Najczęściej wyszukiwane:
Konto Jakie Chcę dopasowane do Twoich potrzeb

Konto Jakie Chcę

Internetowe konto dopasowane do Twoich potrzeb

Wygraliśmy,
jesteśmy
Złotym
Bankiem
Wybór
1 350 000
klientów
  • 0 zł

    za prowadzenie konta

  • 0 zł

    za przelewy natychmiastowe

  • Systematycznie rosnące oszczędności

    zwrot za rachunki w wysokości 1% płatności za prąd, gaz, Internet, TV, telefon

  • Największy wybór płatności mobilnych

    największy wybór płatności mobilnych

Korzystaj z konta tak, jak chcesz

Z Kontem Jakie Chcę sam wybierasz, z jakich funkcji i w jaki sposób korzystasz.
Kliknij przycisk poniżej i zobacz, jakie masz możliwości.

Pokaż możliwości
Skonfiguruj konto, tak jak chcesz Skonfiguruj konto, tak jak chcesz
Podsumowanie
opłata miesięczna

    Karta do konta - Mastercard lub Visa

    Poznaj Kartę Dopasowaną, którą dostosujesz do swoich potrzeb 

    Karta do konta - Mastercard lub Visa
    Karta do konta - Mastercard lub Visa

    Dodatkowe korzyści z Kontem Jakie Chcę

    Bankuj wygodnie, dzięki bezpłatnym usługom

    • Zwroty za domowe rachunki
      Zwroty za domowe rachunki do 300 zł rocznie

      Opłacaj domowe rachunki z Konta Jakie Chcę za prąd, gaz, telefon, internet i telewizję i zyskaj do 300 zł rocznie (do 25 zł / m-c).

    • Systematycznie rosnące oszczędności
      1,5% na koncie oszczędnościowym

      Systematycznie rosnące oszczędności dzięki Automatycznemu oszczędzaniu z wyżej oprocentowanym Kontem systematycznym

    Najlepsza bankowość internetowa i mobilna

    Bankuj tak, jak lubisz. Wykonuj płatności i zarządzaj finansami przez internet oraz aplikację mobilną wyróżnioną nagrodą Mobile Trends Awards 2018.

    Szeroki wybór płatności mobilnych

    Zawsze płać tak, jak chcesz. Możesz płacić zbliżeniowo telefonem, używać Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay i korzystać z BLIKA.

    Otwórz konto tak, jak chcesz

    Przez internet, telefon lub w oddziale – w prosty i szybki sposób

    • Online
    • Telefon
    • Oddział
    Wypełnij i wyślij wniosek
    Podaj swoje dane, dodaj zdjęcie dowodu osobistego i wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
    Potwierdź swoją tożsamość
    Przelewem z obecnego konta w innym banku, podczas wideorozmowy z doradcą lub za pośrednictwem kuriera.
    Aktywuj konto
    Wyślemy Ci SMS i e-mail o otwarciu konta, a hasło do bankowości internetowej dostaniesz SMS-em.
    Zadzwoń do nas
    tel. 1 9999
    z komórki 61 81 19999 (koszt połączenia wg taryfy operatora).
    Wniosek wypełni doradca
    Podczas rozmowy doradca uzupełni dane we wniosku.
    Potwierdź swoją tożsamość
    Podpisz umowę za pośrednictwem kuriera.
    Aktywuj konto
    Wyślemy Ci SMS i e-mail o otwarciu konta, a hasło do bankowości internetowej dostaniesz SMS-em.
    Skontaktuj się z nami
    Przyjdź do oddziału
    Przyjdź do dowolnego oddziału z dowodem osobistym, doradca otworzy dla Ciebie konto.
    Potwierdź swoją tożsamość
    Podpisz umowę
    Otwarcie konta
    Konto zostanie otwarte w trakcie wizyty w oddziale.

    Proste zasady, przejrzyste opłaty

    Bankujesz tak, jak chcesz. Płacisz, jak chcesz.

    • Wybrane opłaty za Konto Jakie Chcę

    • Ty wybierasz, ile płacisz za kartę Dopasowaną

    • Ty wybierasz, ile płacisz za wypłaty gotówki w bankomatach

    Wybrane opłaty za Konto Jakie Chcę

    Prowadzenie konta (miesięcznie) 0 zł
    Przelew natychmiastowy 0 zł
    Polecenie zapłaty 0 zł

    Zlecenie stałe

    0 zł
    Przelew24 0 zł

     

    Ty wybierasz, ile płacisz za kartę Dopasowaną

    Twoja karta Dopasowana ma domyślnie ustawioną stałą opłatę 3 zł/miesiąc. Jeśli nie chcesz płacić za kartę, wybierz opcję zależną od liczby transakcji – wystarczy, że wykonasz ich 5 w miesiącu. Opcję możesz włączyć samodzielnie w Santander internet lub za pośrednictwem doradcy w oddziale, lub na infolinii.

