Chargeback

Polecaj i zarabiaj

Polecaj konto znajomym
Możesz otrzymać do 500 zł

Jak działa Program Poleceń?

Zapraszaj znajomych i razem odbierajcie nagrody
Każdy z Was może zyskać po 50 zł nagrody

  • Przystąp do programu poleceń

    Zapraszaj znajomych. W naszej bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej w zakładce Polecaj Bank wygenerujesz kod polecającego.

  • Przekaż kod znajomemu

    Znajomy podaje Twój kod, kiedy otwiera konto. Loguje się i korzysta z bankowości internetowej. Płaci kartą i przynajmniej raz BLIKIEM. Wystarczy, że zrobi zakupy łącznie za minimum 300 zł.

  • Spełnijcie warunki promocji

    Po spełnieniu wszystkich warunków, Ty i Twój znajomy otrzymujecie nagrody.
    Szczegóły znajdziecie w regulaminie programu.

  • Polecaj dalej

    Możesz otrzymać do 500 zł

Sprawdź czy spełniasz warunki, by otrzymać nagrodę w Programie Poleceń

  • Co należy zrobić, aby polecić?

    1. Dołącz do programu w Santander internet  lub aplikacji mobilnej. 
    2. Sprawdź czy spełniasz warunki z regulaminu i zacznij polecać!
    3. Przekaż kod znajomemu, który nie ma jeszcze konta osobistego w Santander Bank Polska.
    4. Po spełnieniu warunków programu zawartych w regulaminie promocji, Ty i Twój znajomy otrzymujecie nagrody.
  • Co należy zrobić, aby skorzystać z polecenia?

    1. Załóż konto Jakie Chcę lub Konto Select z kartą i usługami elektronicznymi. Wyraź zgody i podaj swoje aktualne dane teleadresowe. Zrób to tak, jak chcesz: przez internet, na infolinii* lub w oddziale.
    2. Zaloguj się do bankowości internetowej, zapłać za zakupy kartą do konta oraz zrób przynajmniej jedną płatność BLIKIEM, łącznie na kwotę min. 300zł. 
    3. Sprawdź czy spełniasz warunki z regulaminu. 
    4. Po spełnieniu warunków programu zawartych w regulaminie promocji, Ty i Twój znajomy otrzymujecie nagrody.

POLECAJĄCY

  • jest obywatelem Polski
  • jest osobą pełnoletnią
  • ma zgodę na kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (i)
  • wybrał elektroniczną formę korespondencji z nami - EKK (i)
  • nie ma sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych (i)
  • podał numer telefonu i adres mailowy do kontaktu (i)
  • przystąpił do promocji Polecam Bank_edycja VII (i)
  • przekazał kod polecającego nowemu klientowi

POLECONY

  • jest obywatelem Polski
  • ma zgodę na kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (i)
  • wybrał elektroniczną formę korespondencji z nami - EKK (i)
  • nie ma sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych (i)
  • podał numer telefonu i adres mailowy do kontaktu (i)
  • nie miał konta osobistego od 1 maja 2019 r
  • przystąpił do Programu poleceń wpisując kod polecającego i akceptując Regulamin na wniosku o otwarcie konta na stronie www lub w placówce (i)
  • zalogował się do Santander internet lub Santander mobile do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia Konta Jakie Chcę lub Konta Select
  • płaci kartą do konta i przynajmniej raz BLIKIEM, na łączną kwotę minimum 300 zł. Ma na to czas do końca miesiąca po tym, w którym otworzył konto.
  • nie jest osobą pełnoletnią? nie szkodzi (i)

Nagrody i wyróżnienia

  • Ikona nagrody Gwiazda Jakości Obsługi
    Jakość Obsługi 2020

    Najlepszy bank w ocenie klientów w rankingu Polskiego Programu Jakości Obsługi.

  • Ikona nagrody Złoty Bank
    Złoty Bankier 2019

    Santander Bank Polska został nagrodzony tytułem „Złoty Bank” za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. 

  • ikona nagrody Przyjazny Bank Neesweeka
    Przyjazny Bank Neesweeka

    1 miejsce za bankowość tradycyjną
    2 miejsce za bankowość internetową

Regulamin promocji

Organizatorem promocji „Polecam mój Bank - edycja VII" jest Santander Bank Polska S.A. Okres przystąpienia do programu trwa do 31.07.2020 r. Polecony ma czas do 31.08.2020 r. na spełnienie warunków opisanych w regulaminie. Bank ma czas do 30.09 2020 r. na wypłatę nagrody. Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu oraz regulamin promocji dostępne są na santander.pl/polecajbank oraz w placówkach banku i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Polecający może otrzymać maksymalnie 500 zł. Santander internet to usługa bankowości elektronicznej. Płatność BLIK – transakcja BLIK wykonywana na stronie internetowej, umożliwiającej dokonywanie płatności przy wykorzystaniu usługi BLIK Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. 

Organizatorem loterii promocyjnej „Loteria Visa 2020” jest  Unique One Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-737) przy ul. Niedźwiedziej 2a, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000061512, posiadająca kapitał zakładowy 100.000,00 złotych, NIP 521-31-04-542. Loteria trwa od 27 maja 2020 r. do 27października 2020 r.  Regulamin Loterii znajduje się na Stronie Internetowej www.visa.pl oraz stronie Organizatora www.uniqueone.pl/regulaminy. 

Jakość obsługi 2020 – najlepszy bank w ocenie klientów w rankingu Polskiego Programu Jakości Obsługi. The Banker wchodzi w skład brytyjskiego wydawnictwa Financial Times. Nagrody „Bank of the Year” przyznawane są przez redaktorów miesięcznika The Banker na podstawie wskaźników, takich jak: rentowność, wzrost i efektywność oraz bardziej subiektywnych kryteriów: realizowanej strategii, modelu przywództwa i innowacyjności oferowanych produktów i usług. Santander Bank Polska S.A. – Złoty Bank według badania Obserwatorium.biz i Kantar Polska na zlecenie Bankier.pl i „Pulsu Biznesu”. Rankingi „Przyjazny Bank „Newsweeka”” przygotowany z Kantar Polska na zlecenie Newsweek Polska oraz „Bank przyjazny firmie” przygotowany z Kantar Polska na zlecenie Forbes Polska.

Stan na 17.04.2020 r. 

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • konto/ Konto Jakie Chcę/konto osobiste to rachunek płatniczy
    • karta Dopasowana/karta debetowa to karta płatnicza
    • usługa Santander internet lub mobile to usługa bankowości elektronicznej
    • infolinia to usługa bankowości telefonicznej
    • przelew natychmiastowy w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet to polecenie przelewu w systemie Express ELIXIR lub BlueCash
    • BLIK - transakcja BLIK jest Poleceniem przelewu albo Poleceniem przelewu wewnętrznego.