Uważaj na telefony od oszustów! Przestępcy wyłudzają poufne dane poprzez rozmowę telefoniczną. Więcej na naszej stronie >

Konto Jakie Chcę dopasowane do Twoich potrzeb
  • 0 zł

    za przelewy natychmiastowe

  • 50 zł

    50 zł w promocji za polecenie konta

  • zwroty za rachunki

    do 300 zł zwrotu za rachunki rocznie

  • rabaty i zniżki

    rabaty i zniżki u partnerów

Korzystaj z konta bankowego tak, jak chcesz

Masz więcej niż 26 lat? Sprawdź naszą ofertę.

Skonfiguruj konto, tak jak chcesz Skonfiguruj konto, tak jak chcesz
Podsumowanie
opłata miesięczna

    Otwórz konto z kartą Dopasowaną oraz usługami Santander online
    i zyskaj nawet 450 zł w promocjach

    Zyskaj jeszcze więcej z Kontem Jakie Chcę

    Eko karta Dopasowana wykonana w 85% z recyclingu

    Razem wspieramy naturę

    Gdzie chcesz i jak chcesz aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność!

    Płatności telefonem

    Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM, Apple Pay lub Google Pay.

    Otwarta Bankowość

    Dodaj konta z innych banków i zlecaj przelewy z każdego z nich.

    Bilety, parkingi, taksówki

    W wybranych miastach kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.

    Kantor Santander

    Wymieniaj waluty szybko, wygodnie i po atrakcyjnym kursie. Możesz zrobić to bez wychodzenia z domu.

    Szybki podgląd

    To najprostszy sposób, aby mieć finanse zawsze pod kontrolą. Sprawdzasz dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.

    Szybkie logowanie

    Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej – ustaw PIN mobile. To uproszczone hasło, które może mieć 4 do 8 cyfr. Możesz również wybrać logowanie za pomocą odcisku palca – Touch ID.

    1 2 3 4 5 6

    Szybkie logowanie

    Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej – ustaw PIN mobile. To uproszczone hasło, które może mieć 4 do 8 cyfr. Możesz również wybrać logowanie za pomocą odcisku palca – Touch ID.

    Szybki podgląd

    To najprostszy sposób, aby mieć finanse zawsze pod kontrolą. Sprawdzasz dostępne środki i ostatnią transakcję jeszcze przed zalogowaniem.

    Kantor Santander

    Wymieniaj waluty szybko, wygodnie i po atrakcyjnym kursie. Możesz zrobić to bez wychodzenia z domu.

    Płatności telefonem

    Płać telefonem jak chcesz – BLIKIEM, Apple Pay lub Google Pay.

    Otwarta Bankowość

    Dodaj konta z innych banków i zlecaj przelewy z każdego z nich.

    Bilety, parkingi, taksówki

    W wybranych miastach kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.

    Inni klienci rekomendują, jak ułatwić sobie codzienne bankowanie

    Otwórz konto tak, jak chcesz

    Przez internet lub w oddziale – w prosty i szybki sposób

    Wypełnij wniosek
    Podaj swoje dane, wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
    Potwierdź swoją tożsamość
    Zrób zdjęcie dowodu osobistego, swojej twarzy oraz wykonaj konkretny gest, np. kiwnięcie głową.
    Korzystaj z konta
    Gdy otworzymy Twoje konto, wyślemy Ci SMS i e-mail. Zaloguj się do bankowości internetowej i pobierz aplikację mobilną. Zobacz więcej
    Wypełnij i wyślij wniosek
    Podaj swoje dane, dodaj zdjęcie dowodu osobistego i wybierz kartę do konta - jeśli ją chcesz.
    Potwierdź swoją tożsamość
    Podczas wideorozmowy z doradcą, na przelew lub za pośrednictwem kuriera.
    Korzystaj z konta
    Gdy otworzymy Twoje konto, wyślemy Ci SMS i e-mail. Zaloguj się do bankowości internetowej i pobierz aplikację mobilną. Zobacz więcej
    Przyjdź do oddziału
    Przyjdź do dowolnego oddziału z dowodem osobistym, doradca otworzy dla Ciebie konto.
    Potwierdź swoją tożsamość
    Podpisz umowę.
    Otwarcie konta
    Konto zostanie otwarte w trakcie wizyty w oddziale.

