W piątek 2 maja nasze placówki będą nieczynne. Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Więcej

Szukaj na stronie
  • Konto Multi
    oszczędnościowe

    Zyskaj 6% w skali roku
    na nowe środki
    do 100 tys. zł. w promocji

    Oszczędności i inwestycje

    Oszczędności i inwestycje

    Produkty emerytalne

    Santander Biuro Maklerskie

    Inne

    Porównaj oszczędności i inwestycje

  • Zyskaj e-bon do 150 zł

    Kup ubezpieczenie samochodu, zarejestruj się w formularzu i spełnij warunki promocji

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych

    Bezpłatne badanie profilaktyczne raz w roku z Pakietem zdrowotnym

    Szczegóły promocjibezpłatne badanie profilaktyczne
  • Kantor Dlaczego warto korzystać z internetowego Kantoru Santander
  • Aplikacja Santander mobile

    Pomaga w codziennych sprawach

    Chargeback

    Warto płacić kartą za zakupy, w razie problemów pomożemy Ci odzyskać pieniądze

    • usługa jest bezpłatna

    • dotyczy kart do konta oraz kart kredytowych

    • obejmuje transakcje w terminalach płatniczych i internecie

    Dodatkowa ochrona Twoich płatności kartą

    Usługa Chargeback obejmuje wszelkie transakcje wykonywane w terminalach płatniczych i internecie

     

    • W jakich sytuacjach warto zgłosić Chargeback?

      • Nie otrzymałeś zamówionego towaru/usługi (bankructwo linii lotniczych/biura podróży, nieuczciwy kontrahent).
      • Podwójnie obciążono Twój rachunek.
      • Zamówiony towar jest uszkodzony lub niezgodny z opisem.
      • Nie otrzymałeś zwrotu środków po dokonaniu zwrotu towaru/odwołania usługi.
      • Obciążono rachunek karty, gdy zapłaciłeś za towar gotówką, inną kartą lub przelewem.
    • Jak skorzystać z usługi Chargeback?

      Chcesz otrzymać zwrot za towar/usługę?

      • Poszukaj potwierdzenie zamówienia produktu oraz próbę wyjaśnienia zdarzenia ze sprzedawcą, np. potwierdzenie odesłanie towaru do sprzedawcy.
      • Wypełnij formularz.
      • Opisz, dlaczego chcesz skorzystać z usługi Chargeback; wskaż co i kiedy kupiłeś.
      • Dołącz potwierdzenie zamówienia produktu oraz próbę wyjaśnienia zdarzenia ze sprzedawcą.

       

      Nie otrzymałeś zwrotu, a zrezygnowałeś z kupna?

      • Jeśli zrezygnowałeś z usługi i nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy – dołącz potwierdzenie zamówienia i anulację np. otrzymaną od sprzedawcy lub paragonu z informacją o zwrocie.
      • Możemy prosić Cię o uzupełnienie lub uszczegółowienie przedstawionych dokumentów.

    Jak skorzystać z Chargeback?

    • Wypełnij formularz

      Wypełnij formularz zgłoszenia i dołącz niezbędne dokumenty. 

    • Prześlij do nas dokumenty elektronicznie lub tradycyjnie pocztą

      • Santander.pl -  po zalogowaniu się wybierz Poczta > napisz wiadomość > Reklamacja lub usługa Chargeback
      • poczta: oryginał formularza wraz z kopią dokumentów wyślij na adres:

        Santander Bank Polska 
        Centrum Obsługi Reklamacji i Zapytań
        ul. Kolorowa 8
        60-198 Poznań
    • Skontaktuj się z nami i przyjdź do oddziału

      • oddział: przyjdź do oddziału wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dokumentami.

    Najczęstsze pytania

    Znajdź odpowiedzi na wątpliwości, które mieli klienci tacy jak Ty

    *W przypadku upadłości sprzedawcy typu biuro podróży, linie lotnicze, zgłoś sprawę do właściwego Urzędu Marszałkowskiego lub ubezpieczyciela.

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD Uruchomi się w nowym oknie oraz w placówkach banku.

    • Płatność bezgotówkowa to transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty.