za prowadzenie konta
Wygodna bankowość mobilna
opłaty banku za wypłaty gotówki kartą z bankomatów na świecie
Moje cele
W aplikacji mobilnej samo Ci się odkłada.
Wybierz cel i ile chcesz odłożyć, a następnie sposób w jaki chcesz odkładać pieniądze
- Procent od wpływów
- Automatyczne wpłaty
- Końcówki transakcji
- Samodzielnie
Zyskaj jeszcze więcej z kontem
Aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność!
Moje cele w aplikacji
Wybierz swój cel i odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia: automatycznie, końcówkami transakcji, samodzielnie
Szybki podgląd
Trzymaj finanse zawsze pod kontrolą - sprawdzaj dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.
BLIK
Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.
Szybkie logowanie
Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.
Płatności telefonem
Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Pay.
Bilety, parkingi, taksówki
Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.
Otwórz konto, jak Ci wygodnie
- Santander internet
- Telefon
- Oddział
Najczęściej zadawane pytania
- Jak mogę otworzyć Konto Jakie Chcę?
Jeśli już jesteś naszym klientem i masz u nas konto, to najłatwiej zamienisz je na Konto Jakie Chcę w swoich usługach bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU). Możesz to zrobić także w dowolnej placówce banku.
Jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem lub jesteś, a nie masz u nas konta, to Konto Jakie Chcę – także z kartą Dopasowaną oraz wygodnym dostępem do konta przez internet i telefon komórkowy – możesz otworzyć na kilka sposobów:
- w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU),
- przez telefon komórkowy – składając wniosek w usłudze bankowości elektronicznej Santander mobile,
- przez internet – składając wniosek o konto na stronie santander.pl,
- osobiście w dowolnej placówce banku.
- Jak przenieść swoje konto z innego banku do Santander Bank Polska?
Jak przenieść konto?
Możesz to zrobić:
- w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet,
- przez telefon komórkowy – składając wniosek w usłudze bankowości elektronicznej Santander mobile,
- przez internet – składając wniosek o otwarcie konta wraz z przeniesieniem konta na stronie santander.pl,
- osobiście w dowolnej placówce banku.
Aby przenieść konto osobiste, należy wypełnić upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego i wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego przez konsumenta.
- Jakie są korzyści z przeniesienia konta?
Najważniejsze korzyści
Możesz:
- przenieść wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia przelewu oraz polecenia zapłaty,
- przenieść Twoje środki z dotychczasowego konta,
- zlecić zamknięcie Twojego konta z dotychczasowego banku,
- zlecić powiadomienie wybranych instytucji, np. Twojego pracodawcę, ZUS, Urząd Skarbowy, o numerze konta w nowym banku.
To wystarczy, byś nie tracił czasu – nasi specjaliści, zgodnie z dyspozycją, zamkną konto w poprzednim banku i przeniosą saldo.
Zobacz więcej o przenoszeniu konta do Santander Bank Polska.
- Jak mogę otrzymać zwrot za domowe rachunki?
Co zrobić, aby otrzymać zwroty:
- zgłosić rachunki (faktury) - zgłoś do nas wcześniej swoje faktury (muszą być wystawione na Twoje nazwisko),
- opłacić rachunki z konta - zwroty za domowe rachunki to nagrody, które otrzymasz od banku za opłacanie swoich rachunków (faktur) z Konta Jakie Chcę.
Możesz to zrobić:
- w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - dołącz skan lub zdjęcie faktury. W panelu Dopasuj bank do swoich potrzeb wybierz ZWROTY ZA RACHUNKI,
- w dowolnej placówce banku - możesz pokazać faktury doradcy w dowolnej placówce banku.
Za co otrzymasz zwroty:
- prąd, gaz, internet, telefon komórkowy i stacjonarny oraz telewizję.
Jak należy opłacać rachunki:
- rachunki możesz opłacać jak Ci wygodnie i jak lubisz - przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty.
Ile możesz zyskać:
- nawet 25 zł miesięcznie, co oznacza, że możesz obniżyć swoje rachunki nawet o 300 zł rocznie.
Ważne: Wystarczy tylko raz zgłosić swoje faktury opłacane z Konta Jakie Chcę.
- Czy mogę przenieść swoje wynagrodzenie z innego banku do Santander Bank Polska?
Jeśli chcesz, aby wynagrodzenie, renta, emerytura itp. wpływały na Twoje konto, powiedz nam o tym, a powiadomimy Twojego pracodawcę lub ZUS, KRUS. Wyręczymy Cię w formalnościach. Pamiętaj, żeby upewnić się, że pracodawca zrealizował dyspozycję.
Wybierz dogodny dla siebie sposób przeniesienia wynagrodzenia na swoje konto w naszym banku.