    Ty wybierasz, ile płacisz za kartę Dopasowaną:  
    Opłata stała (włączona domyślnie) 3 zł/msc

    Opłata, którą możesz włączyć samodzielnie: 0 zł/msc, jeśli zapłacisz kartą minimum 5 razy w miesiącu (z wyłączeniem transakcje hazardowych) albo 5 zł miesięcznie, jeśli tego nie zrobisz

    0 zł lub 5 zł/msc

    Ty wybierasz, ile płacisz za wypłaty gotówki w bankomatach

    bankomaty Santander Bank Polska 0 zł
    bankomaty innych sieci korzystających z BLIK 0 zł
    jeśli chcesz korzystać z bankomatów innych sieci w Polsce bez ograniczeń, włącz pakiet wypłat gotówki w bankomatach w Polsce 7 zł miesięcznie

    jeśli chcesz korzystać z bankomatów za granicą bez ograniczeń, włącz pakiet wielowalutowy

    9 zł miesięcznie

    Najczęstsze pytania

    Znajdź odpowiedzi na wątpliwości, które mieli klienci tacy jak Ty

    • Jak mogę otworzyć Konto Jakie Chcę?

      Jeśli już jesteś naszym klientem i masz u nas konto, to najłatwiej zamienisz je na Konto Jakie Chcę w swoich usługach bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU). Możesz to zrobić także w dowolnej placówce banku.

      Jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem lub jesteś, a nie masz u nas konta, to Konto Jakie Chcę – także z kartą Dopasowaną oraz wygodnym dostępem do konta przez internet i telefon komórkowy – możesz otworzyć na kilka sposobów:

      • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU),
      • przez telefon komórkowy – składając wniosek w usłudze bankowości elektronicznej Santander mobile,
      • przez internet – składając wniosek o konto na stronie santander.pl,
      • przez infolinię 1 9999 – składając wniosek u doradcy,
      • osobiście w dowolnej placówce banku.
    • Czy mogę przenieść swoje konto z innego banku do Santander Bank Polska?

      Jak przenieść konto?

      Możesz to zrobić:

      • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet,
      • przez telefon komórkowy – składając wniosek w usłudze bankowości elektronicznej Santander mobile,
      • przez internet – składając wniosek o otwarcie konta wraz z przeniesieniem konta na stronie santander.pl,
      • przez infolinię 1 9999 – składając wniosek o otwarcie konta wraz z przeniesieniem u doradcy,
      • osobiście w dowolnej placówce banku.

      Aby przenieść konto osobiste, należy wypełnić upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego i wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego przez konsumenta.

      Najważniejsze korzyści

      Możesz:

      • przenieść wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia przelewu oraz polecenia zapłaty,
      • przenieść Twoje środki z dotychczasowego konta,
      • zlecić zamknięcie Twojego konta z dotychczasowego banku,
      • zlecić powiadomienie wybranych instytucji, np. Twojego pracodawcę, ZUS, Urząd Skarbowy, o numerze konta w nowym banku.

      To wystarczy, byś nie tracił czasu – nasi specjaliści, zgodnie z dyspozycją, zamkną konto w poprzednim banku i przeniosą saldo.

      Zobacz więcej o przenoszeniu konta do Santander Bank Polska.

    • Co trzeba zrobić, żeby otrzymać zwrot za domowe rachunki?

      Co zrobić, aby otrzymać zwroty:

      • zgłosić rachunki (faktury) - zgłoś do nas wcześniej swoje faktury (muszą być wystawione na Twoje nazwisko),
      • opłacić rachunki z konta - zwroty za domowe rachunki to nagrody, które otrzymasz od banku za opłacanie swoich rachunków (faktur) z Konta Jakie Chcę.

      Możesz to zrobić:

      • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - najszybciej możesz to zrobić przez dołączenie ich skanów lub zdjęć. W panelu Dopasuj konto wybierz ZWROTY ZA RACHUNKI,
      • w dowolnej placówce banku - możesz pokazać faktury doradcy w dowolnej placówce banku.

      Za co otrzymasz zwroty:

      • prąd, gaz, internet, telefon komórkowy i stacjonarny oraz telewizję.

      Jak należy opłacać rachunki:

      • rachunki możesz opłacać jak Ci wygodnie i jak lubisz - przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty.

      Ile możesz zyskać:

      • nawet 25 zł miesięcznie, co oznacza, że możesz obniżyć swoje rachunki nawet o 300 zł rocznie.

      Ważne: Wystarczy tylko raz zgłosić swoje faktury opłacane z Konta Jakie Chcę.

    • Czy mogę przenieść swoje wynagrodzenie z innego banku do Santander Bank Polska?

      Jeśli chcesz, aby wynagrodzenie, renta, emerytura itp. wpływały na Twoje konto, powiedz nam o tym, a powiadomimy Twojego pracodawcę lub ZUS, KRUS. Wyręczymy Cię w formalnościach. Pamiętaj, żeby upewnić się, że pracodawca zrealizował dyspozycję.

