Konto Jakie Chcę dopasowane do Twoich potrzeb
  • ikona 0 zł

    za przelewy natychmiastowe

  • ikona zwroty za rachunki

    do 300 zł zwrotu za rachunki rocznie

  • ikona kłódki - bezpieczne bankowanie

    bezpłatny pakiet bezpieczeństwa w sieci

Zyskaj z Kontem Jakie Chcę

Korzystaj z konta bankowego tak, jak chcesz

Masz więcej niż 26 lat? Sprawdź naszą ofertę.

Skonfiguruj konto, tak jak chcesz Skonfiguruj konto, tak jak chcesz
Podsumowanie
opłata miesięczna

    Otwórz konto tak, jak chcesz

    Przez internet lub w oddziale – w prosty i szybki sposób

    Wypełnij wniosek
    Podaj swoje dane, wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
    Potwierdź swoją tożsamość
    Zrób zdjęcie dowodu osobistego, swojej twarzy oraz wykonaj konkretny gest, np. kiwnięcie głową.
    Korzystaj z konta
    Gdy otworzymy Twoje konto, wyślemy Ci SMS i e‑mail. Zaloguj się do bankowości internetowej i pobierz aplikację mobilną. Zobacz więcej
    Wypełnij i wyślij wniosek
    Podaj swoje dane, dodaj zdjęcie dowodu osobistego i wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
    Potwierdź swoją tożsamość
    Podczas wideorozmowy z doradcą, na przelew lub za pośrednictwem kuriera.
    Korzystaj z konta
    Gdy otworzymy Twoje konto, wyślemy Ci SMS i e‑mail. Zaloguj się do bankowości internetowej i pobierz aplikację mobilną. Zobacz więcej
    Przyjdź do oddziału
    Przyjdź do dowolnego oddziału z dowodem osobistym, doradca otworzy dla Ciebie konto.
    Potwierdź swoją tożsamość
    Podpisz umowę.
    Otwarcie konta
    Konto zostanie otwarte w trakcie wizyty w oddziale.

    Aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność!

    Moje cele w aplikacji

    Wybierz swój cel i odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia: automatycznie, końcówkami transakcji, samodzielnie

    Szybki podgląd

    Trzymaj finanse zawsze pod kontrolą - sprawdzaj dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.

    BLIK

    Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.

    Szybkie logowanie

    Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.

    Płatności telefonem

    Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Pay.

    Bilety, parkingi, taksówki

    Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.

    Opłaty i dokumenty

    Wybrane opłaty za Konto Jakie Chcę

    Regulaminy

    Regulamin kont dla klientów indywidualnych
    4 Maj 2022 r.
    1476.3 kB
    PDF
    pl_PLuk_UK
    Pobierz
    Załącznik do Regulaminu kont dla klientów indywidualnych - Konto Jakie Chcę
    4 Maj 2022 r.
    544.4 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Regulamin otwierania kont za pomocą przelewu weryfikacyjnego
    5 Październik 2021 r.
    257.8 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Regulamin usług Santander online dla klientów indywidualnych
    1 Grudzień 2020 r.
    567.6 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Regulamin konto na zdjęcie
    5 Październik 2021 r.
    563.3 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Regulamin zawierania umów za pośrednictwem Wideo Doradcy
    5 Październik 2021 r.
    286.0 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Dokument dotyczący opłat - Konto Jakie Chcę
    1 Grudzień 2020 r.
    366.0 kB
    PDF
    pl_PLen_USes_ES
    Pobierz

    Dyspozycje

    Dyspozycja przekazywania wynagrodzenia/innego świadczenia na rachunek w Santander Bank Polska
    4 Marzec 2019 r.
    691.9 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Dyspozycja przekazywania wynagrodzenia/innego świadczenia na rachunek w Santander Bank Polska (wypełniony)
    4 Marzec 2019 r.
    709.1 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz

    Eko karta Dopasowana wykonana w 85% z recyclingu

    Razem wspieramy naturę

    Inni klienci rekomendują 

    jak ułatwić sobie codzienne bankowanie

    Co jeszcze warto wiedzieć

    • Jak mogę otworzyć Konto Jakie Chcę?

      Konto osobiste otworzysz na stronie, w aplikacji mobilnej lub pod numerem telefonu 1 9999.
      Jeśli chcesz, konto osobiste możesz otworzyć w dowolnym oddziale.

    • Ile trwa założenie konta w banku?

      Żeby założyć konto osobiste z bankowością internetową potrzebujesz około 20 minut. Jeśli wybierzesz opcję z kurierem -  konto otworzymy, gdy kurier przekaże nam podpisane przez Ciebie dokumenty. Potrwa to około 4 dni. Sprawdź konta bankowe w promocji

    • Czy mogę założyć konto bankowe bez wizyty w oddziale?

      Tak. Konto bankowe możesz założyć w aplikacji mobilnej, na stronie i pod numerem 1 9999.

    • Jak założyć konto bankowe przez internet?

      Żeby założyć konto bankowe przez internet potrzebujesz dostępu do internetu, komputera lub telefonu oraz dowodu osobistego. Musisz być pełnoletni i posiadać obywatelstwo polskie.

