Najczęściej wyszukiwane:

Szukaj na stronie

Poznaj nową pilotażową aplikację mobilną. Pobierz, sprawdź i daj znać, co myślisz.

Konto Jakie Chcę dopasowane do Twoich potrzeb

Konto Jakie Chcę

Internetowe konto idealnie dopasowane do Twoich potrzeb

  • za  i zwykłe w internecie

  • do  rocznie

  • bezpłatny 

Zyskaj z Kontem Jakie Chcę

  •  

    Promocja

    400 zł

    z kontem

    Otwórz Konto Jakie Chcę z kartą debetową i usługami Santander internet/mobile oraz spełnij pozostałe warunki promocji, a otrzymasz 300 zł premii i elektroniczną kartę podarunkową o wartości 100 zł

    Regulamin promocji

     

  •  

    Promocja

    80 zł

    za polecenie konta

    Poleć konto rodzinie lub znajomym, aby otrzymać e-kartę podarunkową na kwotę 80 zł do wybranych sklepów albo 4 bilety do kina.

     

  •  

     

    300 zł

    zwrotu za rachunki rocznie

    Opłacaj rachunki z Konta Jakie Chcę, a otrzymasz 1% zwrotu - do 25 zł miesięcznie, czyli nawet do 300 zł rocznie.

     

    Masz więcej niż 26 lat? Sprawdź naszą ofertę

    0

    za przelewy zwykłe
    i natychmiastowe w internecie

    0

    za wpłaty w naszych
    wpłatomatach

    0

    za wypłaty gotówki z naszych bankomatów i BLIKIEM

    0

    za zlecenia stałe
    i polecenia zapłaty

    To masz zawsze za 0 zł
    0

    za prowadzenie konta
    i opłatę za kartę

    Jeśli co miesiąc zasilisz konto min. 500 zł i zapłacisz min. 1 raz BLIKIEM lub kartą.

    albo
    14

    miesięcznie za prowadzenie konta i kartę do konta

    Podsumowanie
    0

    opłata miesięczna

    • 0 zł za prowadzenie konta
    • 0 zł za kartę do konta
    • Pozostałe opłaty:
    • 0 zł za zlecenia stałe i polecenia zapłaty
    • 0 zł za wpłaty w naszych wpłatomatach
    • 0 zł za wypłaty gotówki z naszych bankomatów i BLIKIEM
    • 0 zł za przelewy zwykłe i natychmiastowe w internecie

    Aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność!

    Moje cele w aplikacji

    Wybierz swój cel i odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia: automatycznie, końcówkami transakcji, samodzielnie.

    Kantor Santander

    Wymieniaj waluty 24/7, ustaw alerty kursowe, kupuj i sprzedawaj waluty po korzystnych kursach.

    BLIK

    Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.

    Szybkie logowanie

    Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.

    Bilety, parkingi, taksówki

    Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.

    Płatności telefonem

    Płać telefonem jak chcesz - BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Play.

    Karta Dopasowana

    Zyskaj z programem lojalnościowym

    Płać kartą Dopasowaną i korzystaj z programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile lub VISA Benefit.

     


     
    Karta wielowalutowa

    Za 0 zł połączysz swoją kartę Dopasowaną Visa lub Mastercard z kontami w EUR, USD, GBP.

    Jak założyć konto

    Przygotuj dokument tożsamości
    dowód osobisty albo paszport (jeśli otwierasz konto w oddziale)
    Otwórz konto
    na stronie internetowej, w aplikacji Santander mobile lub Santander internet
    Wybierz sposób otwarcia konta
    podpowiemy Ci co jeszcze musisz zrobić
    Zadzwoń do nas
    Zadzwoń pod numer 1 9999 i porozmawiaj z naszym doradcą.
    Doradca wypełni dla Ciebie wniosek
    Podczas rozmowy doradca uzupełni dane we wniosku.
    Poczekaj na kartę
    Kartę wyślemy pocztą. Aktywujesz ją w Santander internet lub Santander mobile.
    Odwiedź placówkę
    Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.
    Złóż wniosek
    Wypełnij wniosek z naszym doradcą i podpisz umowę.
    Zacznij korzystać
    Kartę wyślemy pocztą. Aktywujesz ją w Santander internet lub Santander mobile.

