Najczęściej wyszukiwane:

Szukaj na stronie

Poznaj nową pilotażową aplikację mobilną. Pobierz, sprawdź i daj znać, co myślisz.

Wybierz Konto Jakie Chcę dla młodych 18-25 lat

Konto Jakie Chcę
dla młodych 18-25 lat

Idealne dla osób, które studiują lub zaczynają pierwszą pracę

  • za prowadzenie konta

  • Wygodna bankowość mobilna

  • opłaty banku za wypłaty gotówki kartą z bankomatów na świecie

Zobacz co możesz zyskać z kontem dla młodych

  •  

    Promocja

    400 zł

    z kontem

    Otwórz Konto Jakie Chcę z kartą debetową i usługami Santander internet/mobile oraz spełnij pozostałe warunki promocji, a otrzymasz 300 zł premii i elektroniczną kartę podarunkową o wartości 100 zł.

    Regulamin promocji

  •  

     

    80 zł

    za polecenie konta

    Poleć konto rodzinie lub znajomym, aby otrzymać e‑kartę podarunkową na kwotę 80 zł do wybranych sklepów albo 4 bilety do kina.

    Moje cele

    W aplikacji mobilnej samo Ci się odkłada.

    Wybierz cel i ile chcesz odłożyć, a następnie sposób w jaki chcesz odkładać pieniądze

    • Procent od wpływów   
    • Automatyczne wpłaty
    • Końcówki transakcji
    • Samodzielnie

    Zyskaj jeszcze więcej z kontem



    • Wykonana w 85% z recyclingu z programami lojalnościowymi Mastercard becenne Chwile lub  Visa Benefit



    • 1% za płatności za prąd, gaz, Internet, TV, telefon - nawet do 300 zł rocznie.



    • Zniżki na Rabaty z Santander.

      Aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność!

      Moje cele w aplikacji

      Wybierz swój cel i odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia: automatycznie, końcówkami transakcji, samodzielnie

      Szybki podgląd

      Trzymaj finanse zawsze pod kontrolą - sprawdzaj dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.

      BLIK

      Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.

      Szybkie logowanie

      Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.

      Płatności telefonem

      Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Pay.

      Bilety, parkingi, taksówki

      Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.

      Otwórz konto, jak Ci wygodnie

      Przygotuj dokument tożsamości
      dowód osobisty albo paszport (jeśli otwierasz konto w oddziale)
      Otwórz konto
      na stronie internetowej, w aplikacji Santander mobile lub Santander internet
      Wybierz sposób otwarcia konta
      podpowiemy Ci co jeszcze musisz zrobić
      Zadzwoń do nas
      Zadzwoń pod numer 1 9999 i porozmawiaj z naszym doradcą.
      Doradca wypełni dla Ciebie wniosek
      Podczas rozmowy doradca uzupełni dane we wniosku.
      Poczekaj na kartę
      Kartę wyślemy pocztą. Aktywujesz ją w Santander internet lub Santander mobile.
      Odwiedź placówkę
      Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.
      Złóż wniosek
      Wypełnij wniosek z naszym doradcą i podpisz umowę.
      Zacznij korzystać
      Kartę wyślemy pocztą. Aktywujesz ją w Santander internet lub Santander mobile.

      Opłaty i dokumenty

      Bankujesz tak, jak chcesz. Płacisz, jak chcesz.

      • Prowadzenie konta 0 zł miesięcznie
        Przelew natychmiastowy 0 zł
        Opłata za kartę 8 zł albo 0 zł Jak nie płacić
        Opłata banku za wypłaty gotówki z bankomatów na świecie 0 zł
        Wypłaty gotówki BLIKIEM z bankomatów innych sieci 0 zł
        Zlecenie stałe 0 zł
        Polecenie zapłaty

        0 zł

         

        Zobacz Taryfę opłat i prowizji

         

      Najczęściej zadawane pytania

      • Jak mogę otworzyć Konto Jakie Chcę?

        Jeśli już jesteś naszym klientem i masz u nas konto, to najłatwiej zamienisz je na Konto Jakie Chcę w swoich usługach bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU). Możesz to zrobić także w dowolnej placówce banku.

        Jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem lub jesteś, a nie masz u nas konta, to Konto Jakie Chcę – także z kartą Dopasowaną oraz wygodnym dostępem do konta przez internet i telefon komórkowy – możesz otworzyć na kilka sposobów:

        • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU),
        • przez telefon komórkowy – składając wniosek w usłudze bankowości elektronicznej Santander mobile,
        • przez internet – składając wniosek o konto na stronie santander.pl,
        • osobiście w dowolnej placówce banku.
      • Jak przenieść swoje konto z innego banku do Santander Bank Polska?

        Jak przenieść konto?

        Możesz to zrobić:

        • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet,
        • przez telefon komórkowy – składając wniosek w usłudze bankowości elektronicznej Santander mobile,
        • przez internet – składając wniosek o otwarcie konta wraz z przeniesieniem konta na stronie santander.pl,
        • osobiście w dowolnej placówce banku.

        Aby przenieść konto osobiste, należy wypełnić upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego i wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego przez konsumenta.

      • Jakie są korzyści z przeniesienia konta?

        Najważniejsze korzyści

        Możesz:

        • przenieść wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia przelewu oraz polecenia zapłaty,
        • przenieść Twoje środki z dotychczasowego konta,
        • zlecić zamknięcie Twojego konta z dotychczasowego banku,
        • zlecić powiadomienie wybranych instytucji, np. Twojego pracodawcę, ZUS, Urząd Skarbowy, o numerze konta w nowym banku.

