Rozwijamy bankowość internetową i aplikację mobilną. W najbliższy weekend niektóre z naszych usług będą niedostępne. Więcej

Najczęściej wyszukiwane:
Chargeback

Polecaj i zarabiaj

Poleć znajomemu Santander Bank Polska i zyskajcie po 80 zł nagrody

Jak działa Program Poleceń?

Zapraszam znajomych i razem zdobywamy nagrody

  • Przystąp do Programu

    Przystąp do Programu Poleceń. W serwisie Santander internet lub Santander mobile znajdziesz kod polecającego.

  • Przekaż kod znajomemu

    Znajomy* loguje się do Santander internet, płaci kartą debetową albo kartą mobilną debetową albo BLIKiem na kwotę min. 300 zł.

     

  • Spełnijcie warunki programu

    Po spełnieniu warunków programu zawartych w regulaminie promocji Ty i Twój znajomy otrzymujecie nagrody

     

  • Polecaj dalej

    Polecający może otrzymać nawet 800 zł

Sprawdź czy spełniasz warunki, by otrzymać nagrodę

  • Co należy zrobić, aby polecić?

    1. Dołącz do programu w Santander internet  lub aplikacji mobilnej. 
    2. Sprawdź czy spełniasz warunki z regulaminu i zacznij polecać! 
    3. Przekaż kod znajomemu, który nie ma jeszcze konta osobistego w Santander Bank Polska 
    4. Po spełnieniu warunków programu zawartych w regulaminie promocji, Ty i Twój znajomy otrzymujecie nagrody
  • Co należy zrobić, aby skorzystać z polecenia?

    1. Załóż konto Jakie Chcę lub Konto Select z kartą i usługami elektronicznymi. Wyraź zgody i podaj swoje aktualne dane teleadresowe. Zrób to tak, jak chcesz: przez internet, na infolinii* lub w oddziale.
    2. Zaloguj się do Santander internet, zapłać za zakupy, kartą debetową albo kartą mobilną debetową albo BLIKiem na kwotę min. 300 zł.
    3. Sprawdź czy spełniasz warunki z regulaminu. 
    4. Po spełnieniu warunków programu zawartych w regulaminie promocji, Ty i Twój znajomy otrzymujecie nagrody.

POLECAJĄCY

  • jest obywatelem Polski
  • jest osobą pełnoletnią
  • ma zgodę na kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (i)
  • podpisał porozumienie o elektroniczny kanał kontaktu - EKK (i)
  • nie ma sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych (i)
  • podał numer telefonu i adres mailowy do kontaktu (i)
  • przystąpił do promocji Polecam Bank_edycja V (i)
  • przekazał kod polecającego nowemu klientowi

POLECONY

  • jest obywatelem Polski
  • ma zgodę na kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (i)
  • podpisał porozumienie o elektroniczny kanał kontaktu - EKK (i)
  • nie ma sprzeciwu na przetwarzanie danych w celach marketingowych (i)
  • podał numer telefonu i adres mailowy do kontaktu (i)
  • nie miał konta osobistego od 1 października 2018 r
  • przystąpił do Programu poleceń wpisując kod polecającego i akceptując Regulamin na wniosku o otwarcie konta na stronie www lub w placówce (i)
  • zalogował się do Santander internet lub Santander mobile do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia Konta Jakie Chcę lub Konta Select
  • zapłacił min 300 zł kartą dopasowaną, mobilną lub BLIKiem do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia Konta Jakie Chcę
  • nie jest osobą pełnoletnią? nie szkodzi (i)

Nagrody i wyróżnienia

  • Ikona nagrody Program poleceń
    Najlepszy Program poleceń

    Najlepszy Program poleceń wg rankingu najlepszekonto.pl

  • Ikona nagrody Mobile Trends Awards
    Mobile Trends Awards

    Aplikacja Santander mobile zwyciężyła w głosowaniu internautów w tegorocznej edycji Mobile Trends Awards. 

  • Ikona nagrody Złoty Bank
    Złoty Bankier 2019

    Santander Bank Polska został nagrodzony tytułem „Złoty Bank” za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. 

  • ikona nagrody Przyjazny Bank Neesweeka
    Przyjazny Bank Neesweeka

    1 miejsce za bankowość tradycyjną
    2 miejsce za bankowość internetową

Regulamin promocji

Regulamin promocji „Polecam mój Bank-edycja V”
1 Październik 2019 r.
303.6 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

 

Organizatorem promocji „Polecam mój Bank - edycja V" jest Santander Bank Polska S.A. Okres przystąpienia do programu trwa do 31.01.2020 r. Polecony ma czas do 29.02.2020 r. na spełnienie warunków opisanych w regulaminie. Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu oraz regulamin promocji dostępne są na santander.pl/polecajbank oraz w placówkach banku i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Polecający może otrzymać maksymalnie 800 zł. Santander internet to usługa bankowości elektronicznej. Płatność BLIK – transakcja BLIK wykonywana na stronie internetowej, umożliwiającej dokonywanie płatności przy wykorzystaniu usługi BLIK Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. 

Promocja „Polecam mój Bank - edycja IV" zajęła 1. miejsce w rankingu programów poleceń przygotowanego przez portal naszekonto.pl (https://www.najlepszekonto.pl/przeglad-i-ranking-programow-polecen Mobile Trends Awards to nagroda za najlepszą aplikację mobilną Santander mobile w głosowaniu internautów. The Banker wchodzi w skład brytyjskiego wydawnictwa Financial Times. Nagrody „Bank of the Year” przyznawane są przez redaktorów miesięcznika The Banker na podstawie wskaźników, takich jak: rentowność, wzrost i efektywność oraz bardziej subiektywnych kryteriów: realizowanej strategii, modelu przywództwa i innowacyjności oferowanych produktów i usług. Santander Bank Polska S.A. – Złoty Bank według badania Obserwatorium.biz i Kantar Polska na zlecenie Bankier.pl i „Pulsu Biznesu”. Rankingi „Przyjazny Bank „Newsweeka”” przygotowany z Kantar Polska na zlecenie Newsweek Polska oraz „Bank przyjazny firmie” przygotowany z Kantar Polska na zlecenie Forbes Polska.

Stan na 01.10.2019 r. 

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • konto/ Konto Jakie Chcę/konto osobiste to rachunek płatniczy
    • karta Dopasowana/karta debetowa to karta płatnicza
    • usługa Santander internet lub mobile to usługa bankowości elektronicznej
    • infolinia to usługa bankowości telefonicznej
    • przelew natychmiastowy w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet to polecenie przelewu w systemie Express ELIXIR lub BlueCash
    • BLIK - transakcja BLIK jest Poleceniem przelewu albo Poleceniem przelewu wewnętrznego.