BLIK zbliżeniowy w Santander
  • ikona smartfona z logo Santander

    Wystarczy nasze konto i aplikacja Santander mobile w telefonie

  • ikona płacenie smartfonem

    Korzystasz z BLIKA, gdy zapomnisz karty czy gotówki

  • ikona 0zł

    Za BLIKA nic nie płacisz

 

BLIK zbliżeniowy(min. Android 6.0)

Jak włączyć płatności zbliżeniowe BLIK

  1. Wejdź do aplikacji mobilnej otwórz menu BLIK i wybierz Płatności zbliżeniowe BLIK
  2. Włącz usługę. Pamiętaj by mieć włączoną antenę NFC oraz blokadę ekranu w ustawieniach telefonu
  3. Od teraz możesz korzystać z płatności zbliżeniowych BLIK
Instrukcja włączenia płatności zbliżeniowej BLIK

Płacisz zbliżeniowo BLIKIEM

  1. Odblokuj telefon
  2. Zbliż telefon do terminala, tak jak przy płatności zbliżeniowej kartą
  3. Gotowe!
Instrukcja płatności BLIKIEM zbliżeniowym

 

BLIK zbliżeniowy

Dzięki płatnościom zbliżeniowym BLIK wygodnie zapłacisz telefonem w sklepie stacjonarnym.

  • Wystarczy telefon z systemem Android (wersja min. 6.0) z włączoną funkcją NFC.
  • Nie musisz podawać kodu BLIK.
  • Zapłacisz również wtedy, gdy nie masz dostępu do internetu.   
  • Za granicą BLIKIEM zbliżeniowym zapłacisz  tylko w terminalach akceptujących płatności Mastercard.

Płacisz w internecie

Płacisz BLIKIEM w internecie

  1. Na stronie sklepu wybierz Płatność BLIK
  2. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i wybierz ikonę BLIK
  3. Przepisz lub skopiuj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) z naszej aplikacji do okna na stronie płatności
  4. Potwierdź swoją płatność w telefonie i gotowe!
Instrukcja płatność BLIKIEM w internecie

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

 

Zakupy bez kodu BLIK

Twoje zakupy mogą być jeszcze szybsze bez przepisywania 6-cyfrowego kodu BLIK. Zobacz, jakie to proste!

  • W sklepie internetowym płacisz standardowo BLIKIEM.
  • Po zapłaceniu możesz zapamiętać w aplikacji sklep, w którym często płacisz  lub przeglądarkę.
  • Od kolejnej płatności zapłacisz już bez podawania kodu.

Przelewasz na numer telefonu BLIK

Robisz przelew BLIKIEM na telefon

  1. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i kliknij w ikonę BLIK.
  2. Następnie wybierz przelew na telefon BLIK.
  3. Wpisz lub wybierz numer telefonu osoby, do której chcesz zrobić przelew z listy kontaktów i podaj kwotę.
  4. Potwierdź przelew i naciśnij Wykonaj.
  5. Gotowe! Odbiorca błyskawiczie otrzyma od Ciebie pieniądze.

Instrukcja przelew na telefon BLIKIEM

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

Jak odebrać przelew BLIK

  • ikona 1 w okręgu

    Zaloguj się do Santander mobile i wejdź w Ustawienia

  • ikona 2 w okręgu

    Wybierz BLIK i Przelew na telefon BLIK

  • ikona 3 w okręgu

    Naciśnij Rejestruj numer

Chcesz wiedzieć, kto z Twoich znajomych korzysta z BLIKA?

