymujecie nagrody.

POLECAJĄCY

  • jest obywatelem Polski
  • jest osobą pełnoletnią
  • ma zgodę na kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (i)
  • wybrał elektroniczną formę korespondencji z nami - EKK (i)
  • nie ma sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych (i)
  • podał numer telefonu i adres mailowy do kontaktu (i)
  • przystąpił do promocji Polecam Bank_edycja VIII (i)
  • przekazał kod polecającego nowemu klientowi

POLECONY

  • jest obywatelem Polski
  • jest osobą pełnoletnią
  • ma zgodę na kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (i)
  • wybrał elektroniczną formę korespondencji z nami - EKK (i)
  • nie ma sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych (i)
  • podał numer telefonu i adres mailowy do kontaktu (i)
  • nie miał konta osobistego od 1 lipca 2019 r.
  • przystąpił do Programu poleceń wpisując kod polecającego i akceptując Regulamin na wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę na stronie www lub w placówce (i)
  • zalogował się do Santander internet lub Santander mobile do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia Konta Jakie Chcę
  • płaci kartą Dopasowaną Mastercard wydaną do konta i przynajmniej raz BLIKIEM, na łączną kwotę minimum 300 zł. Ma na to czas do końca miesiąca po tym, w którym otworzył konto.

Nagrody i wyróżnienia

  • Ikona nagrody Gwiazda Jakości Obsługi
    Jakość Obsługi 2020

    Najlepszy bank w ocenie klientów w rankingu Polskiego Programu Jakości Obsługi.

  • Ikona nagrody Złoty Bank
    Złoty Bankier 2020

    Santander Bank Polska został nagrodzony tytułem „Złoty Bank” za najlepsze konto osobiste.

  • ikona nagrody Przyjazny Bank Neesweeka
    Przyjazny Bank Neesweeka

    1 miejsce za bankowość tradycyjną
    2 miejsce za bankowość internetową

Regulamin promocji

Organizatorem promocji „Polecam mój Bank - edycja VIII" jest Santander Bank Polska S.A. Okres przystąpienia do programu trwa do 31.10.2020 r. Polecony ma czas do 30.11.2020 r. na spełnienie warunków opisanych w regulaminie. Bank ma czas do 31.12.2020 r. na wypłatę nagrody. W promocji nie biorą udziału karty Dopasowane Mastercard Mobile debetowe. Organizatorem Programu Mastercard® Priceless® Specials (Mastercard® Bezcenne® Chwile) jest Mastercard Europe SA, belgijska spółka zarejestrowana przez Sąd Gospodarczy w Nivelles w Belgii (numer w rejestrze przedsiębiorców: RPR 0448038446), z siedzibą pod adresem: 198/A, Chaussée de Tervuren, 1410 Waterloo, Belgia. Program Mastercard Priceless Specials jest programem lojalnościowym. Zasady programu określone zostały w regulaminach zamieszczonych na bezcennechwile.pl. Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu oraz regulamin promocji dostępne są na santander.pl/polecajbank oraz w placówkach banku i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Polecający może otrzymać maksymalnie 500 zł. Konto Jakie Chcę to rachunek płatniczy. Santander internet to usługa bankowości elektronicznej. Płatność BLIK – transakcja BLIK wykonywana na stronie internetowej, umożliwiającej dokonywanie płatności przy wykorzystaniu usługi BLIK Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. 

Jakość obsługi 2020 – najlepszy bank w ocenie klientów w rankingu Polskiego Programu Jakości Obsługi. The Banker wchodzi w skład brytyjskiego wydawnictwa Financial Times. Nagrody „Bank of the Year” przyznawane są przez redaktorów miesięcznika The Banker na podstawie wskaźników, takich jak: rentowność, wzrost i efektywność oraz bardziej subiektywnych kryteriów: realizowanej strategii, modelu przywództwa i innowacyjności oferowanych produktów i usług. Santander Bank Polska S.A. – Złoty Bank według badania Obserwatorium.biz i Kantar Polska na zlecenie Bankier.pl i „Pulsu Biznesu”. Rankingi „Przyjazny Bank „Newsweeka”” przygotowany z Kantar Polska na zlecenie Newsweek Polska oraz „Bank przyjazny firmie” przygotowany z Kantar Polska na zlecenie Forbes Polska.

Stan na 15.08.2020 r. 

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • konto/ Konto Jakie Chcę/konto osobiste to rachunek płatniczy
    • karta Dopasowana/karta debetowa to karta płatnicza
    • usługa Santander internet lub mobile to usługa bankowości elektronicznej
    • infolinia to usługa bankowości telefonicznej
    • przelew natychmiastowy w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet to polecenie przelewu w systemie Express ELIXIR lub BlueCash
    • BLIK - transakcja BLIK jest Poleceniem przelewu albo Poleceniem przelewu wewnętrznego.