Najczęściej wyszukiwane:
Szukaj na stronie

Poznaj nową pilotażową aplikację mobilną. Pobierz, sprawdź i daj znać, co myślisz.

Wybrane filtry(0)Rozwiń filtry
Dla osób w wieku:
które chcą:
o miesięcznych przychodach:

Masz już konto w innym banku

Sprawdź, jak przenieść do nas konto, wynagrodzenie, emeryturę lub rentę

Konto osobiste w Santander Bank Polska to

  • Proste zasady

    Konto osobiste do codziennego bankowania, walutowe do podróżowania lub oszczędnościowe do zadań specjalnych? A może pierwsze darmowe konto dla dziecka lub dopasowane do nastolatka? Obojętnie co wybierzesz, przy zakładaniu i obsłudze konta, oferujemy proste i przejrzyste zasady oraz minimum formalności.

  • Najlepsza bankowość mobilna

    Konto w banku i konto w telefonie? To możliwe. Bankuj tak, jak lubisz kiedy tylko chcesz. Rób przelewy, wypłaty z bankomatów, Zarządzaj finansami przez internet dzięki nowoczesnej aplikacji Santander mobile. Ponadto gdy zapomnisz karty czy gotówki, korzystaj z BLIKA. Dodatkowo możesz także sprawdzać saldo oraz historię kont, które masz w innych bankach.

  • Największy wybór płatności

    Lubisz sprytne rozwiązania? Z naszym kontem bankowym możesz korzystać z szerokiej oferty płatności mobilnych i za zakupy płacić telefonem lub zegarkiem. Wystarczy smartfon z odpowiednim oprogramowaniem i NFC, aby używać Google PayApple PayFitbit Pay lub Garmin Pay. Sprawdź koniecznie!

  • Dodatkowe usługi i udogodnienia

    Zależy Ci na systematycznym oszczędzaniu, a może chcesz otrzymać zwroty za domowe rachunki? Konto dopasuj do swoich potrzeb. W naszej ofercie do kont  znajdziesz też karty płatnicze – jeżeli cenisz szybkie płatności. Korzystaj też z promocji i dodatkowych usług, dostępnych w ofercie. A jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania, możesz liczyć na wsparcie naszych doradców online.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące kont

  • Jak założyć konto osobiste

    Konto osobiste otworzysz na naszej stronie, w aplikacji Santander mobile lub pod numerem telefonu 1 9999. Jeśli chcesz, konto osobiste możesz otworzyć także w dowolnym oddziale.

  • Konta oszczędnościowe

    Nowe konto oszczędnościowe

    Jeśli chcesz, aby twoje nadwyżki finansowe pracowały dla Ciebie, ale nie chcesz tracić swobodnego do nich dostępu, warto założyć konto oszczędnościowe. Wpłacasz środki swobodnie w dowolnym momencie. Wypłacasz, kiedy potrzebujesz, bez utraty odsetek.
    Dodatkowo, możesz zdecydować się na Konto a la Lokata - zyskujesz doskonałe oprocentowanie i swobodę realizowania operacji bezgotówkowych dedykowana kartą płatniczą, wydaną specjalnie do Konta a la Lokata.

    Aby otworzyć konto oszczędnościowe, wykonaj kolejno kroki:

    • Wybierz rodzaj konta oraz walutę, w jakiej ma być prowadzone.
    • Kliknij Dalej
    • Sprawdź swój adres korespondencyjny.
    • Podaj adres poczty elektronicznej (aby wykluczyć możliwość pomyłki, należy go wprowadzić dwa razy).
    • Zaznacz niezbędne zgody w sekcji "Oświadczenia".
    • Kliknij Dalej.
    • Przeczytaj uważnie umowę konta oszczędnościowego. Jeśli chcesz, możesz ją pobrać w formacie PDF.
    • Kliknij Dalej.
    • Wprowadź SMSkod lub odpowiedź tokena.
    • Kliknij Dalej.
  • Dla kogo przeznaczone jest konto walutowe?

    Konto walutowe w Santander Bank Polska to doskonałe rozwiązanie, dla osób, które zarabiają w EUR, USD, GBP lub CHF, otrzymują rentę w walucie obcej lub często podróżują po świecie. Konto pozwala na swobodne i bezpieczne dysponowanie pieniędzmi zarówno podczas pobytu za granicą, jak i w kraju. Posiadając konto walutowe w Santander Bank Polska, nie trzeba otwierać konta w innym banku za granicą.

  • Kto i gdzie może otworzyć konto dla dziecka poniżej 13 roku życia?

    W bankowości internetowej

    Jeżeli jesteś rodzicem i naszym klientem, możesz otworzyć konto dziecku. Podczas rejestracji danych dziecka we wniosku składasz oświadczenie, które potwierdza, że jesteś rodzicem.

    W placówce naszego banku, jeśli:

    • jesteś opiekunem albo kuratorem dziecka. Poprosimy Ciebie o przedstawienie dokumentu, który potwierdzi, że możesz w jego imieniu otworzyć mu konto;
    • jeden z rodziców otworzył już konto dla dziecka w swojej bankowości internetowej, drugi – będzie mógł otworzyć kolejne konto dla tego dziecka tylko w naszej placówce.
  • Kto i gdzie może otworzyć konto dla dziecka, które ukończyło 13 rok życia?

    W bankowości internetowej
    Jeżeli jesteś rodzicem i naszym klientem, możesz otworzyć konto dziecku. Podczas rejestracji danych dziecka we wniosku składasz oświadczenie, które potwierdza, że jesteś rodzicem. 

    Tylko w placówce naszego banku, jeśli:

    • jeden z rodziców otworzył już konto dla dziecka w swojej bankowości internetowej, drugi – będzie mógł otworzyć kolejne konto dla tego dziecka tylko w naszej placówce,
    • jesteś opiekunem albo kuratorem dziecka. Poprosimy Ciebie o przedstawienie dokumentu, który potwierdzi, że możesz w jego imieniu otworzyć mu konto.