     W trosce o Twoje bezpieczeństwo wprowadziliśmy dodatkowe zasady podczas wizyty kuriera. Sprawdź szczegóły

    Opłaty i dokumenty

    Wybrane opłaty za Konto Jakie Chcę

    Prowadzenie konta

    6 lub 0 zł miesięcznie (1)

    Przelew natychmiastowy

    0 zł

    Polecenie zapłaty

    0 zł

    Zlecenie stałe

    0 zł

    Opłata za kartę

    8 lub 0 zł miesięcznie (2)

    wypłaty gotówki z naszych bankomatów

    0 zł

    wypłaty gotówki z bankomatów innych sieci, gdy korzystasz z BLIK

    0 zł

    Wypłata gotówki z pozostałych bankomatów i terminalach w kraju, poza pakietem

    5 zł

    jeśli chcesz korzystać z bankomatów innych sieci w Polsce i za granicą bez ograniczeń,
    włącz pakiet wypłat gotówki z bankomatów

    7 zł miesięcznie

    (1),(2) - Opłata za prowadzenie konta wynosi 6 zł miesięcznie, a opłata za kartę do konta 8 zł miesięcznie. Warunek zwolnienia z opłat - jeśli zasilisz konto kwotą co najmniej 500 zł i zapłacisz co najmniej 1 raz w miesiącu kartą lub BLIKIEM.

    Wszystkie opłaty

    Regulaminy

    Regulamin kont dla klientów indywidualnych
    5 Październik 2021 r.
    622.6 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Załącznik do Regulaminu kont dla klientów indywidualnych - Konto Jakie Chcę
    1 Grudzień 2020 r.
    321.8 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Regulamin otwierania kont za pomocą przelewu weryfikacyjnego
    5 Październik 2021 r.
    257.8 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Regulamin usług Santander online dla klientów indywidualnych
    1 Grudzień 2020 r.
    567.6 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Dokument dotyczący opłat - Konto Jakie Chcę
    1 Grudzień 2020 r.
    366.0 kB
    PDF
    pl_PLen_USes_ES
    Pobierz

    Dyspozycje

    Dyspozycja przekazywania wynagrodzenia/innego świadczenia na rachunek w Santander Bank Polska
    4 Marzec 2019 r.
    691.9 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz
    Dyspozycja przekazywania wynagrodzenia/innego świadczenia na rachunek w Santander Bank Polska (wypełniony)
    4 Marzec 2019 r.
    709.1 kB
    PDF
    pl_PL
    Pobierz

    Najczęściej zadawane pytania

    • Jak mogę otworzyć Konto Jakie Chcę?

      Konto osobiste otworzysz na stronie, w aplikacji mobilnej lub pod numerem telefonu 1 9999.
      Jeśli chcesz, konto osobiste możesz otworzyć w dowolnym oddziale.

    • Ile trwa założenie konta w banku?

      Żeby założyć konto osobiste z bankowością internetową potrzebujesz około 20 minut. Jeśli wybierzesz opcję z kurierem -  konto otworzymy, gdy kurier przekaże nam podpisane przez Ciebie dokumenty. Potrwa to około 4 dni. Sprawdź konta bankowe w promocji

    • Czy mogę założyć konto bankowe bez wizyty w oddziale?

      Tak. Konto bankowe możesz założyć w aplikacji mobilnej, na stronie i pod numerem 1 9999.

    • Jak założyć konto bankowe przez internet?

      Żeby założyć konto bankowe przez internet potrzebujesz dostępu do internetu, komputera lub telefonu oraz dowodu osobistego. Musisz być pełnoletni i posiadać obywatelstwo polskie.

       
       
      Otwarcie konta jest darmowe. Aby otworzyć Konto Jakie Chcę, wystarczy:
      1

      Wypełnić wniosek o otwarcie konta z kartą bankomatową, która Cię interesuje

      Wpisać swoje podstawowe dane z dowodu, wyrazić kilka zgód oraz dodać zdjęcie dowodu osobistego.

      2

      Potwierdzić swoją tożsamość

      Możesz to zrobić w czasie rozmowy z doradcą online lub przelewem z innego banku albo u kuriera. 

      3

      Za kilka chwil Twoje nowe konto będzie aktywne

      Gdy je dla Ciebie otworzymy, wyślemy Ci sms i e-mail z potwierdzeniem zawarcia umowy. 

       
    • Jak założyć konto przez aplikację mobilną?
      Konto na zdjęcie
      1

      Wypełnij wniosek o otwarcie konta z kartą bankomatową, która Cię interesuje

      Wpisz swoje podstawowe dane z dowodu, oraz oświadcz kilka zgód.

      2

      Potwierdź tożsamość

      Zrób zdjęcie dowodu osobistego, swojej twarzy oraz wykonaj konkretny gest, może to być kiwniecie głową.

