Wybierz Konto Jakie Chcę dla młodych

Konto Jakie Chcę
dla młodych

Sprawdź jak wiele można zyskać w zależności od wieku

od 0 do 13 lat

Zadbaj o edukację finansową swojego dziecka już od najmłodszych lat

Zobacz, jak wiele zyska Twoje dziecko z Kontem Jakie Chcę

  • ikona 0 złotych

    za prowadzenie konta

  • ikona oszczędności

    konto z oprocentowaniem, które posłuży jako elektroniczna skarbonka

  • ikona Santander internet i mobile

    masz podgląd do pieniędzy dziecka 24/7

Konto Jakie Chcę dla młodych pomoże Ci zabezpieczyć przyszłość Twojego dziecka

 

Wpłacaj drobne kwoty i zyskaj na atrakcyjnym oprocentowaniu zmiennym w skali roku:  

  • saldo do 3000 zł – 1,5%    
  • nadwyżka powyżej 3000 zł – 0%

Jeżeli jesteś naszym klientem możesz w łatwy sposób otworzyć konto swojemu dziecku w Santander internet. 

Załóż konto dzieckuZobacz więcej

Jeżeli chcesz nauczyć swoje dziecko finansów, możesz skorzystać z portalu edukacyjnego Finansiaki

Znajdziesz podpowiedzi, jak w prosty sposób rozmawiać z nim o pieniądzach

    • Portal dedykowany jest rodzicom, nauczycielom oraz dzieciom
    • Materiały edukacyjne zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego oraz podstawą programową kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej

    • Skorzystaj m.in. z bezpłatnych propozycji gier i zabaw, animacji, opowiadań, kolorowanek, które ułatwią Tobie rozmowę i zabawy z dzieckiem.
    • Pobierz za darmo internetowe wydanie książki „Finansiaki. To MY!”. Dowiesz się w jaki sposób, na co dzień, przekazywać wiedzę o finansach zarówno przedszkolakowi, jak i nastolatkowi.

Otwórz konto, jak Ci wygodnie

Przez internet lub w oddziale – jak chcesz

  • Online
  • Oddział
Zaloguj się
Zaloguj się do bankowości internetowej, następnie wejdź w Ofertę banku i Konta osobiste.
Potwierdź tożsamość dziecka
Uzupełnij dane dziecka z dowodu osobistego.
Aktywuj konto
Po zapoznaniu się z dokumetami potwierdź zawarcie umowy SMSKodem. Konto dziecka jest już aktywne. Podgląd otrzymasz w ciągu 7 dni.
Przyjdź do oddziału
Przyjdź do dowolnego oddziału z dokumentem tożsamości dziecka.
Podpisz umowę
Podpisz umowę w jego imieniu.
Otwarcie konta
Konto otworzysz już w trakcie wizyty w oddziale. Podgląd do konta otrzymasz w ciągu 7 dni.

Konto otworzysz bez obecności dziecka.
Konto Jakie Chce poniżej 13 roku życia możesz założyć w bankowości internetowej, jeśli Twoje dziecko nie ma jeszcze żadnych produktów u nas.
Konto Jakie Chcę poniżej 13 roku życia w oddziale możesz otworzyć jeśli jesteś opiekunem prawnym lub rodzicem.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

  • Kto i gdzie może otworzyć konto dla dziecka poniżej 13 roku życia?

    W bankowości internetowej

    Jeżeli jesteś rodzicem i naszym klientem, możesz otworzyć konto dziecku. Podczas rejestracji danych dziecka we wniosku składasz oświadczenie, które potwierdza, że jesteś rodzicem.

    W placówce naszego banku, jeśli:

    • jesteś opiekunem albo kuratorem dziecka. Poprosimy Ciebie o przedstawienie dokumentu, który potwierdzi, że możesz w jego imieniu otworzyć mu konto;
    • jeden z rodziców otworzył już konto dla dziecka w swojej bankowości internetowej, drugi – będzie mógł otworzyć kolejne konto dla tego dziecka tylko w naszej placówce.
  • Kiedy mogę założyć konto swojemu dziecku w bankowości internetowej?

    Otworzysz je, gdy dziecko:

    • jest poniżej 13 roku życia;
    • posiada dowód osobisty;
    • nie ma obecnie i nie korzystało wcześniej z produktów naszego banku.  Jeśli Twoje dziecko miało już lub nadal korzysta z naszej oferty – nie będziesz mógł złożyć tego wniosku. Zobaczysz wtedy taki komunikat: Jeśli Twoje dziecko ukończyło 13 lat, konto dla niego otworzysz w dowolnej naszej placówce.
  • Z czego wynika ograniczenie kwoty do 5 000 zł miesięcznie w korzystaniu z pieniędzy na koncie dla dziecka?

    Przyjęliśmy, że maksymalna, łączna kwota wypłat gotówki lub poleceń przelewów na koncie dziecka poniżej 13 roku życia to kwota nie większa niż 5 000 zł miesięcznie.

    • Większość banków, jako granicę zakresu zwykłego zarządu, przyjmuje kwotę przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce, czyli ok. 5 000 zł miesięcznie.
    • Aby wypłacić gotówkę lub złożyć polecenie przelewu na kwotę wyższą niż 5 000 zł, będziemy prosić Ciebie o przedłożenie zezwolenia sądu opiekuńczego.
    • Przelew może złożyć rodzic lub dziecko, które ukończyło 13 roku życia.

    Podstawa prawna

    Zgodnie z art. 101 par. 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego „Rodzice nie mogą bez zezwolenia sądu opiekuńczego dokonywać czynności przekraczających zakres zwykłego zarządu ani wyrażać zgody na dokonywanie takich czynności przez dziecko”.

  • Korzystanie z konta dla dziecka – jaki dostęp ma rodzic, a jaki dziecko?

    W bankowości internetowej

    Dostęp do konta otrzyma jedynie rodzic, który otworzył konto i będzie mógł sprawdzić np.:

    • saldo konta,
    • numer rachunku,
    • historię rachunku.

    Dostęp do konta dla dziecka możliwy jest w ciągu 7 dni od daty jego otwarcia.

    Udostępnienie karty debetowej

    Dzieciom poniżej 13 roku życia nie udostępniamy karty debetowej do konta.

    Przelewy z konta dla dziecka

    Z konta dziecka nie możesz przelewać pieniędzy w bankowości internetowej. Przelew możesz zlecić w naszej dowolnej placówce w ramach zwykłego zarządu (limit 5 000 zł). Jest to maksymalna, miesięczna kwota możliwych obciążeń na koncie dziecka poniżej 13 roku życia.

    Wypłata gotówki z konta w placówce

    Z konta dziecka możesz wypłacić gotówkę w naszej placówce. Limit wypłat to 5 000 zł w miesiącu. Jest to maksymalna, łączna kwota możliwych obciążeń na koncie dziecka poniżej 13 roku życia.

    Dysponowanie środkami na koncie

    Dzieci poniżej 13 roku życia nie posiadają zdolności do czynności prawnych. Dlatego wszystkie dyspozycje w ich imieniu składa ich przedstawiciel ustawowy.

  • Co stanie się z kontem, kiedy dziecko ukończy 13 lat?
    • Konto będzie nadal otwarte.
    • Możesz zawnioskować o kartę do konta dla dziecka — w naszych placówkach.
    • Dziecko będzie mogło mieć dostęp do bankowości internetowej, jeśli o to zawnioskujesz.
    • Zmieni się oprocentowanie konta dla dziecka z oprocentowania zmiennego w skali roku  2,5% (do salda 3 tys. zł) na 0%.
  • Jakie dokumenty są wymagane, aby otworzyć konto dla dziecka w bankowości internetowej?
    • Wystarczy nam dowód osobisty dziecka. Może to być jego skan, zdjęcie lub kserokopia. Akceptujemy formaty pliku w jpg, jpeg, png, gif, bmp.
    • Nie możemy otworzyć konta dla dziecka na podstawie paszportu lub legitymacji szkolnej dziecka. 
  • Czy dziecko musi być obecne podczas otwierania konta w bankowości internetowej?

    Dziecko do 13 roku życia nie musi być obecne podczas otwierania konta. Wystarczy, że posiadasz jego dowód osobisty.

  • Gdzie otworzę konto dla dziecka w bankowości internetowej?

    Kiedy zalogujesz się do bankowości internetowej, wniosek o otwarcie Konta dla dziecka znajdziesz w Ofercie banku: Konto osobiste – Nasze propozycje - Konto osobiste.

  • Co w sytuacji, gdy w podczas otwarcia konta dla dziecka w bankowości internetowej podam błędne dane z dowodu osobistego dziecka?

    Dane z dowodu weryfikujemy w Rejestrze Dowodów Osobistych. Jeśli podane dane nie będą prawidłowe, powiadomimy Cię o tym.

  • Czy mogę otworzyć dziecku kilka kont?

