Najczęściej wyszukiwane:
Szukaj na stronie

Poznaj nową pilotażową aplikację mobilną. Pobierz, sprawdź i daj znać, co myślisz.

  • za  i zwykłe w internecie

  • do  rocznie

  • bezpłatny 

Zyskaj z Kontem Jakie Chcę

  •  

    Promocja

    400 zł

    z kontem

    Otwórz Konto Jakie Chcę z kartą debetową i usługami Santander internet/mobile oraz spełnij pozostałe warunki promocji, a otrzymasz 300 zł premii i elektroniczną kartę podarunkową o wartości 100 zł

    Regulamin promocji

     

  •  

    Promocja

    80 zł

    za polecenie konta

    Poleć konto rodzinie lub znajomym, aby otrzymać e-kartę podarunkową na kwotę 80 zł do wybranych sklepów albo 4 bilety do kina.

     

  •  

     

    300 zł

    zwrotu za rachunki rocznie

    Opłacaj rachunki z Konta Jakie Chcę, a otrzymasz 1% zwrotu - do 25 zł miesięcznie, czyli nawet do 300 zł rocznie.

     

Korzystaj z BLIKA i sięgaj po złoto

Zarejestruj się na blikomania.pl

Zgłoszenia do Loterii mogą być przesyłane od 3 kwietnia 2023 r. do 4 czerwca 2023 r. Szczegóły w regulaminie

Masz więcej niż 26 lat? Sprawdź naszą ofertę

0

za przelewy zwykłe
i natychmiastowe w internecie

0

za wpłaty w naszych
wpłatomatach

0

za wypłaty gotówki z naszych bankomatów i BLIKIEM

0

za zlecenia stałe
i polecenia zapłaty

To masz zawsze za 0 zł
0

za prowadzenie konta
i opłatę za kartę

Jeśli co miesiąc zasilisz konto min. 500 zł i zapłacisz min. 1 raz BLIKIEM lub kartą.

albo
14

miesięcznie za prowadzenie konta i kartę do konta

Podsumowanie
0

opłata miesięczna

  • 0 zł za prowadzenie konta
  • 0 zł za kartę do konta
  • Pozostałe opłaty:
  • 0 zł za zlecenia stałe i polecenia zapłaty
  • 0 zł za wpłaty w naszych wpłatomatach
  • 0 zł za wypłaty gotówki z naszych bankomatów i BLIKIEM
  • 0 zł za przelewy zwykłe i natychmiastowe w internecie

Aplikacja Santander mobile ułatwi Ci codzienność!

Moje cele w aplikacji

Wybierz swój cel i odkładaj pieniądze zgodnie z Twoim rytmem życia: automatycznie, końcówkami transakcji, samodzielnie.

Kantor Santander

Wymieniaj waluty 24/7, ustaw alerty kursowe, kupuj i sprzedawaj waluty po korzystnych kursach.

BLIK

Wypłacaj gotówkę z bankomatów i przelewaj kasę na numer telefonu.

Szybkie logowanie

Loguj się do aplikacji jeszcze szybciej - PINem mobile lub za pomocą odcisku palca Touch ID.

Bilety, parkingi, taksówki

Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj strefę parkowania i zamawiaj taksówki.

Płatności telefonem

Płać telefonem jak chcesz - BLIKIEM zbliżeniowym, Apple Pay lub Google Play.

Karta Dopasowana

Zyskaj z programem lojalnościowym

Płać kartą Dopasowaną i korzystaj z programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile lub VISA Benefit.

 


 
Karta wielowalutowa

Za 0 zł połączysz swoją kartę Dopasowaną Visa lub Mastercard z kontami w EUR, USD, GBP.

Jak założyć konto

Przygotuj dokument tożsamości
dowód osobisty albo paszport (jeśli otwierasz konto w oddziale)
Otwórz konto
na stronie internetowej, w aplikacji Santander mobile lub Santander internet
Wybierz sposób otwarcia konta
podpowiemy Ci co jeszcze musisz zrobić
Zadzwoń do nas
Zadzwoń pod numer 1 9999 i porozmawiaj z naszym doradcą.
Doradca wypełni dla Ciebie wniosek
Podczas rozmowy doradca uzupełni dane we wniosku.
Poczekaj na kartę
Kartę wyślemy pocztą. Aktywujesz ją w Santander internet lub Santander mobile.
Odwiedź placówkę
Przyjdź do dowolnego oddziału Santander Bank Polska.
Złóż wniosek
Wypełnij wniosek z naszym doradcą i podpisz umowę.
Zacznij korzystać
Kartę wyślemy pocztą. Aktywujesz ją w Santander internet lub Santander mobile.