      3

      Za kilka chwil Twoje nowe konto będzie aktywne

      Gdy je dla Ciebie otworzymy,  wyślemy Ci sms i e-mail z potwierdzeniem zawarcia umowy. 

       
    • Czy mogę przenieść swoje konto z innego banku do Santander Bank Polska?

      Możesz przenieść swoje konto bankowe do nas. Zrobisz to wygodnie:

      • w bankowości internetowej
      • w naszej aplikacji
      • u doradcy pod numerem 1 9999
      • w naszej placówce

      Dowiedz się więcej

    • Jak mogę przenieść konto z innego banku do Santander Bank Polska?

      Możesz to zrobić samodzielnie w bankowości internetowej lub w naszej placówce.


      Otwórz u nas konto, jeśli jeszcze go nie masz.

       Wypełnij wniosek i daj nam upoważnienie do działania w Twoim imieniu. Możesz:

      • przenieść wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu,
      • przenieść Twoje pieniądze z dotychczasowego konta, 
      • zlecić zamknięcie konta w innym banku,
      • zlecić nam powiadomienie wybranych instytucji, np. Twojego pracodawcę, ZUS, Urzędu Skarbowego o numerze konta w naszym banku.


      Przekażemy Twój wniosek do dotychczasowego banku.

      Twój dotychczasowy bank przekaże nam informacje potrzebne do przeniesienia konta i usług. Może także wskazać przeszkody uniemożliwiające przeniesienie konta, np. ujemne saldo konta, zaległe opłaty, niezgodność danych.


      Przeniesiemy usługi i zrealizujemy dyspozycję zgodnie z Twoim wnioskiem.

      Ustawimy zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu zgodnie z terminami wskazanymi we wniosku. Powiadomimy wskazane przez Ciebie instytucje o numerze konta w naszym banku w celu przekazywania na nie wynagrodzenia, renty, emerytury itp.
       

      Dowiedz się więcej

    • Co trzeba zrobić, żeby otrzymać zwrot za domowe rachunki?

      Zwroty za rachunki otrzymasz,  jeśli będziesz opłacać swoje domowe rachunki z konta osobistego – Konta Jakie Chcę.

      Rachunki możesz opłacać przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty – tak, jak Ci wygodnie. Zwrócimy na Twoje konto 1% wartości zapłaconych z konta osobistego rachunków: za gaz, prąd, internet, telefon i telewizję. Nawet do 25 zł miesięcznie, czyli do 300 zł rocznie.

      Jeśli chcesz otrzymywać zwroty za rachunki przekaż nam ostatnią fakturę od dostawcy. Możesz to zrobić wygodnie w bankowości internetowej, u doradcy online na wideo lub w najbliższym oddziale.


      Faktura musi być wystawiona na Twoje nazwisko lub w przypadku rachunku wspólnego - współposiadacza konta.

    • Jaką kartę mogę wybrać do Konta Jakie Chcę?

      Możesz wybrać kartę Dopasowaną Visa lub Mastercard i korzystać z programów lojalnościowych. 

      Za płatności kartą otrzymasz:

      • zwroty pieniędzy na kartę z Visa Oferty
      • lub punkty w Programie Mastercard® Bezcenne® Chwile

      Nie musisz nosić przy sobie karty – możesz dodać ją do aplikacji Google Pay lub Apple Pay i płacić telefonem. Jeśli chcesz, możesz płacić zegarkiem z Garmin Pay lub Fitbit Pay.

    • Jak mogę zamówić kartę Dopasowaną do swojego Konta Jakie Chcę?

      Kartę Dopasowaną do konta bankowego możesz zamówić w swojej bankowości internetowej, pod numerem 1 9999 i w naszej placówce.

    • Co to jest Konto systematyczne?

      Konto systematyczne to konto bankowe – oszczędnościowe, z którym możesz zacząć systematycznie oszczędzać, gdy włączysz automatyczne oszczędzanie. Więcej

    • Jak mogę włączyć i wyłączyć Automatyczne oszczędzanie?

      Automatyczne oszczędzanie włączysz/wyłączysz w swojej bankowości internetowej. Wybierz Pulpit -> Automatyczne oszczędzanie.

    • Jakie bankomaty umożliwiają wypłaty gotówki bez prowizji?

      Jeśli jesteś naszym klientem, to wypłaty kartą Dopasowaną z naszych bankomatów są za darmo. Możesz także wypłacać pieniądze bezpłatnie z naszych i innych bankomatów, za pomocą kodu BLIK.

