za przelewy natychmiastowe
do 300 zł zwrotu za rachunki rocznie
bezpłatny pakiet bezpieczeństwa w sieci
Zyskaj z Kontem Jakie Chcę
na lokacie mobilnej
Załóż lokatę mobilną do Konta Jakie Chcę w aplikacji Santander mobile z gwarancją oprocentowania 5% w skali roku.
zwrotu za rachunki rocznie
Opłacaj rachunki z Konta Jakie Chcę, a otrzymasz 1% zwrotu - do 25 zł miesięcznie, czyli nawet do 300 zł rocznie.
za polecenie konta
Poleć konto rodzinie lub znajomym, aby otrzymać e-kartę podarunkową na kwotę 80 zł do wybranych sklepów albo 4 bilety do kina.
Korzystaj z konta bankowego tak, jak chcesz
Masz więcej niż 26 lat? Sprawdź naszą ofertę.
Podsumowanie
Otwórz konto tak, jak chcesz
Przez internet lub w oddziale – w prosty i szybki sposób
- Zdjęcie
- Santander internet
- Oddział
Aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność!
Moje cele w aplikacji
Wybierz swój cel i odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia: automatycznie, końcówkami transakcji, samodzielnie
Szybki podgląd
Trzymaj finanse zawsze pod kontrolą - sprawdzaj dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.
BLIK
Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.
Szybkie logowanie
Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.
Płatności telefonem
Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Pay.
Bilety, parkingi, taksówki
Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.
Opłaty i dokumenty
Wybrane opłaty za Konto Jakie Chcę
Regulaminy
Eko karta Dopasowana wykonana w 85% z recyclingu
Razem wspieramy naturę
Zyskuj z programem lojalnościowym
Płać kartą Dopasowaną i korzystaj z programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile lub VISA Benefit.
Opłata za kartę
8 zł miesięcznie - tyle zapłacisz za kartę do konta.
Podpowiadamy, jak nie płacić
0 zł - jeśli zasilisz konto łączną kwotą co najmniej 500 zł i zapłacisz co najmniej 1 raz kartą lub zapłacisz BLIKIEM.
Karta wielowalutowa
Za 0 zł połączysz swoją kartę Dopasowaną Visa lub Mastercard z kontami w EUR, USD, GBP.
Inni klienci rekomendują
jak ułatwić sobie codzienne bankowanie
Co jeszcze warto wiedzieć
- Jak mogę otworzyć Konto Jakie Chcę?
Konto osobiste otworzysz na stronie, w aplikacji mobilnej lub pod numerem telefonu 1 9999.
Jeśli chcesz, konto osobiste możesz otworzyć w dowolnym oddziale. - Ile trwa założenie konta w banku?
Żeby założyć konto osobiste z bankowością internetową potrzebujesz około 20 minut. Jeśli wybierzesz opcję z kurierem - konto otworzymy, gdy kurier przekaże nam podpisane przez Ciebie dokumenty. Potrwa to około 4 dni. Sprawdź konta bankowe w promocji
- Czy mogę założyć konto bankowe bez wizyty w oddziale?
Tak. Konto bankowe możesz założyć w aplikacji mobilnej, na stronie i pod numerem 1 9999.
- Jak założyć konto bankowe przez internet?
Żeby założyć konto bankowe przez internet potrzebujesz dostępu do internetu, komputera lub telefonu oraz dowodu osobistego. Musisz być pełnoletni i posiadać obywatelstwo polskie.
Otwarcie konta jest darmowe. Aby otworzyć Konto Jakie Chcę, wystarczy:
1Wypełnić wniosek o otwarcie konta z kartą bankomatową, która Cię interesuje
Wpisać swoje podstawowe dane z dowodu, wyrazić kilka zgód oraz dodać zdjęcie dowodu osobistego.
2Potwierdzić swoją tożsamość
Możesz to zrobić w czasie rozmowy z doradcą online lub przelewem z innego banku albo u kuriera.
3Za kilka chwil Twoje nowe konto będzie aktywne
Gdy je dla Ciebie otworzymy, wyślemy Ci sms i e-mail z potwierdzeniem zawarcia umowy.
- Jak założyć konto przez aplikację mobilną?
Konto na zdjęcie
1Wypełnij wniosek o otwarcie konta z kartą bankomatową, która Cię interesuje
Wpisz swoje podstawowe dane z dowodu, oraz zaakceptuj zgody.