Opłaty i dokumenty

Inni klienci rekomendują 

jak ułatwić sobie codzienne bankowanie

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak mogę otworzyć Konto Jakie Chcę?

    Konto osobiste otworzysz na stronie, w aplikacji mobilnej.
    Jeśli chcesz, konto osobiste możesz otworzyć w dowolnym oddziale.

  • Ile trwa założenie konta w banku?

    Żeby założyć konto osobiste z bankowością internetową potrzebujesz około 20 minut. Jeśli wybierzesz opcję z kurierem -  konto otworzymy, gdy kurier przekaże nam podpisane przez Ciebie dokumenty. Potrwa to około 4 dni. Sprawdź konta bankowe w promocji

  • Czy mogę założyć konto bankowe bez wizyty w oddziale?

    Tak. Konto bankowe możesz założyć w aplikacji mobilnej i na naszej stronie.

  • Jak mogę założyć konto bankowe przez internet?

    Żeby założyć konto bankowe przez internet potrzebujesz dostępu do internetu, komputera lub telefonu oraz dowodu osobistego. Musisz być pełnoletni i posiadać obywatelstwo polskie. Otwarcie konta jest darmowe. Szczegółowe informacje dotyczące otwarcia Konta Jakie Chcę znajdziesz tutaj.

  • Jak mogę założyć konto przez aplikację mobilną?

    Możesz otworzyć konto przez aplikację mobilną. Najpierw ściągnij aplikację Santander mobile w sklepie Google Play lub App Store, a następnie wejdź w naszą ofertę jeszcze przed zalogowaniem.

  • Jak mogę przenieść swoje konto z innego banku do Santander Bank Polska?

    Możesz to zrobić w bankowości internetowej lub w naszej placówce.


    Otwórz u nas konto, jeśli jeszcze go nie masz.

     Wypełnij wniosek i daj nam upoważnienie do działania w Twoim imieniu. Możesz:

    • przenieść wszystkie lub wybrane zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu,
    • przenieść Twoje pieniądze z dotychczasowego konta, 
    • zlecić zamknięcie konta w innym banku,
    • zlecić nam powiadomienie wybranych instytucji, np. Twojego pracodawcę, ZUS, Urzędu Skarbowego o numerze konta w naszym banku.


    Przekażemy Twój wniosek do dotychczasowego banku.

    Twój dotychczasowy bank przekaże nam informacje potrzebne do przeniesienia konta i usług. Może także wskazać przeszkody uniemożliwiające przeniesienie konta, np. ujemne saldo konta, zaległe opłaty, niezgodność danych.


    Przeniesiemy usługi i zrealizujemy dyspozycję zgodnie z Twoim wnioskiem.

    Ustawimy zlecenia stałe, polecenia zapłaty, polecenia przelewu zgodnie z terminami wskazanymi we wniosku. Powiadomimy wskazane przez Ciebie instytucje o numerze konta w naszym banku w celu przekazywania na nie wynagrodzenia, renty, emerytury itp.

     

    Dowiedz się więcej

  • Jak mogę otrzymać zwrot za domowe rachunki?

    Zwroty za rachunki otrzymasz,  jeśli będziesz opłacać swoje domowe rachunki z konta osobistego – Konta Jakie Chcę.

    Rachunki możesz opłacać przelewem, zleceniem stałym, poleceniem zapłaty – tak, jak Ci wygodnie. Zwrócimy na Twoje konto 1% wartości zapłaconych z konta osobistego rachunków: za gaz, prąd, internet, telefon i telewizję. Nawet do 25 zł miesięcznie, czyli do 300 zł rocznie.

     

    Jeśli chcesz otrzymywać zwroty za rachunki przekaż nam ostatnią fakturę od dostawcy. Możesz to zrobić wygodnie w bankowości internetowej, u doradcy online na wideo lub w najbliższym oddziale.


    Faktura musi być wystawiona na Twoje nazwisko lub w przypadku rachunku wspólnego - współposiadacza konta.

  • Jaką kartę mogę wybrać do Konta Jakie Chcę?

    Możesz wybrać kartę Dopasowaną Visa lub Mastercard i korzystać z programów lojalnościowych. 

    Za płatności kartą otrzymasz:

    • zwroty pieniędzy na kartę z Visa Oferty
    • lub punkty w Programie Mastercard® Bezcenne® Chwile

    Nie musisz nosić przy sobie karty – możesz dodać ją do aplikacji Google Pay lub Apple Pay i płacić telefonem. Jeśli chcesz, możesz płacić zegarkiem z Garmin Pay lub Fitbit Pay.

  • Jak mogę zamówić kartę Dopasowaną do swojego Konta Jakie Chcę?