    Tak, dziecku można otworzyć kilka kont. Dzieci poniżej 13 roku życia mogą mieć tylko jedno konto, które będzie oprocentowane. Tylko pierwsze konto dla dziecka można otworzyć w bankowości internetowej rodzica, kolejne – w dowolnej placówce naszego banku.

  • Czy mogę mieć wspólne konto z dzieckiem?

    Nie, nie ma możliwości otwarcia konta wspólnego przez rodzica z dzieckiem, które jest osobą małoletnią, czyli nie posiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych.

  • Czy konto dla dziecka będzie oprocentowane?

    Tak. Konto dla dziecka poniżej 13 roku życia jest oprocentowane.

    • Oprocentowanie zmienne w skali roku wynosi 2,5% do 3 000 zł. Jeśli na koncie saldo będzie powyżej tej kwoty, oprocentowanie nadwyżki wyniesie 0%.  Oprocentowanie uzależniamy od salda rachunku, które weryfikujemy na koniec każdego dnia miesiąca.
    • Jeśli dziecko posiada więcej niż jedno konto, tylko jedno z nich będzie mieć oprocentowanie zmienne w skali roku – 2,5% do 3 000 zł. Jeśli na koncie saldo będzie powyżej tej kwoty, oprocentowanie nadwyżki wyniesie 0%.
    • To oprocentowanie będzie obowiązywać do końca miesiąca kalendarzowego, w którym dziecko ukończy 13 rok życia.
  • Gdzie znajdę dokumenty dotyczące konta dla dziecka?

    W bankowości internetowej

     Znajdziesz tu potwierdzenie zawarcia umowy o konto dla dziecka,  jeśli zostało otwarte w Twojej bankowości internetowej.

    W skrzynce na listy

    Listy od nas oraz wyciągi do rachunku Twojego dziecka prześlemy na adres dziecka, który wskażesz podczas otwierania konta.

Rozwińzobacz mniej

od 13 do 18 lat

Konto dopasowane do nastolatka

Może samodzielnie korzystać z konta i nowoczesnych form płatności. Dzięki aplikacji mobilnej ma stały dostęp do swoich pieniędzy

  • ikona 0 złotych

    za prowadzenie konta

  • ikona 0 złotych

    za przelewy natychmiastowe

  • ikona 0 złotych

    za wypłatę gotówki kartą Dopasowaną w bankomatach w Polsce i na świecie

  • ikona 0 złotych

    za przelewy na numer telefonu

  • ikona 0 złotych

    za wypłaty gotówki BLIKIEM

50 zł za dobre oceny na świadectwie

Jeśli Twoje dziecko uzyskało na świadectwie szkolnym średnią min. 4.0 i przystąpi do promocji, może otrzymać 50 zł na wakacyjne przyjemności.

Poznaj funkcje, które ułatwią codzienne bankowanie

  • Stały dostęp do konta

    Stały dostęp do konta

    Dzięki aplikacji mobilnej nastolatek ma podgląd do swoich pieniędzy. Może również kupić bilety komunikacji miejskiej.
    Zobacz więcej

  • Doładowanie telefonu

    Doładowanie telefonu

    Możesz łatwo doładować konto sobie lub swoim bliskim, aby zawsze być z nimi w kontakcie.
    Zobacz więcej

  • Płatności mobilne

    Płatności mobile

    Nastolatek może płacić telefonem, zegarkiem lub BLIKIEM (dostawca danej usługi może ograniczyć korzystanie ze względu na wiek).
    Zobacz więcej

Poznaj program Pomagam z Santander 


Program, który uczy pomagania oraz nastolatek dodatkowo zyskuje:

  • zwolnienie z opłaty za kartę,
  • płacąc kartą Dopasowaną, za każdym razem wspiera Akcję Pajacyk – przekazujemy 2% od każdej transakcji,
  • może wziąć udział w cyklicznych akcjach charytatywnych, które organizuje Fundacja Santander.

Sprawdź

Otwórz konto jak Ci wygodnie

Konto Jakie Chce dla młodych możesz założyć w bankowości internetowej, jeśli Twoje dziecko nie ma jeszcze żadnych produktów u nas

 

  • Online
  • Oddział
Zaloguj się
Zaloguj się do bankowości internetowej, następnie wejdź w Ofertę banku i Konta osobiste.
Potwierdź tożsamość dziecka
Uzupełnij dane dziecka z dowodu osobistego, a następnie razem z nim połączcie się z doradcą podczas wideorozmowy.
Aktywuj konto
Na umowie znajdziesz login. Twoje dziecko na adres
e-mail otrzyma zaszyfrowany plik z hasłem startowym, a hasło do otwarcia pliku wyślemy SMS-em. Podgląd konta otrzymasz w ciągu 7 dni.
Przyjdź do oddziału
Przyjdź do dowolnego oddziału z osobą małoletnią i jej dokumentem tożsamości, doradca otworzy konto.
Podpisanie umowy
Umowę podpisuje nastolatek.
Otwarcie konta
Konto zostanie otwarte w trakcie wizyty w oddziale. Podgląd do konta nastolatka otrzymasz w ciągu 7 dni.