Sprawdzisz to w książce telefonicznej, widocznej w aplikacji podczas robienia przelewu.
Przy kontaktach, które korzystają z BLIKA, wyświetli się ikona 

Płacisz w sklepie

Płacisz BLIKIEM w sklepie

  1. Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić BLIKIEM
  2. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i kliknij w ikonę BLIK
  3. Wygeneruj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) i wpisz go na terminalu POS
  4. Potwierdź swoją płatność w aplikacji na telefonie i gotowe!
Instrukcja płatność BLIKIEM w sklepie na terminalu POS

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

Wypłacasz gotówkę z bankomatu

Wypłacasz gotówkę BLIKIEM z bankomatu

  1. Na bankomacie wybierz opcję wypłaty BLIK
  2. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i wybierz ikonę BLIK
  3. Wygeneruj 6-cyfrowy kod (XXX-XXX) i wpisz go w bankomacie
  4. Potwierdź swoją płatność w aplikacji na telefonie i gotowe!
Instrukcja wypłaty pieniędzy BLIKIEM w bankomacie

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

Udostępniasz czeki BLIK

Udostępniasz czeki BLIK

  1. Zaloguj się do aplikacji Santander mobile i wybierz ikonę BLIK
  2. Następnie wybierz Czeki BLIK
  3. Przy tworzeniu pierwszego czeku ustaw PIN, który będzie zabezpieczeniem twoich czeków
  4. W kolejnym kroku wprowadź kwotę, nazwę i czas ważności nowego czeku
  5. Twój czek pojawi się na liście aktywnych czeków
  6. Możesz go udostępnić wybranej osobie poprzez przekazanie kodu BLIK i PINu.
Instrukcja generowania czeku BLIK

Zacznij korzystać z BLIKA

Pobierz aplikację Santander mobile:

Pobierz aplikację z Google Play

Ocena 4.7 w Google Play

Pobierz aplikację z AppStore

Ocena 4.6 w App Store

 

Gdzie wykorzystać Czek BLIK

Czek może być wykorzystany w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz w bankomacie.
Wystarczy wprowadzić kod BLIK i zatwierdzić go PINem.

Bezpieczne płatności

  • Gdy płacisz BLIKIEM, korzystasz z jednorazowego, sześciocyfrowego kodu, który jest ważny przez 120 sekund

  • Każdą transakcję potwierdzasz w aplikacji Santander mobile.

  • Możesz ustawić własne dzienne limity dla transakcji BLIK w Santander internet i aplikacji Santander.

Uwaga! Oszuści przejmują konta Twoich znajomych na Facebooku. Bądź czujny, kiedy ktoś prosi Cię i podanie kodu BLIK

  • ikona kłódki w trybiku

    Stosuj dwuskładnikowe uwierzytelnianie swoich kont społecznościowych

  • ikona smartfona w dłoni

    Zweryfikuj tożsamość znajomego – najlepiej zadzwoń

  • ikona smartofna i wiadomości tekstowej

    Sprawdź podsumowanie transakcji przed jej zatwierdzeniem w aplikacji

  • ikona 2 dłoni, jedna osłania drugą

    Chroń swój PIN do aplikacji bankowej

Najczęstsze pytania

Rozwińzobacz mniej

Masz pytania

Porozmawiajmy – wybierz dogodną dla Ciebie formę kontaktu

Wideo lub audio

Infolinia

24 h

Zostaw numer

W oddziale

Sprawdź również

Bank Porad - bankuj lepiej

Dowiedz się, jak skuteczniej zarządzać swoimi finansami i korzystać z produktów bankowych

Aby korzystać z aplikacji Santander mobile, należy zawrzeć Umowę usług Santander online dla klientów indywidualnych. Środki w ramach przelewu na telefon BLIK zostaną dostarczone do odbiorcy pod warunkiem, że jest zarejestrowany w bazie powiązań BLIK. Płatności i wypłata BLIK są dostępne w wybranych sklepach i bankomatach dla klientów, którzy mają usługi Santander online. Szczegóły oferty oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A., na santander.pl i pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą operatora). Stan na 11.02.2021.

  • Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych

    Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

    • BLIK oznacza transakcję BLIK, która jest poleceniem przelewu albo poleceniem przelewu wewnętrznego.
    • Wypłata BLIK w bankomacie to autoryzowana kodem BLIK wypłata gotówki.
    • Przelew na telefon to polecenie przelewu lub polecenie przelewu wewnętrznego.
    • Infolinia to usługa bankowości telefonicznej
    • Santander internet/mobile (bankowość internetowa/mobilna) to usługa bankowości elektronicznej.
    • Konto to rachunek płatniczy