      Wybierz dogodny dla siebie sposób przeniesienia wynagrodzenia na swoje konto w naszym banku.

      Możesz to zrobić:

      • w dowolnej placówce banku,
      • podczas rozmowy z doradcą infolinii,
      • po zalogowaniu się do usług bankowości elektronicznej,
      • samodzielnie, przekazując druk pracodawcy.

      Zobacz jak przenieść wynagrodzenie do Santander Bank Polska.

      Pobierz wniosek o przeniesienie wynagrodzenia/emerytury/renty.

    • Jaką kartę mogę wybrać do Konta Jakie Chcę?

      Masz do wyboru dwie karty: Dopasowaną Visa i Dopasowaną Mastercard. Korzysta się z nich tak samo wygodnie, mają takie same opłaty. To, co je wyróżnia to programy lojalnościowe organizacji płatniczych.

      Klienci z kartą Dopasowaną:

      Wybierz tę, którą wolisz. Możesz także mieć obie karty.

      Sprawdź kartę Dopasowaną

    • Jak mogę zamówić kartę Dopasowaną do swojego Konta Jakie Chcę?

      Kiedy?

      Kartę możesz zamówić w dowolnym momencie:

      • podczas otwierania Konta Jakie Chcę,
      • lub później.

      Gdzie?

      • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU, potem: KARTY DO KONTA) – to najwygodniejszy i najszybszy sposób lub
      • przez infolinię 1 9999
      • w dowolnej placówce Banku

      Sprawdź kartę Dopasowaną.

    • Co to jest Konto systematyczne?

      To konto oszczędnościowe w złotych. Możesz je zasilać w dowolny sposób, np. wpłacając gotówkę lub wykonując przelew z innego konta.

      Jeśli regularnie przekazujesz na nie środki w formie zlecenia stałego z Konta Jakie Chcę (czyli korzystasz z Automatycznego oszczędzania), to możesz zyskać podwyższone oprocentowanie na Koncie systematycznym.

      Sprawdź Konto systematyczne.

    • Jak mogę włączyć i wyłączyć Automatyczne oszczędzanie?

      Jak mogę włączyć?

      Automatycznie oszczędzanie można włączyć w dowolnym momencie:

      • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - w panelu Dopasuj konto wybierz: AUTOMATYCZNE OSZCZĘDZANIE lub w zakładce OFERTA BANKU wybierz: USŁUGI DLA CIEBIE.
      • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - przez utworzenie zlecenia stałego na Koncie Jakie Chcę na Konto systematyczne.
      • w dowolnej placówce Banku.

      Jak mogę wyłączyć?

      Wyłączenie Automatycznego oszczędzania polega na odwołaniu zlecenia stałego.

      Sprawdź Konto systematyczne.

    Zobacz więcejzobacz mniej

    Dokumenty

    Regulamin kont dla klientów indywidualnych
    1 Lipiec 2019 r.
    278.9 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Załącznik do Regulaminu kont dla klientów indywidualnych - Konto Jakie Chcę
    1 Lipiec 2019 r.
    92.8 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Regulamin otwierania kont za pomocą przelewu weryfikacyjnego
    4 Marzec 2019 r.
    244.0 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Regulamin usług Santander online dla klientów indywidualnych
    13 Lipiec 2019 r.
    555.3 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Dyspozycja przekazywania wynagrodzenia/innego świadczenia na rachunek w Santander Bank Polska
    4 Marzec 2019 r.
    691.9 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Dyspozycja przekazywania wynagrodzenia/innego świadczenia na rachunek w Santander Bank Polska (wypełniony)
    4 Marzec 2019 r.
    709.1 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Dokument dotyczący opłat - Konto Jakie Chcę
    1 Lipiec 2019 r.
    178.6 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Wybór
    1 350 000
    klientów

    Otwórz Konto Jakie Chcę

    Wypełnij wniosek internetowy w kilka minut
    i jeszcze dziś zacznij korzystać z konta

    Wsparcie przy wyborze konta

    Skontaktuj się z nami tak, jak chcesz.

    Doradca online

    Doradca online

    Doradca online

    Porozmawiaj online:
    pon-pt 8.00-22.00
    weekendy 8.00-20.00

    czat, połączenie głosowe lub wideo

    Infolinia

    Infolinia

    24 h

    Infolinia

    1 9999 z telefonu stacjonarnego

    781 119 999 z telefonu komórkowego

    +48 61 81 1 9999 z zagranicy

    Zostaw numer
    Oddział w banku

    W oddziale

    W oddziale

    Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą

    Polecamy Ci także

    Sprawdź inne produkty z naszej oferty

    Promocja „0 zł za wypłatę gotówki w bankomatach Grupy Santander za granicą” obowiązuje do 09.09.2019 r.
    Santander Bank Polska S.A. - Złoty Bank według badania Obserwatorium.biz i Kantar Polska na zlecenie Bankier.pl i „Pulsu Biznesu”.

    • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

      Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

      • Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
      • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej.
      • Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash. Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
      • Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
      • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
      • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.