Dokument tożsamości dziecka, czyli dowód osobisty, paszport lub legitymacja szkolna.
Konto Jakie Chcę  dla młodych w oddziale możesz otworzyć, jeśli jesteś opiekunem prawnym lub rodzicem.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

  • Kto i gdzie może otworzyć konto dla dziecka, które ukończyło 13 rok życia?

    W bankowości internetowej
    Jeżeli jesteś rodzicem i naszym klientem, możesz otworzyć konto dziecku. Podczas rejestracji danych dziecka we wniosku składasz oświadczenie, które potwierdza, że jesteś rodzicem. 

    Tylko w placówce naszego banku, jeśli:

    • jeden z rodziców otworzył już konto dla dziecka w swojej bankowości internetowej, drugi – będzie mógł otworzyć kolejne konto dla tego dziecka tylko w naszej placówce,
    • jesteś opiekunem albo kuratorem dziecka. Poprosimy Ciebie o przedstawienie dokumentu, który potwierdzi, że możesz w jego imieniu otworzyć mu konto.  
  • Kiedy mogę założyć konto w bankowości internetowej swojemu dziecku?

    Otworzysz je, gdy dziecko:

    • jest poniżej 18 roku życia,
    • posiada dowód osobisty,
    • nie ma obecnie i nie korzystało wcześniej z produktów naszego banku.  Jeśli Twoje dziecko miało już lub nadal korzysta z naszej oferty – konto otworzysz w naszej dowolnej placówce.
       
  • Z czego wynika ograniczenie do 5 000 zł miesięcznie w korzystaniu z pieniędzy na koncie dla dziecka?

    Przyjęliśmy, że maksymalna, łączna kwota wypłat gotówki lub poleceń przelewów na koncie dziecka poniżej 18 roku życia to kwota nie większa niż 5000 zł miesięcznie.

    • Większość banków, jako granicę zakresu zwykłego zarządu, przyjmuje kwotę przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce, czyli ok. 5000 zł miesięcznie.
    • Aby wypłacić gotówkę lub złożyć polecenie przelewu na kwotę wyższą niż 5000 zł, będziemy prosić Ciebie o przedłożenie zezwolenia sądu opiekuńczego.

    Podstawa prawna

    Zgodnie z art. 101 par. 3 Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego „Rodzice nie mogą bez zezwolenia sądu opiekuńczego dokonywać czynności przekraczających zakres zwykłego zarządu ani wyrażać zgody na dokonywanie takich czynności przez dziecko”. 
     

  • Gdzie w bankowości internetowej otworzę konto dla dziecka?

    Po zalogowaniu się do bankowości internetowej, wniosek o otwarcie Konta dla dziecka znajdziesz w Ofercie banku - Konto dla dziecka albo Konta osobiste.

  • Jakie dokumenty są wymagane, aby otworzyć konto dla dziecka (13-18 lat) w bankowości internetowej?
    • Dowód osobisty dziecka. 
    • Nie możemy otworzyć konta dla dziecka na podstawie paszportu lub legitymacji szkolnej dziecka.  
       
  • Co w sytuacji, gdy błędnie podam dane z dowodu osobistego dziecka?

    Dane z dowodu weryfikujemy w Rejestrze Dowodów Osobistych. Jeśli podane dane będą nieprawidłowe, powiadomimy Cię o tym. 

  • Czy dziecko (13-18 lat) musi być obecne podczas otwierania konta w bankowości internetowej?

    Tak, dziecko od 13 roku życia musi być obecne podczas otwierania konta. Na ostatnim etapie zweryfikujemy tożsamość dziecka  podczas rozmowy wideo, z doradcą.

  • Jak wygląda rozmowa wideo z doradcą?

    Ostatnim etapem otwarcia konta dla dziecka będzie połączenie z naszym doradcą przez wideo. Kliknij na przycisk Połącz z doradcą, który zweryfikuje podane dane oraz porówna biometryczne dane dziecka, z tymi z dowodu osobistego. 

  • Czy mogę się połączyć z doradcą w innym terminie?

    Aby zakończyć zakładanie konta, masz 5 dni na połączenie z naszym doradcą. Jeżeli nie połączysz się z doradcą w trakcie składania wniosku, możesz to zrobić później. Wystarczy, że sprawdzisz numer wniosku w bankowości internetowej:

    • kliknij w zakładkę Oferta bankuTwoje wnioski i umowy.

    Jeśli znasz numer wniosku, możesz od razu  połączyć się z naszym doradcą, który pomoże zweryfikować tożsamość Twojego dziecka. 

  • Korzystanie z konta dla dziecka (13-18 lat) – jaki dostęp ma rodzic, a jaki dziecko?

    W bankowości internetowej
    1. Dostęp do konta otrzyma jedynie rodzic, który otworzył konto i będzie mógł sprawdzić np.:

    • saldo konta, 
    • numer rachunku,
    • historię rachunku. 

    Dostęp do konta dla dziecka możliwy jest po 7 dniach od daty jego otwarcia.

    2. Dziecko otrzyma dostęp do bankowości internetowej, w której będzie mogło m.in.: 

    • sprawdzić saldo konta/historię rachunku,
    • wykonywać przelewy,
    • modyfikować ustawienia np. karty debetowej.

    Udostępnienie karty debetowej 
    Dzieci powyżej 13 roku życia mogą korzystać z karty debetowej do konta. Można ją zamówić w trakcie procesu otwarcia konta dla dziecka.

    Przelewy z konta dla dziecka

    • Dziecko możesz przelewać pieniądze ze swojego konta w ramach zwykłego zarządu do limitu 5000 zł miesięcznie. Jest to maksymalna miesięczna kwota możliwych obciążeń na koncie dziecka.
    • Ty jako rodzic z konta dziecka nie możesz przelewać pieniędzy w bankowości internetowej. Przelew możesz zlecić w naszej dowolnej placówce w ramach przyjętego u nas zakresu zwykłego zarządu (limit 5000 zł). Jest to maksymalna miesięczna kwota możliwych obciążeń na koncie dziecka.

    Wypłata gotówki z konta

    • Dziecko może wypłacać gotówkę ze swojego konta w ramach zwykłego zarządu do limitu 5000 zł miesięcznie.
    • Z konta dziecka możesz wypłacić gotówkę w naszej placówce. Limit wypłat to 5000 zł w miesiącu. Jest to maksymalna, łączna kwota możliwych obciążeń na koncie dziecka.

     
    Dysponowanie środkami na koncie
    Dzieci powyżej 13 roku mogą dysponować środkami zgromadzonymi na swoim koncie do 5000 zł miesięcznie.  
     

  • Czy mogę otworzyć dziecku (13-18 lat) kilka kont?

    Tak, możesz otworzyć dziecku kilka kont. Jednak tylko pierwsze konto możesz mu otworzyć w swojej bankowości internetowej, kolejne – w dowolnej placówce naszego banku. 

  • Czy mogę mieć wspólne konto z dzieckiem (13-18 lat)?

    Nie, nie ma możliwości otwarcia konta wspólnego przez rodzica z dzieckiem, które jest osobą małoletnią, czyli nie posiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych.

  • Czy konto dla dziecka (13-18 lat) będzie oprocentowane?

    Nie. Konto dla dziecka powyżej 13 roku życia nie jest oprocentowane. 

  • Gdzie znajdę dokumenty dotyczące konta dla dziecka (13-18 lat)?

    W bankowości internetowej
    Znajdziesz tu potwierdzenie zawarcia umowy o konto dla dziecka,  jeśli zostało otwarte w Twojej bankowości internetowej. Dodatkowo znajdują się tam również wyciągi do rachunku dziecka. 

    W skrzynce na listy 
    Listy od nas prześlemy na adres dziecka, który wskażesz podczas otwierania konta. 


     

Rozwińzobacz mniej

Karta Dopasowana do konta

Płacisz i kupujesz, jak chcesz – poznaj Kartę Dopasowaną

ikona przedstawiająca kartę
ikona przedstawiająca kartę

Sprawdź możliwości naszej bankowości mobilnej i internetowej

Cenisz sobie rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb? Poznaj funkcje, które ułatwią Ci codzienne bankowanie

Santander mobile

Korzystaj ze swojego konta, kiedy tylko zechcesz. Bankowość i portfel masz
w jednym miejscu.

Santander internet

Poznaj bankowość internetową dopasowaną do Twoich potrzeb. Wykonuj płatności
i zarządzaj finansami przez internet.

Więcej

od 18 do 26 lat

Masz już 18 lat? To świetnie!