       
       
      Otwarcie konta jest darmowe. Aby otworzyć Konto Jakie Chcę, wystarczy:
      1

      Wypełnić wniosek o otwarcie konta z kartą bankomatową, która Cię interesuje

      Wpisać swoje podstawowe dane z dowodu, wyrazić kilka zgód oraz dodać zdjęcie dowodu osobistego.

      2

      Potwierdzić swoją tożsamość

      Możesz to zrobić w czasie rozmowy z doradcą online lub przelewem z innego banku albo u kuriera. 

      3

      Za kilka chwil Twoje nowe konto będzie aktywne

      Gdy je dla Ciebie otworzymy, wyślemy Ci sms i e-mail z potwierdzeniem zawarcia umowy. 

       
    • Jak założyć konto przez aplikację mobilną?
      Konto na zdjęcie
      1

      Wypełnij wniosek o otwarcie konta z kartą bankomatową, która Cię interesuje

      Wpisz swoje podstawowe dane z dowodu, oraz zaakceptuj zgody.

      2

      Potwierdź tożsamość

      Zrób zdjęcie dowodu osobistego, swojej twarzy oraz wykonaj konkretny gest, może to być kiwnięcie głową.

      3

      Za kilka chwil Twoje nowe konto będzie aktywne

      Gdy je dla Ciebie otworzymy,  wyślemy Ci sms i e-mail z potwierdzeniem zawarcia umowy. 

       
    • Jak przenieść swoje konto z innego banku do Santander Bank Polska?

      Możesz przenieść swoje konto bankowe do nas. Zrobisz to wygodnie:

      • w bankowości internetowej
      • w naszej aplikacji
      • u doradcy pod numerem 1 9999
      • w naszej placówce

      Dowiedz się więcej

    • Jak mogę przenieść konto z innego banku do Santander Bank Polska?

      Możesz to zrobić samodzielnie w bankowości internetowej lub w naszej placówce.


      Otwórz u nas konto, jeśli jeszcze go nie masz.

       Wypełnij wniosek i daj nam upoważnienie do działania w Twoim imieniu. Możesz:

      • przenieść wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu,
      • przenieść Twoje pieniądze z dotychczasowego konta, 
      • zlecić zamknięcie konta w innym banku,
      • zlecić nam powiadomienie wybranych instytucji, np. Twojego pracodawcę, ZUS, Urzędu Skarbowego o numerze konta w naszym banku.


      Przekażemy Twój wniosek do dotychczasowego banku.

      Twój dotychczasowy bank przekaże nam informacje potrzebne do przeniesienia konta i usług. Może także wskazać przeszkody uniemożliwiające przeniesienie konta, np. ujemne saldo konta, zaległe opłaty, niezgodność danych.


      Przeniesiemy usługi i zrealizujemy dyspozycję zgodnie z Twoim wnioskiem.

      Ustawimy zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu zgodnie z terminami wskazanymi we wniosku. Powiadomimy wskazane przez Ciebie instytucje o numerze konta w naszym banku w celu przekazywania na nie wynagrodzenia, renty, emerytury itp.
       

      Dowiedz się więcej

    • Jak mogę otrzymać zwrot za domowe rachunki?

      Zwroty za rachunki otrzymasz,  jeśli będziesz opłacać swoje domowe rachunki z konta osobistego – Konta Jakie Chcę.

      Rachunki możesz opłacać przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty – tak, jak Ci wygodnie. Zwrócimy na Twoje konto 1% wartości zapłaconych z konta osobistego rachunków: za gaz, prąd, internet, telefon i telewizję. Nawet do 25 zł miesięcznie, czyli do 300 zł rocznie.

      Jeśli chcesz otrzymywać zwroty za rachunki przekaż nam ostatnią fakturę od dostawcy. Możesz to zrobić wygodnie w bankowości internetowej, u doradcy online na wideo lub w najbliższym oddziale.


      Faktura musi być wystawiona na Twoje nazwisko lub w przypadku rachunku wspólnego - współposiadacza konta.

    • Jaką kartę mogę wybrać do Konta Jakie Chcę?

      Możesz wybrać kartę Dopasowaną Visa lub Mastercard i korzystać z programów lojalnościowych. 

      Za płatności kartą otrzymasz:

      • zwroty pieniędzy na kartę z Visa Oferty
      • lub punkty w Programie Mastercard® Bezcenne® Chwile

      Nie musisz nosić przy sobie karty – możesz dodać ją do aplikacji Google Pay lub Apple Pay i płacić telefonem. Jeśli chcesz, możesz płacić zegarkiem z Garmin Pay lub Fitbit Pay.

    • Jak mogę zamówić kartę Dopasowaną do swojego Konta Jakie Chcę?

      Kartę Dopasowaną do konta bankowego możesz zamówić w swojej bankowości internetowej, pod numerem 1 9999 i w naszej placówce.

    • Co to jest Konto systematyczne?

      Konto systematyczne to konto bankowe – oszczędnościowe, z którym możesz zacząć systematycznie oszczędzać, gdy włączysz automatyczne oszczędzanie. Więcej

    • Jak mogę włączyć i wyłączyć Automatyczne oszczędzanie?