Możesz to zrobić:
- w dowolnej placówce banku,
- podczas rozmowy z doradcą infolinii,
- po zalogowaniu się do usług bankowości elektronicznej,
- samodzielnie, przekazując druk pracodawcy.
Zobacz jak przenieść wynagrodzenie do Santander Bank Polska.
Pobierz wniosek o przeniesienie wynagrodzenia/emerytury/renty.
- Jaką kartę mogę wybrać do Konta Jakie Chcę?
Masz do wyboru dwie karty: Dopasowaną Visa i Dopasowaną Mastercard. Korzysta się z nich tak samo wygodnie, mają takie same opłaty. To, co je wyróżnia to programy lojalnościowe organizacji płatniczych.
Klienci z kartą Dopasowaną:
- Mastercard - mogą korzystać z programu Mastercard Priceless Specials,
- Visa - mogą korzystać z programu Visa Oferty.
Wybierz tę, którą wolisz. Możesz także mieć obie karty.
Sprawdź kartę Dopasowaną
- Jak mogę zamówić kartę Dopasowaną do swojego Konta Jakie Chcę?
Kiedy?
Kartę możesz zamówić w dowolnym momencie:
- podczas otwierania Konta Jakie Chcę,
- lub później.
Gdzie?
- w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU, potem: KARTY DO KONTA) – to najwygodniejszy i najszybszy sposób lub
- przez infolinię 1 9999
- w dowolnej placówce Banku
Sprawdź kartę Dopasowaną.
- Co to jest Konto systematyczne?
To konto oszczędnościowe w złotych. Możesz je zasilać w dowolny sposób, np. wpłacając gotówkę lub wykonując przelew z innego konta.
Jeśli regularnie przekazujesz na nie środki w formie zlecenia stałego z Konta Jakie Chcę (czyli korzystasz z Automatycznego oszczędzania), to możesz zyskać podwyższone oprocentowanie na Koncie systematycznym.
Sprawdź Konto systematyczne.
- Jak mogę włączyć i wyłączyć Automatyczne oszczędzanie?
Jak mogę włączyć?
Automatycznie oszczędzanie można włączyć w dowolnym momencie:
- w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - w panelu Dopasuj konto wybierz: AUTOMATYCZNE OSZCZĘDZANIE lub w zakładce OFERTA BANKU wybierz: USŁUGI DLA CIEBIE.
- w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - przez utworzenie zlecenia stałego na Koncie Jakie Chcę na Konto systematyczne.
- w dowolnej placówce Banku.
Jak mogę wyłączyć?
- w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet,
- w dowolnej placówce Banku.
Wyłączenie Automatycznego oszczędzania polega na odwołaniu zlecenia stałego.
Sprawdź Konto systematyczne.
zobacz mniej
Bilety komunikacji miejskiej, opłaty za parkowanie oraz zamówienie taksówki są dostępne w wybranych miastach.
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
- Przelew natychmiastowy to polecenie przelewu Express ELIXIR lub polecenie przelewu BlueCash.
- Przelew24 to polecenie przelewu wewnętrznego.
- Przelew na telefon to polecenie przelewu.
- BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
- Płatność BLIK to płatność polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
- Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/ mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.
- Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
- smsKod to powiadamianie SMS.
Zwroty za rachunki to nagrody, które otrzymasz od Banku za opłacanie swoich rachunków (faktur) z Konta Jakie Chcę. Rachunki możesz opłacać przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty – jak Tobie wygodnie i jak lubisz.
Bank zwróci na Twoje konto 1% wartości zapłaconych z konta rachunków za gaz, prąd, internet, telefon i telewizję.
W ten sposób możesz otrzymać nawet 25 zł miesięcznie, co oznacza, że możesz obniżyć swoje rachunki nawet o 300 zł rocznie.
Polecaj nas znajomym i razem zyskujcie nagrody
Po spełnieniu warunków Programu Ty i osoba zaproszona możecie wybrać e-kartę podarunkową 80 zł na zakupy albo 4 bilety do kina
Sprawdź, jak zyskać w Programie poleceń:
|
|
przystąp do programu, np. w bankowości internetowej/mobilnej, a otrzymasz kod polecenia. Przekaż kod znajomemu do 30.06.2023 r., zapłać co najmniej raz swoją kartą. |
musi otworzyć nowe konto i przystąpić do programu w bankowości internetowej/mobilnej, podać kod polecenia, który od Ciebie otrzyma i m.in. zapłacić kartą debetową za zakupy na łączną kwotę min. 300 zł. Im więcej polecasz, tym więcej zyskujesz – miesięcznie możesz otrzymać 5 nagród za polecenia. Regulamin promocji "Polecam mój bank – edycja 4" |