    Opłaty i dokumenty

    Inni klienci rekomendują 

    jak ułatwić sobie codzienne bankowanie

      Najczęściej zadawane pytania

      • Jak mogę otworzyć Konto Jakie Chcę?

        Konto osobiste otworzysz na stronie, w aplikacji mobilnej.
        Jeśli chcesz, konto osobiste możesz otworzyć w dowolnym oddziale.

      • Ile trwa założenie konta w banku?

        Żeby założyć konto osobiste z bankowością internetową potrzebujesz około 20 minut. Jeśli wybierzesz opcję z kurierem -  konto otworzymy, gdy kurier przekaże nam podpisane przez Ciebie dokumenty. Potrwa to około 4 dni. Sprawdź konta bankowe w promocji

      • Czy mogę założyć konto bankowe bez wizyty w oddziale?

        Tak. Konto bankowe możesz założyć w aplikacji mobilnej i na naszej stronie.

      • Jak mogę założyć konto bankowe przez internet?

        Żeby założyć konto bankowe przez internet potrzebujesz dostępu do internetu, komputera lub telefonu oraz dowodu osobistego. Musisz być pełnoletni i posiadać obywatelstwo polskie. Otwarcie konta jest darmowe. Szczegółowe informacje dotyczące otwarcia Konta Jakie Chcę znajdziesz tutaj.

      • Jak mogę założyć konto przez aplikację mobilną?

        Możesz otworzyć konto przez aplikację mobilną. Najpierw ściągnij aplikację Santander mobile w sklepie Google Play lub App Store, a następnie wejdź w naszą ofertę jeszcze przed zalogowaniem.

      • Jak mogę przenieść swoje konto z innego banku do Santander Bank Polska?

        Możesz to zrobić w bankowości internetowej lub w naszej placówce.


        Otwórz u nas konto, jeśli jeszcze go nie masz.

         Wypełnij wniosek i daj nam upoważnienie do działania w Twoim imieniu. Możesz:

        • przenieść wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu,
        • przenieść Twoje pieniądze z dotychczasowego konta, 
        • zlecić zamknięcie konta w innym banku,
        • zlecić nam powiadomienie wybranych instytucji, np. Twojego pracodawcę, ZUS, Urzędu Skarbowego o numerze konta w naszym banku.


        Przekażemy Twój wniosek do dotychczasowego banku.

        Twój dotychczasowy bank przekaże nam informacje potrzebne do przeniesienia konta i usług. Może także wskazać przeszkody uniemożliwiające przeniesienie konta, np. ujemne saldo konta, zaległe opłaty, niezgodność danych.


        Przeniesiemy usługi i zrealizujemy dyspozycję zgodnie z Twoim wnioskiem.

        Ustawimy zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu zgodnie z terminami wskazanymi we wniosku. Powiadomimy wskazane przez Ciebie instytucje o numerze konta w naszym banku w celu przekazywania na nie wynagrodzenia, renty, emerytury itp.

         

        Dowiedz się więcej

      • Jak mogę otrzymać zwrot za domowe rachunki?

        Zwroty za rachunki otrzymasz,  jeśli będziesz opłacać swoje domowe rachunki z konta osobistego – Konta Jakie Chcę.

        Rachunki możesz opłacać przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty – tak, jak Ci wygodnie. Zwrócimy na Twoje konto 1% wartości zapłaconych z konta osobistego rachunków: za gaz, prąd, internet, telefon i telewizję. Nawet do 25 zł miesięcznie, czyli do 300 zł rocznie.

         

        Jeśli chcesz otrzymywać zwroty za rachunki przekaż nam ostatnią fakturę od dostawcy. Możesz to zrobić wygodnie w bankowości internetowej, u doradcy online na wideo lub w najbliższym oddziale.


        Faktura musi być wystawiona na Twoje nazwisko lub w przypadku rachunku wspólnego - współposiadacza konta.

      • Jaką kartę mogę wybrać do Konta Jakie Chcę?

        Możesz wybrać kartę Dopasowaną Visa lub Mastercard i korzystać z programów lojalnościowych. 

        Za płatności kartą otrzymasz:

        • zwroty pieniędzy na kartę z Visa Oferty
        • lub punkty w Programie Mastercard® Bezcenne® Chwile

        Nie musisz nosić przy sobie karty – możesz dodać ją do aplikacji Google Pay lub Apple Pay i płacić telefonem. Jeśli chcesz, możesz płacić zegarkiem z Garmin Pay lub Fitbit Pay.

