Sprawdź, co nowego dla Ciebie mamy

Z tego już możesz korzystać

Płatności zbliżeniowe BLIK

Gdy płacisz zbliżeniowo BLIKIEM, nie musisz mieć karty. Odblokuj telefon i przyłóż go do terminala. Nie musisz uruchamiać aplikacji ani nawet mieć dostępu do internetu.

Konta z innych banków – przypomnienie o odświeżeniu zgody

Jeśli masz konta z innych banków połączone z naszą bankowością internetową lub aplikacją mobilną, przypomnimy Ci, gdy Twoja zgoda będzie bliska wygaśnięciu lub wygaśnie. Dzięki temu będziemy mogli pokazywać Ci aktualne salda i historię dodanych kont oraz przygotowywać dla Ciebie oferty lepiej dopasowane do Twoich potrzeb.

Krótsza ścieżka reklamacji

Chcemy, aby korzystanie z naszych usług było dla Ciebie możliwie najprostsze i najbardziej intuicyjne. W zakładkach „Kontakt” i „Twoje sprawy” znajdziesz dodatkowo opcję złożenia reklamacji.

Historia transakcji na Pulpicie – zmiana prezentowanych transakcji

Dotychczas na Pulpicie prezentowaliśmy Ci tylko zaksięgowane transakcje. Teraz zobaczysz tam także transakcje, które oczekują na zaksięgowanie, w tym również blokady kartowe czy transakcje odrzucone.

Upraszczamy język

Jesteśmy zwolennikami prostej polszczyzny. Stale upraszczamy język w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Tym razem w aplikacji Santander mobile dodaliśmy nowe ekrany, wprowadzające w procesy aktywacji Wielowalutowości, Pakietu bankomatowego oraz Paska magnetycznego. Uprościliśmy też język powiadomień SMS, push i e-mail, które dotyczą karty kredytowej.

Aktywacja elektronicznego wyciągu w aplikacji mobilnej

W aplikacji mobilnej zrezygnujesz z wyciągu papierowego i włączysz eWyciąg, czyli wyciąg elektroniczny. Nie musisz za niego płacić. Znajdziesz w nim takie same informacje jak w wyciągu papierowym.

Nowy wygląd zakładki „Twoje sprawy”

Uporządkowaliśmy zawartość zakładki "Twoje sprawy". Połączyliśmy zawartość dwóch kart w jedną. Całość otrzymała nową szatę graficzną, spójną z wyglądem pozostałych elementów aplikacji Santander mobile.

Szybsze odświeżanie salda po przelewie

Po przelewie na rachunek obcy lub własny szybciej zobaczysz aktualny stan konta. Najszybciej zobaczysz saldo po przelewie między rachunkami własnymi.
W aplikacji mobilnej po zrobieniu takiego przelewu po prostu pociągnij palcem w dół ekranu. W bankowości internetowej po przelewie na własny rachunek nie musisz nic robić. Stan konta, widoczny na Pulpicie, odświeży się sam.

W przypadku przelewu na rachunek obcy odświeżenie salda w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej także będzie szybsze niż dotychczas.

Informacja o opłacie za konto

Od teraz łatwo sprawdzisz, czy w danym miesiącu zapłacisz za prowadzenie Twojego konta. Wejdź na stronę ze szczegółami rachunku. Podpowiemy Ci tam, co jeszcze musisz zrobić, aby Twoje konto było za darmo. Zaglądaj tam co miesiąc i nie daj się zaskoczyć!

Już wkrótce

Bezpieczeństwo transakcji kartowych

Naszym priorytetem jest Twoje bezpieczeństwo. Dlatego reagujemy nawet na najmniejsze sygnały o potencjalnym zagrożeniu. Jeśli wykryjemy u Ciebie podejrzane transakcje kartowe, tymczasowo zablokujemy Twoją kartę. Następnie wyślemy Ci SMS z prośbą o weryfikację, czy wskazane przez nas transakcje na pewno zostały wykonane przez Ciebie. Zrobisz to w bankowości internetowej.