Teraz możesz samodzielnie otworzyć konto i korzystać do woli z wszystkich usług

  • ikona 0 złotych

    za prowadzenie konta

  • ikona 0 złotych

    za przelewy natychmiastowe

  • ikona 0 złotych

    za wypłatę gotówki kartą Dopasowaną w bankomatach w Polsce i na świecie

  • ikona skarbonka

    zwrot za rachunki w wysokości 1% płatności za prąd, gaz, Internet, TV, telefon - nawet do 300 zł rocznie

Zyskaj do 250 zł w dwóch promocjach

Otwórz konto nr 1 na rynku!

Dodaj swoją kartę do portfela cyfrowego – korzystaj z szerokiej oferty płatności mobilnych

Stypendia Santander

Jesteś studentem lub absolwentem uczelni wyższej? Jeżeli chcesz rozwinąć swoje umiejętności miękkie, cyfrowe i językowe oraz zdobyć certyfikat, który wyróżni Cię na rynku pracy, zarejestruj się już dziś na santander-grants.com i znajdź stypendium dla siebie!

Otwórz konto, jak Ci wygodnie

Przez internet lub w oddziale – jak chcesz

  • Online
  • Oddział
Wypełnij i wyślij wniosek
Podaj swoje dane, dodaj zdjęcie dowodu osobistego i wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
Potwierdź swoją tożsamość
Podczas wideorozmowy z doradcą lub za pośrednictwem kuriera.
Aktywuj konto
Wyślemy Ci SMS i e-mail o otwarciu konta. Login znajdziesz w umowie, a na adres e-mail otrzymasz zaszyfrowany plik z hasłem startowym. Hasło do otwarcia pliku wyślemy SMS-em.
Przyjdź do oddziału
Przyjdź do dowolnego oddziału z dowodem osobistym, doradca otworzy dla Ciebie konto.
Potwierdź swoją tożsamość
Podpisz umowę.
Otwarcie konta
Konto zostanie otwarte w trakcie wizyty w oddziale.

Karta Dopasowana do konta

Płacisz i kupujesz, jak chcesz – poznaj Kartę Dopasowaną

ikona przedstawiająca kartę
ikona przedstawiająca kartę

Wybierz kartę kredytową dla studenta <26

Przyjdź do oddziału, pokaż indeks, legitymację lub zaświadczenie z Twojej uczelni. Złóż wniosek o kartę kredytową (MasterCard Silver lub Visa Silver Akcja Pajacyk) z limitem od 500 zł do 2000 zł. O szczegóły zapytaj doradcę w oddziale lub zadzwoń pod numer 61 885 1772.

Sprawdź możliwości naszej bankowości mobilnej i internetowej

Cenisz sobie rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb? Poznaj funkcje, które ułatwią Ci codzienne bankowanie

Santander mobile

Korzystaj ze swojego konta, kiedy tylko zechcesz. Bankowość i portfel masz
w jednym miejscu.

Santander internet

Poznaj bankowość internetową dopasowaną do Twoich potrzeb. Wykonuj płatności
i zarządzaj finansami przez internet.

Więcej

Chcesz dowiedzieć się więcej?

  • Jak mogę otworzyć Konto Jakie Chcę?

    Jeśli już jesteś naszym klientem i masz u nas konto, to najłatwiej zamienisz je na Konto Jakie Chcę w swoich usługach bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU). Możesz to zrobić także w dowolnej placówce banku.

    Jeśli jeszcze nie jesteś naszym klientem lub jesteś, a nie masz u nas konta, to Konto Jakie Chcę – także z kartą Dopasowaną oraz wygodnym dostępem do konta przez internet i telefon komórkowy – możesz otworzyć na kilka sposobów:

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU),
    • przez telefon komórkowy – składając wniosek w usłudze bankowości elektronicznej Santander mobile,
    • przez internet – składając wniosek o konto na stronie santander.pl,
    • przez infolinię 1 9999 – składając wniosek u doradcy,
    • osobiście w dowolnej placówce banku.
  • Czy mogę przenieść swoje konto z innego banku do Santander Bank Polska?

    Jak przenieść konto?

    Możesz to zrobić:

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet,
    • przez telefon komórkowy – składając wniosek w usłudze bankowości elektronicznej Santander mobile,
    • przez internet – składając wniosek o otwarcie konta wraz z przeniesieniem konta na stronie santander.pl,
    • przez infolinię 1 9999 – składając wniosek o otwarcie konta wraz z przeniesieniem u doradcy,
    • osobiście w dowolnej placówce banku.