      • Jak mogę zamówić kartę Dopasowaną do swojego Konta Jakie Chcę?

        Kartę Dopasowaną do konta bankowego możesz zamówić w swojej bankowości internetowej, pod numerem 1 9999 i w naszej placówce.

      • Co to jest Konto systematyczne?

        Konto systematyczne to konto bankowe – oszczędnościowe, z którym możesz zacząć systematycznie oszczędzać, gdy włączysz automatyczne oszczędzanie. Więcej

      • Jak mogę włączyć i wyłączyć Automatyczne oszczędzanie?

        Automatyczne oszczędzanie włączysz/wyłączysz w swojej bankowości internetowej. Wybierz Pulpit -> Automatyczne oszczędzanie.

      • Z jakich bankomatów mogę wypłacić gotówkę bez prowizji?

        Jeśli jesteś naszym klientem, to wypłaty kartą Dopasowaną z naszych bankomatów są za darmo. Możesz także wypłacać pieniądze bezpłatnie z naszych i innych bankomatów, za pomocą kodu BLIK.

        Wyszukaj bankomaty Santander

      • Ile wynoszą prowizje za wypłaty z innych bankomatów?
        • Wypłaty gotówki z konta osobistego z bankomatów innych sieci, gdy korzystasz z BLIK są za darmo.
        • Wypłaty gotówki z konta osobistego z pozostałych bankomatów i terminali w kraju, poza pakietem masz za 5 zł. 
        • Jeśli chcesz korzystać z bankomatów innych sieci w Polsce i za granicą bez ograniczeń, możesz włączyć pakiet wypłat gotówki z bankomatów za 7 zł miesięcznie i nie płacić prowizji za pojedyncze wypłaty. 
      • Ile trwa przelew internetowy z konta na konto?

        Przelew internetowy czyli przelew natychmiastowy to optymalne rozwiązanie w sytuacji, gdy szczególnie liczy się czas dotarcia pieniędzy do odbiorcy. Z przelewu natychmiastowego możesz skorzystać za darmo. Jest dostępny 24/7, a pieniądze są w kilka minut u odbiorcy. Więcej

      • Czy po mojej śmierci środki na moich kontach mogą być przekazane bliskim?

        Tak, Twoje pieniądze możemy przekazać bliskim. Żeby tak się stało, musisz złożyć dyspozycje Zapis na wypadek śmierci - tylko dla kont gdzie jesteś jedynym właścicielem.  Wskazujesz w nim osobę/osoby, którym chcesz przekazać swoje pieniądze. Mogą być nimi tylko:

        • małżonek,
        • wstępni (np. rodzice, dziadkowie),
        • zstępni (np. dzieci, wnuki),
        • rodzeństwo.

        Dyspozycję możesz złożyć u doradcy w oddziale lub pod numerem 1 9999.

        Zapis na wypadek śmierci realizujemy przed procesem spadkobrania.

         

        Kwota wypłaty jest ograniczona - nie może być wyższa niż dwudziestokrotne, przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszane przez Prezesa GUS za ostatni miesiąc przed Twoją śmiercią. Reszta, wejdzie w proces spadkobrania.

      • Jak mogę płacić kartami płatniczymi?

        Możesz wypłacać pieniądze i płacić kartą z konta osobistego, w sklepie i internecie - na dwa sposoby:

        • tradycyjnie - z użyciem karty,
        • nowocześnie - wypróbować nasze portfele cyfrowe. 

        Jak skorzystać?

        • poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić zbliżeniowo,
        • sprawdź kwotę transakcji i jeśli jest prawidłowa przyłóż kartę do czytnika,
        • transakcja zostanie potwierdzona gdy na ekranie wyświetli się potwierdzenie zakończenia transakcji.

      Rozwińzobacz mniej

      Santander open - w jednym serwisie i w jednej aplikacji sprawdzisz saldo oraz historię kont, które masz w różnych bankach. W Santander open możesz dodać konta z: PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Bank Millennium oraz Credit Agricole.

      • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

        Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

        • Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
        • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej. Santander open jest usługą bankowości elektronicznej.
        • Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash. Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
        • Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
        • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
        • Płatność BLIK to płatność za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
        • Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.
        • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.
      Rozmowa z wirtualnym asystentem Santi. Jestem chatbotem.