2Potwierdź tożsamość
Zrób zdjęcie dowodu osobistego, swojej twarzy oraz wykonaj konkretny gest, może to być kiwnięcie głową.
3Za kilka chwil Twoje nowe konto będzie aktywne
Gdy je dla Ciebie otworzymy, wyślemy Ci sms i e-mail z potwierdzeniem zawarcia umowy.
- Jak przenieść swoje konto z innego banku do Santander Bank Polska?
Możesz przenieść swoje konto bankowe do nas. Zrobisz to wygodnie:
- w bankowości internetowej
- w naszej aplikacji
- u doradcy pod numerem 1 9999
- w naszej placówce
- Jak mogę przenieść konto z innego banku do Santander Bank Polska?
Możesz to zrobić samodzielnie w bankowości internetowej lub w naszej placówce.
Wypełnij wniosek i daj nam upoważnienie do działania w Twoim imieniu. Możesz:
- przenieść wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu,
- przenieść Twoje pieniądze z dotychczasowego konta,
- zlecić zamknięcie konta w innym banku,
- zlecić nam powiadomienie wybranych instytucji, np. Twojego pracodawcę, ZUS, Urzędu Skarbowego o numerze konta w naszym banku.
Twój dotychczasowy bank przekaże nam informacje potrzebne do przeniesienia konta i usług. Może także wskazać przeszkody uniemożliwiające przeniesienie konta, np. ujemne saldo konta, zaległe opłaty, niezgodność danych.
Ustawimy zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu zgodnie z terminami wskazanymi we wniosku. Powiadomimy wskazane przez Ciebie instytucje o numerze konta w naszym banku w celu przekazywania na nie wynagrodzenia, renty, emerytury itp.
- Jak mogę otrzymać zwrot za domowe rachunki?
Zwroty za rachunki otrzymasz, jeśli będziesz opłacać swoje domowe rachunki z konta osobistego – Konta Jakie Chcę.
Rachunki możesz opłacać przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty – tak, jak Ci wygodnie. Zwrócimy na Twoje konto 1% wartości zapłaconych z konta osobistego rachunków: za gaz, prąd, internet, telefon i telewizję. Nawet do 25 zł miesięcznie, czyli do 300 zł rocznie.
Faktura musi być wystawiona na Twoje nazwisko lub w przypadku rachunku wspólnego - współposiadacza konta. - Jaką kartę mogę wybrać do Konta Jakie Chcę?
Możesz wybrać kartę Dopasowaną Visa lub Mastercard i korzystać z programów lojalnościowych.
Za płatności kartą otrzymasz:- zwroty pieniędzy na kartę z Visa Oferty
- lub punkty w Programie Mastercard® Bezcenne® Chwile
Nie musisz nosić przy sobie karty – możesz dodać ją do aplikacji Google Pay lub Apple Pay i płacić telefonem. Jeśli chcesz, możesz płacić zegarkiem z Garmin Pay lub Fitbit Pay.
- Jak mogę zamówić kartę Dopasowaną do swojego Konta Jakie Chcę?
Kartę Dopasowaną do konta bankowego możesz zamówić w swojej bankowości internetowej, pod numerem 1 9999 i w naszej placówce.
- Co to jest Konto systematyczne?
Konto systematyczne to konto bankowe – oszczędnościowe, z którym możesz zacząć systematycznie oszczędzać, gdy włączysz automatyczne oszczędzanie. Więcej
- Jak mogę włączyć i wyłączyć Automatyczne oszczędzanie?
Automatyczne oszczędzanie włączysz/wyłączysz w swojej bankowości internetowej. Wybierz Pulpit -> Automatyczne oszczędzanie.
- Jakie bankomaty umożliwiają wypłaty gotówki bez prowizji?
Jeśli jesteś naszym klientem, to wypłaty kartą Dopasowaną z naszych bankomatów są za darmo. Możesz także wypłacać pieniądze bezpłatnie z naszych i innych bankomatów, za pomocą kodu BLIK.
Wyszukaj bankomaty Santander - Ile wynoszą prowizje za wypłaty z innych bankomatów?
- Wypłaty gotówki z konta osobistego z bankomatów innych sieci, gdy korzystasz z BLIK są za darmo.
- Wypłaty gotówki z konta osobistego z pozostałych bankomatów i terminali w kraju, poza pakietem masz za 5 zł.
