Uważaj na fałszywe maile podszywające się pod bank. Nie podawaj swoich danych. Więcej na naszej stronie >

  • ikona 0 zł

    za przelewy natychmiastowe

  • ikona zwroty za rachunki

    do 300 zł zwrotu za rachunki rocznie

  • ikona kłódki - bezpieczne bankowanie

    bezpłatny pakiet bezpieczeństwa w sieci

Zyskaj z Kontem Jakie Chcę

  • Promocja

    premii z kontem

    Otwórz Konto Jakie Chcę z kartą debetową i usługami Santander internet/mobile oraz spełnij pozostałe warunki promocji

    Regulamin promocji

    Sprawdzam

  • Promocja

    na Allegro.pl

    Otwórz Konto Jakie Chcę z kartą debetową i usługami Santander internet|mobile, zarejestruj się w promocji oraz spełnij pozostałe warunki promocji

    Regulamin promocji

    Sprawdzam

  • na Lokacie mobilnej

    Załóż lokatę mobilną do Konta Jakie Chcę w aplikacji Santander mobile z gwarancją oprocentowania 6,25% w skali roku.

    Sprawdzam

  • Promocja

    za polecenie konta

    Poleć konto rodzinie lub znajomym, aby otrzymać e-kartę podarunkową na kwotę 80 zł do wybranych sklepów albo 4 bilety do kina.

    Sprawdzam

  • zwrotu za rachunki rocznie

    Opłacaj rachunki z Konta Jakie Chcę, a otrzymasz 1% zwrotu - do 25 zł miesięcznie, czyli nawet do 300 zł rocznie.

Korzystaj z konta bankowego tak, jak chcesz

Masz więcej niż 26 lat? Sprawdź naszą ofertę.

Skonfiguruj konto, tak jak chcesz Skonfiguruj konto, tak jak chcesz
0

za przelewy zwykłe
i natychmiastowe w internecie

0

za wpłaty w naszych
wpłatomatach

0

za wypłaty gotówki z naszych bankomatów i BLIKIEM

0

za zlecenia stałe
i polecenia zapłaty

To masz zawsze za 0 zł
0

za prowadzenie konta
i opłatę za kartę

Jeśli co miesiąc zasilisz konto min. 500 zł i zapłacisz min. 1 raz BLIKIEM lub kartą.

albo
14

miesięcznie za prowadzenie konta i kartę do konta

Podsumowanie
0

opłata miesięczna

  • 0 zł za prowadzenie konta
  • 0 zł za kartę do konta
  • Pozostałe opłaty:
  • 0 zł za zlecenia stałe i polecenia zapłaty
  • 0 zł za wpłaty w naszych wpłatomatach
  • 0 zł za wypłaty gotówki z naszych bankomatów i BLIKIEM
  • 0 zł za przelewy zwykłe i natychmiastowe w internecie

Otwórz konto tak, jak chcesz

Przez internet lub w oddziale – w prosty i szybki sposób

Wypełnij wniosek
Podaj swoje dane, wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
Potwierdź swoją tożsamość
Zrób zdjęcie dowodu osobistego, swojej twarzy oraz wykonaj konkretny gest, np. kiwnięcie głową.
Korzystaj z konta
Gdy otworzymy Twoje konto, wyślemy Ci SMS i e‑mail. Zaloguj się do bankowości internetowej i pobierz aplikację mobilną. Zobacz więcej
Wypełnij i wyślij wniosek
Podaj swoje dane, dodaj zdjęcie dowodu osobistego i wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
Potwierdź swoją tożsamość
Podczas wideorozmowy z doradcą, na przelew lub za pośrednictwem kuriera.
Korzystaj z konta
Gdy otworzymy Twoje konto, wyślemy Ci SMS i e‑mail. Zaloguj się do bankowości internetowej i pobierz aplikację mobilną. Zobacz więcej
Przyjdź do oddziału
Przyjdź do dowolnego oddziału z dowodem osobistym, doradca otworzy dla Ciebie konto.
Potwierdź swoją tożsamość
Podpisz umowę.
Otwarcie konta
Konto zostanie otwarte w trakcie wizyty w oddziale.

Aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność!

Moje cele w aplikacji

Wybierz swój cel i odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia: automatycznie, końcówkami transakcji, samodzielnie

Szybki podgląd

Trzymaj finanse zawsze pod kontrolą - sprawdzaj dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.

BLIK

Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.

Szybkie logowanie

Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.

Płatności telefonem

Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Pay.

Bilety, parkingi, taksówki

Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.

Opłaty i dokumenty

Eko karta Dopasowana wykonana w 85% z recyclingu

Razem wspieramy naturę

  • Zyskuj z programem lojalnościowym

    Płać kartą Dopasowaną i korzystaj z programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile lub VISA Benefit.
  • Opłata za kartę

    8 zł miesięcznie - tyle zapłacisz za kartę do konta.

