Najczęściej wyszukiwane:

Wymagania techniczne

Połączenie z bankowością internetową i mobilną jest możliwe wyłącznie w oparciu o najwyższy protokół połączenia szyfrowanego TLS 1.2.
Aby bezpiecznie korzystać z bankowości internetowej i mobilnej Twój sprzęt powinien spełniać wymagania techniczne, które poniżej wskazujemy.

  • Komputer

  • Jak zaktualizować przeglądarkę?

  • Telefon i tablet

Komputer

Aby bezpiecznie korzystać z bankowości internetowej na komputerze, zadbaj o:

  • a) Aktualny system operacyjny. Włącz automatyczne aktualizacje w systemie.
    Zobacz, jak to zrobić na przykładzie aktualizacji Windows7?



    Więcej informacji o aktualizacji Windows znajdziesz na support.microsoft.com.pl.
  • b) Najwyższą wersję przeglądarki z automatycznie włączonym protokołem zabezpieczeń TLS 1.2.
  • Zaktualizuj swoją przeglądarkę.

Jak zaktualizować przeglądarkę?

Wybierz przeglądarkę:

Microsoft Internet Explorer
Włącz Internet Explorer. Jeśli masz aktualny system operacyjny, przeglądarka zaktualizuje się automatycznie. Aby samodzielnie zainstalować przeglądarkę, pobierz ją ze strony producenta http://windows.microsoft.com/pl-pl/internet-explorer/download-ie.
Aby sprawdzić, czy protokół TLS 1.2. jest włączony, wybierz w Menu przeglądarkiNarzędziaOpcje internetowe ⇒ zakładkę Zaawansowane.
Przewiń w dół i w kategorii Zabezpieczenia upewnij się, że włączone jest ustawienie Użyj szyfrowania TLS 1.2. Jak na poniższym zrzucie ekranu. Funkcja jest dostępna w Windows 7 i nowszych wydaniach systemu.

 

Wybierz przycisk OK.
Zamknij i ponownie uruchom przeglądarkę Internet Explorer.
Google Chrome
Upewnij się, że przeglądarka Google Chrome jest zaktualizowana. Protokół TLS 1.2 w najnowszej wersji jest zawsze włączony.

Aby sprawdzić wersję i aktualność Google Chrome:
Otwórz przeglądarkę Google Chrome.
Kliknij w ikonę menu  w prawym rogu przeglądarki.
Wybierz PomocGoogle Chromeinformacje.
Jeśli Google Chrome jest w wersji wyższej niż 29, to TLS 1.2 jest włączony. Jeśli Google Chrome jest nieaktualna, zaktualizuj przeglądarkę.
Mozilla Firefox
Upewnij się, że przeglądarka Mozilla Firefox jest zaktualizowana. TLS 1.2 jest domyślnie włączony w najnowszej wersji przeglądarki.

Aby sprawdzić wersję i aktualność Mozilla Firefox:
Kliknij w ikonę menu  w prawym rogu przeglądarki.
Wybierz ikonę  Pomoc, a następnie O programie Firefox.
Jeśli Mozilla Firefox jest w wersji 27 lub wyższej, to TLS 1.2 jest domyślnie włączony.
Opera
Upewnij się, że przeglądarka Opera jest zaktualizowana. Protokół TLS1.2 w najnowszej wersji jest zawsze włączony.

Aby sprawdzić wersję i aktualność przeglądarki Opera:
Kliknij Menu w lewym górnym rogu przeglądarki.
Wybierz Opera – informacje.
Jeśli przeglądarka Opera jest w wersji 17 lub wyższej, to TLS 1.2 jest zawsze włączony.
Apple Safari OS X
W przeglądarce Safari nie można zmieniać ustawień protokołów połączenia szyfrowanego. Jeśli używasz Safari dla macOS w wersji 7 lub nowszej, protokoły zabezpieczeń TLS 1.1 i TLS 1.2 są włączone automatycznie.

Telefon i tablet

Wymogi sprzętowe dla urządzeń mobilnych zawarte poniżej obejmują możliwość obsługi połączenia szyfrowanego TLS 1.2.

Aby korzystać z aplikacji Santander mobile wymagany jest telefon lub tablet z systemem operacyjnym:

  • Android w wersji 4.1 lub nowszy,
  • iOS 8.

Aby w aplikacji Santander mobile:

  • korzystać z wymiany walut eFX,
  • założyć konto na przelew,
  • zamawiać produkty kredytowe online,
  • korzystać z sekcji „Polecaj Bank” i bankowego bloga,

potrzebujesz telefonu lub tabletu z systemem operacyjnym Android 4.4. (lub nowszy).

Aby płacić zbliżeniowo telefonem, potrzebujesz także Androida 4.4 (lub nowszy) dodatkowo wyposażonego w moduł NFC.

Aby na telefonach lub tabletach z systemem operacyjnym Android 4.1–4.4 mieć dostęp do konta za pomocą przeglądarki (m.centrum24.pl lub centrum24.pl), wymagane jest korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek: Mozilla Firefox lub Google Chrome, które obsługują najwyższy protokół połączenia szyfrowanego TLS 1.2

Wsparcie

Skontaktuj się z nami, jak chcesz

Doradca online

Doradca online

Doradca online

Porozmawiaj online:
pon-pt 8.00-22.00
weekendy 8.00-20.00

czat, połączenie głosowe lub wideo

Infolinia

Infolinia

24 h

Infolinia

1 9999 z telefonu stacjonarnego

781 119 999 z telefonu komórkowego

+48 61 81 1 9999 z zagranicy

Zostaw numer
Oddział w banku

W oddziale

W oddziale

Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą