Rozwijamy bankowość internetową i aplikację mobilną. W najbliższy weekend niektóre z naszych usług będą niedostępne. Więcej

Najczęściej wyszukiwane:

„Złoty Bank” Santander Bank Polska

13 maja 2019

W tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier trzykrotnie znaleźliśmy się na podium, zdobywając tytuł główny - „Złoty Bank” za wielokanałową jakość obsługi oraz za kredyt gotówkowy i Konto Jakie Chcę.

W badaniu wielokanałowej jakości obsługi realizowanym na zlecenie Bankier.pl i Pulsu Biznesu, zdobyliśmy tytuł „Złoty Bank”, gdzie oceniano nas w sześciu aspektach: rozmowy na infolinii, rozmowa za pośrednictwem komunikatorów, wizyty w oddziałach, otwarcie konta online, ergonomia serwisu bankowości internetowej 
i ergonomia aplikacji mobilnej. 

‒ Cieszymy się z tego prestiżowego wyróżnienia, wykonaliśmy ogromną pracę nad poprawą jakości obsługi i nasze wysiłki zostały docenione. Mamy jeszcze wiele do zrobienia, ale nie ustajemy w dążeniach do tego, aby klienci mieli jak najlepsze doświadczenia ze współpracy z nami. Chcemy być najlepszym bankiem, pozytywnie zaskakiwać swoich stałych i lojalnych klientów i być pierwszym wyborem dla tych, którzy chcą bankować po swojemu.– powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.

W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy znaczące zmiany, które poprawiają jakość obsługi i komfort klienta. Na wzrost satysfakcji klientów największy wpływ miały zmiany w Call Center i oddziałach banku. To tutaj przede wszystkim klient tworzy swoją opinię o współpracy z nami: ocenia sprawności procesu, kompletu informacji oraz kompetencji i zaangażowania doradców. Nowoczesne, wygodne placówki pełnią funkcję doradczą. Systematycznie też rozwijamy cyfrowe kanały kontaktu z bankiem – usługi internetowe i aplikacje mobilną. Klienci mają do swojej dyspozycji najwięcej na polskim rynku możliwości płatności cyfrowych – nie tylko smartfonem, ale także w smartwatchach. W wielu procesach wykorzystujemy roboty, które przyspieszają obsługę klientów w prostych czynnościach, nie wymagających osobistego kontaktu.
Będziemy kontynuować prace i wprowadzać kolejne projekty, podnoszące zadowolenie klientów ze współpracy z bankiem. 

W tym samym badaniu za najlepsze na rynku konto osobiste uznano Konto Jakie Chcę. To rachunek płatniczy wraz z kartą Dopasowaną, który pozwala dostosować funkcje do aktualnych potrzeb użytkownika. Jest prowadzone bezpłatnie, bank nie pobiera opłat za przelewy ekspresowe, ponadto zwraca 1% za wydatki na prąd, gaz, Internet, TV, telefon.

Jury przyznało nam również pierwsze miejsce w kategorii Kredyt gotówkowy w tym rankingu.

Konkurs „Złoty Bankier” jest realizowany przez Obserwatorium.biz i Kantar Polska na zlecenie Pulsu Biznesu i Bankier.pl, to już 10 edycja. Banki oceniane są w procesie badania mistery shopping, weryfikacja dotyczy zarówno sieci placówek, jak i kanałów zdalnych. Ponadto ocenie jury poddawana jest także oferta banku, a Internauci wybierają najlepszy bank w kategorii social media, najlepsza reklama i działalność CSR.