Najczęściej wyszukiwane:

Sprawdź, co nowego dla Ciebie mamy

Z tego możesz korzystać

Nowość

Potwierdzanie płatności biometrią w Mobilnej autoryzacji

Jeśli korzystasz z Mobilnej autoryzacji, możesz teraz potwierdzać swoje płatności kartą w internecie, a także przelewy, które robisz w Santander internet, za pomocą odcisku palca (lub Face ID, jeśli korzystasz z urządzenia z systemem iOS). Dotychczas, aby potwierdzić transakcję, należało wpisać PIN do Mobilnej autoryzacji w aplikacji mobilnej. Teraz dodaliśmy także możliwość potwierdzania transakcji biometrią (odciskiem palca lub Face ID). Biometrię włączysz w aplikacji Santander mobile – po wejściu w Ustawienia, wybierz opcję Mobilna autoryzacja > Biometria w mobilnej autoryzacji.

Nowość

Przelewy z kont w innych bankach w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej

Po dodaniu kont z innych banków do Santander internet i aplikacji Santander mobile, zyskujesz już nie tylko pełen obraz Twoich finansów w jednym miejscu, ale także zlecasz przelewy z dodanych kont. Przelewy z rachunków w innych bankach zrobisz w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Więcej informacji o otwartej bankowości znajdziesz tutaj.

Nowość

Nowy wygląd i dodatkowe funkcje w Historii

W bankowości internetowej udostępniliśmy zmienioną zakładkę Historia. Przeglądanie Twoich wpływów i wydatków staje się szybsze i łatwiejsze. Kolejne transakcje będą się pojawiać, gdy zaczniesz przewijać stronę w dół. Zobaczysz teraz informację o powodzie odrzucenia transakcji, a także dodatkowe opcje – dodaliśmy przyciski przekierowujące bezpośrednio do potrzebnych Ci funkcji.

Nowa zakładka Rachunek maklerski w menu głównym

W bankowości internetowej udostępniliśmy nową zakładkę Rachunek maklerski. Jeśli inwestujesz już w Santander Biuro Maklerskie, w tym miejscu umożliwimy Ci przejście do serwisu Inwestor online bez dodatkowego logowania. Możemy jedynie wymagać autoryzacji smsKodem, w zależności od Twoich ustawień. Jeśli nie masz jeszcze rachunku maklerskiego w Santander Biuro Maklerskie – tutaj masz możliwość jego otwarcia.

Gdy zapomnisz hasła

Zdarza Ci się zapomnieć hasła do bankowości internetowej? Zmienisz je na nowe w serwisie, przed zalogowaniem do bankowości internetowej. Jeśli chcesz korzystać z tej metody, odpowiedz już teraz na kilka pytań weryfikacyjnych. Zrobisz to w zakładce Ustawienia > Bezpieczeństwo. Zapamiętamy Twoje odpowiedzi, a gdy zapomnisz hasła, zapytamy Cię o nie ponownie, aby się upewnić, że to na pewno Ty. Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj tutaj.
 

Mobilne przelewy walutowe

W aplikacji Santander mobile możesz zrobić przelew walutowy do dowolnej osoby, także poza Unią Europejską. Do wyboru masz 24 waluty. Nową opcję znajdziesz w menu Płatności > Na rachunek walutowy obcy. Możesz uzupełnić dane do przelewu ręcznie lub wybrać odbiorcę z listy. Przelew walutowy w aplikacji mobilnej zrobisz do kwoty, którą ustawisz sobie w limicie przelewów w Santander internet (maksymalnie 10 000 zł).

Załóż konto dziecku

Możesz otworzyć konto osobiste dla swojego dziecka w Twojej bankowości internetowej. Będziesz widzieć pewien zakres konta dziecka – zakładkę Pulpit, Twoje produkty i Historia. Jednak nie zrobisz przelewu czy nie zamówisz nowego produktu w imieniu swojego dziecka. W przypadku dzieci poniżej 13. roku życia, konto to rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy bez karty i dostępu do bankowości internetowej i mobilnej. Dziecko powyżej 13. roku życia dostanie dostęp do Santander internet i aplikacji mobilnej. Po osiągnięciu przez dziecko pełnoletności, Twój wgląd do konta dziecka zostanie automatycznie usunięty.

Nowe strony produktowe

W bankowości internetowej kliknij na Pulpicie w konto lub kartę, a przejdziesz do zupełnie nowej strony. Znajdziesz na niej informacje o Twoim produkcie oraz linki do czynności, które w ramach tego produktu mogą Ci być potrzebne. Strony produktowe udostępniliśmy dla kont osobistych i walutowych oraz kart debetowych i kredytowych.

Kantor Santander pracuje bez przerwy

Od teraz możesz wymieniać walutę przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. A gdy już to zrobisz, wypełnij ankietę i powiedz nam, co myślisz o Kantorze Santander. Kantor oraz ankietę znajdziesz w aplikacji Santander mobile w menu Oferta > Kantor Santander oraz w Santander internet w menu głównym.

Wygodniejsze Ustawienia

W Santander internet zmieniamy zakładkę Ustawienia. Na nowo grupujemy opcje dostępne w tej zakładce, aby łatwiej Ci było do nich dotrzeć. W nowej sekcji Bezpieczeństwo znajdziesz to, co dotyczy logowania i potwierdzania transakcji oraz innych dyspozycji. Ustawienia transakcji są teraz w jednym miejscu, podobnie jak ustawienia dotyczące układu serwisu.

Promocja „Kantor Santander 24/7” trwa od 16 maja do 30 listopada 2020 roku. Jej organizatorem jest Santander Bank Polska S.A. Regulamin promocji znajdziesz na naszej stronie.