    Kartę Dopasowaną do konta bankowego możesz zamówić w swojej bankowości internetowej, pod numerem 1 9999 i w naszej placówce.

  • Co to jest Konto systematyczne?

    Konto systematyczne to konto bankowe – oszczędnościowe, z którym możesz zacząć systematycznie oszczędzać, gdy włączysz automatyczne oszczędzanie. Więcej

  • Jak mogę włączyć i wyłączyć Automatyczne oszczędzanie?

    Automatyczne oszczędzanie włączysz/wyłączysz w swojej bankowości internetowej. Wybierz Pulpit -> Automatyczne oszczędzanie.

  • Z jakich bankomatów mogę wypłacić gotówkę bez prowizji?

    Jeśli jesteś naszym klientem, to wypłaty kartą Dopasowaną z naszych bankomatów są za darmo. Możesz także wypłacać pieniądze bezpłatnie z naszych i innych bankomatów, za pomocą kodu BLIK.

    Wyszukaj bankomaty Santander

  • Ile wynoszą prowizje za wypłaty z innych bankomatów?
    • Wypłaty gotówki z konta osobistego z bankomatów innych sieci, gdy korzystasz z BLIK są za darmo.
    • Wypłaty gotówki z konta osobistego z pozostałych bankomatów i terminali w kraju, poza pakietem masz za 5 zł. 
    • Jeśli chcesz korzystać z bankomatów innych sieci w Polsce i za granicą bez ograniczeń, możesz włączyć pakiet wypłat gotówki z bankomatów za 7 zł miesięcznie i nie płacić prowizji za pojedyncze wypłaty. 
  • Ile trwa przelew internetowy z konta na konto?

    Przelew internetowy czyli przelew natychmiastowy to optymalne rozwiązanie w sytuacji, gdy szczególnie liczy się czas dotarcia pieniędzy do odbiorcy. Z przelewu natychmiastowego możesz skorzystać za darmo. Jest dostępny 24/7, a pieniądze są w kilka minut u odbiorcy. Więcej

  • Czy po mojej śmierci środki na moich kontach mogą być przekazane bliskim?

    Tak, Twoje pieniądze możemy przekazać bliskim. Żeby tak się stało, musisz złożyć dyspozycje Zapis na wypadek śmierci - tylko dla kont gdzie jesteś jedynym właścicielem.  Wskazujesz w nim osobę/osoby, którym chcesz przekazać swoje pieniądze. Mogą być nimi tylko:

    • małżonek,
    • wstępni (np. rodzice, dziadkowie),
    • zstępni (np. dzieci, wnuki),
    • rodzeństwo.

    Dyspozycję możesz złożyć u doradcy w oddziale lub pod numerem 1 9999.

    Zapis na wypadek śmierci realizujemy przed procesem spadkobrania.

     

    Kwota wypłaty jest ograniczona - nie może być wyższa niż dwudziestokrotne, przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszane przez Prezesa GUS za ostatni miesiąc przed Twoją śmiercią. Reszta, wejdzie w proces spadkobrania.

  • Jak mogę płacić kartami płatniczymi?

    Możesz wypłacać pieniądze i płacić kartą z konta osobistego, w sklepie i internecie - na dwa sposoby:

    • tradycyjnie - z użyciem karty,
    • nowocześnie - wypróbować nasze portfele cyfrowe. 

    Jak skorzystać?

    • poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić zbliżeniowo,
    • sprawdź kwotę transakcji i jeśli jest prawidłowa przyłóż kartę do czytnika,
    • transakcja zostanie potwierdzona gdy na ekranie wyświetli się potwierdzenie zakończenia transakcji.

Rozwińzobacz mniej

Santander open - w jednym serwisie i w jednej aplikacji sprawdzisz saldo oraz historię kont, które masz w różnych bankach. W Santander open możesz dodać konta z: PKO BP, Pekao S.A., mBank, BNP Paribas, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Bank Millennium oraz Credit Agricole.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Konto Jakie Chcę, Konto systematyczne, Konto24 walutowe to rachunki płatnicze.
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) jest usługą bankowości elektronicznej. Santander open jest usługą bankowości elektronicznej.
    • Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash. Przelewy te są darmowe dla posiadaczy Konta Jakie Chcę.
    • Przelew24 jest to polecenie przelewu wewnętrznego.
    • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
    • Płatność BLIK to płatność za towary lub usługi w stacjonarnym sklepie/punkcie usługowym lub w sklepie internetowym.
    • Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.
    • Wyżej wymienione przelewy są dostępne w usłudze bankowości elektronicznej Santander internet/mobile dla klientów, którzy zawarli z bankiem umowę usług Santander online.
Rozmowa z wirtualnym asystentem Santi. Jestem chatbotem.