W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • Aplikacja Santander mobile

    Pomaga w codziennych sprawach

    mojeID

    Potwierdzaj tożsamość online u dostawców komercyjnych i w administracji publicznej

    • Wygoda

      Potwierdzisz swoją tożsamość. Uzyskasz dostęp do serwisu dostawcy i usług przez niego oferowanych. Dzięki temu możesz zawierać umowy online.

    • Dostępność

      Skorzystasz z usług dostawców komercyjnych z różnych branż, np. telekomunikacyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej i zdrowotnej. 

      Na stronach administracji publicznej złożysz m.in wnioski i podpiszesz dokumenty online oraz założysz Profil zaufany.

    • Bezpieczeństwo

      Masz pewność, że nie będziemy znać szczegółów usług dla których potwierdzisz swoją tożsamość, w tym również treści zawieranych przez Ciebie umów.

      Twoje dane do logowania w bankowości internetowej zostają w banku.

    Usługa mojeID to prosty sposób na potwierdzanie Twojej tożsamości online.

    Dowiedz się więcej

    Uruchomi się w nowym oknie

    Chcę potwierdzić moją tożsamość, żeby korzystać z usługi mojeID

    • Jestem klientem

      Jeśli chcesz korzystać z usługi mojeID utwórz 

      Na stronie dostawcy usługi jako metodę potwierdzenia tożsamości wybierz mojeID, a następnie Santander. Zaloguj się do bankowości elektronicznej. Jeśli Twoje dane są nieaktualne, zmień je w zakładce Ustawienia w bankowości internetowej.

    • Nie jestem klientem

      Żeby korzystać z usługi mojeID załóż konto z bankowością internetową.

      Zakładam Konto Santander Uruchomi się w nowym oknie

    Jak potwierdzić tożsamość online z mojeID u dostawcy usług

    • Na stronie dostawcy wybierz usługę, którą chcesz załatwić, np. zawarcie nowej umowy.

    • Jako metodę potwierdzenia tożsamości wybierz mojeID, a następnie z listy banków - Santander.

    • Zaloguj się do banku, potwierdź dane oraz zaakceptuj ich przekazanie.

    • Wylogujemy Cię automatycznie i przekierujemy na stronę dostawcy.

    Najczęściej zadawane pytania

    • mojeID to usługa, dzięki której możesz potwierdzić tożsamość online. Usługa pomaga np. przedłużyć umowę z operatorem sieci komórkowej, wykupić polisę na życie czy zarejestrować się do serwisu usługodawcy. Nie musisz iść z dokumentem tożsamości do punktu obsługi klienta, możesz zweryfikować tożsamość wygodnie online.

    • Z mojeID możesz skorzystać u dostawców usług, którzy udostępniają tę metodę potwierdzania tożsamości. Listę dostawców usług znajdziesz na stronie mojeid.pl Uruchomi się w nowym oknie

    • mojeID zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa przetwarzanych danych w oparciu o nowoczesne rozwiązania technologiczne i kryptograficzne. Usługa spełnia wymogi i standardy bezpieczeństwa określone w krajowych i europejskich regulacjach (ustawach, rozporządzeniach) dla procesu identyfikacji elektronicznej. mojeID zapewnia użytkownikowi kontrolę na każdym etapie procesu potwierdzania jego tożsamości i przekazywania danych – wszystko odbywa się za Twoją zgodą po zalogowaniu się do bankowości internetowej.

    • To zestaw danych, który pozwala potwierdzić Twoją tożsamość. Środek identyfikacji elektronicznej możesz utworzyć  bezpośrednio ze strony dostawcy usługi lub w bankowości internetowej. Potwierdzenie tożsamości z wykorzystaniem mojeID działa zgodnie z europejskimi regulacjami dotyczącymi identyfikacji elektronicznej (eIDAS).

      Zestaw danych, które tworzą środek identyfikacji elektronicznej:

      • pierwsze imię,
      • drugie imię,
      • nazwisko,
      • PESEL,
      • data urodzenia,
      • miejsce urodzenia,
      • kraj urodzenia,
      • obywatelstwa,
      • typ dokumentu tożsamości,
      • seria i numer dokumentu tożsamości,
      • data wydania dokumentu tożsamości,
      • data ważności dokumentu tożsamości,
      • numer telefonu,
      • pełnoletność,
      • adres zamieszkania (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
      • adres e-mail,
      • płeć.
      1. Zaloguj się do Santander internet. 
      2. W górnym menu wybierz eUrząd
      3. Wybierz środek identyfikacji elektronicznej .
      4. Kliknij Szczegóły oraz postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na stronie.
      1. Na stronie dostawcy usług wybierz potwierdzenie tożsamości z mojeID.
      2. Kliknij logo Santander i zaloguj się tak jak do bankowości internetowej.
      3. i przeczytaj regulamin.
      4. Potwierdź założenie środka identyfikacji elektronicznej.
      5. Wyraź zgodę na przekazanie niezbędnych danych do Dostawcy Usługi.
      1. Zaloguj się do Santander internet.
      2. W górnym menu wybierz eUrząd.
      3. Wybierz środek identyfikacji elektronicznej –> Szczegóły.
      4. Wybierz Pokaż dane.

      Niektóre dane dla bezpieczeństwa są ukryte. Kliknij odkryj i potwierdź dyspozycje. 

      1. Zaloguj się do Santander internet.
      2. W górnym menu wybierz eUrząd.
      3. Wybierz środek identyfikacji elektronicznej –> Szczegóły.
      4. Kliknij Usuń oraz postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na stronie.

         

    Dostawcą usługi jest Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. (KIR)