z kontem dla młodych
- hit tej jesieni
Konta bankowe
Konta firmowe
Aplikacja dla dzieci 7-12 już dostępna! Z apką bankowanie dobrze się zaczyna.
Więcej sprawdź, ofertę santander mobile dla dziecidla naszych klientów bez kredytu gotówkowego lub konsolidacyjnego
RRSO 14,36%
Kredyty
Kredyty i pożyczki hipoteczne
Masz kredyt gotówkowy lub konsolidacyjny? Sprawdź kredyt gotówkowy do 26.10.2025 r. | RRSO 14,36%
Sprawdzam ofertęKarta kredytowa
Zarejestruj się w promocji, zamów
kartę, spełnij warunki
i zyskaj do 640 zł
RRSO 19,63%
Karty
Programy lojalnościowe
Oszczędności i inwestycje
Jak zacząć inwestować
Konta oszczędnościowe
Produkty inwestycyjne
Produkty emerytalne
Przekierujemy Cię na stronę Santander Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Przekierujemy Cię na stronę Santander Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Santander Biuro Maklerskie
Promocja trwa do 31 grudnia 2025 r.
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia do Twoich produktów bankowych
Październik - miesiąc walki z rakiem piersi. Ubezpiecz życie i zdrowie
Sprawdź więcej informacji o ubezpieczeniuAplikacja i serwis
Bankowość internetowa
Promocje
Pomaga w codziennych sprawach
Masz problem z logowaniem?
Zaloguj się i porozmawiaj z doradcą
Masz problem z logowaniem?
Masz kilka możliwości:
1. Zmień hasło samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Santander. Dowiedz się więcej
2. Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca, sprawdzi, czy to Ty i zresetuje Twoje hasło.
Twój nr NIK lub własny login znajduje się na umowie. Poszukaj jej. Nie możesz znaleźć? Skontaktuj się z doradcą pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca sprawdzi, czy to Ty, a następnie poda Ci Twój nr NIK lub własny login.
Skontaktuj się z doradcą infolinii pod numerem 1 9999 lub Doradcą online. Doradca sprawdzi, czy to Ty i odblokuje Twoje konto. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, doradca je zresetuje, dzięki czemu zalogujesz się i ustawisz nowe.
Jeśli jesteś naszym klientem, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji Santander mobile. Po zalogowaniu masz trzy możliwości kontaktu z doradcą:
Pomożemy Ci:
Odpowiemy na pytania o:
Jeśli chcesz rozmawiać z nami o Twoich produktach, zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Następnie połącz się z doradcą.
Możesz czuć się bezpiecznie. Wszystkie połączenia szyfrujemy protokołem SSL. Wszelkie rozmowy są przez nas rejestrowane. Dane osobowe każdego z naszych klientów weryfikujemy w oparciu o politykę bezpieczeństwa Santander Bank Polska.
Wideorozmowa z doradcą
Urządzenie z kamerą wbudowaną lub podłączoną zewnętrznie.
Wskazówki:
System operacyjny:
Przeglądarki:
Do wideorozmowy z doradcą potrzebujesz łącza z prędkością min. 1,5 Mbps.