    Podpowiadamy, jak nie płacić
    0 zł - jeśli zasilisz konto łączną kwotą co najmniej 500 zł i zapłacisz co najmniej 1 raz kartą lub zapłacisz BLIKIEM.

  • Karta wielowalutowa

    Za 0 zł połączysz swoją kartę Dopasowaną Visa lub Mastercard z kontami w EUR, USD, GBP.

Inni klienci rekomendują 

jak ułatwić sobie codzienne bankowanie

Co jeszcze warto wiedzieć

  • Jak mogę otworzyć Konto Jakie Chcę?

    Konto osobiste otworzysz na stronie, w aplikacji mobilnej lub pod numerem telefonu 1 9999.
    Jeśli chcesz, konto osobiste możesz otworzyć w dowolnym oddziale.

  • Ile trwa założenie konta w banku?

    Żeby założyć konto osobiste z bankowością internetową potrzebujesz około 20 minut. Jeśli wybierzesz opcję z kurierem -  konto otworzymy, gdy kurier przekaże nam podpisane przez Ciebie dokumenty. Potrwa to około 4 dni. Sprawdź konta bankowe w promocji

  • Czy mogę założyć konto bankowe bez wizyty w oddziale?

    Tak. Konto bankowe możesz założyć w aplikacji mobilnej, na stronie i pod numerem 1 9999.

  • Jak założyć konto bankowe przez internet?

    Żeby założyć konto bankowe przez internet potrzebujesz dostępu do internetu, komputera lub telefonu oraz dowodu osobistego. Musisz być pełnoletni i posiadać obywatelstwo polskie. Otwarcie konta jest darmowe. Szczegóły na temat otwarcia Konta Jakie Chcę znajdują się w sekcji powyżej.

  • Jak założyć konto przez aplikację mobilną?

    Otwarcie konta jest darmowe. Szczegóły na temat otwarcia Konta Jakie Chcę znajdują się w sekcji powyżej.

  • Jak przenieść swoje konto z innego banku do Santander Bank Polska?

    Możesz przenieść swoje konto bankowe do nas. Zrobisz to wygodnie:

    • w bankowości internetowej
    • w naszej aplikacji
    • u doradcy pod numerem 1 9999
    • w naszej placówce

    Dowiedz się więcej

  • Jak mogę przenieść konto z innego banku do Santander Bank Polska?

    Możesz to zrobić samodzielnie w bankowości internetowej lub w naszej placówce.


    Otwórz u nas konto, jeśli jeszcze go nie masz.

     Wypełnij wniosek i daj nam upoważnienie do działania w Twoim imieniu. Możesz:

    • przenieść wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu,
    • przenieść Twoje pieniądze z dotychczasowego konta, 
    • zlecić zamknięcie konta w innym banku,
    • zlecić nam powiadomienie wybranych instytucji, np. Twojego pracodawcę, ZUS, Urzędu Skarbowego o numerze konta w naszym banku.


    Przekażemy Twój wniosek do dotychczasowego banku.

    Twój dotychczasowy bank przekaże nam informacje potrzebne do przeniesienia konta i usług. Może także wskazać przeszkody uniemożliwiające przeniesienie konta, np. ujemne saldo konta, zaległe opłaty, niezgodność danych.


    Przeniesiemy usługi i zrealizujemy dyspozycję zgodnie z Twoim wnioskiem.

    Ustawimy zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu zgodnie z terminami wskazanymi we wniosku. Powiadomimy wskazane przez Ciebie instytucje o numerze konta w naszym banku w celu przekazywania na nie wynagrodzenia, renty, emerytury itp.
     

    Dowiedz się więcej

  • Jak mogę otrzymać zwrot za domowe rachunki?

    Zwroty za rachunki otrzymasz,  jeśli będziesz opłacać swoje domowe rachunki z konta osobistego – Konta Jakie Chcę.

    Rachunki możesz opłacać przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty – tak, jak Ci wygodnie. Zwrócimy na Twoje konto 1% wartości zapłaconych z konta osobistego rachunków: za gaz, prąd, internet, telefon i telewizję. Nawet do 25 zł miesięcznie, czyli do 300 zł rocznie.

    Jeśli chcesz otrzymywać zwroty za rachunki przekaż nam ostatnią fakturę od dostawcy. Możesz to zrobić wygodnie w bankowości internetowej, u doradcy online na wideo lub w najbliższym oddziale.


    Faktura musi być wystawiona na Twoje nazwisko lub w przypadku rachunku wspólnego - współposiadacza konta.

  • Jaką kartę mogę wybrać do Konta Jakie Chcę?

    Możesz wybrać kartę Dopasowaną Visa lub Mastercard i korzystać z programów lojalnościowych. 

