W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • Aplikacja Santander mobile

    Pomaga w codziennych sprawach

    Wymagania techniczne

    Wymagania techniczne

    bankowości mobilnej i internetowej

    Wymagania techniczne

    Jeśli chcesz korzystać z naszej bankowości mobilnej i internetowej, Twoje urządzenie musi obsługiwać protokół połączenia szyfrowanego TLS 1.2.

    Telefon

    Jakiego urządzenia potrzebujesz, aby korzystać z bankowości mobilnej

    Wymagania techniczne

    Do korzystania z aplikacji mobilnej musisz mieć odpowiedni sprzęt.

    Nasza aplikacja działa na wszystkich urządzeniach z odpowiednią wersją systemu:

    • iPhone – iOS w wersji 15 lub wyższej.
    • Pozostałe telefony – Android w wersji 8.0 lub wyższej.

    Komputer

    Wybierz przeglądarkę

    Google Chrome
    Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.

    Aby sprawdzić wersję i aktualność Google Chrome:
    Otwórz przeglądarkę Google Chrome.
    Kliknij w ikonę menu  w prawym rogu przeglądarki.
    Wybierz PomocGoogle Chromeinformacje.
    Jeśli nie masz najnowszej wersji Google Chrome, zaktualizuj przeglądarkę.

    Mozilla Firefox
    Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Mozilla Firefox. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.

    Aby sprawdzić wersję i aktualność Mozilla Firefox:
    Kliknij w ikonę menu  w prawym rogu przeglądarki.
    Wybierz ikonę  Pomoc, a następnie O programie Firefox.
    Jeśli nie masz najnowszej wersji, zaktualizuj przeglądarkę.

    Opera
    Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Opera. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.

    Aby sprawdzić wersję i aktualność przeglądarki Opera:
    Kliknij Menu w lewym górnym rogu przeglądarki.
    Wybierz Opera – informacje.
    Jeśli nie masz najnowszej wersji, zaktualizuj przeglądarkę.

    Safari
    Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Safari. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.

    Microsoft Edge
    Upewnij się, że masz najnowszą wersję przeglądarki Microsoft Edge. Protokół szyfrowanych połączeń powinien być domyślnie włączony.