    Aby przenieść konto osobiste, należy wypełnić upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego i wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego przez konsumenta.

    Najważniejsze korzyści

    Możesz:

    • przenieść wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia przelewu oraz polecenia zapłaty,
    • przenieść Twoje środki z dotychczasowego konta,
    • zlecić zamknięcie Twojego konta z dotychczasowego banku,
    • zlecić powiadomienie wybranych instytucji, np. Twojego pracodawcę, ZUS, Urząd Skarbowy, o numerze konta w nowym banku.

    To wystarczy, byś nie tracił czasu – nasi specjaliści, zgodnie z dyspozycją, zamkną konto w poprzednim banku i przeniosą saldo.

    Zobacz więcej o przenoszeniu konta do Santander Bank Polska.

  • Co trzeba zrobić, żeby otrzymać zwrot za domowe rachunki?

    Co zrobić, aby otrzymać zwroty:

    • zgłosić rachunki (faktury) - zgłoś do nas wcześniej swoje faktury (muszą być wystawione na Twoje nazwisko),
    • opłacić rachunki z konta - zwroty za domowe rachunki to nagrody, które otrzymasz od banku za opłacanie swoich rachunków (faktur) z Konta Jakie Chcę.

    Możesz to zrobić:

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - najszybciej możesz to zrobić przez dołączenie ich skanów lub zdjęć. W panelu Dopasuj konto wybierz ZWROTY ZA RACHUNKI,
    • w dowolnej placówce banku - możesz pokazać faktury doradcy w dowolnej placówce banku.

    Za co otrzymasz zwroty:

    • prąd, gaz, internet, telefon komórkowy i stacjonarny oraz telewizję.

    Jak należy opłacać rachunki:

    • rachunki możesz opłacać jak Ci wygodnie i jak lubisz - przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty.

    Ile możesz zyskać:

    • nawet 25 zł miesięcznie, co oznacza, że możesz obniżyć swoje rachunki nawet o 300 zł rocznie.

    Ważne: Wystarczy tylko raz zgłosić swoje faktury opłacane z Konta Jakie Chcę.

  • Czy mogę przenieść swoje wynagrodzenie z innego banku do Santander Bank Polska?

    Jeśli chcesz, aby wynagrodzenie, renta, emerytura itp. wpływały na Twoje konto, powiedz nam o tym, a powiadomimy Twojego pracodawcę lub ZUS, KRUS. Wyręczymy Cię w formalnościach. Pamiętaj, żeby upewnić się, że pracodawca zrealizował dyspozycję.

    Wybierz dogodny dla siebie sposób przeniesienia wynagrodzenia na swoje konto w naszym banku.

    Możesz to zrobić:

    • w dowolnej placówce banku,
    • podczas rozmowy z doradcą infolinii,
    • po zalogowaniu się do usług bankowości elektronicznej,
    • samodzielnie, przekazując druk pracodawcy.

    Zobacz jak przenieść wynagrodzenie do Santander Bank Polska.

    Pobierz wniosek o przeniesienie wynagrodzenia/emerytury/renty.

  • Jaką kartę mogę wybrać do Konta Jakie Chcę?

    Masz do wyboru dwie karty: Dopasowaną Visa i Dopasowaną Mastercard. Korzysta się z nich tak samo wygodnie, mają takie same opłaty. To, co je wyróżnia to programy lojalnościowe organizacji płatniczych.

    Klienci z kartą Dopasowaną:

    Wybierz tę, którą wolisz. Możesz także mieć obie karty.

    Sprawdź kartę Dopasowaną

  • Jak mogę zamówić kartę Dopasowaną do swojego Konta Jakie Chcę?

    Kiedy?

    Kartę możesz zamówić w dowolnym momencie:

    • podczas otwierania Konta Jakie Chcę,
    • lub później.

    Gdzie?

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet (zakładka: OFERTA BANKU, potem: KARTY DO KONTA) – to najwygodniejszy i najszybszy sposób lub
    • przez infolinię 1 9999
    • w dowolnej placówce Banku

    Sprawdź kartę Dopasowaną.

  • Co to jest Konto systematyczne?

    To konto oszczędnościowe w złotych. Możesz je zasilać w dowolny sposób, np. wpłacając gotówkę lub wykonując przelew z innego konta.

    Jeśli regularnie przekazujesz na nie środki w formie zlecenia stałego z Konta Jakie Chcę (czyli korzystasz z Automatycznego oszczędzania), to możesz zyskać podwyższone oprocentowanie na Koncie systematycznym.

    Sprawdź Konto systematyczne.

  • Jak mogę włączyć i wyłączyć Automatyczne oszczędzanie?

    Jak mogę włączyć?

    Automatycznie oszczędzanie można włączyć w dowolnym momencie:

    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - w panelu Dopasuj konto wybierz: AUTOMATYCZNE OSZCZĘDZANIE lub w zakładce OFERTA BANKU wybierz: USŁUGI DLA CIEBIE.
    • w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet - przez utworzenie zlecenia stałego na Koncie Jakie Chcę na Konto systematyczne.
    • w dowolnej placówce Banku.

    Jak mogę wyłączyć?

    Wyłączenie Automatycznego oszczędzania polega na odwołaniu zlecenia stałego.

    Sprawdź Konto systematyczne.

Rozwińzobacz mniej

Proste zasady, przejrzyste opłaty

Bankujesz tak, jak chcesz. Płacisz, jak chcesz

Wybrane opłaty za Konto Jakie Chcę

Prowadzenie konta (miesięcznie) 0 zł
Przelew natychmiastowy 0 zł
Polecenie zapłaty 0 zł

Zlecenie stałe

0 zł
Przelew24 0 zł

Ty wybierasz, ile płacisz za kartę Dopasowaną

Twoja karta Dopasowana ma domyślnie ustawioną stałą opłatę 3 zł/miesiąc. Jeśli nie chcesz płacić za kartę, wybierz opcję zależną od liczby transakcji – wystarczy, że wykonasz ich 5 w miesiącu. Opcję możesz włączyć samodzielnie w Santander internet lub za pośrednictwem doradcy w oddziale, lub na infolinii.

Ty wybierasz, ile płacisz za kartę Dopasowaną:  
Opłata stała (włączona domyślnie) 3 zł/msc

Opłata, którą możesz włączyć samodzielnie: 0 zł/msc, jeśli zapłacisz kartą minimum 5 razy w miesiącu (z wyłączeniem transakcje hazardowych) albo 5 zł miesięcznie, jeśli tego nie zrobisz

0 zł lub 5 zł/msc

 

Opłaty za kartę Dopasowaną dotyczą użytkowników od 13 roku życia.

Ty wybierasz, ile płacisz za wypłaty gotówki w bankomatach

bankomaty Santander Bank Polska 0 zł miesięcznie
bankomaty innych sieci korzystających z BLIK 0 zł miesięcznie
bankomaty innych sieci w Polsce 0 zł miesięcznie

bankomaty za granicą

0 zł miesięcznie

 

Opłaty za wypłaty gotówki w bankomatach dotyczą użytkowników od 13 roku życia.

Dokumenty

Regulamin kont dla klientów indywidualnych
15 Grudzień 2019 r.
627.0 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Załącznik do Regulaminu kont dla klientów indywidualnych - Konto Jakie Chcę
1 Lipiec 2019 r.
92.8 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Regulamin otwierania kont za pomocą przelewu weryfikacyjnego
16 Maj 2020 r.
256.7 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Regulamin usług Santander online dla klientów indywidualnych
15 Grudzień 2019 r.
946.7 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Dyspozycja przekazywania wynagrodzenia/innego świadczenia na rachunek w Santander Bank Polska
4 Marzec 2019 r.
691.9 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Dyspozycja przekazywania wynagrodzenia/innego świadczenia na rachunek w Santander Bank Polska (wypełniony)
4 Marzec 2019 r.
709.1 kB
PDF
pl_PL
Pobierz
Dokument dotyczący opłat - Konto Jakie Chcę
15 Grudzień 2019 r.
185.8 kB
PDF
pl_PL
Pobierz

Polecamy Ci także

Sprawdź inne produkty z naszej oferty

Wsparcie przy wyborze konta

Skontaktuj się z nami, jak chcesz

Doradca online

Doradca online

Porozmawiaj online:
pon-pt 8.00-22.00
weekendy 8.00-20.00

czat, połączenie głosowe lub wideo

Infolinia

24 h

Infolinia

Porozmawiaj z konsultantem

1 9999

Zostaw numer

W oddziale

W oddziale

Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą

Bilety komunikacji miejskiej, opłaty za parkowanie oraz zamówienie taksówki są dostępne w wybranych miastach.
Płatności zbliżeniowe to transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Przelew natychmiastowy to polecenie przelewu Express ELIXIR lub polecenie przelewu BlueCash.
    • Przelew24 to polecenie przelewu wewnętrznego.
    • Przelew na telefon to polecenie przelewu.
    • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
    • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/ mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.
    • smsKod to powiadamianie SMS.