Od 14 września inaczej zalogujesz się na konto w bankowości mobilnej i internetowej. Sprawdź, co się zmieniło 

Najczęściej wyszukiwane:

Karty kredytowe, w tym karty charge oraz karty debetowe dla klientów indywidualnych i firmowych mają włączoną Usługę 3D-Secure. Oznacza to, że dokonując płatności kartami w sklepach internetowych, w których działa Usługa 3D- Secure, możesz być poproszony o przeprowadzenie dodatkowego potwierdzenia transakcji.

  • Czym jest usługa 3D-secure?

    Niektóre sklepy internetowe są oznaczone symbolami „MasterCard SecureCode” lub „Verified by VISA”. To znak, że płatności w tych sklepach są zabezpieczone Usługą 3D-Secure.
    Tam, gdzie działa ta usługa, płatność za towar za pomocą karty trzeba potwierdzić jednorazowym, bezpłatnym Kodem 3D-Secure. Taki kod klienci otrzymują SMS-em wysłanym pod numer telefonu komórkowego. Tylko potwierdzenie transakcji Kodem 3D-Secure pozwoli na zrealizowanie transakcji.

  • Jakie są korzyści korzystania z usługi 3D- Secure?
    • Bezpłatne, dodatkowe zabezpieczenie płatności kartami w sklepach internetowych
    • Możliwość płacenia kartą w sklepach internetowych, które przyjmują płatności tylko z Usługą 3D-Secure
    • Możliwość płacenia w sklepach internetowych kartami Maestro
  • Jak przebiega płatność w sklepach internetowych z wdrożoną usługą 3D- Secure?

    Podczas płatności wystarczy:

    • podać dane karty, o które prosi sklep, m.in. CVV2 lub CVC2 (trzycyfrowy numer znajdujący się na odwrocie karty).
    • wprowadzić kod 3D-Secure, który otrzymasz na swój telefon.

    Tylko potwierdzenie transakcji w powyższy sposób spowoduje jej zrealizowanie.
    Podczas płatności Bank nigdy nie poprosi o numer PIN karty.

  • Na jaki numer telefonu bank będzie wysyłał kody 3D-Secure?

    Dla klienta indywidualnego:

    • Na numer telefonu zdefiniowany do otrzymywania smsKodów w Santander internet
    • Na numer telefonu podany przez klienta na Infolinii lub w placówce banku

    Dla klienta firmowego:

    • Na numer telefonu zdefiniowany do otrzymywania smsKodów w Mini Firma lub Moja Firma plus
    • lub
    • Na numer telefonu podany przez Użytkownika/Posiadacza w placówce banku.
    • Na numer telefonu podany przez Użytkownika/Posiadacza – przedsiębiorcę będącego osobą fizyczną wykonującą we własnym imieniu działalność gospodarczą, na Infolinii.
  • Czy zapłacę kartą w sklepie internetowym, który nie wdrożył usługi 3D- Secure?

    Tak. W tym przypadku płatność przebiega tradycyjnie. Wystarczy podać dane karty wymagane przez sklep, m.in. CVV2 lub CVC2 (trzycyfrowy numer znajdujący się na odwrocie karty).

  • Czy może się zdarzyć, że dokonując płatności w sklepie internetowym oznaczonym MasterCard SecureCode i Verified by VISA nie zostanę poproszony o dodatkową autoryzację na stronach Banku?

    Tak. To czy płatność będzie wymagała dodatkowej autoryzacji na stronach Banku zależy od sklepu internetowego. W niektórych przypadkach sklep udostępniający Usługę 3D- Secure może odstąpić od żądania dodatkowego zabezpieczenia poprzez Usługę 3D- Secure