Chargeback

Jak działa Program poleceń?

Zapraszaj znajomych i razem odbierajcie nagrody
Każdy z Was może zyskać nagrodę w wysokości 50 zł

  • Przystąp do Programu poleceń

    W Santander mobile (po zalogowaniu kliknij w Oferta, następnie wybierz Polecaj Bank) lub w Santander internet (po zalogowaniu wybierz Program poleceń) wygenerujesz kod polecającego.

  • Przekaż kod polecającego znajomemu

    Znajomy podaje Twój kod, kiedy otwiera Konto Jakie Chcę z kartą Dopasowaną lub Konto Select z kartą Visa Select. Loguje się i korzysta z bankowości internetowej lub mobilnej. Płaci BLIKIEM lub BLIKIEM i nową kartą debetową, na łączną kwotę min. 300 zł.

  • Spełnijcie warunki Programu poleceń

    Po spełnieniu wszystkich warunków Promocji, Ty i Twój znajomy otrzymujecie nagrody:

    Ty i Twój znajomy – po 50 zł na Wasze konta

  • Polecaj nas dalej

    Im więcej polecasz, tym więcej zyskujesz. Możesz otrzymać do 500 zł.

Sprawdź czy spełniasz warunki, by otrzymać nagrodę w Programie poleceń

  • Co należy zrobić, aby polecić?

    Rozwiń

    1. Dołącz do Programu w Santander internet  lub aplikacji Santander mobile. 
       
    2. Sprawdź czy spełniasz warunki z regulaminu i zacznij polecać!
       
    3. Przekaż kod polecającego znajomemu, który nie ma jeszcze u nas konta osobistego.
       
    4. Po spełnieniu warunków Programu zawartych w regulaminie Promocji, Ty i Twój znajomy otrzymacie nagrody.
  • Co należy zrobić, aby skorzystać z polecenia?

    Rozwiń

    1. Załóż Konto Jakie Chcę z kartą Dopasowaną lub Konto Select z kartą debetową Visa Select z usługami elektronicznymi. Wyraź zgody i podaj swoje aktualne dane teleadresowe. Zrób to tak, jak chcesz: przez internet, na infolinii lub w oddziale. 
       
    2. Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej. Płać BLIKIEM lub BLIKIEM i nową kartą debetową, na łączną kwotę min. 300 zł.
       
    3. Sprawdź czy spełniasz warunki z regulaminu.
       
    4. Po spełnieniu warunków Programu zawartych w regulaminie Promocji, Ty i Twój znajomy otrzymacie nagrody.

POLECAJĄCY

  • jest obywatelem Polski
  • jest osobą pełnoletnią
  • posiada u nas konto i korzysta z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej
  • ma zgodę na kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (i)
  • wybrał elektroniczną formę korespondencji z nami - EKK (i)
  • nie ma sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych (i)
  • podał numer telefonu i adres mailowy do kontaktu (i)
  • przystąpił do promocji Polecam mój bank_edycja XI (i)
  • wygenerował i przekazał kod polecającego nowemu klientowi

POLECONY

  • jest obywatelem Polski
  • jest osobą pełnoletnią
  • nie miał konta osobistego w naszym banku od 1 maja 2020 r.
  • zawrze umowę o Konto Jakie Chcę z kartą Dopasowaną lub Konto Select z kartą Visa Select i usługami bankowości elektronicznej
  • ma zgodę na kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (i)
  • wybrał elektroniczną formę korespondencji z nami - EKK (i)
  • nie ma sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych (i)
  • podał numer telefonu i adres mailowy do kontaktu (i)
  • przystąpił do Programu poleceń kiedy wpisał kod polecającego i zaakceptował Regulamin na wniosku o otwarcie konta na stronie www lub w placówce; w przypadku otwarcia konta przez telefon (nie dotyczy Konta Select), przystąpił do Programu poleceń kiedy podał doradcy kod polecającego i zaakceptował Regulamin podczas rozmowy z doradcą
  • wyraził zgodę na ujawnienie tajemnicy bankowej, dotyczącej potwierdzenia, że jest naszym klientem (w celu realizacji promocji)
  • zalogował się do Santander internet lub Santander mobile do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia Konta Jakie Chcę lub Konta Select
  • zapłacił BLIKIEM lub BLIKIEM i nową kartą debetową na łączną kwotę minimum 300 zł. Miał na to czas do końca miesiąca po tym, w którym otworzył konto.

Regulamin promocji

Regulamin promocji Polecam mój bank - edycja XI
1 Maj 2021 r.
344.9 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

Organizatorem promocji „Polecam mój Bank - edycja XI" zwanej dalej "Promocją", zwanej dalej „Programem poleceń”, zwanej dalej „Programem” jest Santander Bank Polska S.A. Okres przystąpienia do programu trwa do 30.09.2021 r. Polecony ma czas do 31.10.2021 r. na spełnienie warunków opisanych w regulaminie. Bank ma czas do 30.11.2021 r. na wypłatę nagrody. W promocji nie biorą udziału karty mobile debetowe. Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu oraz regulamin promocji dostępne są na santander.pl w placówkach banku i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). 

Stan na 01.05.2021 r.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • konto/ Konto Jakie Chcę/ Konto Select konto osobiste to rachunek płatniczy
    • karta Dopasowana/ karta debetowa Visa Select/ karta debetowa to karta płatnicza
    • Santander internet bankowość internetowa/ Santander mobile/  aplikacja mobilna to usługa bankowości elektronicznej
    • Infolinia to usługa bankowości telefonicznej
    • BLIK to płatność BLIK
    • Płatność BLIK jest Poleceniem przelewu albo Poleceniem przelewu wewnętrznego
    • Płatność BLIK wykonywana jest na stronie internetowej lub w sklepie stacjonarnym, które umożliwiają dokonywanie płatności przy wykorzystaniu usługi BLIK