    Za płatności kartą otrzymasz:

    • zwroty pieniędzy na kartę z Visa Oferty
    • lub punkty w Programie Mastercard® Bezcenne® Chwile

    Nie musisz nosić przy sobie karty – możesz dodać ją do aplikacji Google Pay lub Apple Pay i płacić telefonem. Jeśli chcesz, możesz płacić zegarkiem z Garmin Pay lub Fitbit Pay.

  • Jak mogę zamówić kartę Dopasowaną do swojego Konta Jakie Chcę?

    Kartę Dopasowaną do konta bankowego możesz zamówić w swojej bankowości internetowej, pod numerem 1 9999 i w naszej placówce.

  • Co to jest Konto systematyczne?

    Konto systematyczne to konto bankowe – oszczędnościowe, z którym możesz zacząć systematycznie oszczędzać, gdy włączysz automatyczne oszczędzanie. Więcej

  • Jak mogę włączyć i wyłączyć Automatyczne oszczędzanie?

    Automatyczne oszczędzanie włączysz/wyłączysz w swojej bankowości internetowej. Wybierz Pulpit -> Automatyczne oszczędzanie.

  • Jakie bankomaty umożliwiają wypłaty gotówki bez prowizji?

    Jeśli jesteś naszym klientem, to wypłaty kartą Dopasowaną z naszych bankomatów są za darmo. Możesz także wypłacać pieniądze bezpłatnie z naszych i innych bankomatów, za pomocą kodu BLIK.

    Wyszukaj bankomaty Santander

  • Ile wynoszą prowizje za wypłaty z innych bankomatów?
    • Wypłaty gotówki z konta osobistego z bankomatów innych sieci, gdy korzystasz z BLIK są za darmo.
    • Wypłaty gotówki z konta osobistego z pozostałych bankomatów i terminali w kraju, poza pakietem masz za 5 zł. 
    • Jeśli chcesz korzystać z bankomatów innych sieci w Polsce i za granicą bez ograniczeń, możesz włączyć pakiet wypłat gotówki z bankomatów za 7 zł miesięcznie i nie płacić prowizji za pojedyncze wypłaty. 
  • Ile trwa przelew internetowy z konta na konto?

    Przelew internetowy czyli przelew natychmiastowy to optymalne rozwiązanie w sytuacji, gdy szczególnie liczy się czas dotarcia pieniędzy do odbiorcy. Z przelewu natychmiastowego możesz skorzystać za darmo. Jest dostępny 24/7, a pieniądze są w kilka minut u odbiorcy. Więcej

  • Czy po mojej śmierci środki na moich kontach mogą być przekazane bliskim?

    Tak, Twoje pieniądze możemy przekazać bliskim. Żeby tak się stało, musisz złożyć dyspozycje Zapis na wypadek śmierci - tylko dla kont gdzie jesteś jedynym właścicielem.  Wskazujesz w nim osobę/osoby, którym chcesz przekazać swoje pieniądze. Mogą być nimi tylko:

    • małżonek,
    • wstępni (np. rodzice, dziadkowie),
    • zstępni (np. dzieci, wnuki),
    • rodzeństwo.

    Dyspozycję możesz złożyć u doradcy w oddziale lub pod numerem 1 9999.

    Zapis na wypadek śmierci realizujemy przed procesem spadkobrania.

    Kwota wypłaty jest ograniczona - nie może być wyższa niż dwudziestokrotne, przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszane przez Prezesa GUS za ostatni miesiąc przed Twoją śmiercią. Reszta, wejdzie w proces spadkobrania.

  • Jakich transakcji mogę dokonać kartami płatniczymi?

    Możesz wypłacać pieniądze i płacić kartą z konta osobistego, w sklepie i internecie - na dwa sposoby:

    • tradycyjnie - z użyciem karty,
    • nowocześnie - wypróbować nasze portfele cyfrowe. 

    Jak skorzystać?

    • poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić zbliżeniowo,
    • sprawdź kwotę transakcji i jeśli jest prawidłowa przyłóż kartę do czytnika,
    • transakcja zostanie potwierdzona gdy na ekranie wyświetli się potwierdzenie zakończenia transakcji.

Rozwińzobacz mniej

Wideo lub audio

Infolinia

24 h

W oddziale

Santander open - w jednym serwisie i w jednej aplikacji sprawdzisz saldo oraz historię kont, które masz w różnych bankach. W Santander open możesz dodać konta z: PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Bank Millennium oraz Credit Agricole.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej. Santander open jest usługą bankowości elektronicznej.
    • Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash. Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
    • Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
    • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
    • Płatność BLIK to płatność za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
    • Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.
    • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.
Rozmowa z wirtualnym asystentem Santi. Jestem chatbotem.