- Jeśli chcesz korzystać z bankomatów innych sieci w Polsce i za granicą bez ograniczeń, możesz włączyć pakiet wypłat gotówki z bankomatów za 7 zł miesięcznie i nie płacić prowizji za pojedyncze wypłaty.
Karta do wielu walut
-
Możesz połączyć swoją kartę Dopasowaną (Visa lub Mastercard) z kontem w EUR, USD, GBP.
-
Możesz to zrobić w dowolnym momencie w Santander internet i Santander mobile, na Infolinii lub w naszych placówkach.
-
Kartę Dopasowaną połączysz z kontem walutowym za 0 zł.
-
Włącz pakiet bankomatowy, jeśli nie chcesz płacić za pojedyncze wypłaty z bankomatów i przy zakupach (transakcja cashback) na całym świecie – 7 zł miesięcznie.
- Ile trwa przelew internetowy z konta na konto?
Przelew internetowy czyli przelew natychmiastowy to optymalne rozwiązanie w sytuacji, gdy szczególnie liczy się czas dotarcia pieniędzy do odbiorcy. Z przelewu natychmiastowego możesz skorzystać za darmo. Jest dostępny 24/7, a pieniądze są w kilka minut u odbiorcy. Więcej
- Czy po mojej śmierci środki na moich kontach mogą być przekazane bliskim?
Tak, Twoje pieniądze możemy przekazać bliskim. Żeby tak się stało, musisz złożyć dyspozycje Zapis na wypadek śmierci - tylko dla kont gdzie jesteś jedynym właścicielem. Wskazujesz w nim osobę/osoby, którym chcesz przekazać swoje pieniądze. Mogą być nimi tylko:
- małżonek,
- wstępni (np. rodzice, dziadkowie),
- zstępni (np. dzieci, wnuki),
- rodzeństwo.
Dyspozycję możesz złożyć u doradcy w oddziale lub pod numerem 1 9999.
Zapis na wypadek śmierci realizujemy przed procesem spadkobrania. - Jakich transakcji mogę dokonać kartami płatniczymi?
Możesz wypłacać pieniądze i płacić kartą z konta osobistego, w sklepie i internecie - na dwa sposoby:
- tradycyjnie - z użyciem karty,
- nowocześnie - wypróbować nasze portfele cyfrowe.
-
Dodaj kartę do aplikacji Google Pay lub Apple Pay i płać telefonem. Jeśli chcesz, możesz płacić zegarkiem z Garmin Pay lub Fitbit Pay.
-
Płatności zbliżeniowe (bezstykowe) to płatność kartą, poprzez zbliżenie jej do terminala przy kasie. Płatności zbliżeniowe nie wymagają potwierdzania PIN‑em jeżeli ich wartość nie przekracza 100 zł.
Jak skorzystać?
- poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić zbliżeniowo,
- sprawdź kwotę transakcji i jeśli jest prawidłowa przyłóż kartę do czytnika,
- transakcja zostanie potwierdzona gdy na ekranie wyświetli się potwierdzenie zakończenia transakcji.
zobacz mniej
Wideo lub audio
Wideo lub audio
Godziny pracy:
codziennie od 8.00-20.00
(z wyjątkiem świąt)
Infolinia
24 h
Infolinia
Porozmawiaj z konsultantem
W oddziale
W oddziale
Skorzystaj z wyszukiwarki placówek
i spotkaj się z doradcą
Santander Bank Polska - Złoty Bank według badania Obserwatorium.biz i Kantar Polska na zlecenie Bankier.pl i „Pulsu Biznesu”.
Santander open - w jednym serwisie i w jednej aplikacji sprawdzisz saldo oraz historię kont, które masz w różnych bankach. W Santander open możesz dodać konta z: PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Bank Millennium.
- Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
- Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
- Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej. Santander open jest usługą bankowości elektronicznej.
- Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash. Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
- Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
- BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
- Płatność BLIK to płatność za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
- Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.
- Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.
Opłacaj rachunki i zyskaj nawet do 300 zł rocznie
Zwroty za rachunki to nagrody, które otrzymasz od Banku za opłacanie swoich rachunków (faktur) z Konta Jakie Chcę. Rachunki możesz opłacać przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty – jak Tobie wygodnie i jak lubisz.
Bank zwróci na Twoje konto 1% wartości zapłaconych z konta rachunków za gaz, prąd, internet, telefon i telewizję.
W ten sposób możesz otrzymać nawet 25 zł miesięcznie, co oznacza, że możesz obniżyć swoje rachunki nawet o 300 zł rocznie.