Najczęściej wyszukiwane:
Chargeback

Chargeback

Warto płacić kartą za zakupy, w razie problemów pomożemy Ci odzyskać pieniądze

Dodatkowa ochrona Twoich płatności kartą

Usługa Chargeback obejmuje wszelkie transakcje wykonywane w terminalach płatniczych i internecie

 

Jak to działa?

Usługa Chargeback

  • 0 zł

    jest bezpłatna

  • Chargeback dla kart debetowych oraz kredytowych

    dotyczy kart do konta oraz kart kredytowych

  • Chargeback w terminalach płatniczych i internecie

    obejmuje transakcje w terminalach płatniczych i internecie

  • W jakich sytuacjach warto zgłosić Chargeback?
    • Nie otrzymałeś zamówionego towaru/usługi (bankructwo linii lotniczych/biura podróży, nieuczciwy kontrahent).
    • Podwójnie obciążono Twój rachunek.
    • Zamówiony towar jest uszkodzony lub niezgodny z opisem.
    • Nie otrzymałeś zwrotu środków po dokonaniu zwrotu towaru/odwołania usługi.
    • Obciążono rachunek karty, gdy zapłaciłeś za towar gotówką, inną kartą lub przelewem.
  • Jak skorzystać z usługi Chargeback?

    Chcesz otrzymać zwrot za towar/usługę?

    • Poszukaj potwierdzenie zamówienia produktu oraz próbę wyjaśnienia zdarzenia ze sprzedawcą, np. potwierdzenie odesłanie towaru do sprzedawcy.
    • Wypełnij formularz.
    • Opisz, dlaczego chcesz skorzystać z usługi Chargeback; wskaż co i kiedy kupiłeś.
    • Dołącz potwierdzenie zamówienia produktu oraz próbę wyjaśnienia zdarzenia ze sprzedawcą.

     

    Nie otrzymałeś zwrotu, a zrezygnowałeś z kupna?

    • Jeśli zrezygnowałeś z usługi i nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy – dołącz potwierdzenie zamówienia i anulację np. otrzymaną od sprzedawcy lub paragonu z informacją o zwrocie.
    • Możemy prosić Cię o uzupełnienie lub uszczegółowienie przedstawionych dokumentów.

Najczęstsze pytania

Znajdź odpowiedzi na wątpliwości, które mieli klienci tacy jak Ty

Kiedy zgłosić wniosek?

Wniosek możesz złożyć do 110 dni od daty realizacji usługi lub daty dostawy zakupionego towaru.

W jakim terminie uzyskamy informację od banku usługodawcy?

Standardowy termin to 45 dni kalendarzowych od daty przekazania zgłoszenia przez Santander Bank Polska.

W jakim terminie otrzymasz odpowiedź?

Odpowiedź otrzymasz od nas do 60 dni od zgłoszenia.

Jak skorzystać z Chargeback?

  • Wypełnij formularz

    Wypełnij formularz zgłoszenia i dołącz niezbędne dokumenty. 

  • Prześlij do nas dokumenty elektronicznie lub tradycyjnie pocztą
    • Santander.pl -  po zalogowaniu się wybierz Poczta > napisz wiadomość > reklamacja
    • e-mail: Chargeback@santander.pl załącz skan podpisanego formularza oraz dokumenty
    • poczta: oryginał formularza wraz z kopią dokumentów wyślij na adres:

      Santander Bank Polska S.A.
      Centrum Obsługi Reklamacji i Zapytań
      pl. Andersa 5
      61-894 Poznań
  • Skontaktuj się z nami i przyjdź do oddziału
    • oddział: przyjdź do oddziału wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dokumentami.

Kontakt

Skontaktuj się z nami tak, jak chcesz

Doradca online

Doradca online

Doradca online

Porozmawiaj online:
pon-pt 8.00-22.00
weekendy 8.00-20.00

czat, połączenie głosowe lub wideo

Infolinia

Infolinia

24 h

Infolinia

1 9999 z telefonu stacjonarnego

781 119 999 z telefonu komórkowego

+48 61 81 1 9999 z zagranicy

Zostaw numer
Oddział w banku

W oddziale

W oddziale

Skorzystaj z wyszukiwarki placówek i spotkaj się z doradcą

*W przypadku upadłości sprzedawcy typu biuro podróży, linie lotnicze, zgłoś sprawę do właściwego Urzędu Marszałkowskiego lub ubezpieczyciela.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • Płatność bezgotówkowa to transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty.