W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • Aplikacja Santander mobile

    Pomaga w codziennych sprawach

    Karty kredytowe, w tym karty charge oraz karty debetowe dla klientów indywidualnych i firmowych mają włączoną Usługę 3D-Secure. Oznacza to, że dokonując płatności kartami w sklepach internetowych, w których działa Usługa 3D- Secure, możesz być poproszony o przeprowadzenie dodatkowego potwierdzenia transakcji.

    • Obecnie, zgodnie z wymogami Dyrektywy PSD2, wszystkie sklepy internetowe w Europie i większość na świecie, wykorzystują technologię 3D-Secure do zabezpieczenia płatności kartami płatniczymi w internecie.

      Tam, gdzie działa ta usługa, płatność za towar za pomocą karty trzeba potwierdzić podając dodatkowe informacje np. PIN do Mobilnej autoryzacji, jednorazowy bezpłatny Kod 3D-Secure, PIN karty.

      • Bezpłatne, dodatkowe zabezpieczenie płatności kartami w sklepach internetowych
      • Możliwość płacenia kartą w sklepach internetowych, które przyjmują płatności tylko z Usługą 3D-Secure
    • Kiedy płacisz kartą w internecie, podajesz dane karty: numer karty, data ważności,  kod CVC2/CVV2 (trzycyfrowy numer umieszczony na odwrocie karty).

      Podczas niektórych transakcji poprosimy Cię jeszcze o dodatkowe potwierdzenie. Wynika to z przepisów prawa, które wymagają stosowania silnego uwierzytelnienia podczas niektórych płatności internetowych.

      Jeśli korzystasz z:

      a) aplikacji Santander mobile na zaufanym urządzeniu mobilnym, z Mobilną autoryzacją (dawniej: Mobilny podpis)

      Podczas niektórych płatności system poprosi Cię o:

      • wpisanie w aplikacji mobilnej PIN-u do Mobilnej autoryzacji.

      b) bankowości internetowej, podczas niektórych płatności system poprosi Cię o:

      • login i hasło do Twojej bankowości internetowej (Santander internet, lub Mini Firma lub Moja Firma plus)
      • Kod 3D-Secure z SMSa.

      Nie musisz podawać Kodu 3D-Secure, jeśli Twój komputer lub tablet jest urządzeniem zaufanym. Informacje, jak dodać urządzenie do zaufanych znajdziesz tutaj

      c) gdy nie korzystasz z bankowości internetowej, podczas niektórych płatności system poprosi Cię o:

      • Kod 3D-Secure - który otrzymasz SMSem,
      • PIN do karty

      d) Dla niektórych płatności internetowych kartą, my jako bank możemy odstąpić od użycia dodatkowych zabezpieczeń, ponieważ umożliwiają to przepisy wykonawcze do Dyrektywy PSD2. W takim przypadku, podczas płatności możemy poprosić Cię wyłącznie o podanie danych karty albo o podanie danych karty i kodu 3D-Secure.

      Tylko potwierdzenie transakcji w powyższy sposób spowoduje jej zrealizowanie.

    • Dla klienta indywidualnego:

      • na numer telefonu zdefiniowany do otrzymywania smsKodów w Santander internet
      • na numer telefonu podany przez klienta na Infolinii lub w placówce banku

      Dla klienta firmowego:

      • na numer telefonu zdefiniowany do otrzymywania smsKodów w Mini Firma lub Moja Firma plus
        lub
      • na numer telefonu podany przez Użytkownika/Posiadacza w placówce banku.
      • na numer telefonu podany przez Użytkownika/Posiadacza – przedsiębiorcę będącego osobą fizyczną wykonującą we własnym imieniu działalność gospodarczą, na Infolinii.
    • Tak. Dla niektórych płatności internetowych kartą, my jako bank możemy odstąpić od użycia dodatkowych zabezpieczeń, ponieważ umożliwiają to przepisy wykonawcze do Dyrektywy PSD2. W takim przypadku podczas płatności możemy poprosić Cię wyłącznie o podanie danych karty albo o podanie danych karty i kodu 3D-Secure.