        To wystarczy, byś nie tracił czasu – nasi specjaliści, zgodnie z dyspozycją, zamkną konto w poprzednim banku i przeniosą saldo.

        Zobacz więcej o przenoszeniu konta do Santander Bank Polska.

      • Jak mogę otrzymać zwrot za domowe rachunki?

        Co zrobić, aby otrzymać zwroty:

        • zgłosić rachunki (faktury) - zgłoś do nas wcześniej swoje faktury (muszą być wystawione na Twoje nazwisko),
        • opłacić rachunki z konta - zwroty za domowe rachunki to nagrody, które otrzymasz od banku za opłacanie swoich rachunków (faktur) z Konta Jakie Chcę.

        Możesz to zrobić:

        • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - dołącz skan lub zdjęcie faktury. W panelu Dopasuj bank do swoich potrzeb wybierz ZWROTY ZA RACHUNKI,
        • w dowolnej placówce banku - możesz pokazać faktury doradcy w dowolnej placówce banku.

        Za co otrzymasz zwroty:

        • prąd, gaz, internet, telefon komórkowy i stacjonarny oraz telewizję.

        Jak należy opłacać rachunki:

        • rachunki możesz opłacać jak Ci wygodnie i jak lubisz - przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty.

        Ile możesz zyskać:

        • nawet 25 zł miesięcznie, co oznacza, że możesz obniżyć swoje rachunki nawet o 300 zł rocznie.

        Ważne: Wystarczy tylko raz zgłosić swoje faktury opłacane z Konta Jakie Chcę.

      • Czy mogę przenieść swoje wynagrodzenie z innego banku do Santander Bank Polska?

        Jeśli chcesz, aby wynagrodzenie, renta, emerytura itp. wpływały na Twoje konto, powiedz nam o tym, a powiadomimy Twojego pracodawcę lub ZUS, KRUS. Wyręczymy Cię w formalnościach. Pamiętaj, żeby upewnić się, że pracodawca zrealizował dyspozycję.

        Wybierz dogodny dla siebie sposób przeniesienia wynagrodzenia na swoje konto w naszym banku.

        Możesz to zrobić:

        • w dowolnej placówce banku,
        • podczas rozmowy z doradcą infolinii,
        • po zalogowaniu się do usług bankowości elektronicznej,
        • samodzielnie, przekazując druk pracodawcy.

        Zobacz jak przenieść wynagrodzenie do Santander Bank Polska.

        Pobierz wniosek o przeniesienie wynagrodzenia/emerytury/renty.

      • Jaką kartę mogę wybrać do Konta Jakie Chcę?

        Masz do wyboru dwie karty: Dopasowaną Visa i Dopasowaną Mastercard. Korzysta się z nich tak samo wygodnie, mają takie same opłaty. To, co je wyróżnia to programy lojalnościowe organizacji płatniczych.

        Klienci z kartą Dopasowaną:

        Wybierz tę, którą wolisz. Możesz także mieć obie karty.

        Sprawdź kartę Dopasowaną

      • Jak mogę zamówić kartę Dopasowaną do swojego Konta Jakie Chcę?

        Kiedy?

        Kartę możesz zamówić w dowolnym momencie:

        • podczas otwierania Konta Jakie Chcę,
        • lub później.

        Gdzie?

        • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU, potem: KARTY DO KONTA) – to najwygodniejszy i najszybszy sposób lub
        • przez infolinię 1 9999
        • w dowolnej placówce Banku

        Sprawdź kartę Dopasowaną.

      • Co to jest Konto systematyczne?

        To konto oszczędnościowe w złotych. Możesz je zasilać w dowolny sposób, np. wpłacając gotówkę lub wykonując przelew z innego konta.

        Jeśli regularnie przekazujesz na nie środki w formie zlecenia stałego z Konta Jakie Chcę (czyli korzystasz z Automatycznego oszczędzania), to możesz zyskać podwyższone oprocentowanie na Koncie systematycznym.

        Sprawdź Konto systematyczne.

      • Jak mogę włączyć i wyłączyć Automatyczne oszczędzanie?

        Jak mogę włączyć?

        Automatycznie oszczędzanie można włączyć w dowolnym momencie:

        • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - w panelu Dopasuj konto wybierz: AUTOMATYCZNE OSZCZĘDZANIE lub w zakładce OFERTA BANKU wybierz: USŁUGI DLA CIEBIE.
        • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - przez utworzenie zlecenia stałego na Koncie Jakie Chcę na Konto systematyczne.
        • w dowolnej placówce Banku.

        Jak mogę wyłączyć?

        Wyłączenie Automatycznego oszczędzania polega na odwołaniu zlecenia stałego.

        Sprawdź Konto systematyczne.

      Rozwińzobacz mniej

      Bilety komunikacji miejskiej, opłaty za parkowanie oraz zamówienie taksówki są dostępne w wybranych miastach.

      • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

        Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

        • Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
        • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
        • Przelew natychmiastowy to polecenie przelewu Express ELIXIR lub polecenie przelewu BlueCash.
        • Przelew24 to polecenie przelewu wewnętrznego.
        • Przelew na telefon to polecenie przelewu.
        • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
        • Płatność BLIK to płatność polegająca na płatności za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
        • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/ mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.
        • Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.
        • smsKod to powiadamianie SMS.
      Rozmowa z wirtualnym asystentem Santi. Jestem chatbotem.