      Automatyczne oszczędzanie włączysz/wyłączysz w swojej bankowości internetowej. Wybierz Pulpit -> Automatyczne oszczędzanie.

    • Jakie bankomaty umożliwiają wypłaty gotówki bez prowizji?

      Jeśli jesteś naszym klientem, to wypłaty kartą Dopasowaną z naszych bankomatów są za darmo. Możesz także wypłacać pieniądze bezpłatnie z naszych i innych bankomatów, za pomocą kodu BLIK.

      Wyszukaj bankomaty Santander

    • Ile wynoszą prowizje za wypłaty z innych bankomatów?
      • Wypłaty gotówki z konta osobistego z bankomatów innych sieci, gdy korzystasz z BLIK są za darmo.
      • Wypłaty gotówki z konta osobistego z pozostałych bankomatów i terminali w kraju, poza pakietem masz za 5 zł. 
      • Jeśli chcesz korzystać z bankomatów innych sieci w Polsce i za granicą bez ograniczeń, możesz włączyć pakiet wypłat gotówki z bankomatów za 7 zł miesięcznie i nie płacić prowizji za pojedyncze wypłaty. 

      Karta do wielu walut

       
       
      • Możesz połączyć swoją kartę Dopasowaną (Visa lub Mastercard) z kontem w EUR, USD, GBP.

      • Możesz to zrobić w dowolnym momencie w Santander internet i  Santander mobile, na Infolinii lub w naszych placówkach.

      • Kartę Dopasowaną połączysz z kontem walutowym za 0 zł.

      • Włącz pakiet bankomatowy, jeśli nie chcesz płacić za pojedyncze wypłaty z bankomatów i przy zakupach (transakcja cashback) na całym świecie – 7 zł miesięcznie.

       
    • Ile trwa przelew internetowy z konta na konto?

      Przelew internetowy czyli przelew natychmiastowy to optymalne rozwiązanie w sytuacji, gdy szczególnie liczy się czas dotarcia pieniędzy do odbiorcy. Z przelewu natychmiastowego możesz skorzystać za darmo. Jest dostępny 24/7, a pieniądze są w kilka minut u odbiorcy. Więcej

    • Czy po mojej śmierci środki na moich kontach mogą być przekazane bliskim?

      Tak, Twoje pieniądze możemy przekazać bliskim. Żeby tak się stało, musisz złożyć dyspozycje Zapis na wypadek śmierci - tylko dla kont gdzie jesteś jedynym właścicielem.  Wskazujesz w nim osobę/osoby, którym chcesz przekazać swoje pieniądze. Mogą być nimi tylko:

      • małżonek,
      • wstępni (np. rodzice, dziadkowie),
      • zstępni (np. dzieci, wnuki),
      • rodzeństwo.

      Dyspozycję możesz złożyć u doradcy w oddziale lub pod numerem 1 9999.

      Zapis na wypadek śmierci realizujemy przed procesem spadkobrania.

      Kwota wypłaty jest ograniczona - nie może być wyższa niż dwudziestokrotne, przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszane przez Prezesa GUS za ostatni miesiąc przed Twoją śmiercią. Reszta, wejdzie w proces spadkobrania.

    • Jakich transakcji mogę dokonać kartami płatniczymi?

      Możesz wypłacać pieniądze i płacić kartą z konta osobistego, w sklepie i internecie - na dwa sposoby:

      • tradycyjnie - z użyciem karty,
      • nowocześnie - wypróbować nasze portfele cyfrowe. 
       
       
      • Dodaj kartę do aplikacji Google Pay lub Apple Pay i płać telefonem.  Jeśli chcesz, możesz płacić zegarkiem z Garmin Pay lub Fitbit Pay.

      • Płatności zbliżeniowe (bezstykowe) to  płatność kartą, poprzez zbliżenie jej do terminala przy kasie. Płatności zbliżeniowe nie wymagają potwierdzania PIN‑em jeżeli ich wartość nie przekracza 100 zł.

       

      Jak skorzystać?

      • poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić zbliżeniowo,
      • sprawdź kwotę transakcji i jeśli jest prawidłowa przyłóż kartę do czytnika,
      • transakcja zostanie potwierdzona gdy na ekranie wyświetli się potwierdzenie zakończenia transakcji.
       
       

    Rozwińzobacz mniej

    Wideo lub audio

    Infolinia

    24 h

    Zostaw numer

    W oddziale

    Santander Bank Polska - Złoty Bank według badania Obserwatorium.biz i Kantar Polska na zlecenie Bankier.pl i „Pulsu Biznesu”.
    Santander open - w jednym serwisie i w jednej aplikacji sprawdzisz saldo oraz historię kont, które masz w różnych bankach. W Santander open możesz dodać konta z: PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Bank Millennium.

    • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

      Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

      • Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
      • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej. Santander open jest usługą bankowości elektronicznej.
      • Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash. Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
      • Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
      • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
      • Płatność BLIK to płatność za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
      • Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.
      • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.
    Rozmowa z wirtualnym asystentem Santi. Jestem chatbotem.