      Wyszukaj bankomaty Santander

    • Ile wynoszą prowizje za wypłaty z innych bankomatów?
      • Wypłaty gotówki z konta osobistego z bankomatów innych sieci, gdy korzystasz z BLIK są za darmo.
      • Wypłaty gotówki z konta osobistego z pozostałych bankomatów i terminali w kraju, poza pakietem masz za 5 zł. 
      • Jeśli chcesz korzystać z bankomatów innych sieci w Polsce i za granicą bez ograniczeń, możesz włączyć pakiet wypłat gotówki z bankomatów za 7 zł miesięcznie i nie płacić prowizji za pojedyncze wypłaty. 

      Karta do wielu walut

       
       
      • Możesz połączyć swoją kartę Dopasowaną (Visa lub Mastercard) z kontem w EUR, USD, GBP.

      • Możesz to zrobić w dowolnym momencie w Santander internet i  Santander mobile, na Infolinii lub w naszych placówkach.

      • Kartę Dopasowaną połączysz z kontem walutowym za 0 zł.

      • Włącz pakiet bankomatowy, jeśli nie chcesz płacić za pojedyncze wypłaty z bankomatów i przy zakupach (transakcja cashback) na całym świecie – 7 zł miesięcznie.

       
    • Ile trwa przelew internetowy z konta na konto?

      Przelew internetowy czyli przelew natychmiastowy to optymalne rozwiązanie w sytuacji, gdy szczególnie liczy się czas dotarcia pieniędzy do odbiorcy. Z przelewu natychmiastowego możesz skorzystać za darmo. Jest dostępny 24/7, a pieniądze są w kilka minut u odbiorcy. Więcej

    • Czy po mojej śmierci środki na moich kontach mogą być przekazane bliskim?

      Tak, Twoje pieniądze możemy przekazać bliskim. Żeby tak się stało, musisz złożyć dyspozycje Zapis na wypadek śmierci - tylko dla kont gdzie jesteś jedynym właścicielem.  Wskazujesz w nim osobę/osoby, którym chcesz przekazać swoje pieniądze. Mogą być nimi tylko:

      • małżonek,
      • wstępni (np. rodzice, dziadkowie),
      • zstępni (np. dzieci, wnuki),
      • rodzeństwo.

      Dyspozycję możesz złożyć u doradcy w oddziale lub pod numerem 1 9999.

      Zapis na wypadek śmierci realizujemy przed procesem spadkobrania.

      Kwota wypłaty jest ograniczona - nie może być wyższa niż dwudziestokrotne, przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszane przez Prezesa GUS za ostatni miesiąc przed Twoją śmiercią. Reszta, wejdzie w proces spadkobrania.

    • Jakich transakcji mogę dokonać kartami płatniczymi?

      Możesz wypłacać pieniądze i płacić kartą z konta osobistego, w sklepie i internecie - na dwa sposoby:

      • tradycyjnie - z użyciem karty,
      • nowocześnie - wypróbować nasze portfele cyfrowe. 
       
       
      • Dodaj kartę do aplikacji Google Pay lub Apple Pay i płać telefonem.  Jeśli chcesz, możesz płacić zegarkiem z Garmin Pay lub Fitbit Pay.

      • Płatności zbliżeniowe (bezstykowe) to  płatność kartą, poprzez zbliżenie jej do terminala przy kasie. Płatności zbliżeniowe nie wymagają potwierdzania PIN‑em jeżeli ich wartość nie przekracza 100 zł.

       

      Jak skorzystać?

      • poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić zbliżeniowo,
      • sprawdź kwotę transakcji i jeśli jest prawidłowa przyłóż kartę do czytnika,
      • transakcja zostanie potwierdzona gdy na ekranie wyświetli się potwierdzenie zakończenia transakcji.
       
       

    Rozwińzobacz mniej

    Wideo lub audio

    Infolinia

    24 h

    Zostaw numer

    W oddziale

    Bank Porad - bankuj lepiej

    Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych

    Santander Bank Polska - Złoty Bank według badania Obserwatorium.biz i Kantar Polska na zlecenie Bankier.pl i „Pulsu Biznesu”.
    Santander open - w jednym serwisie i w jednej aplikacji sprawdzisz saldo oraz historię kont, które masz w różnych bankach. W Santander open możesz dodać konta z: PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Bank Millennium.

    • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

      Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

      • Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
      • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej. Santander open jest usługą bankowości elektronicznej.
      • Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash. Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
      • Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
      • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
      • Płatność BLIK to płatność za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
      • Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.
      • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.